93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 lutego 2020 08:22
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 22:22
Salon - samochody nowe
To motoryzacyjne spa. ...
... Samochód naprawiony, umyty, wyglądał jak nowy z salonu. Miła obsługa. Polecam serwis. Naprawdę warto tu przyjechać
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 21:45
Salon - samochody nowe
Nie znam się ...
... na motoryzacji. To nie mój konik. Nie potrafię ocenić pracy mechanika. Jednak ocena obsługi jest na piątkę. Miałem kontakt z dwoma osobami. Obie bardzo miłe, uprzejme, uśmiechnięte, z wiedzą. Polecam ten serwis.
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 18:21
Salon - samochody nowe
Polecam wszystkim serwis ...
... na Franowie. Szkoda że firma przeniosła się tak daleko (na Malcie było milej czekać na auto podczas serwisu, galerie w okolicy), jednak tutaj jest inaczej. W dobrym znaczeniu. Jest lepiej. Na pewno tu wrócę. Polecam wszystkim serwis również za przemiła i fachową obsługę
Użytkownik sieci
31 stycznia 2020 13:29
Salon - samochody nowe
Super obsługa na serwisie. Polecam
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 04:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 00:42
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
23 stycznia 2020 20:06
Salon - samochody nowe
Mili i profesjonalni pracownicy
Użytkownik sieci
14 stycznia 2020 22:00
Salon - samochody nowe
Polecam kontakt ze ...
... sprzedawcą - Panem Miłoszem Tomczakiem w Hyundai Karlik Franowo. Bardzo praktyczne podejście do klienta. Uzyskałem odpowiedź na wszystkie nurtujące mnie pytania i szczerą chęć zaoferowania tego co dla mnie najważniejsze.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2019 20:42
Salon - samochody nowe
Serwis na piątkę. ...
... Wszystko przebiegło zgodnie z moim planem. W trakcie umawiania się na serwis poinformowałam, że jestem w Poznaniu na szkoleniu. Przyjęli moje auto wcześnie z rana i po szkoleniu mogłam je odebrać. Widać profesjonalizm u Panów z serwisu. Podczas przeglądu wykonano u mnie dodatkową naprawę na gwarancji i wytłumaczono ją jak osobie, która nie zna się na samochodach. Dzięki temu w firmie wiedziałam co powiedzieć. Jeśli będę w Poznaniu na pewno skorzystam z tego serwisu. Szkoda że w moim mieście serwis Hyundai nie ma takiego podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2019 20:09
Salon - samochody nowe
Ocenę wystawiam w ...
... porównaniu z serwisem w Baranowie. Niby nic ich nie różni, ceny te same, jakość również, jednak tutaj jest...inaczej, lepiej. Sama atmosfera i obsługa robią swoje. Szalę na stronę Malty przechylił mój dzisiejszy telefon do obu serwisów. Różnica jest ogromna i jednocześnie ogromnie niezrozumiała. Dlaczego w Baranowie mają terminy na za dwa tygodnie, a na Malcie w tym tygodniu, a nawet dziś? Szybszy termin, atmosfera lepsza, to klientów powinno być więcej. A jednak na Malcie terminy na zaraz, a w Baranowie za dwa tygodnie. Może z centrum miasta jest lepsza organizacja pracy i lepiej sobie radzą. Przy okazji chciałbym pogratulować szefostwu firmy takiego pracownika, jakim jest Pan Tomek z serwisu. Mam porównanie z innymi serwisami, choćby z Baranowem. Wszyscy starają się, robią co mogą, jednak Pan Tomek nad nimi góruje. Na pewno tu wrócę. Kolejne auto to też będzie Hyundai. Już wiem, że przyszły rok, to okres wielu premier, także do zobaczenia.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2019 20:02
Salon - samochody nowe
ostatnimi czasy zrobiłem ...
... niewielkie tournee pod serwisach (z przymusu naprawy samochodu). byłem w Swarzędzu, byłem w Baranowie i kilku mniejszych serwisach niezależnych. jednak takiego podejścia do klienta nie doświadczyłem nigdzie. normalne, ludzkie podejście. panowie w serwisie nie są wyniośli i rozmawiają jak człowiek z człowiekiem. z ogromnym sercem polecam kontakt z Panem Tomkiem. z wielką chęcią podałbym tutaj numer telefonu, ale nie wiem czy mogę. zrozumienie człowieka i wejście w jego buty to klucz do sukcesu w dzisiejszych czasach. już wiem, że na pewno wrócę do tego serwisu i do Pana Tomka.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2019 12:05
Salon - samochody nowe
Salon jak i ...
... serwis na 5.Obsługa miła i rzetelna.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2019 13:17
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa i pomoc
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 14:41
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 grudnia 2019 20:13
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 listopada 2019 10:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 19:53
Salon - samochody nowe
Chciałam kupić Hyundai ...
... i20. Znajomi mają i10 i bardzo chwalą sobie serwis na Malcie. Jestem na etapie zakupu nowego samochodu. Przyjechałam więc za namową znajomych na Maltę. Trafiłam do Pani J. Sądziłam, że kobieta kobietę zrozumie. Jakie było moje zdziwienie. Nie polecam. Tragiczna obsługa. Pani niemal na siłę chciała wcisnąć mi leasing. Nie wiem czy mają z tego profity, ale dałam jej do zrozumienia, że nie interesuje mnie taka forma zakupu. Odniosłam wrażenie, że Pani J. nie była z tego powodu zadowolona. Trochę humorzasta, arogancka, patrzyła na mnie z góry. Źle czułam się rozmawiając z nią. Ponieważ trochę czasu czekałam za obsługą, słyszałam jak Pani J. rozmawiała z klientem wcześniej. Podobny styl mówienia i traktowania. Zatem to nie ze mną był problem. Żałuję, że czekałam na obsługę. Może z innym sprzedawcą byłoby inaczej. Z drugiej strony zdecydowałam się na zakup wymarzonego i20 w Swarzędzu. Być może na serwis tu przyjadę, bo wiele ciepłych słów słyszałam o nim. Do Kierownika Pani J. Może warto pracownika wysłać na szkolenie, porozmawiać z nim. Takie zachowanie spowodowało stratę klienta, a w dzisiejszych czasach ciężko w lojalność i zaufanie.
Użytkownik sieci
5 listopada 2019 17:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 października 2019 17:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek