95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 marca 2019 06:54
Salon - samochody nowe
Serwisuję tutaj firmowego ...
... Mastera od kilku lat i jestem bardzo zadowolony. Tym razem przyjechałem Peugeotem Boxer... Dwa autoryzowane serwisy Peugeot poddały się, tutaj chłopaki ogarnęli temat perfekcyjnie. Najlepsze jest to że praktycznie zawsze wszystko co zostanie zlecone, jest wykonane a niestety w innych serwisach różnie to bywa. Do zobaczenia wkrótce.
Użytkownik sieci
7 marca 2019 21:50
Salon - samochody nowe
Autoryzowany serwis i ...
... dealer samochodowy. Dobrze zlokalizowany (obok A4), posiada duży parking. Miła i profesjonalna obsługa, która jest w stałym kontakcie z klientem, w czasie naprawy. Minusem jest jednak czas oczekiwania na obsługę, będąc na miejscu. Poza tym ładny wystrój wnętrza. Polecam
Użytkownik sieci
7 marca 2019 10:06
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa, rzetelna pomoc.
Użytkownik sieci
6 marca 2019 23:46
Salon - samochody nowe
Salon samochodowy miła obsluga
Użytkownik sieci
6 marca 2019 13:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 marca 2019 11:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2019 16:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 marca 2019 23:36
Salon - samochody nowe
Salon godny polecenia. ...
... Bardzo miła obsługa już na samym wstępie. Kontakt ze sprzedawcą w trakcie sprzedaży jak i jej finalizowania wzorowy. Zachęcam do odwiedzenia i skorzystania z oferty oraz usług salonu i serwisu - naprawdę warto :)
Użytkownik sieci
1 marca 2019 12:17
Salon - samochody nowe
Jedyny salon , ...
... w którym poczułam się po prostu dobrze. Oferta przedstawiona rzetelnie, nienachalnie i korzystniej niż w innych salonach tej samej marki. Nikt nic nie wciska na siłę. Czuć dbałość o klienta. Wszystko załatwione szybko i bezproblemowo.
Użytkownik sieci
27 lutego 2019 15:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 lutego 2019 11:46
Salon - samochody nowe
Niestety moja radość ...
... po poprzedniej wizycie w grudniu okazała się przedwczesna. Samochód trafił tym razem do serwisu na przegląd po drugim roku i przy okazji zgłosiłem kilka uciążliwych i powracających powszechnie znanych wad auta (akurat zbliżał się koniec gwarancji). Niestety żadna ze zgłoszonych rzeczy nie została usunięta (pomimo zapewnień o wymianie niektórych elementów, które miały rzekomo usunąć nieprawidłowości). Ręczny dalej zgrzyta na postoju mimo regulacji linki. Przy dohamowywanych skrętach słychać stuki (gdzieś z okolic kolumny kierowniczej) a także czasem na postoju przy kręceniu kierownicą. Fotel kierowcy, mimo (ponownej) wymiany stelaży siedziska i oparcia, trzaska się tak samo jak się trzaskał (Renault jest oczywiście świadome wadliwych foteli w MIV i podobno jest na etapie produkcji poprawionych wersji, które mają być rzekomo wymieniane, ale serwis nic nie wie). Przy przyspieszaniu, szczególnie pod górkę, słychać dźwięk grzechotki niosący się z kratki lewego nawiewu i poniżej, a także często przy zmianie biegów i dodawaniu gazu. Auto miało już wymieniony najpierw rozrząd, później silnik (teraz pracuje głośniej na biegu jałowym) i sprawdzoną skrzynię biegów i niby jest ok, co i tak jednak w dalszym ciągu mnie niepokoi i nie przekonuje mnie, że to normalna praca samochodu (dźwięk jest podobny jak przed wymianą rozrządu, tyle że tam było słychać na zewnątrz a tu wewnątrz). Jeżdżą po drogach egzemplarze z tą jednostką, które pracują bez tego dźwięku. Zagłówek fotela kierowcy po ostatnim zastosowaniu rozwiązania actis, po jakichś 3 tygodniach ciszy, znowu zaczyna chrobotać. Tylko skrzypiący pas bezpieczeństwa przestał hałasować, chociaż jest to mało pocieszające, bo po poprzednim „zakonserwowaniu” cicho było przez jakiś miesiąc. Ponadto w aucie zostały zastosowane 2 rozwiązania actis (czy jak to się tam nazywa) bez mojej wiedzy i zapytania, czy w ogóle problem u mnie występuje. Związane to było z rzekomym przeciekaniem wody i rozbierane były drzwi z tyłu w celu uszczelnienia (z tego co zrozumiałem). Problemu jednak takiego u siebie nie miałem, a co więcej jadąc teraz autem (już po odbiorze) w niewielkim deszczu, słychać jakby stało się obok jakieś przeciekającej rynny… Bonusem po tej „naprawie” są niedomykające się zaślepki w uchwytach drzwi i ubrudzone wnętrze auta z tyłu, gdzie przebiegała cała operacja – obicia drzwi, fotel i kanapa były pokryty jakimś brązowym nalotem i resztkami jakby białego smaru, a każdy zwraca uwagę na pedantyczną czystość we wnętrzu mojego auta. Dopełnieniem całości okazała się pamiątka pozostawiona na prawych tylnych drzwiach, którą widać na załączonym zdjęciu (i nie, nie jest to szkoda parkingowa, bo nie jest to uderzenie punktowe, tylko przeciągnięte, jakby przy zamykaniu drzwi jakimś twardym przedmiotem). Ślad znajduje się po przekątnej od kierowcy, a auto jak zwykle wydawane jest dopiero po podpisaniu odbioru. Przykro mi, że właśnie tak potoczyła się nasza „współpraca”. W tym wszystkim tylko szkoda, że za błędy i ignorancję samego producenta muszą odpowiadać serwisy i świecić oczami, bo ten testuje jakość na klientach i puszcza na rynek, za przeproszeniem, szmelc.
Użytkownik sieci
25 lutego 2019 15:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 18:52
Salon - samochody nowe
Obsługa super pod każdym względem technicznym i merytorycznym
Użytkownik sieci
22 lutego 2019 11:06
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 lutego 2019 15:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 07:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 19:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 14:29
Salon - samochody nowe
Spoko profesjonalne
Użytkownik sieci
18 lutego 2019 13:42
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lutego 2019 17:43
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki