91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 12:45
Salon - samochody nowe
Super obsługa . ...
... Pani Ula przemiła i bardzo pomocna. Pozdrawiam 👍
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 11:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 grudnia 2021 10:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 23:22
Salon - samochody nowe
Wszystko ekstra, miła ...
... atmosfera, samochód po serwisie jak nowy, poczekalnia zaopatrzona w wodę i ekspres do kawy
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 09:33
Salon - samochody nowe
Profesjonalny serwis, miła ...
... obsługa. Godny polecenia salon samochodowy marki Hyundai... Polecam serdecznie..
Użytkownik sieci
7 grudnia 2021 06:55
Salon - samochody nowe
Niestety pozory mylą😁po ...
... pierwszej wizycie byłem bardzo zadowolony z obsługi serwisu . Dopóki auto nie trafiło drugi raz,auto stoi 5 dzień w serwisie Zero kontaktu co się z nim dzieje,nikt nie raczy oddzwonić, ręce opadaja.
Użytkownik sieci
5 grudnia 2021 10:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 grudnia 2021 21:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 listopada 2021 14:51
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 listopada 2021 12:16
Salon - samochody nowe
Kompetentni zyczliwi ludzie
Użytkownik sieci
21 listopada 2021 06:52
Salon - samochody nowe
4.0 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 listopada 2021 10:26
Salon - samochody nowe
Profesjonalny serwis, miła ...
... obsługa. Naprawdę godny polecenia serwis samochodowy i co ważne nie tylko dla marki Hyundai.
Użytkownik sieci
5 listopada 2021 13:01
Salon - samochody nowe
Niby spoko ale ...
... auto które odebrałem miało za małe ciśnienie w kolach (pomimo zapewnien ze kontrolki znikna bo juz to zostalo naprawione )i z za mala ilością płynu chłodniczego, co powodowało zbyt duza pracę chlodnicy. Sam salon jak najbardziej na plus wszystko ogarnięte i sprawnie wydane tylko jakość otrzymanego auta trochę popsuła moja opinie. Całe szczęście ze troche sie znam na motoryzacji i wiedziałem jakie mogą być tego skutki wiec szybko naprawiłem problemy. Edit: po 1000 km auto wylądowało w serwisie z powodu dużego wycieku płynu chłodniczego.
Użytkownik sieci
4 listopada 2021 11:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 20:18
Salon - samochody nowe
Bardzo wysoko oceniam ...
... pracę Serwisu Hyundai Margo Gdańsk przy ul. Kartuskiej, profesjonalna obsługa, szybko i sprawnie załatwiona sprawa, polecam korzystać z Serwisu w tym salonie.
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 18:57
Salon - samochody nowe
Serwis jak to serwis, spełnienia swoją role..
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 12:33
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie polecam ten ...
... salon. Kierownik - Pan Jakub, zadbał o wysoki poziom przeprowadzanej transakcji, w obliczu kłopotów związanych z opóźnieniami w produkcji. Regularne przekazywanie informacji, dobry poziom komunikacji. Serwis na miejscu, oferta ubezpieczenia była o wiele korzystaniejsza niż poza salonem. Mały minus za sprawy związane z wydawaniem pojazdu - być może zbyt małe doświadczenie Pracownika. Poza tym, salon jest nowy, schludny, a obsługa uprzejma. To mój drugi Hyundai i mam nadzieję, że nie będzie ostatnim :) Polecam i pozdrawiam
Użytkownik sieci
2 listopada 2021 08:58
Salon - samochody nowe
Korzystałam z serwisu ...
... i oceniam wszystkie usługi bardzo dobrze. Profesjonalna obsługa, szybkie i fachowe wykonanie. Polecam to miejsce każdemu kto chce zostawić swój samochód w dobrych rękach.
Użytkownik sieci
26 października 2021 18:49
Salon - samochody nowe
T R A ...
... G E D I A Aby umówić się na jazdę testową trzeba wykazać się dozą cierpliwości. Mówią, że ktoś oddzwoni po czym nikt nie oddzwania. Po kolejnym kontakcie okazuje się, że w soboty mają jedna osobę w salonie i nie umawiają na jazdy. Kiedy w końcu się uda umówić w salonie powita cię sam nikt. Sama jazda to jakaś kpina - wokół salonu, kawałek Armi Krajowej i wracamy. Sprzedawca zatrudniony chyba za karę. Odpowiada na pytania zdawkowo, z zerowym zaangażowaniem w rozmowę. Sam Hyundai Ioniq 5 za 200k PLN nie różni się od innych Hyundai za 50k. Tragicznej jakości plastik, eko-skóra i skrzypiąca "roleta". Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
26 października 2021 17:10
Salon - samochody nowe
Hyundai Margo na ...
... ul Kartuskiej odwiedziłem samochodem pogwarancyjnym hyundai i30 2016r, dnia 15.09.2021 Umówiłem się na diagnostykę komputerową, aby sprawdzić korekty wtrysków. Zleciłem sprawdzenie wtrysków ponieważ DPF w aucie wypalał się co 80-200km i dwu krotnie pojawił się błąd P2196 dotyczący niewłaściwej mieszanki. Jeżdże w 99% drogami poza miastem. Informacje te podałem przy rejestracji telefonicznej i na miejscu orzed wykonaniem uslugi. Koszt diagnozy wyceniono na150zł. Samochód stał na serwisie 1godz 47min (czas postoju odczytany z GPS), po czym przy odbiorze przekazano mi informacje, że nie sprawdzili korekty wtryskiwaczy bo nie udalo sie podłączyć, ale zalecana jest wymiana sondy lambda. Moje zlecenie zostalo wykonane w 0%, a mój czas został zmarnowany. Zarzadano kwoty 150zł tlumaczac, że serwis poswięcił czas na mój samochód. Obnizono koszt zapłaty na 80zł po chwili nieprzyjemnych negocjacji. Mimo tego nie czuje zadowolenia z wizyty. Ponieważ liczyłem na fachowe doradztwo. Jeśli ktoś liczy na specjalistów do auta pogwarancyjnego, to szkoda pieniędzy na "wróżby" Po tej wizycie sam zdemontowałem wtryskiwacze i zawiozłem na warsztat, wszystkie byly sprawne. Problemem okazał się zapchany EGR i kolektor ssący. Po wyczyszczeniu wszystko natychmiastowo wszystko wróciło do normy. Sonda, którą zlecono wymienić ma się bardzo dobrze, odczytywała nieprawidlowe pomiary. Obsluga dzwoniła jakiś czas później w sprawie ocenienia mojej wizyty w serwisie. Oceniłem negatywnie, mialem czekać 2 dni na zwrotny telefon i ponowne zaproszenie na drugą diagnostykę i odczyt wtryskiwaczy. Ostatecznie zapomnieli oddzwonić. Nie szkodzi bo i tak bym nie zaufał i nie skorzystał ponownie.