91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
16 marca 2024 12:04
Salon - samochody nowe
Dokładnie tydzień temu ...
... rozmawiałem z Panem z Marvel już na poziomie konkretnego egzemplarza Tucson N-Line. Od poniedziałku nie odbiera telefonu, nie odpisuje na sms. Mam nadzieję, że nic się człowiekowi nie stało. Podjechałem nawet we wtorek wieczorem do "Portu", ale 0 zainteresowania ze strony obsługi. Jeśli wrócę do tematu to u dealerów poza Łodzią.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 22:05
Salon - samochody nowe
Bardzo mi przykro ...
... to pisać ale czuję się oszukany. Chodzi o tzw. auta używane z gwarancją. Przed wyjazdem z Wrocławia wstępnie prosiłem o ofertę finansowania, dzwoniłem i Pan Konrad potwierdził że pojazd ma niższą cenę przez to że 3 letnie auto ma 200000 przebiegu i stan jest adekwatny do przebiegu ale jest ok. Na miejscu po niepotrzebnym przejechaniu 200 km okazuje się że auto ma poprzecinane elementy tapicerki - to nie jest stan zużycia tylko uszkodzenie !!!.w aucie śmierdzi , było palone i to sporo. A na dodatek kolejna niespodzianka - korozja na wewnętrznej części klapy tylnej. Chodzi o Hyundai i30 2017 . Po wcześniejszej obsłudze w Toyocie , Renault Mazda myślałem że to standard(byłem bardzo miłe zaskoczony) w ASO , a okazało się że można na tej płaszczyźnie być "druciarzem". Panowie co sprzedajecie to Wasza sprawa ale trochę uczciwości , w moim przypadku stracone 5h i 250km .Mimo wszystko pozdrawiam .Opinię napisałem ponownie po 3 latach bo została zablokowana (przez przypadek dziś to zobaczyłem )nie mam pojęcia dlaczego bo nikogo nie obraziłem.Jak tak są weryfikowane opinie to po co one są 🤣.
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 21:16
Salon - samochody nowe
Powinno być zero ...
... bo na jedną gwiazdkę trzeba też zasłużyć. Prosiłem telefonicznie o info na temat dostępności konkretnego modelu auta, pani miała za chwilę oddzwonić a tu koniec dnia i brak kontaktu. Pojechałem na miejsce, w googlach jest info, że w piątki otwarte do 19.30., byłem na miejscu o 18.55., zastałem zamknięte drzwi do salonu a w środku żywego ducha braku. Aż boję się pomyśleć co by było gdybym kupił i serwisował tu auto. Liczne negatywne opinie nie są wyssane z palca. Pierwszym Hyundaiem Pony jeździłem kupionym i serwisowany jeszcze w Polmozbycie i byłem bardzo zadowolony. Polmozbyt pracował wtedy do 22.00. Było wtedy biednie i szanowano klienta.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 00:19
Salon - samochody nowe
Brak jakiegokolwiek zainteresowania ...
... klientem. Całkowity brak profesjonalizmu że strony doradcy klienta
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Jestem posiadaczem Hyundaia ...
... Tucson zwróciłem się o pomoc do dilera Hyundai i jej nie uzyskałem są bardzo aroganccy wobec klienta nabywcy i posiadania marki Hyundai nie można uzyskać od nich informacji na temat momentu dokręcenia śrub silnika GDI 2,0 177 KM. Jak się człowiek pyta o pomoc zbywają go. Tak się ni postępuje z klientem a wiem że servis Hyundaia by tego nie naprawił.
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 14:37
Salon - samochody nowe
Obsługa na bardzo niskim poziomie.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 09:38
Salon - samochody nowe
23 listopada byłem ...
... na przeglądzie gdzie miała być wymieniona sonda lambda, a umawiając wcześniej się prosiłem o jej zamówienie, niestety na tym przeglądzie nie została ta sonda wymieniona, okazało się że jej nie ma, dodatkowo podczas przeglądu wyszło że jest uszkodzona poduszka silnika. Poprosiłem o zamówienie części i kontakt na wymianę sondy i poduszki. Do 5 grudnia nikt się do mnie nie odezwał, kontaktowałem się telefonicznie z ingolinią i poprosiłem o informację zwrotną kiedy zostaną zamówione części i kiedy mogę do państwa podjechać. Niestety do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał. Jestem państwa klientem od sześciu, jestem zdegustowany poziomem usług. EL9C939
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 15:51
Salon - samochody nowe
Totalny brak profesjonalizmu, oszukują ludzi. Nie polecam.
Użytkownik sieci
16 listopada 2023 13:26
Salon - samochody nowe
Oddałem auto do ...
... naprawy po stłuczce, oddali z zepsutym kluczem do auta gdzie nawet nie idzie zamknąć samochodu, a sam klucz wypada z odbudowy... Po zwróceniu uwagi że klucz działał Panowie oznajmili że taki klucz był oddany...gdybym wiedział to i tego zdjęcie bym zrobił... Dziękuję za kolejny wydatek do którego rozwalenia nie udało Wam się przyznać. Nie polecam! Co do Państwa odpowiedzi, kluczyk był przekazany w dobrym stanie, bez wylatującego klucza z obudowy i z możliwością zamykania i otwierania, czyli ze wszystkimi guzikami, proszę sprawdzić kamery, widać w jakim był stanie, nadal uważam że to śmiech by w renomowanym salonie dochodziło do takich kłamstw, zaczynamy od klucza, to co dalej ukrywacie przed klientami?
Użytkownik sieci
13 września 2023 21:42
Salon - samochody nowe
Byłem przez kilka ...
... lat stałym klientem serwisu zarówno pod kątem przeglądów jak i napraw blacharsko-lakierniczych. Wszystko było ok do czasu gdy byłem klientem płacącym za usługi gotówkowo lub rozliczanym z ubezpieczeń OC sprawcy czy własnego AC. Najlepiej poznaje się jednak ludzi i miejsca w momencie gdy pojawia się jakiś problem, w moim wypadku chęć złożenia reklamacji z powodu perforacji nadwozia. Wyszło w jaki sposób i na ile poważnie traktowany jest klient. Moja wizyta została wykasowana z systemu, alby nie było po niej śladu. Pan Piotr B. nie był w stanie skontaktować się ze mną ponad miesiąc, czekałem na odpowiedź na zapytanie do Hyundai Motor Poland w mojej sprawie. Odpowiedź uzyskałem dopiero gdy osobiście pojawiłem się w serwisie i udałem się do kierownika, oczywiście negatywną. Negatywna odpowiedź jak się okazuje jest dlatego, że przez ostatnie 4 lata gdy jeździłem na przeglądy nie ograniczając nigdy i nikogo co do zakresu przeglądów Panowie nie wykonywali mi przeglądów karoserii ani nie podbijali w książce gwarancyjnej. Wiadomym jest, ze po to użytkownik samochodu jeździ do Aso aby mieć pewność posiadania sprawnego pojazdu oraz aby zachować aktywną gwarancję. Totalnie zawiodłem się na doradcach serwisowych w tym miejscu. Jest to dla mnie bardzo duża nauczka, że trzeba zawsze kontrolować nawet profesjonalne miejsca bo nie można liczyć na pomoc oraz PRAWDZIWE doradztwo. Moja przygoda z Marvel dobiegła końca. Mam w planach zakup nowego samochodu, ale na pewno już nie tu.
Użytkownik sieci
23 lipca 2023 09:32
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem, ...
... podejście od niechcenia. Na szczęście to nie jedyny salon tej marki w Łodzi.
Użytkownik sieci
22 czerwca 2023 12:15
Salon - samochody nowe
Dzwonimi i pytamy ...
... czy można dostarczyć auto na 3 przed godziną ustalonego przeglądu, odpowiedź brzmi "tak oczywiście" Na miejscu okazuje się że jednak nie i 3 godziny spędzone w korkch.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2023 07:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 kwietnia 2023 19:05
Salon - samochody nowe
Zupelny brak zainteresowania ...
... klientem. Dodatkowo samochody w salonie są zamknięte. Musiałem poprosić siedzącą przy biurku panią sprzedawczynię (rozmawiającą z drugim panem sprzedawcą) o otwarcie samochodu. Pani totalnie bez żadnych emocji otworzyła auto, wsiadłem, wysiadłem, pani je zamknęła i bez słowa wróciła do dalszej rozmowy z kolegą. Ani be, ani me. Nie wiem czy te czasy tak rozpuściły sprzedawców czy kiepskie prowizje od sprzedaży, ale pracując w bankowości nie wyobrażam sobie takiego podejścia do klienta. Samochód kupiłem w salonie innej marki.
Użytkownik sieci
2 kwietnia 2023 09:04
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 marca 2023 13:26
Salon - samochody nowe
"Gwarancja? Jaka gwarancja? ...
... Pan spojrzy na tarcze nie ma gwarancji"... przy 35T przebiegu odmawiają naprawy. Nawet nie zaglądając do skrzyni. 2,2T PLN za wymianę tarcz? Tarcze 200PLN. Dla kontrastu w MK Centrum wymieniono docisk, uszczelniacz wałka sprzęgłowego (olej wyciekał na tarcze) i tarcze w ramach gwarancji. Miło i sprawnie... "Dziękuję" panom z serwisu Marvela. Trzech serwisantów nie widziało problemu, czwarty widział, ale chciał mnie naciągnąć na 2,2 tysiąca. Cwaniakowanie? Po co?
Użytkownik sieci
25 listopada 2022 17:54
Salon - samochody nowe
U mnie brak ...
... euforii cztery dni i nikt w firmie nie potrafi naprawić sugestie żeby zabrać samochód oddają w częściach wręcz donoszą na lawetę wszystko wytłumaczone tym że tucson jest stary a inny prawdziwy mechanik potrzebował na naprawę dobę. Życzę firmie Marvel sukcesów
Użytkownik sieci
18 października 2022 22:47
Salon - samochody nowe
Po serwisie stało gorzej
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2022 19:42
Salon - samochody nowe
Oddałam auto do ...
... lakierni. W dniu odbioru okazało się że wszystkie ustawienia które miałam w samochodzie są poprzestawiane. Nie wiem po co ktoś pozmieniał ustawienia bo serwis miał tylko pomalować drzwi. Na moją skargę dowiedziałam się ze nikt przy aucie nie majstrował i to niemożliwe że jest coś poprzestawiane. Dodam ze zmiany wymagały naprawdę dokładnego przegrzebania systemu samochodu a nie tylko wciśniecia przycisku. Szkoda że nie zrobiłam zdjecia licznika bo może auto rownież gdzies jeżdziło. Teraz muszę znów jechać do serwisu BMW aby ponownie poustawiać moje parametry a nie mam na to czasu. Na plus mogę zaliczyć tylko szybką usługę lakierniczą
Użytkownik sieci
30 czerwca 2022 13:27
Salon - samochody nowe
Kiepska obsługa