91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
23 stycznia 2020 13:30
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam naprawy ...
... w serwisie Margo Gdańsk przy ul.Kartuskiej. Jakość usług bardzo niska.
Użytkownik sieci
21 stycznia 2020 09:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 12:10
Salon - samochody nowe
Jakość serwisu tragiczna, ...
... brak możliwości spotkania z dyrektorem placówki. Auto nie naprawione mimo wielu wizyt w ASO. Proszę nie pisać, że jesteście zainteresowani rozwiązaniem problemu bo nie jesteście. Zastanawiam się nad sprzedażą auta.
Użytkownik sieci
18 stycznia 2020 08:06
Salon - samochody nowe
Niska jakość obsługi klienta
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 16:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 16:29
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 16:25
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 16:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2020 16:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 grudnia 2019 13:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 grudnia 2019 10:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 września 2019 20:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 16:56
Salon - samochody nowe
I40 2015 odstawienie ...
... na gwarancję- początki rdzy na całości dachu plus jedno ogniwo na tylniej klapie. Podjeżdżam do serwisu, mówie co sie dzieje, doradca ogląda auto i zaczyna wmawiać, że to odpryski od kamieni. Zapytałem się czy w tylniej czesci dachu?? Tak, to sie zdarza itp. Ja to odebrałem jakby Pan doradca miał malować ze swojej kieszeni, tak był nastawiony na NIE. Doradca umawia mnie na druga wizytę z Panem kierownikiem. Ok,druga wycieczka do Margo. Pan kierownik podobnie jak Pan doradca rownież na NIE, też jakby miał płacic za swoje pieniążki. Odpryski od kamieni no i auto ma 280 tys km przebiegu. Co ma przebieg do rdzy na końcu dachu. Przyszedł Pan z lakierni. I inna rozmowa, dobrze robimy zdjecia wysyłamy do centrali i bedziemy czekać na decyzje. Po 3 tygodniach dzwoni Margo, że umawiamy sie na lakierowanie elementow, gwarancja uznana. Odbieram auto po lakierowaniu a tu niespodzianka. Auto uszkodzone, pod klamka czym pryśnięte na lakier i na lottce białe punkty. Pytam sie doradcy co to jest? Doradza "ja tylko wydaje auta". Ok jak Pan wydaje tylko, prosze porobic zdjecia i może Pan kierownik podejdzie. Doradcta zrobil zdjecia, bez Pana kierownika. Na drugi dzien otrzymuje telefon, że proszę przyjechac na usunięcie szkód powstalych podczas pobytu na serwisie Margo, ponieważ uszkodzeń nie bylo przy przyjeciu auta na serwis. Przy kolejnym odbiorze juz wszystko ok. Pytam sie doradcy czemu na zleceniu pierwszym jest zaznaczone na TAK "Badanie satysfakcji klienta" a na zleceniu na uszkodzenia po pobycie w autoryzowanym serwisie Margo juz NIE. Doradza stwierdził, że "jestem szegółowy hehe " Dostalem propozycje, że jak mam jakies uwagi to mam zglosić sie do Pana kierownika. Ja odpowiedziałem, że w takiej sytuacji sam Pan kierownik powinien sie pofatygować wyjść z biura i powiedzieć glupie przepraszam za usterki powstałe podczas malowania w autoryzowanym serwisie a nie zauważone przy przygotowaniu wydania auta dla klienta. Zapadła cisza. Pomijam fakt, że jak odstawiałem auto na usunięcie usterek, nie padła propozycja auta zastepczego. Suma sumarum zamiast zrobic 240 km(zglosic raz szkode i odstawic na malowanie) zrobilem 600 km kursujac do Margo. Bardzo nie profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 13:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 czerwca 2019 12:27
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 17:23
Salon - samochody nowe
Przycisk hamulca ręcznego ...
... - serwis miał się odbyć w ramach gwarancji ale mechanik stwierdził że przycisk został wyłamany. Był użytkowany w sposób normalny i działał coraz słabiej. Jak przy 57tys można uszkodzić taki przycisk w normalny sposób go używając (bez użycia siły)? To znaczy, że jest wada przycisku! Aktualizacja - przycisk został bez problemu zakwalifikowany do wymiany na gwarancji w Wejherowie :) przy czym zyskali klienta i zaraz serwis przy 60tys.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2019 13:29
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie słaba obsługa ...
... serwisu. Budynek jest nowy, jest dużo miejsca ale co z tego jak serwis słaby.
Użytkownik sieci
20 maja 2019 13:56
Salon - samochody nowe
Chciałem zakupić komplet ...
... zapasowych żarówek-brak. Chciałem zamówić- nie można.
Użytkownik sieci
18 maja 2019 16:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 maja 2019 17:20
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka