90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 08:14
Salon - samochody nowe
Fatalna obsługa klienta. ...
... Pan na infolinii się na coś umawia, pan w okienku już ma to gdzieś. Umawiają klienta na naprawę elektryki wtedy gdy elektryk jest na urlopie. Ostatni Hyundai jaki kupiłem...
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 20:53
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Handlowiec ...
... Robert K. Umawia na te samą godzinę dwie osoby, potem mi mówi że może Pan sobie w salonie obejrzeć auto a jazda próbna jest dzisiaj nie możliwa ponieważ jest późno, totalna porażka. Nie polecam. Auto którym jeździłem dwie gwiazdki z pięciu, konkurencja w tej cenie oferuje premium auto w hybrydzie, trzeba poczekać na auto oczywiście ponieważ dobry towar szybko schodzi.
Użytkownik sieci
31 lipca 2020 09:53
Salon - samochody nowe
Szukam auta do ...
... kupienia. Byłem tam dwukrotnie, ale nikt do mnie nie podszedł. Mijali mnie co prawda sprzedawcy, ale chyba mnie nie zauważyli... Zresztą to samo było w pozostałych salonach przy Toruńskiej. Tylko w Seat i Kia ktoś się mną zainteresował. Szkoda, ale na szczęście są inne salony i marki, w których uśmiechnięta dziewczyna podchodzi i profesjonalnie informuje, że w razie pytań zaprasza do sprzedawcy.
Użytkownik sieci
9 czerwca 2020 14:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
30 maja 2020 12:44
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
13 maja 2020 19:21
Salon - samochody nowe
Dwa razy dzwonilem ...
... do salonu, chciałem kupić auto, dwa razy obiecali oddzwonić, nikt nie oddzwonil. Dramat żeby tak trywialna sprawa była dla tych państwa tak trudna do ogarnięcia. Puszcza właściciela w skarpetkach, tarcza mu nic nie da.
Użytkownik sieci
4 maja 2020 12:46
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam ...
... serwisu ze wzgledu na brak kultury personelu. Będąc w widocznej ciaży dodatkowo z drugim dzieckiem w wózku czekałam 2h na wymianę ŻARÓWKI w aucie. Nikt nawet nie zaproponował przejścia do poczekalni. Napisałam po zaistniałej sytuacji skarge ale nikt nawet nie śmiał wyslać przeprosin. Dzwoniac do serwisu otrzymałam informację, że ma wymianę ŻARÓWKI nie musze sie umawiać jest to robione poza kolejnością niestety na miejscu okazało się że tak nie jest.
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2020 08:22
Salon - samochody nowe
Po kontakcie z ...
... serwisem i uzyskaniu odpowiedzi że nie mają takiej usługi w cenniku powiedziano mi że do końca dnia ktoś do mnie zadzwoni i powie cenę. Chciałem umówić się na serwis ale do dzisiejszego dnia zero kontaktu z serwisem. Nie polecam. Nie tak podchodzi się do klienta
Użytkownik sieci
19 lutego 2020 17:02
Salon - samochody nowe
Nie bardzo lubię, ...
... kiedy tylko przekraczam próg sklepu i wyrasta od razu sprzedawca. W Hyundai nikt się mną nie zainteresował dobre 30 minut. Przegięcie w drugą stronę. Nie uzyskałem żadnych informacji dotyczących zakupu auta. Szkoda ; (
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 19:53
Salon - samochody nowe
Posprzedażowa obsługa klienta ...
... to wielka kpina i dramat. Omijać.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2019 12:38
Salon - samochody nowe
Doradca serwisowy bez ...
... uwag: miły, grzeczny, kulturalny. Natomiast naprawy gwarancyjne samochodu marki Hyundai pozostawiają ogromnie wiele do życzenia z uwagi na procedury jakie są stosowane. Z usunięciem jedną usterką zmuszony byłem jeździć 4 razy. Brak poszanowania czasu klienta.
Użytkownik sieci
10 grudnia 2019 15:58
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Umówiłem ...
... się na wymianę oleju. Godzinę przed wymianą zadzwonił Pan informując o zmianie ustalonej ceny ( kwota drugie tyle prawie). Zwalając na infolinię, która jak dobrze rozumiem jestem pierwszym kontaktem z klientem. Jak tu jest problem to co dalej. Reasumując straciłem czas, olej nie wymieniony, słaby początek z marką Hyundai. Info o cenach proście na piśmie i w kilku kopiach. Bo się okaże że ktoś się pomylił i to klient ma płacić i ponosić konsekwencje. Masakra
Użytkownik sieci
25 października 2019 15:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 września 2019 12:43
Salon - samochody nowe
Druga usterka, której ...
... ten serwis nie potrafi prawidłowo zdiagnozować i usunąć za pierwszym podejściem... Kontakt z kierownikiem serwisu niemożliwy, właściwie nie ma gdzie eskalować problemów wewnątrz serwisu, polecam od razu eskalować to ASO do Hyundai Motor Poland aby oni wsparli w naprawie gwarancyjnej... Zwykły wymieniacz części, a na pewnie nie miejsce gdzie uzyskać można trafną i skuteczną pomoc...
Użytkownik sieci
23 czerwca 2019 20:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 maja 2019 18:45
Salon - samochody nowe
Masakra
Użytkownik sieci
12 marca 2019 18:38
Salon - samochody nowe
Byłem kilka razy. ...
... Ostatnio jak robiłem przegląd gwarancyjny to nawet nie chciało się sprawdzić klocków i tarcz hamulcowych. Co się okazało że tyl był do wymiany. Ale tego dowiedziałem się jak ponownie do nich przyjechałem bo coś mi stukalo przy hamowaniu właśnie po przeglądzie. Za kolejną wizytę chcieli żebym zaplacil. A była ona maks 2 tygodnie poźniej. fachowcy stwierdzili że muszę wymienić tarcze i klocki. Szkoda czasu i przede wszprzede pieniędzy. Odradzam kazdemu wizytę w tym serwisie. Obsluge klienta oceniam też na bardzo niskim poziomie. W szczególności pozdrawiam Pana z wąsem ktory podczas rozmowy telefonicznej rozłącza sie. Polecam wszystkim za to ASO na połczyńskiej.
Użytkownik sieci
19 lutego 2019 17:07
Salon - samochody nowe
Nie szanują klienta.Zadzwoniłem ...
... 12.02 do serwisu z pytaniem o wymianę oleju w skrzyni biegów automatycznej, co ile powinno się robić taką wymianę i jaki jest koszt.Otrzymałem odp.że ktoś oddzwoni do godz 20 i odpowie na pytania.Nie doczekałem się odp.więc ponownie zadzwoniłem nazajutrz.Ta sama odp.Niestety nikt nie znalazł czasu do dzisiaj.Więcej tam nie zadzwonię. .
Użytkownik sieci
15 listopada 2018 14:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 października 2018 11:37
Salon - samochody nowe
Niestety nie trafiliśmy ...
... na właściwego przdstawiciela i stąd ta niska nota. Najpierw chciał nam sprzedać 133 konne auto pomimo, że byliśmy zainteresowani mocniejsza wersją. Twierdził, że 90% Tucsonów jest sprzedawanych ze słabszymi silnikami.Później twierdził, że nie ma obecnie żadnego auta, którym możemy wykonać jazdę próbną, a na koniec wziął mój nr telefonu, zapisał w swoim notatniku, podkreślił go jaskrawym markerem i powiedział, że zadzwoni w ciągu tygodnia bo salon będzie rejestrował nowy pojazd testowy... Nie zadzwonił. Wyjścia są dwa: albo salon nie zarejestrował auta testowego i nie prowadzi już jazd testowych albo Pan /anty/przedstawiciel po prostu olewa klienta... W każdym razie gratuluję podejścia. Auto kupiłem u konkurencji...