93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 grudnia 2024 16:31
Salon - samochody nowe
Nie zauważyli na ...
... serwisie zniszczonych tarczy hamulcowych. Kosztowało mnie to dwie dodatkowe wizyty, dużo zmarnowanego czasu i kasy
Użytkownik sieci
9 września 2024 15:13
Salon - samochody nowe
Niestety zawiodłem się ...
... na firmie Karlik. Sam obsługa ok, jednak cena zwykłego przeglądu różniła się o20% względem pierwotnej wyceny. Doradca nie potrafił wytłumaczyć dlaczego. Generalnie miało być taniej a wyszło najdrożej w Poznaniu. Czuję się oszukany i nie polecam.
Użytkownik sieci
17 sierpnia 2024 18:28
Salon - samochody nowe
Wraz z rodzina ...
... udałam się do salonu w poszukowaniu auta. Trafiłam tu na Pana Karasińskiego, który od wejścia wygląda jakby siedział tu za karę. Patrząc po innych komentarzach może wstał lewą nogą tego dnia... Jednak nie zwalnia go to z obowiązku bycia miłym, uprzejmym i pomocnym wobec klienta, a opryskliwość jaka od niego biła była nie na miejscu.... ubliżanie (może nieświadome) rownież nie przystoi. Z całym szacunkiem do grupy Karlik, z którą mam doczynienia z innymi pojazdami - nie życzę nikomu tak słabego poziomu obsługi jaki zaznałam ze strony tego Pana.
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 21:52
Salon - samochody nowe
Żenada, porażka, tragedia ...
... tak w trzech słowach można określić ten serwis. Wymiana jednego czujnika trwał a trzy tygodnie bez jednego dnia. Części z Chin lub Stanów Zjednoczonych szybciej docierają do kraju a niżeli ich z swoich magazynów. Jeśli ktoś liczy na szybką naprawę to niech dwa razy się zastanowi zanim powierzyć im auto. W ramach państwa odpowiedzi nie państwo informowali na bieżąco mnie o zaistniałej sytuacji, tylko sam musiałem się dopytywać co się dzieje z moim autem. Bo gdybym sam nie dopytywał nikt z państwa obsługi nie raczył o niczym informować.
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 08:27
Salon - samochody nowe
Moje doświadczenia z ...
... serwisem w tym miejscu nie są zbyt pozytywne, miał trwać 3-3,5h według informacji przy oddawaniu auta, a po 5 godzinach nadal nie dostałam żadnej informacji. Dopiero po telefonie z mojej strony po chwili auto się odnalazło, bo rzekomo było jeszcze myte. Wisienką na torcie było oddanie mi auta nieumytego, dokładnie takiego, jakie zostawiłam. Po co więc wymyślać wymówki, że jest jeszcze myte? Sam serwis - nie mam zdania, wykonany, nie jestem w stanie zweryfikować jak. Informacja - Drodzy Państwo - to złoto. Klient jest w stanie przyjąć wiele, jak się z nim rozmawia i informuje.
Użytkownik sieci
2 maja 2024 17:43
Salon - samochody nowe
Umowy na kupno ...
... nowego samochodu sa nie korzystne dla kupujacego ludzie nie maja pojecia co podpisuja, moja rada sprawdzac umowy u Adwokata bo inaczej moze to drogo kosztowac.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 10:18
Salon - samochody nowe
Kupiony tutaj samochód ...
... używany określany był przez sprzedawcę jako idealny. Okazało się, że po zakupie wymagał kosztownej naprawy.
Użytkownik sieci
2 października 2023 20:00
Salon - samochody nowe
Serwis auta umówiony. ...
... Jak dawałam kluczyki od auta Panu powiedział że będzie trwać ok 2h, siedziałam ponad 4h w poczekalni i przez ten czas nie miałam żadnej informacji że się przedłuży. Odbierając auto dostałam informację że wszystko jest w porządku, więc dlaczego trwało to tyle? Wolałabym dostać od początku informacje że będzie to trwać 5h bo mają mnóstwo pracy i mile być zaskoczoną że trwało to 4h. Wszystkie osoby były bardzo uprzejme, ale czas jaki tam spędziłam bez informacji....
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 11:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 16:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2022 08:02
Salon - samochody nowe
Posiadam auto hiunday ...
... tuson kupione niecały rok temu. Auto posiadało fabryczną wadę gniazda usb - ukruszyła się końcówka zabezpieczająca odwrotne włożenie kabla usb. Po zgłoszeniu reklamacji zostałem poinformowany że to moja wina - uszkodzenie mechaniczne. Gnizda usb używam codziennie do ładowani telefonu, w komputerze i w starym aucie i nie miałem nigdy takiego problemu. Czyli rozumiem że gniazdo jest w samochodzie od tego żeby go nie używać... W ramach rozwiązania zaproponowano mi absurdalną kwotę za wymianę. Serdecznie nie polecam.Gwarancja w tym samochodzie to fikcja.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 19:54
Salon - samochody nowe
1. Zakup auta ...
... używanego. Cóż należy dobrze obejrzeć auto, ponieważ protokół stanu auta jest robiony na szybko. Zderzak okazał się lekko klejony i malowany czego nie było w protokole. Auto jednak kupiłem. Pan sprzedawca dorysował w protokole że zderzak był uszkodzony wręczając mi dokumenty zakupu. Auto niby z leasingu prywatnego okazało się raczej po wypożyczalni. 2. Ostatnio byłem autem na przeglądzie gwarancyjnym. Wychodził 3 przegląd("mały" na mniejsza kwotę). Niestety gdybym nie wiedział, że to jest ten tańszy przegląd naciągnięto by mnie na 2x droższy za 1500 zamiast za 760. Nie mówię, że wszystko specjalnie i na złość, ale profesjonalizmu brak. No to odpowiadając na komentarz :) Nie, nie informowałem, że przegląd jest po 2 latach. Pan po drugiej stronie sprawdzając w komputerze poinformował, że to przegląd po 2 latach więc jest droższy. Pytałem czy aby na pewno skoro to 3 przegląd i płyn hamulcowy był wymieniany rok temu i dalej twierdził to samo. Uznałem ok, szkoda czasu, wyjaśnimy na miejscu. Na miejscu okazało się, że jednak powinien być to ten tańszy. Czemu Polak zamiast liczyć na pomoc zawsze musi się znać lepiej od "profesjonalisty" po drugiej stronie?
Użytkownik sieci
28 lipca 2022 22:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 marca 2022 19:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 marca 2022 16:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 listopada 2021 19:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2021 14:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 czerwca 2021 11:27
Salon - samochody nowe
Ceny.. Serwis małego ...
... auta z klockami i tarczami przód, klockami tył 3600 zł brutto. Serwis podstawowy 1600 zł brutto nie uwzględnia filtra powietrza (dopłatą 200). Śmietanką na torcie jest Czyszczenie Klimatyzacji za 150 zł - za pomocą Spraya stawianego na wycieraczce do kupienia w markecie za 10 zł. Nie czyszczą fizycznie niczego.
Użytkownik sieci
13 maja 2021 13:52
Salon - samochody nowe
Czekałem na pracownika ...
... sprzedaży Ok 40 minut nadmienię że byłem w sobotę po 9.00 to chyba czas kiedy można spodziewać się wizyt, usłyszałem że pracownik się spóźnił ze względu na korki, w tym czasie nikt nie zaproponował nawet kawy. Słabo
Użytkownik sieci
12 maja 2021 15:43
Salon - samochody nowe
Pierwsza opinie usunąłem, ...
... lecz teraz po dzisiejszej wizycie jestem przekonany, że popełniłem błąd, dlatego oceniam obsługę klienta na 1. Moja historia z naprawą podłokietnika ciągnie się od 22 października, który do dzisiaj nie został naprawiony. Byłem w serwisie 5, bądź 6 razy. Dwa razy zostawiałem samochód na cały dzień. Pomimo prób naprawienia podłokietnika 8 kwietnia dostałem informację, że zostanie wymieniony na nowy. Byłem umówiony na wymiane na dzisiaj. Z powodu wysokich temperatur usterka występuje w mniej nasilonym stopniu co utrudnia nagranie dźwięków, jakie wydaje podłokietnik i otóż z tego powodu zostałem odesłany do domu bez rozwiązania problemu. Niestety wcześniej właśnie po to zostawiałem auto, aby pracownicy mogli nagrać trzaski i wysłać film do gwaranta, a teraz nikt nic nie wie o poprzednim nagraniu. Stracony czas, paliwo, a problem nie rozwiązany. Ponadto, przez wszysytkie wizyty ani razu nie miałem możliwości otrzymania samochodu zastępczego, jak i odwiezienia we wskazane miejsce, czyli informacje na stronie wprowadzają w błąd.