92%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2024 03:04
Salon - samochody nowe
Pan Bartosz wykazał ...
... się dużą wiedzą i bardzo profesjonalnym podejściem do klienta .Wybrany przeze mnie model samochodu sprowadził w ciągu tygodnia a zależało mi na czasie . Jazda testowa i wydanie samochodu odbyło się bardzo sprawnie. Polecam obsługę salonu w Gdyni
Użytkownik sieci
30 lipca 2024 14:57
Salon - samochody nowe
Naprawa pojazdu 3 miesiace. Totalnie nie polecam
Użytkownik sieci
23 lipca 2024 15:46
Salon - samochody nowe
Rewelacyjna obsługa podczas ...
... całego procesu zakupu samochodu. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 00:37
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 lipca 2024 00:11
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisowa leży ...
... . Na wymianę pękniętej szyby czekam już ponad 3 tygodnie to samo z naprawą zderzaka. Nadmiernie tylko że auto cały czas na gwarancji . Dodzwonić się tam też graniczy z cudem . 4 gwiazdki jedynie dla Pani z ubezpieczeń. Konkretna i z rzetelnym podejściem do klienta. Cała reszta to dramat ...
Użytkownik sieci
12 lipca 2024 15:47
Salon - samochody nowe
Szukając samochodu dla ...
... żony odwiedziłem 3 salony, Osoba Pana Przemka sprawiła, że postanowiłem zostać klientem Margo w Gdyni Obsługa pracowników: Panów Przemka, Kamila i Pani Aleksandry na najwyższym poziomie, przepływ informacji, kontakt z pracownikami i przede wszystkim cierpliwość -osobiście jestem pod wrażeniem. Samochód zamierzałem kupić za gotówkę i tu cały blask firmy Margo popsuł mi sam właściciel. Po wpłaceniu zaliczki za samochód otrzymałem umowę do podpisania. Z umowy wynikało, że Margo nie traktuje swoich klientów jak partnerów -świadczą o tym zapisy o karach umownych obciążających tylko i wyłącznie klienta- Osobiście nie mam nic przeciw takim zapisom, pod warunkiem, że ja jako klient, też będę chronimy jeśli umowa nie będzie wykonana ze strony wykonawcy np na czas czy zgodnie innymi z ustaleniami. Prowadząc firmę nigdy do głowy nie przyszło mi aby karać moich klientów za to, że zrezygnowali z mojej usługi itp Uważam, że firma swoje sukcesy powinna opierać na partnerskich relacjach z klientami, a nie na zarabianiu m.in. pieniędzy na karach umownych- w dodatku w branży motoryzacyjnej, gdzie na samochody trzeba czekać, nawet kilka miesięcy.Jak nie ja to ktoś inny kupi…tym bardziej, że macie w Gdyni takich super pracowników. Dwa lata temu miałem podobną sytuację u innego Dilera z Gdyni -przez podobny zapisy w umowie samochód kupiłem w Warszawie Tym raziem osoba Pana Przemka sprawiła, że nie szukałem auta już gdzie indziej. O ile nie zmienicie Państwo swojego podejścia, to ja już drugiego samochodu u Was nie kupię. Nie jestem prawnikiem, ale takie zapisy jak w Waszej umowie są chyba też niedozwolone…?
Użytkownik sieci
10 lipca 2024 10:00
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 czerwca 2024 10:12
Salon - samochody nowe
Polecam. Obsługa bardzo miła i fachowa.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2024 07:59
Salon - samochody nowe
Szukaliśmy samochodu i ...
... odwiedziliśmy kilka salonów. Profesjonalne podejście do klienta w Hyundai zaowocowało kupnem samochodu. Inne marki powinny brać z Was przykład. Panie Przemysławie dziękujemy, koła faktycznie robią wrażenie ;)
Użytkownik sieci
23 czerwca 2024 20:20
Salon - samochody nowe
Super obsługa w serwisie!
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 20:16
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 17:25
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 czerwca 2024 13:24
Salon - samochody nowe
Obsługa zero zainteresowania, ...
... nikt nawet nie wstal z fotela. Właśnie straciliście klienta.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2024 18:14
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 czerwca 2024 10:32
Salon - samochody nowe
W zeszłym miesiącu ...
... ja i moi rodzice kupiliśmy 2 Tuscony. Pomijając fakt, że są piękne i jesteśmy nimi zachwyceni, to wisienką na torcie całej transakcji jest Pan PRZEMEK! Zajmował się naszą sprawą jakby była jego jedyna, zawsze pod telefonem, starający się dogodzić nam w najmniejszym szczególe, do tego cierpliwy i z dużą wiedzą na temat swojej pracy. Dziękujemy! Hyundai ma szczęście, posiadając takich pracowników 👏👏👏
Użytkownik sieci
21 maja 2024 16:31
Salon - samochody nowe
Kierownik serwisu profesjonalnie ...
... podszedł do mojej sprawy. Po wyjaśnieniu całej sytuacji, serwis przyznał się do błędu i go wyprostował. Nie myli się ten, kto nic nie robi. Błędy mogą się przytrafić każdemu, ważne jest jednak podejście do klienta i dojrzała rozmowa. Panie Sebastianie dziękuję za profesjonalne podejście tym razem i oby tak było zawsze 🙂
Użytkownik sieci
15 maja 2024 07:40
Salon - samochody nowe
Obsługa na najwyższym ...
... poziomie, polecam zakup auta w tym salonie.
Użytkownik sieci
4 maja 2024 22:23
Salon - samochody nowe
Najlepszy salon, obsługa Top.
Użytkownik sieci
3 maja 2024 02:56
Salon - samochody nowe
Wszystko odbyło się sprawnie szybko i bezproblemowo
Użytkownik sieci
27 kwietnia 2024 15:30
Salon - samochody nowe
Totalne rozczarowanie. Na ...
... wymianę części w moim aucie czekałem ponad cztery miesiące. Gdyby nie interwencja przełożonego osoby, która zajmowała się moją sprawą do dnia dzisiejszego część nie zostałaby wymieniona. Przez Pracownika serwisu byłem permanentnie ignorowany. Nie odbierał ode mnie telefonów, nie odpisywał na smsy. Aby dowiedzieć się na jakim etapie jest moja sprawa, musiałem osobiście pofatygować się do serwisu. Brak profesjonalizmu tego Pana był wręcz porażający. Nie polecam.