89%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 18:34
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Byłem tam wiele razy. Jest wystarczająco drogi (2-3 razy droższy), ale problem polega na tym, że mogą naprawić coś, co nie rozwiązuje głównego problemu i trzeba za to zapłacić. Nawet jeśli to nie rozwiązuje problemu. Miałem 2 taki przykład (Wersja oryginalna) I was there multiple times. It is enough expensive (2-3 times expensive) but problem is they can fix something which doesn't solve the main problem and you have to pay for it. Even if it is not fixing your issue. I had 2 such an example
Użytkownik sieci
2 lipca 2020 17:16
Salon - samochody nowe
Obsługa - na ...
... minimalnym poziomie. W sobotę rano byliśmy oglądnąć samochód. Zachęty na zakup podczas rozmowy żadnej. Pytanie - sucha odpowiedź bez żadnej emocji czy zachęty na zakup. Taka rozmowa wymuszona. Ostatecznie pojechaliśmy zdegustowani na drugą stronę Krakowa - i okazuje się że można jednak inaczej. Jesteśmy już po zakupie samochodu i powiem że bardzo zadowoleni - jednak z innego salonu.
Użytkownik sieci
9 lutego 2020 12:57
Salon - samochody nowe
Kupowałem nowego Hyundaia ...
... w 2013 roku. Trzyletnia gwarancja kosztuje sporo, bo trzeba płacić za przeglądy w autoryzowanym serwisie, które są bardzo drogie (np. wymiana żarówki H7 - około 250 PLN). Od pewnego czasu serwis znacznie się pogorszył. Dopóki auto było na gwarancji, nawet chwaliłem sobie serwis, pomimo sporych wydatków. Ostatnio jednak Hyundai nie bierze odpowiedzialności na dodatkowe szkody wynikające z naprawy. Jeśli mechanicy uszkodzą inną część, klient płaci za ich błędy ze swojej kieszeni. I to niemało. Teraz już wiem, że nie kupię nowego Hyundaia, głównie z powodu jakości obsługi posprzedażowej (serwis). Jest drogo i nieprofesjonalnie. Jeśli decydujesz się na kupno Hyundaia wiedz, że za cztery lata będziesz miał skarbonkę bez dna. Nie należy dać się zwieść profesjonalnym sprzedawcom w krawatach.
Użytkownik sieci
23 października 2019 10:44
Salon - samochody nowe
Umawiam się na ...
... jazdę próbną przyjeżdżam i okazuje się że w ogóle nie mają i 30 do testów. Po co wprowadzać w błąd i marnować czyjś czas, 1 wrażenie fatalne drugiego już nie będzie.
Użytkownik sieci
19 października 2019 13:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 października 2019 09:44
Salon - samochody nowe
Tragedia. 1. Ciągle ...
... próbowali mi wcisnąć jakieś ekstra koszta. 2. Odkręcając śrubę zerwali łepek i kazali mi za to zapłacić. 3. 3 miesiące czekałem na wymianę kamerki i dzwoniłem kilkanaście razy aby to załatwiono. 4. Nie udało im się namierzyć usterki, której objawy zgłaszałem przez dwa lata. (Po gwarancji sam znalazłem)
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2019 09:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
11 lipca 2019 22:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam absolutnie ...
... serwisu. Po pół roku użytkowania Tuscona zgłosiłem się do wymiany klocków hamulcowych. Próbowali mi wcisnąć wymianę tarczy. Ostatecznie skasowali 700 zl.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2019 22:33
Salon - samochody nowe
Gdyby nie bardzo ...
... dobra praca sprzedawców w salonie, dałbym zero gwiazdek - a to przez fatalny serwis. Samochód jest tam od tygodnia z powodu zapalenia się kontrolki "check engine". Po 4 dniach od przyjęcia podłączyli samochód do komputera i... nadal nie wiem kiedy naprawa zostanie dokonana. Próba dodzwonienia się do serwisu to porażka, po godzinie 19-tej słyszę że "serwis jest nieczynny" choć niby pracuje do 21-wszej. Mam wrażenie że szef tego serwisu nie panuje nad sytuacją.
Użytkownik sieci
6 maja 2019 12:09
Salon - samochody nowe
Serwis mało elastyczny. ...
... Mlodziez a zachowuja sie jakby przeniesieni z PRLu!!!
Użytkownik sieci
13 marca 2019 13:38
Salon - samochody nowe
Obsługa salonu ok ...
... i tyle z plusów... Serwis beznadziejny! Obsługa nie oddzwania do klienta,trzeba nieraz po kilka razy się przypominać i dopominać o reakcje w ramach gwarancji i najważniejsza sprawa... nie potrafią wykryć usterek w samochodzie ponieważ komputer nie pokazuje błędów... dwa miesiące jeździłem do nich z problemem, którego nie widzieli i dopiero w Hyundaiu na Wielickiej otrzymałem pomoc i naprawili samochód.... lepiej nie tracić czasu i omijać ten serwis szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2019 03:41
Salon - samochody nowe
Ja nie polecam ...
... koreańskich samochodów przed zakupem warto się rozglądać za innymi km markami samochodów i porównać
Użytkownik sieci
15 grudnia 2018 18:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 grudnia 2018 09:50
Salon - samochody nowe
27 minuty dzwonie, ...
... "zajenty" konsultanci, "pracują".... wiem jak, niestety bylem tam pare razy .....
Użytkownik sieci
23 listopada 2018 10:35
Salon - samochody nowe
Koszt wymiany żarówki ...
... w świetle mijania to kilkadziesiąt złotych przy czasie robocizny może z 5 minut. Nigdy więcej.
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 15:38
Salon - samochody nowe
Żenada próbowałem pół ...
... dnia się do nich dodzwonić, nikt nie podniesie słuchawki. Z Krakowa do Brzeska jechałem i ciągle sygnał, że są zajęci 😂😂😂 jak deficyt z ludźmi, to prezes niech siada do telefonu. ODRADZAM, TAKIE ZACHOWANIE BARDZO ŹLE WRÓŻY JEŚLI CHODZI O WSPÓŁPRACĘ KLIENT-SERWIS. Zadzwoniłem do konkurencji Nowaka, odebrali od strzała 🙂 Dołączam jednego z kilku screenów z próby połączenia się z serwisem Edit: dalej nikt nie podnosi słuchawki
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 10:31
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 marca 2018 10:48
Salon - samochody nowe
Byłem zainteresowany zakupem ...
... samochodu m.in marki Hyundai jednak do tego nie doszło ponieważ sprzedawca, który mnie obsługiwał nie potrafił nawet odpowiedzieć na pytanie "dlaczego mam kupic to auto?" nie mówiąc o innych bardziej szczegółowych. Podczas jazdy próbnej nie dowiedziałem się nic na temat auta, po prostu przejechaliśmy się, a sprzedawca odpowiadał jakby miał zaraz zasnąć. Przy wycenie również to samo - dostałem kilka wycen z danymi pakietami, ale oczywiście każde pytanie kończyło się "no wie Pan, jak Pan chce, ja nie wiem". Widać, że sprzedawca to jakiś stary wyjadacz, który jedynie czeka do emerytury - proponuje zatrudnić kogoś kto faktycznie kocha samochody.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2018 21:49
Salon - samochody nowe
Serwis średni, ciężko ...
... doprosić się o coś ponad standardowy zakres. Obiecują i nie dzwonią
Użytkownik sieci
15 sierpnia 2017 18:41
Salon - samochody nowe
Niestety serwis na ...
... bardzo niskim poziomie i nie wykonuje tego co jest im zlecone.