89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 11:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 marca 2024 20:59
Salon - samochody nowe
Mieliśmy bardzo przyjemne ...
... doświadczenie w tym salonie! Konsultant Krzysztof był bardzo profesjonalny i przyjazny. Doradził nam szczegółowo na temat wyposażenia samochodu i odpowiedział na wszystkie nasze pytania. Jego entuzjazm i chęć pomocy sprawiły, że proces zakupu samochodu był łatwy i przyjemny. Zamówienie zostało zrealizowane w uzgodnionym terminie i zapewniono nam pomoc przy rejestracji samochodu. Byliśmy pod wrażeniem wysokiego poziomu obsługi i naszego nowego Tucsona! Jesteśmy bardzo wdzięczni za profesjonalizm i wsparcie podczas całego procesu realizacji zamówienia!
Użytkownik sieci
12 marca 2024 14:48
Salon - samochody nowe
Od 5 lat ...
... korzystamy z usług serwisu dla naszej floty firmowej - za każdym razem pełen profesjonalizm i fachowa obsługa. Pracownicy Salonu zawsze pomocni i rzeczowi, czasem zdarza się że telefon nie zostanie odebrany za pierwszym razem, zwłaszcza w okresach wyprzedaży, ale nie ma dramatu. Za to radość rodziny z naszego nowego Tucsona bezcenna. Gorąco Polecam!
Użytkownik sieci
10 marca 2024 11:27
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 marca 2024 17:03
Salon - samochody nowe
Kupowałam samochód w ...
... Państwa salonie mieszkając ok. 100 km od Krakowa. Pomimo tego, do salonu przyjechałam raz - w dniu odbioru samochodu. Wszelkie formalności związane z zakupem zostały załatwione sprawną drogą mailową, a dokumenty do rejestracji przesłane kurierem. Za wysokiej jakości obsługę klienta oraz profesjonalizm (którego nie doświadczyłam w innym salonie Hyundai) jestem wdzięczna Panu Pawłowi C. Polecam
Użytkownik sieci
29 lutego 2024 06:54
Salon - samochody nowe
Ostatnio kupowałem w ...
... tym salonie Hyundai Tucson. Muszę powiedzieć , że byłem zachwycony jakością , profesjonalizmem i uprzejmością osób , które brały udział w tym procesie. Bardzo dziękuję Panu Tomkowi, Pani Basi i Pani od ubezpieczeń / niestety nie pamietam Pani imienia i to błąd/ za niezwykle uprzejmą i profesjonalną obsługę Z poważaniem Aleksander Stanclik
Użytkownik sieci
17 lutego 2024 22:50
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 15:26
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa. Konkrety ...
... i świetna oferta z indywidualnym podejściem.
Użytkownik sieci
16 lutego 2024 03:23
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 lutego 2024 20:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 11:37
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa, polecam!
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 10:34
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam! 😊
Użytkownik sieci
9 lutego 2024 09:44
Salon - samochody nowe
Przed miesiącem (początek ...
... stycznia 2024r.) odwiedziłem salon z zamiarem zakupu jednego z modeli Hyundaia. Oglądałem kilka samochodów - Elantrę, Tucsona, i30. Ostatecznie zdecydowałem się na i30. Aby podjąć ostateczną decyzję poprosiłem o jazdę próbną i30 z silnikiem 1.5. Dealer stwierdził, iż samochód z interesującym mnie silnikiem jest chwilowo niedostępny, ponieważ został udostępniony innemu klientowi jako pojazd zastępczy. Sprzedawca zapewnił mnie, iż najdalej za kilka dni poinformuje mnie, jak tylko jazda próbna będzie możliwa. Niestety do dziś salon nie skontaktował się ze mną, a dealer nie odbierał ode mnie telefonów, mimo kilkakrotnie podejmowanych prób. Mam świadomość, że nowe samochody sprzedają się teraz dobrze, ale trudno zaakceptować tak ostentacyjne lekceważenie klienta, który zamierza zostawić w salonie niemałą przecież kwotę pieniędzy.
Użytkownik sieci
8 lutego 2024 13:14
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do klienta. Polecam.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 23:18
Salon - samochody nowe
3 letni hyundai ...
... tucson na gwarancji z niesprawną nawigacją przyjęty na serwis. Na miejscu okazało się że wymagana jest aktualizacja systemu oprogramowania. Koszt to 250 zł. Obsługujemy flotę 9 nowych hyundaiów, robimy wszystkie płatne przeglądy na czas w pgd, ale nawet za błachostki w ramach wydawałoby się … 5 letniej gwarancji trzeba płacić dodatkowo. Dziękujemy za dalszą współpracę. Na szczęście są jeszcze inne serwisy hyundaia w Krakowie, które uważam, uczciwiej traktują klienta. Dodatkowa odpowiedź: Samochód został podstawiony do serwisu przez użytkownika a nie płatnika ( właściciela ) więc decyzja nie mogła być inna, nawigacja miała zostać naprawiona przez serwis. My jako własciciel - zlecający dzień wcześniej, telefonicznie prośbę naprawy niesprawnej nawigacji, dostaliśmy od Państwa jedynie polecenie przywiezienia książki serwisowej i dowodu rejestracyjnego ( co jest dla nas normalne w procedurze naprawy gwarancyjnej ) Doradca telefonicznie nie wspominał że nawigacja może być naprawiona przez aktualizacje online bez konieczności wizyty w serwisie.
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 22:29
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa, jestem ...
... bardzo zadowolona z serwisu mojego hyundaia i30. Panowie bardzo pomocni i uprzejmi. Serdecznie polecam!
Użytkownik sieci
7 lutego 2024 20:43
Salon - samochody nowe
Salon na najwyższym ...
... poziomie. Stały i bezproblemowy kontakt z klientem. Bardzo miła obsługa. Polecam pod względem zakupu jak i serwisowania swojego auta!
Użytkownik sieci
2 lutego 2024 14:13
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 stycznia 2024 15:25
Salon - samochody nowe
Profesjonalne podejście do ...
... klienta polecam Pana Krzysztofa z działu sprzedaży nowych samochodów.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2024 10:48
Salon - samochody nowe
Nie polecam a ...
... wręcz odradzam wizytę w tym serwisie. W marcu 2023 robiłem przegląd pogwarancyjny mojego i30n. Zgłaszałem parujące lusterka oraz dziwne stukanie. Zostałem poinformowany iż wszystko jest jak trzeba. Zapłaciłem za przegląd około 2400 zł gdzie miałem mieć zmieniony olej, filtry i inne rzeczy. Ostatnio padł mi akumulator (miał już swoje lata). Aczkolwiek szczęście w nieszczęściu że padł. Ja nie jestem biegły w tym temacie i oddając samochód co rok do serwisu liczę sprawdza go ludzie którzy się na tym znają. Jak się okazało płyn chłodniczy był praktycznie na minimum… to jeszcze nic - okazało się że prawie nie mam oleju w silniku. Niezwłocznie oddałem samochód do mechanika - oczywiście już nie do serwisu Hyundai. Zrobił ekspertyzę i okazało się że oleju faktycznie prawie nie było a resztki tego który został wyglądał jak ze starte desla. Mechanik poinformował mnie że olej nie był zmieniany od 2022 roku - nie było nawet zawieszki przy silniku kiedy i jaki olej był lany. Przypominam że za serwis zapłaciłem ponad 2400 zł. Przegląd trwał około 2 godzin. Wszystkie rzeczy które były wypisane na fakturze nie były wymienione … oprócz wspomnianego oleju miałem mieć wg faktury wymienione filtry i uzupełnione płyny. Na pewno nie zostawię tej sprawy. Zrobię wszystko co w mojej mocy aby ten serwis stracił autoryzację i więcej nie oszukiwał swoich klientów! Stanowczo odradzam korzystanie z usług tego serwisu!!!!!!