91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 lutego 2025 17:18
Salon - samochody nowe
Jeden wielki cyrk. ...
... Poziom serwisu jest żenujący! Nie terminowość, ciągły chaos. Jeżeli macie możliwość wybrać inne ASO to szczerze polecam. Historia odbioru samochodu z serwisu. 3 razy miałem potwierdzenie, że samochód jest gotowy do odbioru i uwaga... Na miejscu się okazało, że nie był. Oczywiście rozwiązań na miejscu brak.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2025 16:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
8 grudnia 2024 14:17
Salon - samochody nowe
W czasie wymaganego ...
... przeglądu okresowego samochód nie został umyty.W domu zorientowałam się, że zostałam skasowana za gwarancyjny przegląd lakieru. Samochód był naprawdę brudny z powodu aury. Zatem przegląd nie mógł być wykonany właściwie a opłatę pobrano bezzasadnie.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 16:00
Salon - samochody nowe
"Jako autoryzowany salon ...
... z 30 letnim doświadczeniem", powinniście mieć w małym paluszku dobór osób które dopuszczacie do kontaktu z klientem. Była to moja druga wizyta w salonie,oczewiscie ostatnia. Druga gwiazdka dla miłej Pani z recepcji.
Użytkownik sieci
4 grudnia 2024 14:38
Salon - samochody nowe
Tak nieuprzejmej i ...
... chamskiej obsługi już od dawna nie uraczylem w salonie samochodowym. Pominę kwestie przywitania się z klientem. Żadnego "dzień dobry" tylko suche "taaak". Na zadawane pytania, Pan odpowiedzi udzielał w formie zmanierowanej i z wyższością. Na zasadzie "coś Panu nieodpowiada, to nara". Ewidentna księżniczka "na salonach". W dobie dzisiejszych czasów auto sprzedaje się trudno. I zamiast być podstawowo miłym, Pan z obsługi woli gwiazdorzyć i zrażać do siebie klienta. Warto Panu przypomnieć, że pracuje nie na swoje imię tylko na imię marki. PS. Znalazł się konkurencyjny salon, który auto sprzedał od ręki, i tak się zarabia. Jeśli. Mam być szczery to nie chciałbym, by w taki sposób po raz kolejny mnie obsługiwano, dlatego pozwolę sobie omijać ten salon i doradzić wizytę każdemu potencjalne u klientowi.
Użytkownik sieci
28 listopada 2024 10:40
Salon - samochody nowe
totalne dno, panie ...
... w recepcji nawet dzień dobry nie powiedziały. handlowiec zobowiązał się zadzwonić w celu ustalenia jazdy demonstracyjnej, bo nie mają aut demo?! i nas wystawił. napisaliśmy opinie, a salon próbowal wybielać się odpowiadając na nią, prosząc o kontakt na mail w celu wyjaśnienia. 2 tygodnie mija od wysłania maila bez odzewu. żałosna obsługa. nie polecamy i na pewno tam nie wrócimy
Użytkownik sieci
25 listopada 2024 08:11
Salon - samochody nowe
It is impossible ...
... to reach the service on the phone. I called more then 10 times to cancel the service but nobody took the phone
Użytkownik sieci
17 listopada 2024 10:33
Salon - samochody nowe
Nie polecam korzystania ...
... z tego serwisu. Niestety jestem na niego skazana i przez kilka lat muszę wykonywać w nim wszelkiego rodzaju wymiany w aucie. Niestety, obsługa pozostawia wiele do życzenia – panowie sprawiają wrażenie, jakby byli oburzeni, że muszą pracować, co skutecznie zniechęca do wizyt. Rozumiem natłok pracy, ale jeśli ktoś odwiedza serwis po raz pierwszy i grzecznie pyta, gdzie powinien podejść, aby odebrać auto i dowiedzieć się o procedurach, można odpowiedzieć uprzejmie, a nie z pretensjonalnym nastawieniem. Bardzo żałuję, że serwis nie jest realizowany również przy Grunwaldzkiej w Gdańsku, gdzie obsługa jest miła, uprzejma i pomocna.
Użytkownik sieci
8 listopada 2024 16:54
Salon - samochody nowe
Obsługa dramat, wejscie ...
... do salonu przy samej recepcji, dwie młode Panie zaabsorbowane sobą nie ODPOWIEDZIALY dzień dobry.... po kilku minutach i zapytaniu tychże Pań czy ktoś tu obsługuje- wskazały nam handlowca, ten wydawał się być profesjonalny jednak obiecywał kontakt i - w jednym słowie- olał nas. Jedziemy na Grunwaldzka, może tam nam pomogą
Użytkownik sieci
11 października 2024 05:48
Salon - samochody nowe
Kiepski serwis i ...
... kiepska obsluga. Raz tam trafil moj Tuscon z objawami, ktore teraz sam wiem, ze wskazuja na koncowa faze zapchania filtra gpf ale nic nie wykryli ze sie dzieje dziwnego (duzo wieksze spalanie i raz wszedl w tryb awaryjny). Przeglad okresowy trwal ponad 3h, Opoznienie przy odbiorze auta ode mnie i przy przekazaniu. Pomimo zapewnien nie byli w stanie nawet umyc samochodu.
Użytkownik sieci
30 sierpnia 2024 20:06
Salon - samochody nowe
Dramat serwis- auto ...
... po tygodniu w serwisie i wypadaniu do klienta nadal z usterka. Nie polecam!
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2024 16:43
Salon - samochody nowe
Kategorycznie odmawiam każdemu ...
... korzystania z tego salonu, TA OPINIA TO PRZESTROGA DLA INNYCH Samochód stał w serwisie 2 miesiące, gdzie miał być odebrany po 2 tygodniach. Telefony z serwisu były takie same : Brak części, brak ludzi do pracy, byliśmy notorycznie zbywani z terminem odebrania auta. Finalnie nadszedł czas odebrania auta po 2 miesiącach, przyjeżdżając do salonu dostaliśmy informacje ze pracownicy zamówili złe części i trzeba poczekać, Serwis jechał do innego salonu w Gdyni. Czekając w Salonie kolejne 2,5h na auto, pracownik poinformował nas ze auto jest nie zdatne do jazdy ze względu na nie sprawdzenie przez serwis wachaczy oraz innych części układu kierowniczego (auto stało 2 miesiące u nich na placu) . Serwis przełożył termin odebrania auta na dzień następny, mówiąc ze będą robić w trybie natychmiastowym, i jak się okazało było Natychmiastowo, ale tak ze oddali auto niesprawne twierdząc ze jest idealnie zrobione, oddając auto na sprawdzenie w innym salonie, serwis uznał źle zamontowana zwrotnice a także problem z wahaczami. Próbując oddać auto na gwarancje na która Margo dało 2 lata, salon w porozumieniu z grupą leasingująca nasz samochód odmówił wykonania gwarancji, zwalając całą winę na nas za zły stan ogumienia. Uważajcie na nich bo myślą ze wykorzystają niewiedze klienta i wepchną kit, przy czym odwołają się od gwarancji, teraz niestety jesteśmy zmuszeni wejść na drogę sądowa . Nie Polecam.
Użytkownik sieci
27 czerwca 2024 01:01
Salon - samochody nowe
Właśnie zakończyłem 5 ...
... letnią gwarancję i chętnie podzielę się swoimi spostrzeżeniami. W 2019r w salonie na kartuskiej kupiłem hyundai i30. Moje pierwsze wymarzone nowe auto. Jeśli chodzi o proces zakupowy to przebiegł bez zastrzeżeń oczywiście obyło się bez wstążeczek, szampanów i kwiatów jak w innych salonach ale nie zależało mi na tym bo to zbędne. Pan świetnie się nami zajął chociaż nie wiele się udało wynegocjować podkład do bagażnika średnio pasujący do mojego samochodu. Z auta jestem bardzo zadowolony ale żeby nie było różowo każde auto ma swoje jakieś wady. Pierwsze miesiące to odwiedzanie serwisu bo auto ściągało podczas jazdy nie pamiętam ile było tych jazd próbnych z kierownikiem i udowadnianiem że nic się nie dzieje. Po jednym z powrotów do domu zauważyłem że czułość asystenta pasa ruchu była zwiekszona żebym tylko dał spokój. Za 3-5 razem udało się ustawili zbieżność dodam że do tego czasu bieżnik opon został już zjechany. Potem wszystko jest pięknie przez 2-3 lata dopóki z autem nic się nie dzieje i robicie serwisy. Po tym czasie zaczyna się udowadnianie że klient wymyśla a dana sytuacja nie istnieje takich było wiele trzeszczące sprzęgło na zimnym, szkrzypienie w kole, szum z łożyska układu kierowniczego(nie wiem 2-3 wizyty zanim zostało wymienione i nagrane przeze mnie na filmiku bo panowie nic nie słyszeli) ale największy hit to parujące światła to chyba norma w każdym modelu hyundaia jest tego pełno na forum a tłumaczenie jest takie "Nasi technicy wykonali procedurę weryfikacyjną zgodnie z technologią producenta. Procedura ta polega na włączeniu oświetlenia zewnętrznego na czas + - 30min. Jeśli po tym czasie wilgoć nie odparowuje z wnętrza reflektorów kwalifikuje je to do wymiany.". Nie wiem na chłopski rozum jeśli postawicie auto w ciepłym pomieszczeniu i odpalicie silnik i światła na 30 min to raczej normalne że odparuje a w deszczu jest dramat światła parują nic nie widać co zagraża bezpieczeństwu. I ostatnia sytuacja która najbardziej udowodniła mi że gwarancja nic nie znaczy. Otóż wylazła uszczelka na podszybiu deski rozdzielczej. Zostałem poinformowany o tym że może być sciągana deska rozdzielcza lub szyba. Przyjeżdżam a tu zrobione w 1.5h. Z wywiadu wynikało że została ona ponownie wepchnięta i podklejona żadnego sprawdzenia czy jest gdzieś wilgoć a jak zakwestionowałem naprawę to dostałem informację że rozebranie deski będzie na mój koszt jeśli nie znajdą wilgoci ($$$ dodam że od kilku dni było 25 stopni więc pewnie by nie znaleźli $$$$) a ten model tak ma i uszczelki wystają. Jeśli dotarłeś aż tutaj to małe podsumowanie. Hyundai i30 2019r aktualnie przebiegu po 5 latach 70 tyś wady wrodzone tego modelu: parujące światła utrudniają jazdę w deszczu, szybko wykańczające się sprzęgło, szumiące łożysko układu kierowniczego, napinacze pasów bezpieczeństwa, pękające światło stopu i zamek bagażnika. Serwis polecam spróbować inny niż ten na kartuskiej! Jeśli chcecie kupić auto ze względu na 5 letnia gwarancję to tego nie polecam! I30 polecam jak najbardziej.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2024 20:41
Salon - samochody nowe
Tak se
Użytkownik sieci
31 maja 2024 14:27
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby kontakt ...
... z serwisem. Nie dość że w kolejce telefonicznej automat każe czekać ponad 20 minut ( choć to zrozumiałe bo jest kolejka) to gdy już jest jesteś jako pierwszy to automatyczne połączenie się urywa. Spróbowałem więc wyszukać na stronie internetowej bezpośredni telefon do serwisantów ( lecz tam nadal cisza żaden z nich nie raczył odebrać i oddzwonić ). Po trzech dniach prób byłem zmuszony zadzwonić do innego serwisu. W Gdyni odebrali bez żadnego problemu i udało się umówić wizytę dosłownie po jednym połączeniu. Niestety to nie pierwsza taka sytuacja z tym serwisem i dlatego postanowiłem napisać w końcu opinie. Jak dla mnie serwis w Gdańsku leży i może czas najwyższy aby ktoś się temu przyjrzał. Nie polecam !!!
Użytkownik sieci
21 maja 2024 22:09
Salon - samochody nowe
Bardzo drogi warsztat ...
... 380 zł ustalenie usterki po podłączeniu do komputera, diagnoza nieszczelny intercoller .w/g Hyundai Margo , , , Uwaga cześć plus robocizna 7.500 zł.Orginalna część koszt w sklepie 2. tys.zł, koszt wymiany w innym warsztacie 400 zł i auto śmiga nie dajcie się na ciągnąć na GRABIEŻ że strony serwisu Hyundai Margo
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2024 12:30
Salon - samochody nowe
Jestem bardzo niezadowolony ...
... z obslugi, wygląda to tak jakby najważniejsze żeby sprzedać auto a potem niech się klient martwi. Model I20, w pierwszym roku problemy ze szkrzynią biegów (info od serwisu: "biegi działają, ten typ tak ma!") w drugim roku wyszła rdza na klapie, zrobili gwarancyjnie, w 3cim roku zepsuł sie akumulator, w czwartym roku znow rdza na klapie i tu sie zaczyna historia: 1) przy okazji serwisu corocznego pan obejrzał temat i zapisał numer i miał oddzwonić żeby umówić termin naprawy, nigdy nie zadzwonił 2) nie odbieraja telefonów w serwisie 3) po wielu telefonach bez odpowiedzi oddzwoniła miła pani zapytać o co chodzi, powiedziałem że o naprawdę gwarancyjną, obiecała ze za chwilę ktos oddzwoni zeby umówić termin naprawy - nikt nie oddzwonił. 4) wciąż nikt nie odbierał. Rdza zrobiona gdzie indziej. Nie polecam.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 10:04
Salon - samochody nowe
Niestety maja zbyt ...
... mało aut zastępczych wiec albo nie dostajesz auta podczas naprawy albo czekasz w kolejce dwa miesiące .
Użytkownik sieci
29 marca 2024 21:45
Salon - samochody nowe
Zakupiłem Hyundai trzy ...
... lata temu. Serwisowałem też przez trzy lata. Aż wydarzył mi się wypadek stłuczka w tylni zderzak. Nic specjalnego no ale auto miało dwa lata jest w leasingu. Trzeba naprawić . Jako ,że posiadam pełne auto kasko i GAPA udałem się do salonu w którym zakupiłem auto. Panie na recepcji przyjęły moje zgłoszenie. I koniec. Do salonu dzwoniłem kilka razy. Zawsze pana który obsługiwał moją szkodę dziwnie nie było albo chory albo nie ma innej osoby odpowiedzialnej. Zajechałem do salonu, sam z siebie. Na miejscu znów zostałem obsłużony auto zostało obejrzane spisane sfotografowane. I tu już absolutny koniec ten historii. Mimo kontaktu z mojej strony kilku krotnego zero odzewu zawsze słyszałem , że ktoś się ze mną skontaktuje. Minęło 8 może 9 miesięcy . Nikt się nie skontaktował. Nie polecam serwisu Margo na Kartuskiej i mówię to z pełną odpowiedzialnością.
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 15:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka