91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2021 11:38
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta absolutnie ...
... żadna. Czekałam 10 min aż ktoś podejdzie. Niestety nikt się nie zainteresował. W końcu sama podeszłam do dwóch zajętych rozmową panów, usłyszałam że za chwilę ktoś podejdzie. 20 min później dalej nikt nie podszedł także zmarnowane pół godziny na nic. Nie polecam
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2021 17:19
Salon - samochody nowe
Jestem rozczarowana serwisem ...
... w ramach gwarancji nowo zakupionego auta. Auto przy wysprzęglaniu i dodawaniu gazu przy ruszaniu wydaję specyficzne dźwięki. Podczas zgłoszenia tego faktu na dwóch przeglądach usłyszałam od pracowników serwisu, że "ten typ tak ma". Takie podejście do klienta jest niedopuszczalne. Nowy samochód powinien jeździć bez wad.
Użytkownik sieci
5 lipca 2021 20:14
Salon - samochody nowe
Obsługa miła ale ...
... na tym koniec. Miałam przegląd roczny koniec pozdziernika i niby zostało wszystko zrobione wymieniono razem z wszystkimi filtrami. Samochód miał 12000 tys km. A teraz po przejechaniu 6000 tys km samochód w środku zaczął parować. Zgłosiłam się do serwisu i okazało się ze filtr jest tak brudny jakby był użytkowany na największej budowie. Jestem przekonana ze na przeglądzie rocznym filtr nie został wymieniony za który płaciłam, czuje się oszukana wiem tez od znajomego ze ja nie jestem pierwsza i pewnie nie ostatnia. Moje auto i20 dobre ale serwis nie koniecznie. Proszę uważać i dokładnie sprawdzać. Użytkownik samochodu.
Użytkownik sieci
2 lipca 2021 19:27
Salon - samochody nowe
Niestety serwis masakra ...
... samochód miał problem z odpalaniem kiedy udało im się naprawić trwało to kilka tygodni to sobie nim pojeździli pół zbiornika paliwa na jazdę testowa . Po odbiorze samochodu okazało się że tarcze hamulcowe są krzywe po kilkutygodniowym postoju zapiekły się zaciski z przodu i oni tak nim jeździli tarcze hamulcowe do wymiany oczywiście serwis umył ręce
Użytkownik sieci
13 czerwca 2021 20:01
Salon - samochody nowe
Kompletny brak zainteresowania klientem. Dział części.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 13:44
Salon - samochody nowe
Serwis dramat, tak ...
... się nie traktuje klienta. Jestem zaskoczony być tak traktowany jako klient.
Użytkownik sieci
20 kwietnia 2021 12:26
Salon - samochody nowe
Bardzo słaby serwis, ...
... nie mili ludzie. Czułem się tam jak by mi łaskie robili ze jestem ich klientem! Nie polecam !!
Użytkownik sieci
23 stycznia 2021 20:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 stycznia 2021 16:39
Salon - samochody nowe
Witam Państwa. Jestem ...
... bardzo rozczarowana obsługą klientów w salonie Margo Hyundai Gdańsk. Na dzień dzisiejszy to jeden z najgorszych przykładów w moim życiu potraktowania klienta menedżerami salonu samochodów. Teraz poszukuje nowego dużego samochodu, najlepiej z silnikiem diesla, 7 osobowy, z napędem na 4 koła. Chciałam umówić się na jazdę testowa Hyundai Santa Fe 2021 2.2 diesel. Ale menedżer mi odmówił w rejestracji na jazdę testowa dla tego że salon poprostu nie posiada żadnego samochodu z takim silnikiem. Może ja czegoś nie rozumiem.. Ale jak ja mogę zdecydować się na kupno samochodu, który kosztuje ponad 240 tys. zł, jeżeli ja nie mogę usiądź za kierownicę tego samochodu, przejechać się nim i porównać te auto do konkurencji? Czy planujecie w ogóle coś zmienić w tym kierunku? Bo poprostu tracicie swoich potencialnych klientów...
Użytkownik sieci
9 stycznia 2021 16:22
Salon - samochody nowe
Witam. Parę słów ...
... o obsłudze klientów... Jest okropną! Za trzy tygodnie przed zarejestrowałem się na użyczenie nowego Santa Fe (na chwilę rozważane auto wartością ponad 230 tyś).. Po przyjeździe w zaznaczonym terminie i czasie do salonu, po prostu odmówili mi z powodu braku decyzji szefa salonu, niby menedżer zapomniał poinformować szefa... Czy wam zależy w ogóle na sprzedaży auta?! W porównaniu z KIA , TOYOTA, czy SEAT, gdzie też rozważam kupno dużego auta ,Salon HYUNDAI MARGO na Kartuskiej w Gdańsku jest najgorszy. W ciągu dwóch miesięcy byłem trzy razy, aby się dowiedzieć o cenę, zarejestrować się na jazdę, i po wizycie wrócić ni z czym. W porównaniu z KIA INTERBIS, którym autem jeżdżę już 2 lata, po rejestracji jakiejkolwiek wizyty wysyłają mi SMS potwierdzający, a dzień przed wizytą, jeszcze jednego dla pewności przypominają. To jest przyklad obsługi klientów!
Użytkownik sieci
4 grudnia 2020 15:28
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa klienta, uprzejmie i miło
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 14:58
Salon - samochody nowe
Hyundai zapewnia o ...
... dostosowaniu terminu i czasu przeglądu do potrzeb klienta.Przewidywany czas przeglądu miał wynieść 2 godz.Rozpoczął się o11 min.50 samochód oddano o 15min.24.Uzgodniona cena za przegląd (w trakcie umawianie wizyty )1400 PLN.W dniu wykonania przeglądu 1500 PLN.Na zwróconą uwagę pracownik stwierdził, że się pomylił.W trakcie wykonywania usługi pracownik spytał czy życzę sobie umycie samochodu.Oczywiscie uprzedził, że wydłuży to czas wizyty.To bezczelność warunkowanie wykonania nieodłącznej części przeglądu wydłużeniem jego trwania.Domyślam się że chodziło o zniechęcenie mnie do mycia auta.Mycie zostało wykonane byle jak.Na zwróconą uwagę pracownik zaproponował ponowne wjechaniem to na myjnie i poprawienie mycia.Po ponad trzech godzinach przebywania w atmosferze żywcem przeniesionej ze stacji Polmozbytu z czasów komuny miałem dość.To był trzeci przegląd mojego Tucsona- każdy był wykonany w innej ASO.Tak kiepskiej usługi jak w Hyundai Margo przy Kartuskiej nigdzie nie doświadczyłem.Personelowi nie zależy na usatysfakcjonowaniu klienta a raczej na byle jak wykonanej usłudze i zainkasowaniu opłaty.Omijajcie z daleka !!!! Edit:W dniu dzisiejszym skontaktował się ze mną kierownik serwisu.Jestem pozytywnie zaskoczony szybką reakcją.Wyjasnił , że intencją pracownika nie było zniechęcenie mnie do mycia auta a uświadomienie mi że czas przeglądu ulegnie przedłużaniu.Nie negował kiepskiej jakości usługi mycia ,w zamian zaproponował wykonanie bezpłatnie w dowolnym terminie usługi mycia z woskowanie całego auta.Na pewno skorzystam z propozycji i o jej jakości poinformuję klientów serwisu. Gdańsk 03.12.2020r. Dziś skorzystałem z propozycji kierownika serwisu wykonania gruntownego mycia mojego Tucsona.Usługa mycia zarówno zewnątrz jak i wewnątrz została wykonana szybko,sprawnie i dobrze jakościowo.Personel wyraził ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji w dniu przeglądu auta.Tak więc w ostatecznym rozrachunku serwis zachował się przyzwoicie.
Użytkownik sieci
28 września 2020 15:26
Salon - samochody nowe
Jestes właścicielem Firmy? ...
... Uwazaj na Margo!!! Przyjechałem sobie autem służbowym na serwis. Zapłata poszła przelewem, potwierdzenie transakcji przekazano tak jak życzyli sobie państwu w serwisie... Auto nie zostało wydane, bo... nie przyjmują takiego potwierdzenia... byłoby ok gdyby ktoś uprzedził że takie coś będzie miało miejsce. Poprostu miałbym gotówkę lub zapłacił kartą. Jest piątek i do poniedziałku będzie auto sobie stało bo Firma Margo nie ufa klientowi który ma siedziby w ponad 12krajach na świecie i przedstawił potwierdzenia zgodnie z ustaleniami... żałosne... Nie polecam!!!! Procedury jak za czasów PRL!!! "Przedstawiłem zlecenie przelewu" wydruk generowana przez nasz bank... W "takich czasach"... zakłada państwo że każdy klient to potencjalny złodziej... Może wam trochę dystansu trzeba
Użytkownik sieci
28 września 2020 13:36
Salon - samochody nowe
Witam jest zawiedziony ...
... obsługą i kontaktem z serwisem. Oraz bardzo kiepską naprawą gdzie wiąże się z narażeniem życia mojego i jest to nie dopuszczalne przez serwis autoryzowany .
Użytkownik sieci
5 września 2020 22:35
Salon - samochody nowe
Jako serwis Isuzu ...
... nie polecam. Nie umiem powiedzieć czy to wina polityki Isuzu Polska czy niekompetencja serwisu. Tak czy siak z Isuzu trzymać się z daleka, omijać łukiem.
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 07:52
Salon - samochody nowe
Jeżeli w pytaniu ...
... jest sugestia ze to miejsce jest okropne to niech tak będzie
Użytkownik sieci
22 czerwca 2020 21:19
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
12 maja 2020 09:05
Salon - samochody nowe
Witam, miałem przyjemność ...
... zawitania na akcję serwisową belki tylnej w Hyundai Sonata NF. Po konsultacjach z moimi klubowymi kolegami u wszystkich z nich w innych serwisach był element wadliwy wymieniony niezależnie czy wada już wystąpiła czy też ma wystąpić. Dużej części już telefonicznie przy umawianiu się przekazano, że są wytyczne do zlikwidowania wady niezależnie od obecnego stanu. Na serwisie stwierdzono, że jest wszystko w porządku i odesłano mnie z kwitkiem. Mam obawy co do jazdy samochodem i tego, że nie rozwiązane u mnie tej sprawy tak jak u innych. Nie pozostaje mi nic innego jak poszukać pomocy w innym serwisie.
Użytkownik sieci
9 marca 2020 11:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
27 stycznia 2020 08:02
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka