93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 lipca 2020 13:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 15:58
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 czerwca 2020 13:09
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 23:02
Salon - samochody nowe
Polecam serwis. Miła i sprawna obsługa.
Użytkownik sieci
16 czerwca 2020 15:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 00:42
Salon - samochody nowe
Bardzo życzliwe podejście ...
... do klienta. Obsługa w serwisie przerosła moje oczekiwania.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2020 20:24
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 maja 2020 16:03
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 maja 2020 13:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
19 marca 2020 16:25
Salon - samochody nowe
Fajny salon samochodowy, fachowe podejście do klienta.
Użytkownik sieci
17 marca 2020 22:55
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 marca 2020 20:02
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 marca 2020 13:16
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 marca 2020 23:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
4 marca 2020 18:18
Salon - samochody nowe
Witam. W czwartek ...
... 27.02 odebrałem z państwa salonu w Gdyni świeżo zakupiony samochód Elantra. Chciałbym pochwalić i zarazem pogratulować takiego sprzedawce jakiego państwo zatrudniają w Gdyni. Pan Marcin Wojnarowski jest profesjonalistą w każdym calu. Szybkie i konkretne zaproszenie na jazdę próbną. Czego nie uświadczyłem w innych państwa salonach (a dzwoniłem do 5-6) w tym w Wejherowie (niestety bardzo słaba obsługa) oddalonego od Gdyni około 15 20 km. Pan Marcin rozwiewał moje wątpliwości. Rzeczowo odpowiadał na pytania. Sam wychodził z inicjatywą. U takiego Sprzedawcy aż chce się kupować. 10 na 10. Jeszcze raz gratuluje!
Użytkownik sieci
4 marca 2020 17:50
Salon - samochody nowe
Kulturalnie i Fachowo
Użytkownik sieci
3 marca 2020 01:02
Salon - samochody nowe
Zakupiłem i od ...
... nowości serwisuję mojego Tucsona w Margo Gdynia. Po 4 latach z czystym sumieniem mogę wypowiedzieć się na temat jakości obsługi. - Kupowałem samochód u kompetentnego sprzedawcy. Od początku czułem się zaopiekowany i nie miałem żadnych problemów z doborem auta, wersji wyposażenia czy dodatkowych akcesoriów. Otrzymałem dobry upust na zakup z dodatkową premią za pozostawienie w rozliczeniu mojego poprzedniego pojazdu. Samochód dotarł na czas. Nie miałem żadnych zastrzeżeń. Dodatkowo otrzymałem 25% kartę zniżkową na pierwszą wymianę oleju. - w serwisie cały czas obsługują mnie te same osoby. Z każdą z nich bardzo rzeczowo i miło mi się współpracuje. Podczas wizyt zawsze uzyskuję rzetelne informacje na temat samochodu, jestem informowany o ewentualnych dodatkowych kosztach serwisu i proponowane mi są dogodne rozwiązania. Podoba mi się pełna transparentność: wspólne oględziny przed przyjęciem i możliwość obejrzenia samochodu na podnośniku (np. stopnia zużycia układu hamulcowego). W okresie tych 4 lat przydarzyła mi się awaria podczas powrotu z drugiego końca Polski. Jeden z serwisów na trasie wykasował mi tylko błąd i nie znalazł przyczyny. Dojechałem do Gdyni, zostałem przyjęty do serwisu bez wcześniejszego umawiania się i od razu Pan mechanik zajął się moim pojazdem. Okazało się, że został pogryziony jeden z przewodów od czujnika układu wydechowego. Przy okazji gryzoń "dobrał" się też do przewodów od spryskiwaczy szyb co również zostało zauważone przez mechanika i od razu naprawione. Dobry serwis poznaje się właśnie po tym, jak zachowa się w takich nagłych i niespodziewanych sytuacjach. - nie ma też żadnych uwag do naprawy lakierniczej. W związku ze szkodą spowodowaną z nie mojej winy zmuszony byłem do skorzystania z usług tego działu. Pan zajmujący się szkodą pomógł mi w załatwieniu formalności z zakładem ubezpieczeniowym. Po akceptacji szkody, części zostały szybko ściągnięte i naprawa została przeprowadzona bardzo sprawnie. Poza wymianą drzwi i błotnika został dodatkowo spolerowany cały samochód i efekt był naprawdę niesamowity. Samochód wyglądał znów jak wtedy, kiedy odbierałem go nowego z salonu. Podsumowując: polecam serwis i salon Hyundai Margo w Gdyni. Do tej pory się nie zawiodłem i mam przekonanie, że nadal tak będzie. A za rok przymierzam się do zakupu kolejnego Hyundai'a. Oczywiście w Margo.
Użytkownik sieci
2 marca 2020 12:31
Salon - samochody nowe
Najlepszy serwis. Fachowa ...
... obsługa na najwyższym poziomie. Bardzo profesjonalne podejście do klienta. Bezproblemowo umówiłem się na serwis już na następny dzień. Wszystko wykonane na czas. Dziękuję i do zobaczenia na kolejnym przeglądzie.
Użytkownik sieci
1 marca 2020 21:50
Salon - samochody nowe
Z taką niekompetencją ...
... oraz arogancją jak w tym serwisie się jeszcze nie spotkałam. Moja przygoda z tym serwisem rozpoczęła się cztery miesiące temu i nadal trwa. Trafiłam tam z Hyundaiem I40 i problemem który objawiał się nieustannie zapalającą się kontrolką silnika oraz utratą mocy samochodu. Od tego czasu w serwisie z tą usterką byłam już pięć razy i jestem wiecznie odsyłana z coraz to nowymi wymienionymi elementami lecz problem nie został usunięty. W międzyczasie po jednej z napraw odebrałam auto z porysowanym zderzakiem- czyli nie dość że nic nie naprawili to jeszcze zepsuli. Od połowy grudnia próbowałam się umówić z serwisem na pomalowanie zepsutego zderzaka ale pan Tomasz, który prowadził moją sprawę skutecznie mnie zbywał twierdząc że nie mają auta zastępczego. W końcu udało mi się umówić, niestety zamiast obiecanego przez ów Pana hyundaia Tucson otrzymałam I30 którym niestety przy moim trybie pracy bardzo nie komfortowo pokonuje się długie podróże służbowe. Po raz kolejny zamiast własnym autem muszę poruszać się autem zastępczym, którego komfort i właściwości jezdne pozostawiają wiele do życzenia. Jutro mijają kolejne dwa tygodnie gdy moje auto stoi na serwisie i przez ten czas nawet nie zdążyli polakierować zderzaka o usunięciu usterki nie wspomnę . Polecam omijać szerokim łukiem, chyba że ktoś ma ochotę się denerwować. Na przyszłość skorzystam z usług serwisu w Wejherowie gdzie obsługa i nastawienie do klienta są zupełnie inne.
Użytkownik sieci
1 marca 2020 13:05
Salon - samochody nowe
Bardzo miły Pan od likwidacji szkód.