91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 marca 2024 07:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2024 22:29
Salon - samochody nowe
Szybka i sprawna obsługa na dziale części!
Użytkownik sieci
4 marca 2024 21:05
Salon - samochody nowe
Świetna obsługa. Polecam !!!!
Użytkownik sieci
4 marca 2024 17:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2024 16:51
Salon - samochody nowe
Very good service. ...
... Reliable and timely. Have been a client for over 6 years.
Użytkownik sieci
4 marca 2024 11:12
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie, z wysoką kulturą osobistą, skutecznie!
Użytkownik sieci
4 marca 2024 11:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2024 10:31
Salon - samochody nowe
Gorąco polecam!!! pełen ...
... profesjonalizm, bardzo miła obsługa, jeszcze raz gorąco polecam 😀
Użytkownik sieci
4 marca 2024 10:19
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam serwis. ...
... Miła obsługa na serwisie jak i na dziale części. Zawsze pomogą i doradzą :)
Użytkownik sieci
4 marca 2024 10:08
Salon - samochody nowe
Polecam. Profesjonalna obsługa. ...
... Kupiony w Margo nowy ix35 służył mi ponad 9 lat. 5 lat serwisowany a przez 9 ubezpieczany na Kartuskiej. Sprawna naprawa z AC, od razu podstawione auto zastępcze podobnej klasy.
Użytkownik sieci
28 lutego 2024 12:49
Salon - samochody nowe
Tylko przejeżdżałem.
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 10:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 lutego 2024 09:46
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu profesjonalna(szczególnie ...
... p. Grzegorz), udzieliła mi odpowiedzi na każde moje pytanie, usługi przeglądowe czy wymiana kól sprawnie wykonane.
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Dzień dobry! Korzystam ...
... z usług serwisu Hyundai Margo przy ul.Kartuska 381, 80-125 Gdańsk od momentu zakupu samochodu nieco ponad 1 rok. O obsłudze mogę powiedzieć, że pracownicy są zawsze bardzo mili, życzliwi, jakość pracy na najwyższym poziomie! Takie podejście do klienta można dać każdemu jako przykład! Specjalne podziękowania od naszej rodziny dla Pana Marcina Żureka. Pan Marcin Żurek był odpowiedzialny za naprawę naszego samochodu w październiku 2023 roku. Byliśmy bardzo zadowoleni z naprawy, bardzo dziękujemy za życzliwą i cierpliwą postawę przy rozwiązywaniu wielu problemów! Chciałabym również podziękować Pani Marcie Osinka, tak się złożyło, że z Panią musiałam rozmawiać częściej niż z innymi. Bardzo dziękuję Pani Marto za życzliwą postawę, cierpliwość i wyrozumiałość! Ostatni raz podczas obsługi w sprawie przeglądu okresowego zwracałam się do Pana Artura Żurawskiego, również specjalne podziękowania dla Pana za wysoki poziom profesjonalizmu! Po raz kolejny chciałabym podkreślić, że wszyscy pracownicy tego działu usług Hyundai Margo wyróżniają się wysokim poziomem profesjonalizmu, jakością obsługi i szacunkiem dla klienta. Dziękuję bardzo i życzymy powodzenia zespołowi we wszystkich przedsięwzięciach! Z poważaniem, Vera Kuzniatsova
Użytkownik sieci
20 lutego 2024 17:58
Salon - samochody nowe
Serwis wykonał naprawę ...
... gwarancyjną Tucsona, padł EGR. Po diagnozie zatrzymali samochód w serwisie, zamówili cześć. Niestety od razu nie mieli auta zastępczego co trochę mnie poirytowało, jednak kierownik serwisu p. Piotr stanął na wysokości zadania, po dwóch dniach miałem się czym przemieszczać. Odbiór auta zgodnie z planem, auto naprawione i pięknie umyte aż miło :) Dziękuję 🙂
Użytkownik sieci
18 lutego 2024 15:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 22:39
Salon - samochody nowe
Szybka i sprawna ...
... wymiana przegryzionych przez jakiegoś gryzonia (kunę?) przewodów od spryskiwaczy, bardzo sobry kontakt z serwisem. Polecam!
Użytkownik sieci
15 lutego 2024 21:25
Salon - samochody nowe
Polecam salon Hyundai ...
... Margo, auto po szkodzie naprawione ekspresowo w dodatku czyste i pachnące ;) bardzo miła obsługa, jestem bardzo zadowolona :)
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 18:38
Salon - samochody nowe
Bardzo czytelna strona ...
... dealera Margo, przy opuszczaniu strony zostawiłem tam w formularzu swój telefon z prośbą o kontakt. Po kilku minutach zadzwonił pan H., udzielił mi wszystkich potrzebnych informacji, zdalnie podpisaliśmy umowę kupna. Podczas oczekiwania na zamówione auto kontaktowaliśmy się wielokrotnie, za każdym razem pełny profesjonalizm, rzetelne informacje i bardzo życzliwe podejście do klienta. Dzięki uprzejmości pana H. wszystkie formalności związane z kupnem auta udało się załatwić zdalnie. Tak samo bardzo dobry i szybki kontakt z panią M. z działu ubezpieczeń, pełna informacja i życzliwe podejście do klienta. Wizyta w salonie przy odbiorze auta to kolejne pozytywne zaskoczenie. Miłe przywitanie, kawa. I tym razem pan K., który wydawał nam auto, swoją postawą, wiedzą i zaangażowaniem zrobił bardzo dobrą robotę budując wizerunek firmy. Pięknie zaprezentował auto, odpowiedział wyczerpująco na wszystkie nasze pytania i jeszcze wręczył na koniec miłą niespodziankę od firmy. Zdecydowanie mogę polecić tego dealera i salon przy ulicy Kartuskiej.
Użytkownik sieci
14 lutego 2024 16:25
Salon - samochody nowe
Poziom obsługi poniżej ...
... zera. Podczas wizyty w salonie obsługiwał mnie pan Heo S. , sprawiający wrażenie jakby pracował tam za karę. Musiałem sam wyprosić u niego wszystkie informacje na temat auta, gdzie szanowny nie raczył nawet podnieść wzroku zza laptopa żeby samemu coś na temat auta powiedzieć. Ok. Następnego dnia napisałem do salonu składając ofertę na zakup pojazdu. Kontaktuje się ze mną kierownik biura sprzedaży Jakub K. potwierdzając aktualność oferty i proponując swoją cenę. Ok. Decyduję się na zakup. W dniu następnym otrzymuję jednak od niego maila, że auto zostało sprzedane. Trudno. Ale kolejnego dnia znów ogłoszenie na to samo auto pojawia na portalu ogłoszeniowym ( może potencjalny kupiec się rozmyślił? ) więc kontaktuje się pierwszy raz przez portal, gdzie potwierdzają jego aktualność. Następnego dnia kontaktuję się z opiekunem oferty p. Heo S., który również potwierdza, że samochód jest i na moją prośbę rezerwuje auto i umawia się ze mną na sobotę w celu obejrzenia i ewentualnego zakupu. Po tym pan pseudo kierownik K. piszę mi znów mailowo, że klient odebrał samochód więc już go nie ma. Dzwonię o wytłumaczenie całej sytuacji do Pana pseudo kierownika K.,.który wręcz beszta mnie przez telefon ( przyszłego klienta) za to, że wierzę w ogłoszenia w internecie, a nie w to co on mi napisał, że samochód został sprzedany, gdzie i obsługa salonu i opiekun oferty twierdzi, że auto jest na placu. Pomyłka rzecz ludzka, każdemu się zdarza ale Pana Jakuba K. za taki sposób obsługi klienta, w którym podniesionym nerwowym i aroganckim tonem przerzuca winę całej sytuacji na mnie, to co najwyżej do sprzątania placu wokół salonu bym zatrudnił. (na jego szczęście nie odemnie to zależy). Nazwać takie zachowanie chamstwem to chyba by był komplement. Szoook. Poziom obsługi ... jakiej obsługi? Ludzie źle zarabiacie, nie pasuje wam praca z ludźmi to poszukajcie innego zajęcia ... bo ja tylko chciałem kupić samochód.