Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2024 10:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 marca 2024 12:06
Salon - samochody nowe
Dobra obsługa.
Użytkownik sieci
2 marca 2024 07:14
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 lutego 2024 18:43
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lutego 2024 12:36
Salon - samochody nowe
Obsługa przy zakupie ...
... auta na najwyższym poziomie. Cały proces zakupu auta został przeprowadzony profesjonalnie. Pan Jacek z zaangażowaniem podszedł do mnie jako klienta. Dziękuje.
Użytkownik sieci
30 stycznia 2024 18:51
Salon - samochody nowe
Duże podziękowania dla ...
... Pana Łukasza za dopięcie finalizacji zakupu zgodnie z naszymi oczekiwaniami. Pan Łukasz bardzo pomocny i zaangażowany. Przyjechałem po odbiór samochodu z Lublina i nie żałuję. Obsługa o wiele lepsza niż w lubelskich salonach.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 15:28
Salon - samochody nowe
Średnio z obsługą
Użytkownik sieci
19 stycznia 2024 11:35
Salon - samochody nowe
Godny polecenia salon ...
... Hyundaia. Obsługa na poziomie premium, uprzejmi, kompetentni. Top of the top. Polecam w 100%
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 12:45
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 stycznia 2024 17:14
Salon - samochody nowe
W początkowej fazie ...
... korzystania z serwisu byłem zadowolony. Po zmianie Pana serwisanta jakość obsługi zauważalnie spadła i wyglądała bardzo lekceważąco. Przy chęci zgłoszenia czegoś na gwarancję, od razu dostawałem sygnał, że nie ma co wnosić o roszczenie wymiany czy naprawy, bo na pewno to nie zostanie uwzględnione. Po zmianie serwisu udało się usterkę naprawić bez zbędnego gdybania. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
6 stycznia 2024 15:43
Salon - samochody nowe
Przed przeglądem gwarancyjnym ...
... dzwoniłam do salonu kilka razy upewnić się odnośnie ceny. Przy oddawaniu kluczyków okazało się, że cena jest inna. Bez pytania, czy dodać nieobowiązkowe acz rekomendowane przez serwis punkty zlecenie zostało wydrukowane i podstawione do podpisu. Pierwszy niesmak - jeśli coś jest dodatkowo powinno zostać klientowi przestawione w pierwszej kolejności. Drugi niesmak to samochód po odebraniu - za każdym razem telefonicznie słyszałam, że w podstawowej cenie (już nie wspominając o tych dodatkowych elementach) jest mycie samochodu, a ja samochód jak zostawiłam tak odebrałam. Po co więc przez telefon mówione jest zupełnie coś innego niż później w serwisie?
Użytkownik sieci
12 grudnia 2023 10:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 14:25
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 12:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 listopada 2023 10:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 listopada 2023 20:11
Salon - samochody nowe
Гарний салон, великий вибір авто.
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 16:13
Salon - samochody nowe
Mino pewnych nieporozumień, ...
... muszę przyznać że moja poprzednia opinia była zbyt surowa, Pan Marcin wszystko jasno wyjaśnił wszystkie moje zapytania i pomógł wybrać odpowiedni kolor i wersję mojego samochodu, Bardzo Dziękuję i mam nadzieję że wszystko będzie ok
Użytkownik sieci
21 listopada 2023 13:12
Salon - samochody nowe
Postaram się zwięźle ...
... skupić na faktach i zdarzeniach. - Posiadam samochód Hyundai Santa Fe. Zakupiony w salonie w Katowicach na początku 2021. W chwili zakupu mieszkałem w Krakowie. Aktualnie mieszkam w okolicy Krakowa. - Zakup był trochę opóźniony, więc w ramach rekompensaty otrzymałem od salonu w Katowicach pokrowce na opony z felgami. - Od razu po zakupie przyjechałem do salonu w Krakowie przy al. Powstańców Śląskich 22. Zostawiłem koła z pokrowcami w hotelu, wymieniłem koła i opony. - Zgłosiłem usterkę polegającą na nie-włączającym się ekranie info-rozrywki. Działo się to raz-dwa razy na dwa tygodnie. Udało mi się nakręcić film z tej usterki. Przesłałem mailem do w/w salonu Krakowie. - Salon odpowiedział, że nie wie co to jest za usterka, ale sprawdzą co można zrobić. Ustalono, że jest to „coś typowego”, że wgrają nowy software (czego moim zdaniem nie zrobiono, ale o tym poniżej) i będziemy czekać na oficjalne rozwiązanie. - Miałem w międzyczasie jeszcze dwie-trzy wizyty w tym serwisie. Wykonałem kilka telefonów. Za każdym razem mówiono mi, że „wciąż nic nie wiadomo” i „trzeba czekać”. Usterka cały czas występowała. - W połowie 2023 roku pojawił się wyciek spod komory silnika. Pojechałem do serwisu przy al. Powstańców Śląskich 22 w Krakowie sprawdzić co się dzieje. Stwierdzono, że jest to „typowa usterka” i zamówią odpowiednie części do naprawy. Otrzymałem informację, że za 4-6 tygodni dojdą części i naprawimy. Powiedziano mi również, że „to nic takiego i można bezpiecznie jeździć”. Obiecano również, że ktoś do mnie się odezwie po otrzymaniu części. - Minęło ponad 6 tygodni, zbliżał się dla mnie wyjazd wakacyjny po Europie więc chciałem otrzymać informację co się dzieje z zamówionymi częściami. I tutaj nie dość, że nikt nie widział, że ma do mnie zadzwonić, to jeszcze nikt nie potrafił w salonie powiedzieć czy zamówiono ważne części co to są w ogóle za części. Po kolejnych 2 tygodniach kontaktu i na kilka dni przed wyjazdem nikt nie widział co trzeba naprawić, bo 1. „Nie ma osoby, która zajmowała się sprawą w pracy”, 2. „Nie posiadamy jednego rejestru zamawianych części”. - Po zrobieniu niemałej awantury z (niestety) osobami nieprzystającymi standardami do ASO, otrzymałem informację, że mogę przyjechać i samochód zostanie naprawiony. - Samochód zawiozłem do serwisu i odebrałem na dzień przed wyjazdem. - Na kilka godzin przed wyjazdem z Polski pojawiła się żółta kontrolka „check engine”. Nie miałem już możliwości weryfikacji co się stało. Przejechałem kilka tysięcy kilometrów z włączającą się kontrolką. - Po powrocie stwierdziłem, nie mam już cierpliwości do serwisu przy al. Powstańców Śląskich 22 w Krakowie. Wybrałem inny salon ASO w Krakowie. Zgłosiłem się usterką „check engine”. Wspomniałem również o starej kwestii z nie-włączającym się ekranem info-rozrywki. W zasadzie od ręki naprawiono usterkę „check engine” (dot. recyrkulacji spalin) oraz wgrano nowe oprogramowanie silnika oraz (uwaga) ekranu info-rozrywki. Do dziś (2 miesiące) obie usterki nie wystąpiły. - Dodatkowo, w drugim salonie ASO powiedziano mi, że mam zanieczyszczoną bardzo dużą cześć komory silnika w okolicy turbosprężarki. Że wyczyścili to, ale nie wiedzą czy jest to zabrudzenie po poprzednim serwisie czy wyciek/nieszczelność któregoś z elementów. Rozmiar zanieczyszczenia nie pozwalał na stwierdzenie co się stało. Polecono mi przyjazd za dwa tygodnie celem sprawdzenia. Okazało się, że było to zanieczyszczenie po poprzednim serwisie. - Po tych zdarzeniach postanowiłem na stałe pożegnać się z serwisem przy al. Powstańców Śląskich 22 w Krakowie. Pojechałem więc na ostatnią wymianę kół na zimowe z odbiorem letnich z hotelu. I tutaj ostatnia niespodzianka. Nie ma pokrowców, w których zostawiłem koła odebrane bezpośrednio z salonu. Serwis twierdzi, że ich nigdy nie dostał. Nie mam już siły dochodzić prawdy. Cieszę się, że nie będę miał z tym serwisem już nic wspólnego.
Użytkownik sieci
17 listopada 2023 11:38
Salon - samochody nowe
Dużo samochodów nowych na wystawie i miła obsługa.
Użytkownik sieci
15 listopada 2023 20:17
Salon - samochody nowe
Zachęcam do samodzielnej ...
... oceny jakości pracy tego serwisu (ASO Hyundai Krzemionki) na podstawie zdjęć, które przedstawiają wymieniony olej Shell 0W30 (po ok 120km), na zimnym i ciepłym silniku, zgodnie z metodyką jego sprawdzania. Proszę zwrócić uwagę na kolor oleju i jego ilość (nie mieści się na bagnecie...) Aha, Dla jasności: Panowie przyjmujący klienta bardzo OK. Ocena dotyczy wykonanej pracy, nie pracowników.