Zobacz na mapie
89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 listopada 2023 00:56
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 października 2023 13:30
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
26 października 2023 10:38
Salon - samochody nowe
Miła obsługa i dobry kontakt.
Użytkownik sieci
7 października 2023 14:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 października 2023 08:30
Salon - samochody nowe
Szczerze to mam ...
... bardzo mieszane uczucia względem tego salonu. Dokonywałem 2 krotnie przeglądu okresowego. Za pierwszym razem zostałem poinformowany o nieszczelnej klimatyzacji i zaproponowano mi dosyć drogi czynnik do nabicia widoczny z użyciem lampy UV, aby w przyszłości namierzyć wyciek. Rok później nikt nie wspomniał o tym, nie sprawdził, nie było tematu. Dodatkowo zamówiłem korek/zatyczkę do alufelgi, czas oczekiwania 4ry tygodnie, nikt się ze mną nie skontaktował, po tym czasie zadzwoniłem do salonu zapytać o zamówienie, okazało się że nie ma takiego zamówienia w systemie, a osobą która mnie obsługiwała tam już nie pracuje. Na przeglądzie w tym roku, po wymianie filtru kabinowego i odebraniu samochodu, znalazłem zatyczkę na dywaniku luźno leżącą, drobne niedopatrzenie, ale zostawia wrażenie niechlujstwa. Pracownicy mili, przyjaźni, ale nie „czułem” że są profesjonalni, rzetelni i że jest to wartę swojej nie małej ceny.
Użytkownik sieci
3 października 2023 10:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 września 2023 12:11
Salon - samochody nowe
Pełen profesjonalizm, podejście ...
... do klienta oraz rozmowa i odpowiedzi na wszystkie pytania na poziomie high level. Polecam, najlepszy serwis Hyundai w Krakowie!
Użytkownik sieci
6 września 2023 19:31
Salon - samochody nowe
Jestem bardo wdzięczny ...
... koordynatorowi serwisu , panu Jakubowi Siudzie, w Krakowie na Alei Powstańców Śląskich, za okazaną niezwykłą życzliwość , uprzejmość i pomoc w naprawie systemu klimatyzacji w samochodzie Hyundai i10 . Naprawa została przeprowadzona w sierpniu bieżącego roku, wyjątkowo bez wcześniejszego uzgodnienia terminu, późnym popołudniem, bardzo sprawnie; co pozwoliła na dalszą komfortową jazdę samochodem z małym dzieckiem w następnych dniach, w warunkach upalnych w okolicach Krakowa. Leszek Stolarski
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 20:34
Salon - samochody nowe
Polecam serwis. Profesjonalna ...
... obsługa, krótki czas oczekiwania na naprawę.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 00:31
Salon - samochody nowe
Kupiłam w 01.2022 ...
... Hyundaia i20N. Zachwyciło mnie to auto. Do dziś je z resztą uwielbiam, ale nigdy już nie kupię samochodu tej marki i serdecznie odradzam wszystkim rozważającym. W salonie w Toruniu, z którego odbierałam auto pracownik nie ustawił automatu, który ma za zadanie przypominać użytkownikowi o potrzebie zrobienia przeglądu. Kocham ten samochód, ale nie czytam do poduszki książki serwisowej. Przyzwyczajona do tego, że współczesne samochody meldują swoje potrzeby dotarłam na przegląd po roku. Przekroczony limit przeglądu do pierwszej programowej wizyty w serwisie sprawił, że Hyundai cofnął gwarancję na auto. Cóż. Formalnie to zgodne z zasadami, ale czy na pewno tak powinno się traktować klientów i przy pierwszej okazji pozbywać się odpowiedzialności za nowe, nietanie auto? Drugi przegląd został zrealizowany w terminie (pracownik w Krakowie ustawił już tym razem wszystko tak, że auto dało znać), trzeci też. Nie stwierdzono żadnych kłopotów z autem. Zaraz potem awaria pompy paliwa. Wycena – ponad 3 tysiące złotych. Centrala w ramach "dobrej woli" godzi się na pokrycie 70% kosztów naprawy. Co ma wspólnego brak pierwszego przeglądu z awarią pompy paliwa? Zagadkowe. Kontakt z firmą koszmarny. Formularz na stronie i tyle. Pracownik z salonu w Toruniu nie odbiera. Nie oddzwania. Zapowiadany przez niego kontakt ze strony kolegi z serwisu nigdy nie miał miejsca. Można byłoby oczekiwać przyznania się do zaniedbania i wykazania zaangażowania, ale niestety tak się nie stało. Kraków oporny w komunikacji. Przy próbie odbioru auta w salonie w Krakowie 9 sierpnia kolejna niespodzianka. Pracownik serwisu zlecił wymianę całej pompy, a okazuje się, że należało wymienić tylko jej silnik (kilkaset złotych zamiast ponad 3 tysięcy). I tak klient zapłaciłby i został naciągnięty. Ale skoro ma się do tego dołożyć centrala... Serwis poddaje w wątpliwość, czy centrala się na to zgodzi. Czyli na koniec wszystkiego jeszcze po prostu oszustwo! Samochód stoi w serwisie okrągły miesiąc. Kosztuje, kosztują przejazdy alternatywnymi środkami komunikacji, tracę czas (w tym też na szarpanie się z firmą sprzedającą produkty, za które nie chce brać żadnej odpowiedzialności). 10 sierpnia po odczytaniu kolejnej reklamacji na stronie, pracownik salonu zadzwonił do mnie. Że ta kwestia wymiany przekraczająca potrzebę to nieporozumienie, że wszystko było tak, jak być powinno. Trudno oczywiście wierzyć w jakiekolwiek zdanie przy takim obrocie spraw. Samochód odebrałam. Teraz martwię się o to, żeby przez nadchodzące półtora roku (do końca leasingu) nic się nie stało, bo będę musiała za to słono płacić. Po zakończeniu leasingu pojawi się kolejny kłopot, bo auto powinno mieć jeszcze dwa lata gwarancji, a jej nie ma. Nie taki komfort użytkowania auta chciałam sobie zapewnić wybierając auto z charakterem i finansując je w maksymalnie komfortowej, bezobsługowej dla klienta opcji. Rozczarowanie przez wielkie „R”. Trudno mi znaleźć należycie dobitne słowa, żeby wyrazić oburzenie i smutek. Uwielbiam samochód, ale wybór auta tej marki oznacza niestety zupełny brak komfortu współpracy. #hyundai #i20n #gwarancja #reklamacja #anulowaniegwarancji
Użytkownik sieci
26 lipca 2023 10:06
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki za ...
... parking i dostępność samochodów. Sama obsługa niestety zasługuje na 1. Po wejściu do salonu i obejrzeniu kilku samochodów nikt do nas nie podszedł zapytać czego poszukujemy, pracownicy dodatkowo siedzieli razem i rozmawiali. Kiedy okazało się, że w salonie nie ma jednego modelu sama podeszłam do biurka z zapytaniem czy można go zobaczyć, na co sprzedawca wziął kluczyki i z drzwi wejściowych otworzył stojący samochód na zewnątrz salonu mówić tylko, że można iść sobie oglądać. Jestem mocno zaskoczona bo jest to 6ty salon który dowiedziałam w Krakowie i nikt się tak jeszcze nie zachował.
Użytkownik sieci
18 lipca 2023 12:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 lipca 2023 22:35
Salon - samochody nowe
Rewelacja! Jestem bardziej ...
... niż zadowolony z przebiegu transakcji jak i z obsługi. P. Łukasz zajął się wszystkim od A do Z. Pełen profesjonalizm :)
Użytkownik sieci
1 lipca 2023 15:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2023 21:25
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
3 maja 2023 14:48
Salon - samochody nowe
Indywidualne i profesjonalne ...
... podejście do klienta oraz bezproblemowa i szybka pomoc w każdej sytuacji. Pan Łukasz poprowadził realizację zakupu od pierwszej wizyty aż do odbioru samochodu oraz udzielił wyczerpujących odpowiedzi na wszystkie pytania. Bardzo polecam!
Użytkownik sieci
5 kwietnia 2023 11:01
Salon - samochody nowe
Odebrałem auto kilka ...
... dni temu. Cały zakup trwał 13 dni - od pierwszej wizyty po wyjechanie Tucsonem. Auta nie było na placu więc tym bardziej szacun. Obsługiwał mnie Pan Michał i wszystko przebiegło bardzo konkretnie, szybko i przyjemnie. Słowny, rzeczowy, uprzejmy człowiek na właściwym miejscu. Poza zakupem nie miałem żadnych potrzeb więc o serwisie czy obsłudze posprzedażowej się nie wypowiadam. Na ten moment wszystko miodzio. Dziękuję. Pierwszy przegląd po roku. Wszystko ok.
Użytkownik sieci
11 marca 2023 01:33
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
8 marca 2023 10:55
Salon - samochody nowe
Bardzo fachowa obsługa. Ja jestem zadowolony
Użytkownik sieci
27 lutego 2023 09:00
Salon - samochody nowe
Szybka realizacja oraz ...
... pełen profesjonalizm ! Pan Michał klasa sama w sobie ! Polecam 10/10