90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 stycznia 2025 07:24
Salon - samochody nowe
Nie polecam podejście ...
... do klienta jest poniżej normy jedyną osobą która pracuję i udziela informacji jest pani od kredytu.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2025 19:40
Salon - samochody nowe
Kupiłem od Hyundai ...
... Korea Motors Hyundaia I30 z brudnym rozrusznikiem, który to serwis "naprawiał" nieskutecznie przez dwa lata. Tak, dwa lata. Czas, niepotrzebne emocje, zapewnienia, że teraz na pewno wszystko jest w porządku. Przypadek sprawił, że w końcu naprawiłem auto i mogę nim bez stresu jeździć. Jedna gwiazdka to za dużo.
Użytkownik sieci
16 stycznia 2025 19:53
Salon - samochody nowe
O ile sama ...
... obsługa jest ok, serwis jest mocno niekompetentny. Do tej pory w aucie miałem trzy proste naprawy: fotel kierowcy, mechanizm do ustawiania lusterka oraz mechanizm składający lusterko. Fotel: naprawili, po trzech dniach się zepsuł, ponowna wizyta wymagana. Lusterko: zamówili części, przyjechałem na umówiony termin, części nieprawidłowe i/lub niedziałające… ponowna wizyta wymagana. Mechanizm do składania lusterka: naprawili, dojechałem do domu po serwisie, przestało działać… ponowna wizyta wymagana. Mają 100% nieskuteczność w naprawach. Przykre, ale mocno nie polecam tego serwisu. Jeśli możecie, unikajcie. No i powodzenia jeśli nie macie wyboru…
Użytkownik sieci
8 stycznia 2025 17:37
Salon - samochody nowe
Trzy razy byłem ...
... ze sprzęgłem na gwarancji, a i tak nie potrafią tego naprawić, a podobno się w tej marce specjalizują. Na ostatnim przeglądzie poprosiłem o przejrzenie hamulca ręcznego, ale oczywiście nic nie zauważyli. Pojechałem więc do swojego sprawdzonego mechanika i odrazu wiedział, że jest coś nie tak i po tym już problem nie powrócił. Przy przeglądzie inne ceny podawane przez telefon, a inne po przeglądzie. Gdy chce się uzyskać informacje na maila, to brak jakiegokolwiek odpowiedzi ze strony serwisu. Nie polecam
Użytkownik sieci
6 grudnia 2024 12:02
Salon - samochody nowe
Mogę śmiało rozpieścić ...
... serwis w ocenie i przyznać jedną gwiazdkę, auto oddane na sprawdzenie na godzinę 8:00 w dniu wizyty nikt nie zadzwonił, auto nie sprawdzone pomimo ustalonego terminu na który czekałem miesiąc czasu. Obsluga z serwisu tłumaczy się tym, iż pracownik który był na rano wyjątkowo dziś się rozchorował ale pracownik na środkową zmianę przyszedł lecz mojego auta nie sprawdził (nie wiadomo czemu) a inne które były na rano już tak. Edit: Tak jak jest wyżej napisane w dniu 05.12.2024r. O godzinie 8:00 miała być diagnostyka auta lecz przez cały dzień nikt nic w temacie nie zrobił nie wiadomo czemu pomimo, że inne auta były brane z rana. Nadmieniam iż jestem w systemie u Was gdyż dzień wcześniej zostawiałem auto i wprowadzany był numer VIN auta.
Użytkownik sieci
29 listopada 2024 15:57
Salon - samochody nowe
Salon wysyła smsy ...
... z zaproszeniami na przegląd, mimo, że nie jestem jego klientem (samochód leasingowy) i nie wyraziłem żadnych zgód na marketing. Po pierwszym wystawieniu tego komentarza manager salonu dzwonił z przeprosinami i obiecał naprawę problemu, po czym 3 tygodnie później salon ponownie kontaktuje się ze mną telefonicznie i zachęca do przyjazdu na przegląd.
Użytkownik sieci
25 października 2024 07:10
Salon - samochody nowe
Od 24.07 czas ...
... w salonie się zatrzymał. Godzina trwa już ponad 3 miesiące. W przypadku przypominania się z mojej strony wyznawanie teorii "za chwilę" natomiast chwila w salonie jest zbyt ambitna i głębsze tłumaczenie brzmi "niech ta chwila wiecznie trwa". Salon ewidentnie nie jest nastawiony na sprzedaż, przez 3 miesiące idzie rozmysleć się z zakupu wymarzonego auta. Na plus jedynie miłe pracownice odbierające telefon. Co prawda kupić się u Was nie da ale od czasu do czasu na plotki zadzwonię.
Użytkownik sieci
21 października 2024 09:53
Salon - samochody nowe
Niestety bardzo duży ...
... negatyw. Zauważyłem że pozytywne opinie są głownie na temat salonu, dużo negatywnych na temat serwisu. I pewnie powinno to być rozdzielone. Dla mnie serwis to zwyczajna porażka. Przyjechałem na serwis gwarancyjny i Pan totalnie zignorował zgłaszany problem ze sprzegłem, na stwierdzenie że wielu użytkowników zgłasza ten problem powiedział mi żebym nie czytał głupot na forach Pan i udowadniał mi że nie potrafię jeździć swoim samochodem dlatego mam ten problem. Ale domyślam się że naprawa czy zrobienie czegokolwiek w okresie gwarancyjnym jest nieopłacalna. Mam prawo jazdy od 20 lat, rocznie przejeżdżam 30 tys. km i podobne problemy nie wystąpiły w aucie którym przejechałem 200 tys. km bez wymiany sprzęgła, ale najwyraźniej nie potrafię jeździć autem, podobnie jak ludzie na formach. Za przegląd zapłaciłem 1,4 tys. pln, a na temat stanu technicznego auta nie dowiedziałem się nic. Auto wydawał mi już ktoś inny i nic nie był wstanie mi na temat auta powiedzieć. Mam więc wrażenie że za wymianę oleju zapłaciłem 1,4 tys. Jak dla mnie zwykłe wyciąganie kasy. Zadzwonili do mnie z prośbą o opinie na temat serwisu po wydaniu negatywnej zapytali mnie czy może ktoś do mnie z serwisu zadzwonić. Nawet się ucieszyłem że może jednak ktoś się tam czymś interesuje. Po mojej zgodzie na telefon, nikt jednak nie zadzwonił...
Użytkownik sieci
6 września 2024 11:15
Salon - samochody nowe
Od kiedy z ...
... łatwością można kupić pozytywne opinie, ciężko o zweryfikowanie rzetelnej oceny danego miejsca. To, co dla mnie jest oburzające w działaniu tego serwisu, to totalna niesłowność zarówno infolinii jak i opiekuna szkody. Trzy dni czekałam, aż pan łaskawie do mnie zadzwoni. Telefonu rzecz jasna nie odbiera. Ponad dwa tygodnie pytano mnie, czy jestem panią Rozalią, bo pan oddzwaniał do pani Rozalii. Przez te dwa tygodnie prosiłam o usunięcie pani R. z systemu i zmianę numeru kontaktowego (który za każdym razem od nowa podawałam). Do tego auto stojące w serwisie miało w systemie status wydanego. Przez miesiąc samochód był diagnozowany i jedyne, co dobrego mogę powiedzieć o personelu tego przybytku, to kierownik serwisu, który jako jedyny potraktował mnie poważnie i z jego inicjatywy poszerzono diagnostykę samochodu. Nikt poza tym panem nie miał ochoty wykazać się ani kreatywnością ani zrozumieniem sytuacji. Ci "opiekunowie", to jakaś farsa: zero zaangażowania, być może wynika to z przeładowania obowiązkami i "podopiecznymi", natomiast dla mnie jest to niedopuszczalne, aby deklarować się z czasem odpowiedzi, reakcji, telefonu czy kontaktu i kompletnie nie wywiązywać z tych obietnic. Każdorazowo interweniowałam osobiście, ale też musiałam prosić o wsparcie moich opiekunów flotowych z firmy. Bardzo nie polecam!
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 10:32
Salon - samochody nowe
Dwie za postawę ...
... i pracę pana Jana Święczkowskiego bo to profesjonalny i skuteczny człowiek. Byłoby zero bo przez 5 dni nikt się moim autem nie zajął, a przez telefon dowiadywałam się, że "kolega" się zajmie. Jakiś "mityczny" kolega. Po objęciu sprawy przez Pana Jana w dwie godziny była diagnoza i auto zastępcze. Dziękuję Panu.
Użytkownik sieci
8 czerwca 2024 18:27
Salon - samochody nowe
Bardzo źle. Jestem ...
... wieloletnim klientem PGD, który robi, w sumie robił przeglądy co trzy miesiące. Jedna wizyta pogrzebała współspracę. Pomijam brak profesjonalnych podstaw obsługi klientów. Brak normalnego podejścia do drugiego człowieka nie jest ok. Założenie, że usterka się nie zdarza i automatyczne zrzucenie winy na użytkownika bez sprawdzenia nie jest ok. Obwinianie użytkownika, że korzysta z fabrycznej funkcji nie wymaga komentarza, jak również to, że przypisano jej niewłaściwą funkcję. Problemy z silnikiem, które pojawiają się na rozgrzanym silniku, sprawdzono na odległości 1km. Niepotrzebna arogancja i dyskusja. Może Was nie boli strata kilkunastu tysięcy rocznie. Mnie boli takie podejście do człowieka.
Użytkownik sieci
30 maja 2024 09:47
Salon - samochody nowe
Dział części to ...
... jakaś porażka. Potrzebuje części na już, dzwonię i zostaje poinformowany, że trzeba zostawić Vin, listę części i może dzisiaj oddzwonią. Przecież to jest chore. Szukałem części z myślą kupna ich tego samego dnia. Oczywiście nikt nie oddzwonił. Może za kilka dni jak się obrobią. Nie polecam. W innych autoryzowanych serwisach to nie do pomyślenia.
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 14:11
Salon - samochody nowe
Unfortunately we were ...
... unable to get any service there, came to the place to ask about diagnostics prices but as soon as mister at the desk knew we were from Ukraine he dismissed us saying he was busy and that we had to wait (there was no queue or other people waiting whatsoever); after a half an hour waiting he just left the office without paying any attention to us. I'd expect at least a minimum communication about "the need to schedule an appointment in advance" if you can't help right away. Making a customer wait an indefinite amount of time and then leaving without any notice is very rude and inappropriate. Perhaps one of the worst customer experiences I've had
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2024 13:33
Salon - samochody nowe
poziom obsługi klienta zerowy albo i gorzej odradzam
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2024 15:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2024 11:09
Salon - samochody nowe
Żenująca firma. Zdecydowanie ...
... odradzam każdemu, kto chce kupić auto. Nas potraktowano skandalicznie. Omijać szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2024 22:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 marca 2024 12:40
Salon - samochody nowe
Publikuję tę recenzję, ...
... aby ostrzec wszystkich przed nieuczciwością tego salonu samochodowego. Pomimo ich zapewnień, samochód, który mi sprzedali, został przedstawiony w fałszywym świetle i byl w wypadku. Zapewniali mnie, że ma czystą historię, ale po zaledwie dwóch latach odkryłem prawdę. W trakcie nagłego wyjazdu do Stanów dowiedziałem się, że samochód był uderzony od tyłu, co znacząco zmniejszyło jego wartość przy sprzedaży.
Użytkownik sieci
5 stycznia 2024 13:56
Salon - samochody nowe
Serwis u nich ...
... to strata czasu, tylko nadają się do podbicia gwarancji. Gdy z autem zaczęły się problemy po 4 wizytach nadal nic nie potrafili naprawić. Dla porównania - na Hynka za pierwszym razem zdiagnozowali problem i naprawili.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 10:08
Salon - samochody nowe
Oszuści, okradaja klienta. ...
... Auto przez 5lat gwarancji stało prawie półtora roku na serwisie. Mistrz serwisu nie wiedział co w nim jest. Wszystkie usterki były przed kolizją. Później wszystkie usterki podpieli pod kolizje. Kręcą jak mogą a nie mają pojęcia. Auto ogólnie z salonu wyjechało z krzywą płytą podwoziową. Proszę uważać na markę hyundai