93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 lipca 2020 13:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lipca 2020 18:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 13:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 15:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 13:09
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 23:02
Salon - samochody nowe
Polecam serwis. Miła i sprawna obsługa.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 15:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 00:42
Salon - samochody nowe
Bardzo życzliwe podejście ...
... do klienta. Obsługa w serwisie przerosła moje oczekiwania.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 20:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 maja 2020 16:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 maja 2020 13:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2020 16:25
Salon - samochody nowe
Fajny salon samochodowy, fachowe podejście do klienta.
Użytkownik sieci
17 marca 2020 22:55
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2020 20:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2020 13:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 marca 2020 23:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2020 18:18
Salon - samochody nowe
Witam. W czwartek ...
... 27.02 odebrałem z państwa salonu w Gdyni świeżo zakupiony samochód Elantra. Chciałbym pochwalić i zarazem pogratulować takiego sprzedawce jakiego państwo zatrudniają w Gdyni. Pan Marcin Wojnarowski jest profesjonalistą w każdym calu. Szybkie i konkretne zaproszenie na jazdę próbną. Czego nie uświadczyłem w innych państwa salonach (a dzwoniłem do 5-6) w tym w Wejherowie (niestety bardzo słaba obsługa) oddalonego od Gdyni około 15 20 km. Pan Marcin rozwiewał moje wątpliwości. Rzeczowo odpowiadał na pytania. Sam wychodził z inicjatywą. U takiego Sprzedawcy aż chce się kupować. 10 na 10. Jeszcze raz gratuluje!
Użytkownik sieci
4 marca 2020 17:50
Salon - samochody nowe
Kulturalnie i Fachowo
Użytkownik sieci
3 marca 2020 01:02
Salon - samochody nowe
Zakupiłem i od ...
... nowości serwisuję mojego Tucsona w Margo Gdynia. Po 4 latach z czystym sumieniem mogę wypowiedzieć się na temat jakości obsługi. - Kupowałem samochód u kompetentnego sprzedawcy. Od początku czułem się zaopiekowany i nie miałem żadnych problemów z doborem auta, wersji wyposażenia czy dodatkowych akcesoriów. Otrzymałem dobry upust na zakup z dodatkową premią za pozostawienie w rozliczeniu mojego poprzedniego pojazdu. Samochód dotarł na czas. Nie miałem żadnych zastrzeżeń. Dodatkowo otrzymałem 25% kartę zniżkową na pierwszą wymianę oleju. - w serwisie cały czas obsługują mnie te same osoby. Z każdą z nich bardzo rzeczowo i miło mi się współpracuje. Podczas wizyt zawsze uzyskuję rzetelne informacje na temat samochodu, jestem informowany o ewentualnych dodatkowych kosztach serwisu i proponowane mi są dogodne rozwiązania. Podoba mi się pełna transparentność: wspólne oględziny przed przyjęciem i możliwość obejrzenia samochodu na podnośniku (np. stopnia zużycia układu hamulcowego). W okresie tych 4 lat przydarzyła mi się awaria podczas powrotu z drugiego końca Polski. Jeden z serwisów na trasie wykasował mi tylko błąd i nie znalazł przyczyny. Dojechałem do Gdyni, zostałem przyjęty do serwisu bez wcześniejszego umawiania się i od razu Pan mechanik zajął się moim pojazdem. Okazało się, że został pogryziony jeden z przewodów od czujnika układu wydechowego. Przy okazji gryzoń "dobrał" się też do przewodów od spryskiwaczy szyb co również zostało zauważone przez mechanika i od razu naprawione. Dobry serwis poznaje się właśnie po tym, jak zachowa się w takich nagłych i niespodziewanych sytuacjach. - nie ma też żadnych uwag do naprawy lakierniczej. W związku ze szkodą spowodowaną z nie mojej winy zmuszony byłem do skorzystania z usług tego działu. Pan zajmujący się szkodą pomógł mi w załatwieniu formalności z zakładem ubezpieczeniowym. Po akceptacji szkody, części zostały szybko ściągnięte i naprawa została przeprowadzona bardzo sprawnie. Poza wymianą drzwi i błotnika został dodatkowo spolerowany cały samochód i efekt był naprawdę niesamowity. Samochód wyglądał znów jak wtedy, kiedy odbierałem go nowego z salonu. Podsumowując: polecam serwis i salon Hyundai Margo w Gdyni. Do tej pory się nie zawiodłem i mam przekonanie, że nadal tak będzie. A za rok przymierzam się do zakupu kolejnego Hyundai'a. Oczywiście w Margo.
Użytkownik sieci
2 marca 2020 12:31
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis. Fachowa ...
... obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Bezproblemowo umówiłem się na serwis już na następny dzień. Wszystko wykonane na czas. Dziękuję i do zobaczenia na kolejnym przeglądzie.