91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 września 2019 14:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 września 2019 20:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 września 2019 16:26
Salon - samochody nowe
Umowilem sie na ...
... jazde testowa hyundaiem i30. Doradca klienta, Pan Maciej byl bardzo rzeczowy, nie narzucal sie. Bardzo pomocna osoba. Jednakze kiedy zadalem pytanie w dziale swrwisu dotyczace serwisowania oraz rodzaju zabezpieczeń nadwozia pan Adrian byl bardzo niekulturalny, wrecz opryskliwy. Sprawial wrazenie, ze jest zly bo ktos przeszkodzil mu w rozmowie z kolega. Nie jestem pewien czy takie zachowanoe przystoi pracownikowi tak solidnej firmy. Nawet doradca klienta poczul sie zmieszany ta sytuacja. Co do jazdy, obslugi nie mam zastrzezen, co do Pana Adriana niestety nie rokuje dobrze dla firmy. Klient nie powinoen czuc sie winny ze serwisant nie zna odpowiedzi na zadane pytanie doatego za caloksztalt taka ocena. Szkoda.
Użytkownik sieci
23 września 2019 16:34
Salon - samochody nowe
Obsługa sprzedaży miła, ...
... uczynna i kompetentna. Kierownik serwisu także bardzo pomocny.
Użytkownik sieci
17 września 2019 20:03
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 września 2019 10:06
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) Profeska. (Wersja oryginalna) Profeska.
Użytkownik sieci
7 września 2019 13:55
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 września 2019 14:15
Salon - samochody nowe
Naprawa mojego auta ...
... po kolizji przebiegła szybko i sprawnie. Po naprawie auta wszystko w porządku. Pani zajmująca się moją sprawą na bieżąco informowała o postępie prac, a dodatkowo zapewniła auto zastępcze z OC sprawcy na cały okres naprawy pojazdu.
Użytkownik sieci
2 września 2019 12:28
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) PelenProfessionalizm !!! (Wersja oryginalna) PelenProfesjonalizm!!!
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 21:34
Salon - samochody nowe
Serdecznie chciałbym podziękować ...
... serwisowi za sprowadzenie części zawieszenia do H1, które w innych serwisach były niedostępne, fachowa obsługa i szybka realizacja zamówienia oraz dostarczenie części prosto do mojego serwisu. Serdecznie polecam każdemu dział części.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 19:14
Salon - samochody nowe
Jeden z niewielu ...
... serwisów który, jest wstanie poradzić sobie z każdą usterką. Gorąco polecam wszystko miło szybko i przystępnie cenowo.
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 18:45
Salon - samochody nowe
Fajny salon, świetne samochody
Użytkownik sieci
22 sierpnia 2019 11:01
Salon - samochody nowe
Dobra jakość obsługi
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2019 18:44
Salon - samochody nowe
Bardzo miła i ...
... fachowa obsługa. Dział Serwisu potrafi doradzić w każdej technicznej sprawie 🙂
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 16:56
Salon - samochody nowe
I40 2015 odstawienie ...
... na gwarancję- początki rdzy na całości dachu plus jedno ogniwo na tylniej klapie. Podjeżdżam do serwisu, mówie co sie dzieje, doradca ogląda auto i zaczyna wmawiać, że to odpryski od kamieni. Zapytałem się czy w tylniej czesci dachu?? Tak, to sie zdarza itp. Ja to odebrałem jakby Pan doradca miał malować ze swojej kieszeni, tak był nastawiony na NIE. Doradca umawia mnie na druga wizytę z Panem kierownikiem. Ok,druga wycieczka do Margo. Pan kierownik podobnie jak Pan doradca rownież na NIE, też jakby miał płacic za swoje pieniążki. Odpryski od kamieni no i auto ma 280 tys km przebiegu. Co ma przebieg do rdzy na końcu dachu. Przyszedł Pan z lakierni. I inna rozmowa, dobrze robimy zdjecia wysyłamy do centrali i bedziemy czekać na decyzje. Po 3 tygodniach dzwoni Margo, że umawiamy sie na lakierowanie elementow, gwarancja uznana. Odbieram auto po lakierowaniu a tu niespodzianka. Auto uszkodzone, pod klamka czym pryśnięte na lakier i na lottce białe punkty. Pytam sie doradcy co to jest? Doradza "ja tylko wydaje auta". Ok jak Pan wydaje tylko, prosze porobic zdjecia i może Pan kierownik podejdzie. Doradcta zrobil zdjecia, bez Pana kierownika. Na drugi dzien otrzymuje telefon, że proszę przyjechac na usunięcie szkód powstalych podczas pobytu na serwisie Margo, ponieważ uszkodzeń nie bylo przy przyjeciu auta na serwis. Przy kolejnym odbiorze juz wszystko ok. Pytam sie doradcy czemu na zleceniu pierwszym jest zaznaczone na TAK "Badanie satysfakcji klienta" a na zleceniu na uszkodzenia po pobycie w autoryzowanym serwisie Margo juz NIE. Doradza stwierdził, że "jestem szegółowy hehe " Dostalem propozycje, że jak mam jakies uwagi to mam zglosić sie do Pana kierownika. Ja odpowiedziałem, że w takiej sytuacji sam Pan kierownik powinien sie pofatygować wyjść z biura i powiedzieć glupie przepraszam za usterki powstałe podczas malowania w autoryzowanym serwisie a nie zauważone przy przygotowaniu wydania auta dla klienta. Zapadła cisza. Pomijam fakt, że jak odstawiałem auto na usunięcie usterek, nie padła propozycja auta zastepczego. Suma sumarum zamiast zrobic 240 km(zglosic raz szkode i odstawic na malowanie) zrobilem 600 km kursujac do Margo. Bardzo nie profesjonalna obsługa.
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2019 16:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 18:59
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2019 15:31
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2019 15:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2019 17:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek