93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
22 listopada 2019 12:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 października 2019 17:09
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 października 2019 21:38
Salon - samochody nowe
Mały asortyment samochodów ...
... w salonie. Sprzedawcy tak zapracowani że brakuje im czasu na klienta. Przepraszam. Nie będę już więcej przeszkadzać. Następne spotkanie z Margo ale w Gdańsku. Niestety skierowano mnie na jazdę testową i30 N, do Gdyni, niestety. Tuż przed dojazdem na umówione spotkanie odwołano jazdę testową ponieważ... ktoś inny pojechał już na jazdę testową. Pojechałem do Forda. Chłopczykom podziękowałem już. Margo tkwi ciągle w starych czasach. Zdecydowanie nie polecam tej firmy.
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2019 19:15
Salon - samochody nowe
Niestety pracownik biura ...
... obsługi serwisu nie potrafi wyszukać części po numerze nadwozia. Cytat „ że nie można zamówić części po numerze nadwozia „ nie rozumiem takiego podejścia ponieważ w Auto-Mobil w Wejherowie nie mieli żadnego problemu. Może brak elementarnej wiedzy. Mimo wszystko pozdrawiam ale to była moja pierwsza i ostatnia wizyta u nich. Będę jeździł tam gdzie moją jakąkolwiek wiedzę.
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2019 13:28
Salon - samochody nowe
Niestety mam duże ...
... zastrzeżenia do serwisu. Najpierw problemy z wyjącym sprzęgłem. Problem został zdiagnozowany dopiero po tym jak osobiście przejechałem się samochodem z pracownikiem serwisu. Sami nie byli w stanie tego zdiagnozować (mimo że wyraźnie opisałem w jakich warunkach sprzęgło wyje). Sprzęgło zostało wymienione na nowe. Po około 10 tys. km zaczął się nowy problem - głośne skrzypienie podczas wysprzęglania i brak płynnej pracy pedału sprzęgła na rozgrzanym silniki. Podczas pierwszej wizyty Panowie stwierdzili, że problem rzeczywiście istnieje iprzesmarowali połączenie dźwigni z wysprzęglikiem. Jak się okazało problemu to nie rozwiązało. Podczas drugiej wizyty Panowie jednak stwierdzili, że nie ma żadnych negatywnych objawów i sprzęgło pracuje tak jak powinno. Także odebrałem samochód i sprawdziłem we własnym zakresie. Wnioski są następujące: 1. Panowie podczas wymiany sprzęgła zapomnieli podłączyć jeden z czujników na skrzyni. 2. Panowie podczas wymiany sprzęgła zapomnieli o śrubie trzymającej uchwyt oo wiązki. 3. Panowie nie pokusili się o sprawdzenie źródła skrzypienia, którym najprawdopodobniej jest docisk sprzęgła lub łożysko oporowe, gdyż obficie smarowane przez ASO połączenie pomiędzy wysprzęglikiem a dźwignią nie skrzypi (wystarczyło ręką pociągnąć za dźwignię bezpośrednio na skrzyni i skrzypienie dobiega z wnętrza skrzyni). Niestety jestem zmuszony kontaktować się bezpośrednio z Hyundai Motor Poland.
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2019 10:03
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
27 października 2018 06:11
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
14 czerwca 2018 13:37
Salon - samochody nowe
Złodzieje!!! Samochód po ...
... kolizji probowanosprzeać nam jako nowy. Zaskoczony kierownik salonu iż sprawdzam grubość powłoki lakierniczej która wynosiła ponad 600um - profesjonalne aktorstwo z zapytaniem - czy to dużo?! Zapewne auto wciśnięte kolejnym klientom którzy nie zauważyli przelakierowanej tylnej klapy i błotnika. Serwis natomiast profesjonalny ale co z tego jak na wstępie ma się dosyć dalszej współpracy. Temat idealny do TVN turbo.
Użytkownik sieci
3 czerwca 2018 16:41
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 maja 2018 19:34
Salon - samochody nowe
Miły i pomocny ...
... Pan z serwisu chyba Roman. Reszta personelu nie bardzo zainteresowana klientem .
Użytkownik sieci
2 maja 2018 15:08
Salon - samochody nowe
Witam pan tomasz ...
... polowczyk kompletnie sie nie zna na swojej pracy zamiast pomagac firmie szkodzi
Użytkownik sieci
1 lutego 2018 19:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 marca 2017 14:18
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 marca 2017 11:23
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Nigdy więcej! Zapłaciłem za zmianę Birnchen 3 razy, tak jak w Hyundai Niemcy! Zdzierać! Wolę jechać ze światłem przez Polskę. (Wersja oryginalna) Nie wieder! Habe für ein Birnchen-Wechsel das 3-fache bezahlt, wie bei Hyundai Deutschland! Abzocke! Lieber fahre ich mit einen Licht durch Polen.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2017 21:04
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki