91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2022 20:54
Salon - samochody nowe
Po trzykrotnej próbie ...
... kontaktu z salonem, w końcu handlowiec raczył się do mnie odezwać i umówić na jazdę testową. Po jeździe testowej, która jest w obecności handlowca i prowadzi po jednej, ustalonej z góry trasie, zostawiłem adres mailowy i dane firmy celem przesłania mi oferty. Minął dokładnie tydzień i nic, także olewka klienta na najwyższym poziomie. Może mogłem pokazać stan konta, wtedy pewnie byłbym potraktowany poważniej :) jednak konkurencja - w tym przypadku Plichta - traktuje klientów znacznie poważniej.
Użytkownik sieci
29 września 2022 11:17
Salon - samochody nowe
Z salonem miałem ...
... okazję współpracować dwa razy. Raz po wypadku i byłem bardzo zadowolony (naprawa blacharska). Drugi raz na przeglądzie okresowym. Zgłosiłem, że automat szarpie, usłyszałem, że nic nie znaleźli i samochód jest sprawny, a jak mi coś nie pasuje to zgłosić to do centrali Hyundaia. Pojechałem do salonu w innym mieście i skrzynia okazała się być uszkodzona, a znalezienie wady zajęło im 10 minut. Naprawa 2 godziny. Nie polecam
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2022 09:25
Salon - samochody nowe
Dodzwonienie się do ...
... serwisu graniczy z cudem, 2 razy byłem pierwszy w kolejce i 2 razy mnie rozłaczyło
Użytkownik sieci
11 maja 2022 12:56
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 maja 2022 12:47
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... serwisu jest niemożliwe, nie odbierają od tygodnia telefonu. Jak się już przyjdzie do serwisu osobiście, to połowa obsługi ma totalnie gdzieś czy ktoś przyszedł, a terminy są dość odległe...
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2022 14:42
Salon - samochody nowe
It really only ...
... take an extra visit to changes once mind. It went from being a super happy customer to get a horrible experience. What a shame I really thought this was a place I would keep coming. (Przetłumaczone przez Google) To naprawdę zajmuje tylko dodatkową wizytę, aby zmienić raz na uwadze. Od bycia bardzo szczęśliwym klientem do okropnego doświadczenia. Jaka szkoda, że naprawdę myślałem, że to miejsce, do którego będę przychodził.
Jerzy Szubiński
5 kwietnia 2022 16:38
Serwis
Kontakt z serwisem
Telefon w "pętli" przeszło godzinę wybierał numer telefonu stacjonarnego- BEZSKUTECZNIE.
Następnie korzystając ze strony serwisu wybierałem numer komórkowy 4 doradców serwisowych ( każdy dwukrotnie)- BEZSKUTECZNIE.
Czy może serwis ma adres korespondencyjny poczty gołębiej?
Użytkownik sieci
18 marca 2022 09:47
Salon - samochody nowe
Te gwiazdki odzwierciedlają ...
... moje odczucia po wizytach w tym salonie.
Użytkownik sieci
15 marca 2022 17:24
Salon - samochody nowe
Umawiają na konkretną ...
... godzinę a potem trzeba czekać, nawet półtora godziny spóźnienia, wszyscy są jacyś chamscy z laską odpowiadaj nie polecam zakupu nowego auta w tym oddziale
Użytkownik sieci
28 stycznia 2022 10:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 stycznia 2022 16:51
Salon - samochody nowe
Nie ma gorszego ...
... salonu. Wymiana oleju planowana. Czas oczekiwania na 1, 5 godziny Moze ktoś zrobił by wkońcu z tym porządek...
Użytkownik sieci
28 grudnia 2021 18:14
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... serwisu jest niemożliwe. Postępowania to nie zachęca do kupna kolejnego auta tej marki
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 06:55
Salon - samochody nowe
Niestety pozory mylą😁po ...
... pierwszej wizycie byłem bardzo zadowolony z obsługi serwisu . Dopóki auto nie trafiło drugi raz,auto stoi 5 dzień w serwisie Zero kontaktu co się z nim dzieje,nikt nie raczy oddzwonić, ręce opadaja.
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 13:01
Salon - samochody nowe
Niby spoko ale ...
... auto które odebrałem miało za małe ciśnienie w kolach (pomimo zapewnien ze kontrolki znikna bo juz to zostalo naprawione )i z za mala ilością płynu chłodniczego, co powodowało zbyt duza pracę chlodnicy. Sam salon jak najbardziej na plus wszystko ogarnięte i sprawnie wydane tylko jakość otrzymanego auta trochę popsuła moja opinie. Całe szczęście ze troche sie znam na motoryzacji i wiedziałem jakie mogą być tego skutki wiec szybko naprawiłem problemy. Edit: po 1000 km auto wylądowało w serwisie z powodu dużego wycieku płynu chłodniczego.
Użytkownik sieci
26 października 2021 18:49
Salon - samochody nowe
T R A ...
... G E D I A Aby umówić się na jazdę testową trzeba wykazać się dozą cierpliwości. Mówią, że ktoś oddzwoni po czym nikt nie oddzwania. Po kolejnym kontakcie okazuje się, że w soboty mają jedna osobę w salonie i nie umawiają na jazdy. Kiedy w końcu się uda umówić w salonie powita cię sam nikt. Sama jazda to jakaś kpina - wokół salonu, kawałek Armi Krajowej i wracamy. Sprzedawca zatrudniony chyba za karę. Odpowiada na pytania zdawkowo, z zerowym zaangażowaniem w rozmowę. Sam Hyundai Ioniq 5 za 200k PLN nie różni się od innych Hyundai za 50k. Tragicznej jakości plastik, eko-skóra i skrzypiąca "roleta". Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
26 października 2021 17:10
Salon - samochody nowe
Hyundai Margo na ...
... ul Kartuskiej odwiedziłem samochodem pogwarancyjnym hyundai i30 2016r, dnia 15.09.2021 Umówiłem się na diagnostykę komputerową, aby sprawdzić korekty wtrysków. Zleciłem sprawdzenie wtrysków ponieważ DPF w aucie wypalał się co 80-200km i dwu krotnie pojawił się błąd P2196 dotyczący niewłaściwej mieszanki. Jeżdże w 99% drogami poza miastem. Informacje te podałem przy rejestracji telefonicznej i na miejscu orzed wykonaniem uslugi. Koszt diagnozy wyceniono na150zł. Samochód stał na serwisie 1godz 47min (czas postoju odczytany z GPS), po czym przy odbiorze przekazano mi informacje, że nie sprawdzili korekty wtryskiwaczy bo nie udalo sie podłączyć, ale zalecana jest wymiana sondy lambda. Moje zlecenie zostalo wykonane w 0%, a mój czas został zmarnowany. Zarzadano kwoty 150zł tlumaczac, że serwis poswięcił czas na mój samochód. Obnizono koszt zapłaty na 80zł po chwili nieprzyjemnych negocjacji. Mimo tego nie czuje zadowolenia z wizyty. Ponieważ liczyłem na fachowe doradztwo. Jeśli ktoś liczy na specjalistów do auta pogwarancyjnego, to szkoda pieniędzy na "wróżby" Po tej wizycie sam zdemontowałem wtryskiwacze i zawiozłem na warsztat, wszystkie byly sprawne. Problemem okazał się zapchany EGR i kolektor ssący. Po wyczyszczeniu wszystko natychmiastowo wszystko wróciło do normy. Sonda, którą zlecono wymienić ma się bardzo dobrze, odczytywała nieprawidlowe pomiary. Obsluga dzwoniła jakiś czas później w sprawie ocenienia mojej wizyty w serwisie. Oceniłem negatywnie, mialem czekać 2 dni na zwrotny telefon i ponowne zaproszenie na drugą diagnostykę i odczyt wtryskiwaczy. Ostatecznie zapomnieli oddzwonić. Nie szkodzi bo i tak bym nie zaufał i nie skorzystał ponownie.
Użytkownik sieci
4 października 2021 14:51
Salon - samochody nowe
Nie odbierają tel ...
... ani dział części ani serwis. Dzwoniłem z 5 razy i nic. Brawo jeśli tak działa firma to gratulacje.!!
Użytkownik sieci
20 września 2021 22:39
Salon - samochody nowe
Pośpiech
Użytkownik sieci
10 września 2021 17:38
Salon - samochody nowe
Po przeglądzie nie ...
... ustawione funkcje w kierownicy i telefonem
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2021 16:54
Salon - samochody nowe
Niestety serwis masakra ...
... samochód miał problem z odpalaniem kiedy udało im się naprawić trwało to kilka tygodni to sobie nim pojeździli pół zbiornika paliwa na jazdę testowa . Po odbiorze samochodu okazało się że tarcze hamulcowe są krzywe po kilkutygodniowym postoju zapiekły się zaciski z przodu i oni tak nim jeździli tarcze hamulcowe do wymiany oczywiście serwis umył ręce. Niestety mijają kolejne tygodnie i nikt się nie raczył skontaktować osoby które czytają opinie mają pomyśleć że serwis się stara wyjaśnić całą sytuację nic z tego czas mija i liczą że cała sprawa ucichnie bo klientowi znudzi się czekać i odpuści