93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
30 maja 2019 16:04
Salon - samochody nowe
Pierwsze wrażenie najważniejsze
Użytkownik sieci
22 maja 2019 15:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 maja 2019 12:26
Salon - samochody nowe
Profesjonalna, kompetentna obsługa. ...
... Nastawiona na dostosowanie ofert do potrzeb konsumenta
Użytkownik sieci
11 maja 2019 16:40
Salon - samochody nowe
Super obsługa.polecam
Użytkownik sieci
7 maja 2019 13:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 kwietnia 2019 19:39
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 09:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2019 10:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 kwietnia 2019 14:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2019 23:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 18:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 17:44
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa i świetne samochody gorąco polecam
Użytkownik sieci
26 marca 2019 23:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 marca 2019 13:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 marca 2019 09:07
Salon - samochody nowe
Sprawnie fachowo i tyle w temacie
Użytkownik sieci
13 lutego 2019 07:00
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lutego 2019 17:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
20 stycznia 2019 23:19
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 stycznia 2019 17:49
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 stycznia 2019 15:36
Salon - samochody nowe
Salon Karlik jest ...
... duży i przestronny, ładny. Nowe auta stoją otwarte i dostępne dla Klientów. Jest kilka miejsc do parkowania. Sam serwis Hyundai w tym miejscu jest średni. Obsługa zależy od tego na którego z pracowników się trafi. Niektórzy są bardzo mili, inni nie... Wszyscy zachowują dystans do Klienta i jak dla mnie nie wzbudzają zaufania. Przy jakichkolwiek problemach z naprawami zawsze winny jest Klient o ile może to zaoszczędzić wydatków serwisu. Zdarzają się błędy w sztuce, pomimo wysokich cen i długiego czasu napraw. W moim aucie np. przy okazji wymiany filtra DPF chyba nikt nie sprawdził poziomu oleju. Nie wiem dokładnie jak wygląda procedura wymiany, jednak odbierając auto z autoryzowanego serwisu nie sprawdziłem poziomu oleju. Uznałem że wszystko jest ok, poza tym pomiar na zimnym silniku jest niemiarodajny. To był błąd!! Po przejechaniu kilku km i rozgrzaniu auta odczekałem ok 10 min i okazało się że na bagnecie poziom oleju jest dwa razy wyższy niż powinien!!! Zadzwoniłem do serwisu. Pan się bardzo przejął i kazał niezwłocznie wracać. Olej został wymieniony z przeprosinami. Aktualnie moje auto dymi na niebiesko... Zdarzały się też inne wpadki. Jeżdżę do serwisu z duszą na ramieniu, zastanawiając się czy tym razem wszystko będzie jak należy.