91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 13:01
Salon - samochody nowe
Niby spoko ale ...
... auto które odebrałem miało za małe ciśnienie w kolach (pomimo zapewnien ze kontrolki znikna bo juz to zostalo naprawione )i z za mala ilością płynu chłodniczego, co powodowało zbyt duza pracę chlodnicy. Sam salon jak najbardziej na plus wszystko ogarnięte i sprawnie wydane tylko jakość otrzymanego auta trochę popsuła moja opinie. Całe szczęście ze troche sie znam na motoryzacji i wiedziałem jakie mogą być tego skutki wiec szybko naprawiłem problemy. Edit: po 1000 km auto wylądowało w serwisie z powodu dużego wycieku płynu chłodniczego.
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 11:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 20:18
Salon - samochody nowe
Bardzo wysoko oceniam ...
... pracę Serwisu Hyundai Margo Gdańsk przy ul. Kartuskiej, profesjonalna obsługa, szybko i sprawnie załatwiona sprawa, polecam korzystać z Serwisu w tym salonie.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 18:57
Salon - samochody nowe
Serwis jak to serwis, spełnienia swoją role..
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 12:33
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam ten ...
... salon. Kierownik - Pan Jakub, zadbał o wysoki poziom przeprowadzanej transakcji, w obliczu kłopotów związanych z opóźnieniami w produkcji. Regularne przekazywanie informacji, dobry poziom komunikacji. Serwis na miejscu, oferta ubezpieczenia była o wiele korzystaniejsza niż poza salonem. Mały minus za sprawy związane z wydawaniem pojazdu - być może zbyt małe doświadczenie Pracownika. Poza tym, salon jest nowy, schludny, a obsługa uprzejma. To mój drugi Hyundai i mam nadzieję, że nie będzie ostatnim :) Polecam i pozdrawiam
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 08:58
Salon - samochody nowe
Korzystałam z serwisu ...
... i oceniam wszystkie usługi bardzo dobrze. Profesjonalna obsługa, szybkie i fachowe wykonanie. Polecam to miejsce każdemu kto chce zostawić swój samochód w dobrych rękach.
Użytkownik sieci
26 października 2021 18:49
Salon - samochody nowe
T R A ...
... G E D I A Aby umówić się na jazdę testową trzeba wykazać się dozą cierpliwości. Mówią, że ktoś oddzwoni po czym nikt nie oddzwania. Po kolejnym kontakcie okazuje się, że w soboty mają jedna osobę w salonie i nie umawiają na jazdy. Kiedy w końcu się uda umówić w salonie powita cię sam nikt. Sama jazda to jakaś kpina - wokół salonu, kawałek Armi Krajowej i wracamy. Sprzedawca zatrudniony chyba za karę. Odpowiada na pytania zdawkowo, z zerowym zaangażowaniem w rozmowę. Sam Hyundai Ioniq 5 za 200k PLN nie różni się od innych Hyundai za 50k. Tragicznej jakości plastik, eko-skóra i skrzypiąca "roleta". Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
26 października 2021 17:10
Salon - samochody nowe
Hyundai Margo na ...
... ul Kartuskiej odwiedziłem samochodem pogwarancyjnym hyundai i30 2016r, dnia 15.09.2021 Umówiłem się na diagnostykę komputerową, aby sprawdzić korekty wtrysków. Zleciłem sprawdzenie wtrysków ponieważ DPF w aucie wypalał się co 80-200km i dwu krotnie pojawił się błąd P2196 dotyczący niewłaściwej mieszanki. Jeżdże w 99% drogami poza miastem. Informacje te podałem przy rejestracji telefonicznej i na miejscu orzed wykonaniem uslugi. Koszt diagnozy wyceniono na150zł. Samochód stał na serwisie 1godz 47min (czas postoju odczytany z GPS), po czym przy odbiorze przekazano mi informacje, że nie sprawdzili korekty wtryskiwaczy bo nie udalo sie podłączyć, ale zalecana jest wymiana sondy lambda. Moje zlecenie zostalo wykonane w 0%, a mój czas został zmarnowany. Zarzadano kwoty 150zł tlumaczac, że serwis poswięcił czas na mój samochód. Obnizono koszt zapłaty na 80zł po chwili nieprzyjemnych negocjacji. Mimo tego nie czuje zadowolenia z wizyty. Ponieważ liczyłem na fachowe doradztwo. Jeśli ktoś liczy na specjalistów do auta pogwarancyjnego, to szkoda pieniędzy na "wróżby" Po tej wizycie sam zdemontowałem wtryskiwacze i zawiozłem na warsztat, wszystkie byly sprawne. Problemem okazał się zapchany EGR i kolektor ssący. Po wyczyszczeniu wszystko natychmiastowo wszystko wróciło do normy. Sonda, którą zlecono wymienić ma się bardzo dobrze, odczytywała nieprawidlowe pomiary. Obsluga dzwoniła jakiś czas później w sprawie ocenienia mojej wizyty w serwisie. Oceniłem negatywnie, mialem czekać 2 dni na zwrotny telefon i ponowne zaproszenie na drugą diagnostykę i odczyt wtryskiwaczy. Ostatecznie zapomnieli oddzwonić. Nie szkodzi bo i tak bym nie zaufał i nie skorzystał ponownie.
Użytkownik sieci
21 października 2021 08:52
Salon - samochody nowe
Jestem zachwycona z ...
... SERWISU - HYUNDAI w salonie ul. Kartuska, pełen profesjonalizm, uprzejmość, szybkość załatwienia sprawy. Przede wszystkim ukłon dla Pani Urszuli Kloskowskiej, która jest bardzo kompetentną w swojej pracy, kultura pracy i osobista. Polecam Panią Urszulę do załatwienia spraw w tym serwisie.
Użytkownik sieci
20 października 2021 14:40
Salon - samochody nowe
Jestem zawiedziony Nikt ...
... mnie nie witał,nie było ciasta,yakuzi i innych fajerwerków😀😃 Bez jaj było miło tak jak powinno być w autoryzowanych salonach i serwisach
Użytkownik sieci
19 października 2021 18:10
Salon - samochody nowe
Chciałbym wyrazić podziękowanie ...
... za prokonsumenckie podejście serwisu Hyundai Margo do mojej sprawy. Nowe auto, po niecałym miesiącu od odebrania "nabawiło się" awarii. Niestety zdarza się, choć wydawałoby się, a napewno chciałoby się, aby tak nie było. Usterka okazała się na tyle poważna, że auto musiało zostać dłużej. Naprawa gwarancyjna została wykonana należycie. Serwis stanął na wysokości zadania i udostępnił auto zastępcze na czas naprawy. Bardzo dziękuję w imieniu żony, to ona na codzień jezdzi owym pechowym autem, ma do pokonania ok. 40 km dziennie, jezdzac do pracy, więc brak samochodu spowodował duże komplikacje. Mam nadzieję, że następnym razem również naprawa zostanie szybko i dobrze wykonana oraz w sytuacji, gdzie samochód zastępczy jest naprawdę potrzebny, tez zostanie zapewniony.
Użytkownik sieci
13 października 2021 08:13
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 października 2021 14:11
Salon - samochody nowe
Salon na poziomie
Użytkownik sieci
11 października 2021 21:16
Salon - samochody nowe
Problem z wycieraczkami ...
... w i20, który okazał się być jednak bardziej skomplikowany niż podczas pierwszego zgłoszenia i naprawy jeszcze w ramach gwarancji, został niedawno usunięty przez serwis na dobre. Pomimo faktu upływu okresu gwarancyjnego (już prawie rok po) zostałem potraktowany dokładnie tak dobrze, jakbym tego oczekiwał. Szczególne podziękowania dla pana Szymona za rzetelne informowanie o sytuacji i postępach prac oraz załatwienie sprawy bez nadmiernego uszczerbku dla domowego budżetu.
Użytkownik sieci
9 października 2021 17:00
Salon - samochody nowe
W dniu wczorajszym ...
... odbieraliśmy auto - poczułem się z żoną naprawdę wyjątkowo. Szczególne podziękowania dla pana Jakuba, który cierpliwie i z pełnym profesjonalizmem odpowiadał na dociekliwe pytania żony, zanim wydał nam auto. Sprawił, że ten dzień był niezwykle przyjemny, ale też wyjechaliśmy z poczuciem że mamy komplet informacji. Panie Jakubie dziękujemy! Salon jednak zadbał o nas na każdym etapie i mimo, że nie jesteśmy najłatwiejszym klientem obsługa była naprawdę niesamowita od samego początku. Zdecydowanie najlepsze miejsce na zakup samochodu. Dziękujemy🙂
Użytkownik sieci
8 października 2021 19:38
Salon - samochody nowe
Polecam dealera Hyundaia, ...
... solidna firma, piękny salon, poczekalnia dla klientów z darmową kawą
Użytkownik sieci
6 października 2021 17:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 października 2021 14:51
Salon - samochody nowe
Nie odbierają tel ...
... ani dział części ani serwis. Dzwoniłem z 5 razy i nic. Brawo jeśli tak działa firma to gratulacje.!!
Użytkownik sieci
2 października 2021 12:00
Salon - samochody nowe
Szczerze I serdecznie ...
... polecam firmę Hyundai Margo. Realizowałem w firmie ze sprawcy OC, bezgotówko naprawę auta po kolizji. Wszystkie etapy usuwania szkody były realizowane w sposob profesjonalny. Na czas naprawy podstawiono auto zastępcze. Naprawa uszkodzonego elementu została wykonana dosłownie jak fabrycznie. Kontakt z personelem bardzo miły, na wszelkie pytanie i watpliwości otrzymałem wyczerpujace odpowiedzi. Sczególnie dziękuję Panu Krzysztofowi. Podsumowujac: jestem bardzo zadowolony i polecam Hyundai Margo Gdańsk.
Użytkownik sieci
30 września 2021 20:20
Salon - samochody nowe
3.0 gwiazdki