89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 19:19
Salon - samochody nowe
Najdroższy serwis hyundaia ...
... , cena przeglądu małej i10 --- 500 zł więcej od innych serwisów a gdy pojechałem z usterką samo podpięcie do komputera 340 zł ,w innym serwisie bezpłatnie . W odpowiedzi --- faktycznie warto zauważyć, że w i10 po trzecim roku nie jest wymagany przeglad powłoki lakierniczej . Warto, również zauważyć ,że zadzwoniłem do trzech innych serwisów Hyundaia I w każdym usłyszałem cene 1600 zł z baterią do systemu e-call/SOS a w waszym serwisie 2100 zł czyli o 500 zł wiecej . Jesteście mega drogim serwisem Hyundaia !!!
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 09:44
Salon - samochody nowe
Przed miesiącem (początek ...
... stycznia 2024r.) odwiedziłem salon z zamiarem zakupu jednego z modeli Hyundaia. Oglądałem kilka samochodów - Elantrę, Tucsona, i30. Ostatecznie zdecydowałem się na i30. Aby podjąć ostateczną decyzję poprosiłem o jazdę próbną i30 z silnikiem 1.5. Dealer stwierdził, iż samochód z interesującym mnie silnikiem jest chwilowo niedostępny, ponieważ został udostępniony innemu klientowi jako pojazd zastępczy. Sprzedawca zapewnił mnie, iż najdalej za kilka dni poinformuje mnie, jak tylko jazda próbna będzie możliwa. Niestety do dziś salon nie skontaktował się ze mną, a dealer nie odbierał ode mnie telefonów, mimo kilkakrotnie podejmowanych prób. Mam świadomość, że nowe samochody sprzedają się teraz dobrze, ale trudno zaakceptować tak ostentacyjne lekceważenie klienta, który zamierza zostawić w salonie niemałą przecież kwotę pieniędzy.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 23:18
Salon - samochody nowe
3 letni hyundai ...
... tucson na gwarancji z niesprawną nawigacją przyjęty na serwis. Na miejscu okazało się że wymagana jest aktualizacja systemu oprogramowania. Koszt to 250 zł. Obsługujemy flotę 9 nowych hyundaiów, robimy wszystkie płatne przeglądy na czas w pgd, ale nawet za błachostki w ramach wydawałoby się … 5 letniej gwarancji trzeba płacić dodatkowo. Dziękujemy za dalszą współpracę. Na szczęście są jeszcze inne serwisy hyundaia w Krakowie, które uważam, uczciwiej traktują klienta. Dodatkowa odpowiedź: Samochód został podstawiony do serwisu przez użytkownika a nie płatnika ( właściciela ) więc decyzja nie mogła być inna, nawigacja miała zostać naprawiona przez serwis. My jako własciciel - zlecający dzień wcześniej, telefonicznie prośbę naprawy niesprawnej nawigacji, dostaliśmy od Państwa jedynie polecenie przywiezienia książki serwisowej i dowodu rejestracyjnego ( co jest dla nas normalne w procedurze naprawy gwarancyjnej ) Doradca telefonicznie nie wspominał że nawigacja może być naprawiona przez aktualizacje online bez konieczności wizyty w serwisie.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 10:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam a ...
... wręcz odradzam wizytę w tym serwisie. W marcu 2023 robiłem przegląd pogwarancyjny mojego i30n. Zgłaszałem parujące lusterka oraz dziwne stukanie. Zostałem poinformowany iż wszystko jest jak trzeba. Zapłaciłem za przegląd około 2400 zł gdzie miałem mieć zmieniony olej, filtry i inne rzeczy. Ostatnio padł mi akumulator (miał już swoje lata). Aczkolwiek szczęście w nieszczęściu że padł. Ja nie jestem biegły w tym temacie i oddając samochód co rok do serwisu liczę sprawdza go ludzie którzy się na tym znają. Jak się okazało płyn chłodniczy był praktycznie na minimum… to jeszcze nic - okazało się że prawie nie mam oleju w silniku. Niezwłocznie oddałem samochód do mechanika - oczywiście już nie do serwisu Hyundai. Zrobił ekspertyzę i okazało się że oleju faktycznie prawie nie było a resztki tego który został wyglądał jak ze starte desla. Mechanik poinformował mnie że olej nie był zmieniany od 2022 roku - nie było nawet zawieszki przy silniku kiedy i jaki olej był lany. Przypominam że za serwis zapłaciłem ponad 2400 zł. Przegląd trwał około 2 godzin. Wszystkie rzeczy które były wypisane na fakturze nie były wymienione … oprócz wspomnianego oleju miałem mieć wg faktury wymienione filtry i uzupełnione płyny. Na pewno nie zostawię tej sprawy. Zrobię wszystko co w mojej mocy aby ten serwis stracił autoryzację i więcej nie oszukiwał swoich klientów! Stanowczo odradzam korzystanie z usług tego serwisu!!!!!!
Użytkownik sieci
6 września 2023 14:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu i usługi Hyundai assistance. Samochód dostarczony na lawecie obsługiwany w trzeciej kolejności (po godzinach). Serwis "naprawiał" przez ponad miesiąc (brak czasu, części i diagnozy). Permanentny brak kontaktu z doradcą (nie odzwania a nawet o termin odbioru trzeba się upominać). Dobrze, że nasz handlowiec mieszka blisko to odwiedzał dwa razy zanim udało się auto odebrać.
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 17:08
Salon - samochody nowe
Doradzam wielka ostrożność ...
... przy zakupach z tego salonu. Kupiłem tam samochód 2 letni, we wrześniu, na oponach zimowych. Po roku użytkowania i stanie licznika 40 000, opony kupione z samochodem, wyglądają jak na zdjęciu. Wszystkie 4 sie łuszczą, odpadają kawałki. Przy składaniu reklamacji okazało sie, ze sprzedano mi stare i używane opony z roku 2018, nie informując mnie o tym. Reklamacje odrzucono z powodu nie zmienienia opon w czerwcu na letnie - a samochod kupiony z salonu, we wrześniu, na oponach zimowych. Albo w salonie jeździł na zimowych przez zeszłe lato, albo ktoś specjalnie je zamienił przed wydaniem samochodu. Kupowałem samochód w salonie, bo liczyłem na uczciwość i profesjonalizm. Trafiłem na nieuczciwość i brak odpowiedzialności za działania wlasne i pracowników, bo w koncu ktoś te opony albo podmienił przed wydaniem samochodu, albo ktoś przyjął do sprzedania samochód na oponach 2 lata starszych niż samochód i zużytych.
Użytkownik sieci
28 lipca 2023 15:13
Salon - samochody nowe
Beznadziejny serwis, nie ...
... polecam! Rozmawiałem tylko z konsultantem który ewidentnie zniechęcał mnie do skorzystania z ich serwisu. Nie da się, nie mogą itp. Zero kompetencji i profesjonalizmu.
Użytkownik sieci
19 maja 2023 19:57
Salon - samochody nowe
Jedna gwiazdka to ...
... za dużo. Obsługa sama deklaruje informację odnośnie jasno wytłumaczonego problemu w samochodzie, uwaga: co do konkretnej godziny, a później ma gdzieś jakiekolwiek ustalenia i trzeba samemu prosić się o informację. Wychodzi na to, że klient sam musi się dopominać, żeby wykonano usługę i można było wydać u nich pieniądze. Dobrze, że istnieją inne salony Hyundai. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 marca 2023 19:56
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie pokecam ...
... tego salonu, powiem tyle, sprzedać auto to jest kontakt, telefon i rozmowa a później to jak jest problem to radź sobie sam. Dziwne też jest to , że salony w jednej grupie za to sama usługę biorą zupełnie inne kwoty nawet dwukrotna różnica. Kontakt telefoniczny na serwis - Pani, która zapewnią ze w tym dniu ktoś do mnie oddzwoni , niestety kończy się milczeniem i brakiem kontaktu ze strony salonu. Auto kupione w grudniu Tuscon jestem już trzeci raz na serwisie - wypalanie filtra cząstek stalych nue chce się wypalić nawet po przejechaniu 40 km i pierwsze pytanie czy Pani jeździ na krótkich odcinkach? A ja się pytam czy kupiłam auto na autostrady? Jakaś paranoja! Nie pokecam tego salonu absolutnie!!!
Użytkownik sieci
5 grudnia 2022 20:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2022 11:23
Salon - samochody nowe
Nie polecam usług ...
... serwisowych Odpadły przy myciu auta litery Hyundai z tyłu pojechałem na serwis pan Maciek zrobił zdjęcia i na tym sprawa się zakończyła obiecywał kontakt minęły prawie trzy tygodnie cisza Wczoraj zadzwoniłem do serwisu obiecali że się skontaktuję i nic ale to nie jedyny serwis w Krakowie szczerze odradzam są tylko mili do czasu zakupu
Użytkownik sieci
16 czerwca 2022 22:37
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania ze ...
... strony pracowników. Informacje przekazane zdawkowo, bez zaangażowania
Użytkownik sieci
23 grudnia 2021 18:23
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Przybyli o 18:20, nawet zamykali się o 19, nie otrzymali żadnej odpowiedzi na temat finansów, ponieważ jakimś cudem wyjeżdżali wcześniej. Nie czułem się mile widziany, nie jestem pewien, czy odwiedzę tu ponownie (Wersja oryginalna) Arrived at 18:20, even they were closing at 19, didn’t get any answer about the financials because somehow they were leaving earlier. I felt not welcomed, not sure if I’ll visit here again
Użytkownik sieci
16 grudnia 2021 21:26
Salon - samochody nowe
Lepiej unikać ich ...
... serwisu, po ich serwisie miałem dwa wycieki z samochodu, z filtra paliwa i spod skrzyni biegów. Wzięli dużo pieniędzy za serwis po 15k km, duży mandat zapłaciłem po ich serwisie, a najzabawniejsze jest to, iż w serwisie KIA, w Szwajcarii taniej zapłaciłem za naprawy po nich, i to nie przy granicy francuskiej, a w środkowej. Lepiej ich unikać z daleka, dla mnie to naciągacze i partacze.
Użytkownik sieci
5 października 2021 08:41
Salon - samochody nowe
Od kilku dniu ...
... dzwonię zostawiam wiadomości i nic pozdrawiam
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2021 19:47
Salon - samochody nowe
Sprawdzenie poprawności zamontowania ...
... siedzeń, pasów w samochodzie Hyundai (zmiana wersji 2 osobowej na wersję 5 osobową) trwała 5 minut ponieważ widziałem wszystko przez okno w serwisie, pozostały czas 1 godziny auto stało w ogóle nie oglądane. Cena usługi 500zł. Straszne zdzierstwo. Taka sama usługa w innym serwisie w Krakowie 250zł.
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2021 21:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 czerwca 2021 15:06
Salon - samochody nowe
Słabo, do zakupu ...
... wszyscy mili potem serwis przez telefon lub e-mail nieosiągalny.
Użytkownik sieci
18 czerwca 2021 21:28
Salon - samochody nowe
Odradzam. Nabycie samochodu ...
... to droga przez mękę. Doradca Handlowy nie powie ani słowa od siebie, o wszystko trzeba dopytać i ciągnąć za język. Po wejściu zero zainteresowania klientem, chyba że wchodzimy już po raz kolejny i wiedzą, że to wiąże się z otrzymaniem pieniędzy. Panie zajmujące się kredytem i ubezpieczeniem również bardzo oszczędne w słowach, nawet w trakcie odpowiedzi na zadane im pytania. Samochód używany, który zakupiłam został wydany nieposprzatany!!! Jedynie umyty z zewnątrz. Wstyd! Podsumowując - bardzo żałuję, że nie dałam sobie więcej czasu i nie pojechałam do konkurencji. Nigdy więcej jasnogórskiej.
Użytkownik sieci
24 maja 2021 12:43
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka