91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2021 16:22
Salon - samochody nowe
Witam. Parę słów ...
... o obsłudze klientów... Jest okropną! Za trzy tygodnie przed zarejestrowałem się na użyczenie nowego Santa Fe (na chwilę rozważane auto wartością ponad 230 tyś).. Po przyjeździe w zaznaczonym terminie i czasie do salonu, po prostu odmówili mi z powodu braku decyzji szefa salonu, niby menedżer zapomniał poinformować szefa... Czy wam zależy w ogóle na sprzedaży auta?! W porównaniu z KIA , TOYOTA, czy SEAT, gdzie też rozważam kupno dużego auta ,Salon HYUNDAI MARGO na Kartuskiej w Gdańsku jest najgorszy. W ciągu dwóch miesięcy byłem trzy razy, aby się dowiedzieć o cenę, zarejestrować się na jazdę, i po wizycie wrócić ni z czym. W porównaniu z KIA INTERBIS, którym autem jeżdżę już 2 lata, po rejestracji jakiejkolwiek wizyty wysyłają mi SMS potwierdzający, a dzień przed wizytą, jeszcze jednego dla pewności przypominają. To jest przyklad obsługi klientów!
Użytkownik sieci
9 stycznia 2021 14:12
Salon - samochody nowe
Porządny serwis fabryczny
Użytkownik sieci
9 stycznia 2021 14:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 stycznia 2021 11:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 stycznia 2021 15:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 grudnia 2020 16:22
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 grudnia 2020 11:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
18 grudnia 2020 13:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 grudnia 2020 16:56
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 grudnia 2020 12:11
Salon - samochody nowe
Likwidacja szkody przebiegła ...
... bardzo sprawnie. Miła i kompetentna obsługa, a do tego niezwykle pomocna. Po upłynięciu terminu korzystania z auta zastępczego w PZU serwis błyskawicznie zorganizował kolejny samochód zastępczy. Dziękuję! Inne ASO powinny brać przykład z Hyundai MARGO.
Użytkownik sieci
13 grudnia 2020 16:29
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam salon ...
... Margo, profesjonalna obsługa przez Pana Marcina Stefanów i pana Łuksza Kawski. Obsługa i salon godny polecenia.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2020 15:39
Salon - samochody nowe
Super obsługa! Pan ...
... Piotr z działu sprzedaży i Pan Łukasz wydajacy nam nowego Hyundai 30, bardzo kompetentni i życzliwi klientom. Dziekujemy.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 12:06
Salon - samochody nowe
Szybko i sprawnie zdiagnozowania usterka. Polecam.
Użytkownik sieci
7 grudnia 2020 11:52
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 grudnia 2020 22:32
Salon - samochody nowe
Kupno nowego samochodu, ...
... super. Likwidacja szkody, super. Serwis gwarancyjny, po 3 wizytach żadnych nieprzewidzianych niespodzianek, żadnych wciskanych usług, żadnych 'koniecznych wymian' podzespołów...
Użytkownik sieci
4 grudnia 2020 16:26
Salon - samochody nowe
Zadowolony klient Obsługa profesjonalna Polecam
Użytkownik sieci
4 grudnia 2020 15:28
Salon - samochody nowe
Fachowa obsługa klienta, uprzejmie i miło
Użytkownik sieci
4 grudnia 2020 11:23
Salon - samochody nowe
Super serwis , Piękne Auto Bardzo polecam
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 14:58
Salon - samochody nowe
Hyundai zapewnia o ...
... dostosowaniu terminu i czasu przeglądu do potrzeb klienta.Przewidywany czas przeglądu miał wynieść 2 godz.Rozpoczął się o11 min.50 samochód oddano o 15min.24.Uzgodniona cena za przegląd (w trakcie umawianie wizyty )1400 PLN.W dniu wykonania przeglądu 1500 PLN.Na zwróconą uwagę pracownik stwierdził, że się pomylił.W trakcie wykonywania usługi pracownik spytał czy życzę sobie umycie samochodu.Oczywiscie uprzedził, że wydłuży to czas wizyty.To bezczelność warunkowanie wykonania nieodłącznej części przeglądu wydłużeniem jego trwania.Domyślam się że chodziło o zniechęcenie mnie do mycia auta.Mycie zostało wykonane byle jak.Na zwróconą uwagę pracownik zaproponował ponowne wjechaniem to na myjnie i poprawienie mycia.Po ponad trzech godzinach przebywania w atmosferze żywcem przeniesionej ze stacji Polmozbytu z czasów komuny miałem dość.To był trzeci przegląd mojego Tucsona- każdy był wykonany w innej ASO.Tak kiepskiej usługi jak w Hyundai Margo przy Kartuskiej nigdzie nie doświadczyłem.Personelowi nie zależy na usatysfakcjonowaniu klienta a raczej na byle jak wykonanej usłudze i zainkasowaniu opłaty.Omijajcie z daleka !!!! Edit:W dniu dzisiejszym skontaktował się ze mną kierownik serwisu.Jestem pozytywnie zaskoczony szybką reakcją.Wyjasnił , że intencją pracownika nie było zniechęcenie mnie do mycia auta a uświadomienie mi że czas przeglądu ulegnie przedłużaniu.Nie negował kiepskiej jakości usługi mycia ,w zamian zaproponował wykonanie bezpłatnie w dowolnym terminie usługi mycia z woskowanie całego auta.Na pewno skorzystam z propozycji i o jej jakości poinformuję klientów serwisu. Gdańsk 03.12.2020r. Dziś skorzystałem z propozycji kierownika serwisu wykonania gruntownego mycia mojego Tucsona.Usługa mycia zarówno zewnątrz jak i wewnątrz została wykonana szybko,sprawnie i dobrze jakościowo.Personel wyraził ubolewanie z powodu zaistniałej sytuacji w dniu przeglądu auta.Tak więc w ostatecznym rozrachunku serwis zachował się przyzwoicie.
Użytkownik sieci
3 grudnia 2020 14:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek