91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 20:43
Salon - samochody nowe
Wybrałam się dzisiaj ...
... do salonu i powiem tak: nie polecam, obsługa fatalna, mają w nosie potencjalnego klienta. Nikt z handlowców nie był zainteresowany sprzedażą samochodu za ponad 200 tyś. Żenada, proszę omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
21 grudnia 2024 13:26
Salon - samochody nowe
I went to ...
... enquire about a automatic car with available colour in market and they do not have option and waiting time is more. Not showing any interest on the customer especially foreigner. Sales person is not friendly and doesn't speak English. I came out and opted car in auto club. Suggest management to keep some person to handle foreigners.
Użytkownik sieci
20 grudnia 2024 18:47
Salon - samochody nowe
Auto z przeglądu ...
... gwarancyjnego wyjeżdza nieumyte. Odpowiedź że ze względu na duży ruch. To nie jest argument jeżeli za przegląd płaci się 1,5 tys. Kolejna sprawa to awaria pasa bezpieczeństwa. Czas oczekiwania około 8 mcy!!!
Użytkownik sieci
3 grudnia 2024 10:50
Salon - samochody nowe
Serwisu bardzo nie ...
... polecam. Miałem trzy podejścia na pierwszym moim przeglądzie gwarancyjnym serwisanci nie dostrzegli pękniętej okładziny na klocku hamulcowym co inny mechanik zdiagnozował tylko oglądając mój nowy zakup. Druga moja wizyta dotyczyła terkotania skrzyni biegów i świstu dochodzącego z silnika, mechanik serwisu przejechał się ze mną samochodem i stwierdził że może to normalne w elektrykach i nie wie co to może być. Wystawili opinię "nie stwierdzono usterki podzespołów". Kolejny przegląd gwarancyjny, zwany dużym, na którym dodatkową czynnością w porównaniu do zwykłego przeglądu była wymiana płynu hamulcowego i wymiana najdroższego filtru kabinowego (200zł) zapłaciłem 2 x drożej od normalnego. Zgłosiłem nasilenie już wcześniej zgłaszanych objawów (teraz już wiem, że to łożyska w skrzyni biegów) tym razem nawet auto nie wyjechało na jazdę poza serwis, opinia dźwięki dobiegające z auta w normie, nic nie stwierdzono. Kolejna rzecz dotycząca obsługi. Poprosiłem poprzez infolinię o korektę faktury, na której już kolejny raz źle wpisany jest model samochodu, niestety już minął miesiąc i nic. Dodatkowo jak umawiałem przegląd, Pani przyjmująca zgłoszenie nie była w stanie udzielić informacji ile będzie kosztował "duży przegląd" bo system się zawiesił(niestety często się zawiesza), Pani miała oddzwonić do dnia przeglądu nie oddzwoniła. Pomimo moich wysiłków i zaufania jakie pokładałem w tym serwisie nie jestem w stanie napisać nić pozytywnego, jeszcze raz odradzam.
Użytkownik sieci
5 listopada 2024 20:27
Salon - samochody nowe
Kontakt mailowy zerowy. ...
... Nie odpowiadają na wiadomości. Telefonicznie poprosiłam o wycenę pewnej usługi i od 2 tyg czekam na informacje zwrotną.
Użytkownik sieci
29 września 2024 16:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 września 2024 11:19
Salon - samochody nowe
Serwisu nie polecam... ...
... Brak jakiejkolwiek diagnostyki, to klient ma znaleźć przyczynę awarii i sam zlecić wymianę poszczególnych elementów. Po wizycie w serwisie zablokowane wycieraczki elementami nie zamontowanego osprzętu silnika. O gwarancji pojazdu zapomnijcie - diagnoza "ten model tak ma". W innym serwisie stwierdzono wykorzystanie używanych części z innego pojazdu i to podczas przeglądu gwarancyjnego. Obsługę przerasta nawet zlecenie dot aktualizacji nawigacji, według serwisu usługa wykonana mimo daty wyświetlanej na ekranie z poprzedniej wizyty. Kierownik w miłych słowach zaprasza na poprawki. Ja nie zaufałem zapewnieniom i skorzystałem z innego serwisu - na szczęście jest kompetentna konkurencja w Łodzi
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2024 13:40
Salon - samochody nowe
Bardzo średnie przyjęcie ...
... i obsługa. Zamówienie trzech samochodów nie zmienia nic w obsłudze. Umówienie jazdy testowej nie udało się, samochód nie był gotowy w umówionym terminie, kontakt ze sprzedawcą także utrudniony - nie odbieranie telefonów, mówienie że mail nie dotarł. W porównaniu do innych salonów które odwiedzałem ten jest mocno średni.
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 19:50
Salon - samochody nowe
2 dni po ...
... przeglądzie gwarancyjnym pasek klinowy do wymiany, uszkodzony zimering i wyciek oleju. Auto w trasie skończyło na lawecie. Jakim cudem coś takiego mogło wydarzyć się zaraz po przeglądzie gwarancyjnym? Pasek podobno był pobrany z magazynu, lecz wszystko wskazuje na to, że nie został wymieniony. Reklamacja została uznana, wszystko zostało naprawione (choć to się jeszcze okaże), ale mimo wszystko nie polecam.
Użytkownik sieci
16 marca 2024 12:04
Salon - samochody nowe
Dokładnie tydzień temu ...
... rozmawiałem z Panem z Marvel już na poziomie konkretnego egzemplarza Tucson N-Line. Od poniedziałku nie odbiera telefonu, nie odpisuje na sms. Mam nadzieję, że nic się człowiekowi nie stało. Podjechałem nawet we wtorek wieczorem do "Portu", ale 0 zainteresowania ze strony obsługi. Jeśli wrócę do tematu to u dealerów poza Łodzią.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 22:05
Salon - samochody nowe
Bardzo mi przykro ...
... to pisać ale czuję się oszukany. Chodzi o tzw. auta używane z gwarancją. Przed wyjazdem z Wrocławia wstępnie prosiłem o ofertę finansowania, dzwoniłem i Pan Konrad potwierdził że pojazd ma niższą cenę przez to że 3 letnie auto ma 200000 przebiegu i stan jest adekwatny do przebiegu ale jest ok. Na miejscu po niepotrzebnym przejechaniu 200 km okazuje się że auto ma poprzecinane elementy tapicerki - to nie jest stan zużycia tylko uszkodzenie !!!.w aucie śmierdzi , było palone i to sporo. A na dodatek kolejna niespodzianka - korozja na wewnętrznej części klapy tylnej. Chodzi o Hyundai i30 2017 . Po wcześniejszej obsłudze w Toyocie , Renault Mazda myślałem że to standard(byłem bardzo miłe zaskoczony) w ASO , a okazało się że można na tej płaszczyźnie być "druciarzem". Panowie co sprzedajecie to Wasza sprawa ale trochę uczciwości , w moim przypadku stracone 5h i 250km .Mimo wszystko pozdrawiam .Opinię napisałem ponownie po 3 latach bo została zablokowana (przez przypadek dziś to zobaczyłem )nie mam pojęcia dlaczego bo nikogo nie obraziłem.Jak tak są weryfikowane opinie to po co one są 🤣.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 21:16
Salon - samochody nowe
Powinno być zero ...
... bo na jedną gwiazdkę trzeba też zasłużyć. Prosiłem telefonicznie o info na temat dostępności konkretnego modelu auta, pani miała za chwilę oddzwonić a tu koniec dnia i brak kontaktu. Pojechałem na miejsce, w googlach jest info, że w piątki otwarte do 19.30., byłem na miejscu o 18.55., zastałem zamknięte drzwi do salonu a w środku żywego ducha braku. Aż boję się pomyśleć co by było gdybym kupił i serwisował tu auto. Liczne negatywne opinie nie są wyssane z palca. Pierwszym Hyundaiem Pony jeździłem kupionym i serwisowany jeszcze w Polmozbycie i byłem bardzo zadowolony. Polmozbyt pracował wtedy do 22.00. Było wtedy biednie i szanowano klienta.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 00:19
Salon - samochody nowe
Brak jakiegokolwiek zainteresowania ...
... klientem. Całkowity brak profesjonalizmu że strony doradcy klienta
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Jestem posiadaczem Hyundaia ...
... Tucson zwróciłem się o pomoc do dilera Hyundai i jej nie uzyskałem są bardzo aroganccy wobec klienta nabywcy i posiadania marki Hyundai nie można uzyskać od nich informacji na temat momentu dokręcenia śrub silnika GDI 2,0 177 KM. Jak się człowiek pyta o pomoc zbywają go. Tak się ni postępuje z klientem a wiem że servis Hyundaia by tego nie naprawił.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 14:37
Salon - samochody nowe
Obsługa na bardzo niskim poziomie.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 09:38
Salon - samochody nowe
23 listopada byłem ...
... na przeglądzie gdzie miała być wymieniona sonda lambda, a umawiając wcześniej się prosiłem o jej zamówienie, niestety na tym przeglądzie nie została ta sonda wymieniona, okazało się że jej nie ma, dodatkowo podczas przeglądu wyszło że jest uszkodzona poduszka silnika. Poprosiłem o zamówienie części i kontakt na wymianę sondy i poduszki. Do 5 grudnia nikt się do mnie nie odezwał, kontaktowałem się telefonicznie z ingolinią i poprosiłem o informację zwrotną kiedy zostaną zamówione części i kiedy mogę do państwa podjechać. Niestety do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał. Jestem państwa klientem od sześciu, jestem zdegustowany poziomem usług. EL9C939
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 15:51
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu, oszukują ludzi. Nie polecam.
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 13:26
Salon - samochody nowe
Oddałem auto do ...
... naprawy po stłuczce, oddali z zepsutym kluczem do auta gdzie nawet nie idzie zamknąć samochodu, a sam klucz wypada z odbudowy... Po zwróceniu uwagi że klucz działał Panowie oznajmili że taki klucz był oddany...gdybym wiedział to i tego zdjęcie bym zrobił... Dziękuję za kolejny wydatek do którego rozwalenia nie udało Wam się przyznać. Nie polecam! Co do Państwa odpowiedzi, kluczyk był przekazany w dobrym stanie, bez wylatującego klucza z obudowy i z możliwością zamykania i otwierania, czyli ze wszystkimi guzikami, proszę sprawdzić kamery, widać w jakim był stanie, nadal uważam że to śmiech by w renomowanym salonie dochodziło do takich kłamstw, zaczynamy od klucza, to co dalej ukrywacie przed klientami?
Użytkownik sieci
13 września 2023 21:42
Salon - samochody nowe
Byłem przez kilka ...
... lat stałym klientem serwisu zarówno pod kątem przeglądów jak i napraw blacharsko-lakierniczych. Wszystko było ok do czasu gdy byłem klientem płacącym za usługi gotówkowo lub rozliczanym z ubezpieczeń OC sprawcy czy własnego AC. Najlepiej poznaje się jednak ludzi i miejsca w momencie gdy pojawia się jakiś problem, w moim wypadku chęć złożenia reklamacji z powodu perforacji nadwozia. Wyszło w jaki sposób i na ile poważnie traktowany jest klient. Moja wizyta została wykasowana z systemu, alby nie było po niej śladu. Pan Piotr B. nie był w stanie skontaktować się ze mną ponad miesiąc, czekałem na odpowiedź na zapytanie do Hyundai Motor Poland w mojej sprawie. Odpowiedź uzyskałem dopiero gdy osobiście pojawiłem się w serwisie i udałem się do kierownika, oczywiście negatywną. Negatywna odpowiedź jak się okazuje jest dlatego, że przez ostatnie 4 lata gdy jeździłem na przeglądy nie ograniczając nigdy i nikogo co do zakresu przeglądów Panowie nie wykonywali mi przeglądów karoserii ani nie podbijali w książce gwarancyjnej. Wiadomym jest, ze po to użytkownik samochodu jeździ do Aso aby mieć pewność posiadania sprawnego pojazdu oraz aby zachować aktywną gwarancję. Totalnie zawiodłem się na doradcach serwisowych w tym miejscu. Jest to dla mnie bardzo duża nauczka, że trzeba zawsze kontrolować nawet profesjonalne miejsca bo nie można liczyć na pomoc oraz PRAWDZIWE doradztwo. Moja przygoda z Marvel dobiegła końca. Mam w planach zakup nowego samochodu, ale na pewno już nie tu.
Użytkownik sieci
23 lipca 2023 09:32
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem, ...
... podejście od niechcenia. Na szczęście to nie jedyny salon tej marki w Łodzi.