93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 kwietnia 2024 10:18
Salon - samochody nowe
Kupiony tutaj samochód ...
... używany określany był przez sprzedawcę jako idealny. Okazało się, że po zakupie wymagał kosztownej naprawy.
Użytkownik sieci
2 października 2023 20:00
Salon - samochody nowe
Serwis auta umówiony. ...
... Jak dawałam kluczyki od auta Panu powiedział że będzie trwać ok 2h, siedziałam ponad 4h w poczekalni i przez ten czas nie miałam żadnej informacji że się przedłuży. Odbierając auto dostałam informację że wszystko jest w porządku, więc dlaczego trwało to tyle? Wolałabym dostać od początku informacje że będzie to trwać 5h bo mają mnóstwo pracy i mile być zaskoczoną że trwało to 4h. Wszystkie osoby były bardzo uprzejme, ale czas jaki tam spędziłam bez informacji....
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 11:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 16:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 września 2022 08:02
Salon - samochody nowe
Posiadam auto hiunday ...
... tuson kupione niecały rok temu. Auto posiadało fabryczną wadę gniazda usb - ukruszyła się końcówka zabezpieczająca odwrotne włożenie kabla usb. Po zgłoszeniu reklamacji zostałem poinformowany że to moja wina - uszkodzenie mechaniczne. Gnizda usb używam codziennie do ładowani telefonu, w komputerze i w starym aucie i nie miałem nigdy takiego problemu. Czyli rozumiem że gniazdo jest w samochodzie od tego żeby go nie używać... W ramach rozwiązania zaproponowano mi absurdalną kwotę za wymianę. Serdecznie nie polecam.Gwarancja w tym samochodzie to fikcja.
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2022 19:54
Salon - samochody nowe
1. Zakup auta ...
... używanego. Cóż należy dobrze obejrzeć auto, ponieważ protokół stanu auta jest robiony na szybko. Zderzak okazał się lekko klejony i malowany czego nie było w protokole. Auto jednak kupiłem. Pan sprzedawca dorysował w protokole że zderzak był uszkodzony wręczając mi dokumenty zakupu. Auto niby z leasingu prywatnego okazało się raczej po wypożyczalni. 2. Ostatnio byłem autem na przeglądzie gwarancyjnym. Wychodził 3 przegląd("mały" na mniejsza kwotę). Niestety gdybym nie wiedział, że to jest ten tańszy przegląd naciągnięto by mnie na 2x droższy za 1500 zamiast za 760. Nie mówię, że wszystko specjalnie i na złość, ale profesjonalizmu brak. No to odpowiadając na komentarz :) Nie, nie informowałem, że przegląd jest po 2 latach. Pan po drugiej stronie sprawdzając w komputerze poinformował, że to przegląd po 2 latach więc jest droższy. Pytałem czy aby na pewno skoro to 3 przegląd i płyn hamulcowy był wymieniany rok temu i dalej twierdził to samo. Uznałem ok, szkoda czasu, wyjaśnimy na miejscu. Na miejscu okazało się, że jednak powinien być to ten tańszy. Czemu Polak zamiast liczyć na pomoc zawsze musi się znać lepiej od "profesjonalisty" po drugiej stronie?
Użytkownik sieci
28 lipca 2022 22:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 marca 2022 19:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 marca 2022 16:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 listopada 2021 19:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 września 2021 14:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 czerwca 2021 11:27
Salon - samochody nowe
Ceny.. Serwis małego ...
... auta z klockami i tarczami przód, klockami tył 3600 zł brutto. Serwis podstawowy 1600 zł brutto nie uwzględnia filtra powietrza (dopłatą 200). Śmietanką na torcie jest Czyszczenie Klimatyzacji za 150 zł - za pomocą Spraya stawianego na wycieraczce do kupienia w markecie za 10 zł. Nie czyszczą fizycznie niczego.
Użytkownik sieci
13 maja 2021 13:52
Salon - samochody nowe
Czekałem na pracownika ...
... sprzedaży Ok 40 minut nadmienię że byłem w sobotę po 9.00 to chyba czas kiedy można spodziewać się wizyt, usłyszałem że pracownik się spóźnił ze względu na korki, w tym czasie nikt nie zaproponował nawet kawy. Słabo
Użytkownik sieci
12 maja 2021 15:43
Salon - samochody nowe
Pierwsza opinie usunąłem, ...
... lecz teraz po dzisiejszej wizycie jestem przekonany, że popełniłem błąd, dlatego oceniam obsługę klienta na 1. Moja historia z naprawą podłokietnika ciągnie się od 22 października, który do dzisiaj nie został naprawiony. Byłem w serwisie 5, bądź 6 razy. Dwa razy zostawiałem samochód na cały dzień. Pomimo prób naprawienia podłokietnika 8 kwietnia dostałem informację, że zostanie wymieniony na nowy. Byłem umówiony na wymiane na dzisiaj. Z powodu wysokich temperatur usterka występuje w mniej nasilonym stopniu co utrudnia nagranie dźwięków, jakie wydaje podłokietnik i otóż z tego powodu zostałem odesłany do domu bez rozwiązania problemu. Niestety wcześniej właśnie po to zostawiałem auto, aby pracownicy mogli nagrać trzaski i wysłać film do gwaranta, a teraz nikt nic nie wie o poprzednim nagraniu. Stracony czas, paliwo, a problem nie rozwiązany. Ponadto, przez wszysytkie wizyty ani razu nie miałem możliwości otrzymania samochodu zastępczego, jak i odwiezienia we wskazane miejsce, czyli informacje na stronie wprowadzają w błąd.
Użytkownik sieci
3 marca 2021 14:28
Salon - samochody nowe
Totalna porażka. Trzy ...
... tygodnie sprzedawali mi auto którego nie ma
Użytkownik sieci
30 września 2020 13:03
Salon - samochody nowe
Niestety jestem jednym ...
... z klientów, którzy uraczyli niekompetencji pracowników serwisu lub ich niedbalstwa. Dwa lata po wymianie klocków hamulcowych okazuje się, że wymieniono mi cały przód i z tyłu tylko jedną stronę. Teraz muszę ponownie wymieniać klocki z tyłu mimo, że jedna strona jest ok, bo ta druga już zużyta do blachy i nie mam czym hamować! Wymieniałem wtedy także świece zapłonowe i okazuje się, że prawdopodobnie również te zadanie nie zostało wykonane, ale pieniążki skasowane! Widocznie fakt, że mam zagraniczne blachy pozwala orżnąć klienta, bo pewnie już nie przyjadę! Nie polecam!
Użytkownik sieci
30 stycznia 2020 04:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 listopada 2019 19:53
Salon - samochody nowe
Chciałam kupić Hyundai ...
... i20. Znajomi mają i10 i bardzo chwalą sobie serwis na Malcie. Jestem na etapie zakupu nowego samochodu. Przyjechałam więc za namową znajomych na Maltę. Trafiłam do Pani J. Sądziłam, że kobieta kobietę zrozumie. Jakie było moje zdziwienie. Nie polecam. Tragiczna obsługa. Pani niemal na siłę chciała wcisnąć mi leasing. Nie wiem czy mają z tego profity, ale dałam jej do zrozumienia, że nie interesuje mnie taka forma zakupu. Odniosłam wrażenie, że Pani J. nie była z tego powodu zadowolona. Trochę humorzasta, arogancka, patrzyła na mnie z góry. Źle czułam się rozmawiając z nią. Ponieważ trochę czasu czekałam za obsługą, słyszałam jak Pani J. rozmawiała z klientem wcześniej. Podobny styl mówienia i traktowania. Zatem to nie ze mną był problem. Żałuję, że czekałam na obsługę. Może z innym sprzedawcą byłoby inaczej. Z drugiej strony zdecydowałam się na zakup wymarzonego i20 w Swarzędzu. Być może na serwis tu przyjadę, bo wiele ciepłych słów słyszałam o nim. Do Kierownika Pani J. Może warto pracownika wysłać na szkolenie, porozmawiać z nim. Takie zachowanie spowodowało stratę klienta, a w dzisiejszych czasach ciężko w lojalność i zaufanie.
Użytkownik sieci
28 sierpnia 2019 14:48
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Ja, moja żona i 2 dzieci w podróży z Belgii do Łotwy na turnieju sportowego. Klocki hamulcowe naszej Tucson wybuchł w Poznaniu. Garaż Karlik nam nie pomoże. Nie chcieli nawet z nami rozmawiać. Co za zła obsługa! (Wersja oryginalna) Me, my wife and 2 kids were travelling from Belgium to Latvia for a sports tournament. The brake pads of our Tucson broke in Poznan. Garage Karlik would not help us. They didn't even want to talk to us. What a bad service!
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2019 23:01
Salon - samochody nowe
BARDZO SIĘ ZAWIODŁEM ...
... NA FIRMIE KARLIK HYUNDAI W POZNANIU NA MALCIE , ZAKUPIŁEM U NICH HYUNDAI TUCSON W 2018r 2.0 4x4 , MINĄŁ ROK I PRZYJECHAŁEM NA SERWIS(OLEJE , FILRTY), TROSZKĘ NA WYROST BO POWINIENEM PRZYJECHAĆ PO 30 TYS.KM , A JA PRZYJECHAŁEM JUŻ PO 15 TYS.KM(STWIERDZIŁEM ŻE TAK BĘDZIE LEPIEJ). TOTALNY BRAK PROFESJONALIZMU I ZNAJOMOŚCI TEMATU A KLIENTA TRAKTUJĄ JAK ZŁO KONIECZNE. OCZYWIŚCIE PO SERWISIE AUTO ODDANE BRUDNE (JESZCZE SIĘ Z TAKIM PRZYPADKIEM NIE SPOTKAŁEM W SERWISACH INNYCH MAREK AUT). JEŚLI NIE CHCESZ MIEĆ ZEPSUTEGO DNIA ,WYBIERZ SERWIS KONKURENCYJNY NP. SZPOTA LUB LISA W KALISZU , A KARLIKA OMIJAJ SZEROKIM ŁUKIEM. NA SZCZĘŚCIE ŻYJEMY W CZASACH GDZIE KONKURENCJA NIE ŚPI. SERDECZNIE WSPÓŁCZUJE SZEFOSTWU TAKIEGO KIEROWNICTWA SERWISU!!! JA U NICH JUŻ ŻADNEJ USŁUGI NIE WYKONAM I SAMOCHODU NIE ZAKUPIE .