91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 16:56
Salon - samochody nowe
I40 2015 odstawienie ...
... na gwarancję- początki rdzy na całości dachu plus jedno ogniwo na tylniej klapie. Podjeżdżam do serwisu, mówie co sie dzieje, doradca ogląda auto i zaczyna wmawiać, że to odpryski od kamieni. Zapytałem się czy w tylniej czesci dachu?? Tak, to sie zdarza itp. Ja to odebrałem jakby Pan doradca miał malować ze swojej kieszeni, tak był nastawiony na NIE. Doradca umawia mnie na druga wizytę z Panem kierownikiem. Ok,druga wycieczka do Margo. Pan kierownik podobnie jak Pan doradca rownież na NIE, też jakby miał płacic za swoje pieniążki. Odpryski od kamieni no i auto ma 280 tys km przebiegu. Co ma przebieg do rdzy na końcu dachu. Przyszedł Pan z lakierni. I inna rozmowa, dobrze robimy zdjecia wysyłamy do centrali i bedziemy czekać na decyzje. Po 3 tygodniach dzwoni Margo, że umawiamy sie na lakierowanie elementow, gwarancja uznana. Odbieram auto po lakierowaniu a tu niespodzianka. Auto uszkodzone, pod klamka czym pryśnięte na lakier i na lottce białe punkty. Pytam sie doradcy co to jest? Doradza "ja tylko wydaje auta". Ok jak Pan wydaje tylko, prosze porobic zdjecia i może Pan kierownik podejdzie. Doradcta zrobil zdjecia, bez Pana kierownika. Na drugi dzien otrzymuje telefon, że proszę przyjechac na usunięcie szkód powstalych podczas pobytu na serwisie Margo, ponieważ uszkodzeń nie bylo przy przyjeciu auta na serwis. Przy kolejnym odbiorze juz wszystko ok. Pytam sie doradcy czemu na zleceniu pierwszym jest zaznaczone na TAK "Badanie satysfakcji klienta" a na zleceniu na uszkodzenia po pobycie w autoryzowanym serwisie Margo juz NIE. Doradza stwierdził, że "jestem szegółowy hehe " Dostalem propozycje, że jak mam jakies uwagi to mam zglosić sie do Pana kierownika. Ja odpowiedziałem, że w takiej sytuacji sam Pan kierownik powinien sie pofatygować wyjść z biura i powiedzieć glupie przepraszam za usterki powstałe podczas malowania w autoryzowanym serwisie a nie zauważone przy przygotowaniu wydania auta dla klienta. Zapadła cisza. Pomijam fakt, że jak odstawiałem auto na usunięcie usterek, nie padła propozycja auta zastepczego. Suma sumarum zamiast zrobic 240 km(zglosic raz szkode i odstawic na malowanie) zrobilem 600 km kursujac do Margo. Bardzo nie profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 16:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 18:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 15:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 15:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 17:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 08:21
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2019 11:57
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2019 12:04
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 18:53
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 20:13
Salon - samochody nowe
Jak zwykle profesjonalna i rzetelna usługa serwisu...
Użytkownik sieci
5 sierpnia 2019 13:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2019 09:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2019 08:48
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
30 lipca 2019 22:29
Salon - samochody nowe
Szkoda że nie ma elektryków
Użytkownik sieci
27 lipca 2019 10:47
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 lipca 2019 18:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 16:56
Salon - samochody nowe
Profesjonalna, kompleksowa obsługa, ...
... usługi wykonane bez zarzutu. Poza tym obecna lokalizacja jest komfortowa, schludna, przestronna, kameralna, tzn. czasem zdarza się, że salon/serwis jest połączony z komisem aut innych, losowych marek i cały plac jest zapchany autami... w salonach Hyundai czegoś takiego jeszcze nie widziałem - ich salony sprawiają wrażenie salonów ekskluzywnej marki, co jest dodatkowym małym plusem.
Użytkownik sieci
12 lipca 2019 13:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 lipca 2019 19:46
Salon - samochody nowe
Szybka i miła ...
... obsługa, umówiłem się na konkretną godzinę i tak też zostałem obsłużony... Samochód póki co jeździ bez zarzutu.