91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 kwietnia 2024 10:04
Salon - samochody nowe
Niestety maja zbyt ...
... mało aut zastępczych wiec albo nie dostajesz auta podczas naprawy albo czekasz w kolejce dwa miesiące .
Użytkownik sieci
29 marca 2024 21:45
Salon - samochody nowe
Zakupiłem Hyundai trzy ...
... lata temu. Serwisowałem też przez trzy lata. Aż wydarzył mi się wypadek stłuczka w tylni zderzak. Nic specjalnego no ale auto miało dwa lata jest w leasingu. Trzeba naprawić . Jako ,że posiadam pełne auto kasko i GAPA udałem się do salonu w którym zakupiłem auto. Panie na recepcji przyjęły moje zgłoszenie. I koniec. Do salonu dzwoniłem kilka razy. Zawsze pana który obsługiwał moją szkodę dziwnie nie było albo chory albo nie ma innej osoby odpowiedzialnej. Zajechałem do salonu, sam z siebie. Na miejscu znów zostałem obsłużony auto zostało obejrzane spisane sfotografowane. I tu już absolutny koniec ten historii. Mimo kontaktu z mojej strony kilku krotnego zero odzewu zawsze słyszałem , że ktoś się ze mną skontaktuje. Minęło 8 może 9 miesięcy . Nikt się nie skontaktował. Nie polecam serwisu Margo na Kartuskiej i mówię to z pełną odpowiedzialnością.
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 15:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 16:25
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi poniżej ...
... zera. Podczas wizyty w salonie obsługiwał mnie pan Heo S. , sprawiający wrażenie jakby pracował tam za karę. Musiałem sam wyprosić u niego wszystkie informacje na temat auta, gdzie szanowny nie raczył nawet podnieść wzroku zza laptopa żeby samemu coś na temat auta powiedzieć. Ok. Następnego dnia napisałem do salonu składając ofertę na zakup pojazdu. Kontaktuje się ze mną kierownik biura sprzedaży Jakub K. potwierdzając aktualność oferty i proponując swoją cenę. Ok. Decyduję się na zakup. W dniu następnym otrzymuję jednak od niego maila, że auto zostało sprzedane. Trudno. Ale kolejnego dnia znów ogłoszenie na to samo auto pojawia na portalu ogłoszeniowym ( może potencjalny kupiec się rozmyślił? ) więc kontaktuje się pierwszy raz przez portal, gdzie potwierdzają jego aktualność. Następnego dnia kontaktuję się z opiekunem oferty p. Heo S., który również potwierdza, że samochód jest i na moją prośbę rezerwuje auto i umawia się ze mną na sobotę w celu obejrzenia i ewentualnego zakupu. Po tym pan pseudo kierownik K. piszę mi znów mailowo, że klient odebrał samochód więc już go nie ma. Dzwonię o wytłumaczenie całej sytuacji do Pana pseudo kierownika K.,.który wręcz beszta mnie przez telefon ( przyszłego klienta) za to, że wierzę w ogłoszenia w internecie, a nie w to co on mi napisał, że samochód został sprzedany, gdzie i obsługa salonu i opiekun oferty twierdzi, że auto jest na placu. Pomyłka rzecz ludzka, każdemu się zdarza ale Pana Jakuba K. za taki sposób obsługi klienta, w którym podniesionym nerwowym i aroganckim tonem przerzuca winę całej sytuacji na mnie, to co najwyżej do sprzątania placu wokół salonu bym zatrudnił. (na jego szczęście nie odemnie to zależy). Nazwać takie zachowanie chamstwem to chyba by był komplement. Szoook. Poziom obsługi ... jakiej obsługi? Ludzie źle zarabiacie, nie pasuje wam praca z ludźmi to poszukajcie innego zajęcia ... bo ja tylko chciałem kupić samochód.
Użytkownik sieci
4 lutego 2024 21:13
Salon - samochody nowe
Auta dobrze wyeksponowane, ...
... można komfortowo je obejrzeć, się przymierzyć. Obsługa salonu słaba. Podszedł jeden pracownik i powiedział że ktoś podejdzie, co się nie stało w ciągu 15 minut. Nikt nie mógł mi udzielić informacji nt oferty, leasingu. Słabo. To samo w salonie Margo w Gdyni. Szukam auta i tak słabej obsługi nie spotkałem w żadnej innej marce aut
Użytkownik sieci
15 stycznia 2024 23:03
Salon - samochody nowe
Bardzo kiepska obsługa ...
... szczególnie Panie w dziale zglaszania szkód. Nie polecam
Użytkownik sieci
2 stycznia 2024 23:44
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam! ...
... Pojechałam na serwis ze względu na to że silnik nie poprawnie odpalał. Przy kontakcie telefonicznym gdy tłumaczyłam co się dzieje wszystko było w porządku. W dniu odstawienia auta trafiliśmy do biurka a Pan słuchając o co chodzi wyśmiał mnie i powiedział że auto 1,2 silnik tak może robić jak się go odpala i wyłącza co chwilę. Poczułam się jak idiotka bo tłumaczyłam kilka razy że auto opalam a ono samo gaśnie gdy silnik jest zimny. Dopiero gdy powiedziałam że jestem w 9 miesiącu ciąży i auto będzie więcej stało niż jeździło teraz Pan popatrzył na mnie i powiedział okej sprawdzimy. Po 2 tygodniach zadzwoniłam i dowiedziałam się że auto czeka na informacje od producenta z tytułu spraw nielogicznych. Naprawa trwała ponad 2 tygodnie skończyło się na wymianie świec i czyszczeniu przepustnicy. Okazuje się że jednak nie jestem idiotka i znam swoje auto! Polecam nie traktować w ten sposób klienta nawet jeśli jest to klient z wynajmu długoterminowego! W przyszłym roku kończy mi się umowa i chciałam przesiąść się z Hyundai bayon na Hyundai Tucson ale ze względu na nielogiczne sprawy bardzo się nad tym zastanowię.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2023 17:34
Salon - samochody nowe
Niestety, pomimo telefonicznego ...
... zapewnienia ,że auto demo jest dostępne,na miejscu okazało się ,że jednak nie było,zmarnowany czas i pieniądze,bo mieliśmy ponad 40 kilometrów w jedną stronę.
Użytkownik sieci
9 grudnia 2023 10:48
Salon - samochody nowe
Nie można doczekać ...
... się obsługi klienta. Telefony nie są odbierane.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 07:19
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Salon ...
... cechuje bylejactwo i niskie standardy. Po oddaniu Hyundaia Santa Fe na przegląd wart ponad 2000, oddano mi go brudnego. Obsługa lekko obcesowa. Podczas gdy w Toyocie Carter po każdym najmniejszym przeglądzie auto zostaje oddane wypucowane od wewnątrz i od środka. Prosiłam o wycenę lakierowania auta jedna z pracownic działu blacharskiego. Nie zrobiła tego. Po moich 2 telefonach dalej nie doczekałam się wyceny. Na pewno następnym razem udam się do ASO w Starogardzie albo Elblągu, będę omijać Margo.
Użytkownik sieci
3 października 2023 14:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 września 2023 15:31
Salon - samochody nowe
Po 2 tygodniach ...
... dalej nie mogę się doczekać kosztorysu naprawy auta. Zmieniam ASO.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 18:59
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2023 12:28
Salon - samochody nowe
Po zakupie auta ...
... salon dostal opinie pozytywna ale po upływie 2 lat i zakupie u nich polisy w tym roku i poprzednim więcej już tego nie zrobię. Pani z ubezpieczeń niekompetentna !!! Nie zainteresowana pomocą klientowi, jak nie chce jej się pracować to może czas zmienić prace?
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 12:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 kwietnia 2023 16:05
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... na początku tego dnia (Wtorek). Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem żadnego follow upu i umówionych dokumentów do przesłania. Nie polecam.
Użytkownik sieci
29 marca 2023 10:13
Salon - samochody nowe
Nie można się ...
... dodzwonic, z 15 min czekałem będąc 1 w kolejce do momentu w ktorym mnie rozłączyło samo… Nie polecam
Użytkownik sieci
3 lutego 2023 07:48
Salon - samochody nowe
Na przegladzie serwisowym ...
... po dluzszej dyskusji Pan z serwisu przyznal ze sprzeglo w automacie jest do wymiany. Firma Hyundai jednak odmawia naprawy gearancyjnej i mimo zapewnien o kontakcie z klientem nie informuje o podjetych decyzjach. Samochod byl regularnie serwisowany w Hyundai Margo. Szczerze odradzam takich specjalistow...
Użytkownik sieci
19 stycznia 2023 16:04
Salon - samochody nowe
Nie polecam
Użytkownik sieci
17 stycznia 2023 16:36
Salon - samochody nowe
Serwis Hyundai Margo ...
... Gdańsk co rok gorszy, pierwszy przegląd gwarancyjny czas czekania ok.1 godz. – samochód umyty drugi przegląd gwarancyjny czas czekania ok.1,5 godz. – samochód umyty i odkurzony trzeci przegląd (tylko wymiana oleju) czas czekania ok. 2 godz. – samochód umyty czwarty przegląd gwarancyjny czas czekania 2 godz. 40 min. – samochodu nie umyto Po każdym przeglądzie dzwoniła pani z „infolinii hyundai” ( w tym roku nikt nie zadzwonił ) , pytając o jakość usługi ,w ubiegłym roku zaproponowano mi dodatkowe mycie samochodu w ramach rekompensaty (nie skorzystałem),w tym roku nie było rekompensaty ani mycia. Poza tym składniki ceny usługi inne są przed przeglądem , a inne po przeglądzie. Przed przeglądem pracownik serwisu podał mi koszt przeglądu (robocizny) – 560 zł i cenę filtra oleju 120 zł + materiały pomocnicze 70 zł Po przeglądzie robocizna 664 zł , filtr oleju 62 zł , materiały pomocnicze 59 zł. Cena przed przeglądem – 750 zł po przeglądzie – 790 zł Niewielka różnica ,ale czy tak to powinno wyglądać w renomowanym serwisie ?