91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
25 czerwca 2021 19:39
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 czerwca 2021 19:15
Salon - samochody nowe
Obsługa Klienta w ...
... porządku, dbają o to, aby się dobrze czuć w serwisie. Sama Obsługa wykonana na dobrym poziomie. Jak czegoś nie mogą zrobić to uzasadnią to tak, że nawet nie masz pretensji, aczkolwiek wolałbym mieć naprawiony tempomat, a nie usłyszeć, że z tym to trzeba do innego serwisu, bo samichód to skoda i jest to serwis flotowy.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2021 21:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 czerwca 2021 08:05
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 czerwca 2021 19:06
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 czerwca 2021 10:39
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 maja 2021 15:26
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
24 maja 2021 09:01
Salon - samochody nowe
Znajdziesz tu samochód dla siebie
Użytkownik sieci
22 maja 2021 11:51
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa odpowiedni ludzie na odpowiednim miejscu.
Użytkownik sieci
21 maja 2021 12:58
Salon - samochody nowe
Miałem okazję być ...
... w kilku salonach sprzedaży poszukując auta, również w markach premium i jestem bardzo pozytywnie zaskoczony jakością obsługi w Hyundai. Ładny salon, dużo samochodów w różnych konfiguracjach. Po wejściu zostałem zauważony, po chwili "krecenia się" podszedł do mnie sprzedawca, pokazał, wyjaśnił, opowiedział, umówił jazdę próbną. Naprawdę klasa. W salonie czysto, ładnie pachnie, muzyka gra i kawę też mają smaczna. Jedyny minus za kiepski dojazd, słabe oznakowanie i mała ilość miejsc parkingowych. A tak w ogóle to Hyundai bardzo poszedł do przodu z jakością swoich samochodów co widać po moich załączonych zdjeciach. Polecam ten salon z czystym sumieniem.
Użytkownik sieci
18 maja 2021 21:10
Salon - samochody nowe
Gdyby wszędzie była ...
... taka obsługa jak w Marvelu, to życie było by dużo piękniejsze 😊.
Użytkownik sieci
18 maja 2021 16:02
Salon - samochody nowe
Bardzo Profesjonalna i ...
... rzetelną obsługa podczas zakupu nowego auta.Szczególne Podziekowania dla Pana Sebastian Chudzika i Pani Karoliny Okachi.
Użytkownik sieci
18 maja 2021 13:06
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
17 maja 2021 14:40
Salon - samochody nowe
Wysoka ocena ze ...
... względu na jakość obsługi. Piętrzące się problemy zmotywowały ekipę serwisu do wydajnego działania, udało się ogarnąć temat. Wielki szacunek za pomoc. Dziekuje i polecam.
Użytkownik sieci
13 maja 2021 10:51
Salon - samochody nowe
Usługa ekspresowo
Użytkownik sieci
13 maja 2021 10:51
Salon - samochody nowe
Usługa ekspresowo
Użytkownik sieci
11 maja 2021 21:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 maja 2021 18:58
Salon - samochody nowe
Polecam
Użytkownik sieci
2 maja 2021 19:00
Salon - samochody nowe
Ostatni bardzo słabo. ...
... Po serwisie i40 nadali za mało płynu hamulcowego (zapalił się wskaźnik) w krótkim czasie tylne hamulce do zrobienia... Przeglądy są co 30tys. Km właśnie po to żeby dokładnie sprawdzić... Sygnalizacja awarii silnika okresowo miga drugi rok i nic z tym nie zrobili (auto u nich kupione i na gwarancji). Nie polecam... Sprzedaż jeszcze gorzej... Chcieliśmy zamówić Santa Fe na firmę, była jazda próbna, auto demonstracyjne. Deklarowalismy chęć zakupu jak będzie dostępne... Sprzedawczyni sprzedała w międzyczasie bo trafił się klient... Zamówiliśmy u konkurencji w lepszej cenie Nowe nie demonstracyjne. Śmieszne bo jak już zamówiliśmy Pani zadzwoniła że tamten klient się rozmyślił i auto stoi... :-) Tak czy owa nie polecam. Ogólnie stwierdzam że poziom obsługi dealer'ów Hyundai w Łodzi jest niestety NISKI... ... Sami prowadzimy firmy i wiemy, że różnie bywa... Niestety jednak w poniższej odpowiedzi mój interlokutor minął się nieco z prawdą - Masterlease (leasing auta) nie odnotował żadnej informacji na temat stanu hamulców. Użytkownik także nie został o czymś takim poinformowany. No cóż, potwierdza to zatem, że przegląd wykonany był nierzetelnie i opinia moja nie jest 'krzywdząca'. De facto wygląda to jeszcze gorzej... Odnośnie zaś procesu sprzedaży, to informowaliśmy Panią Sprzedawczynię, że do końca marca chcemy fakturę... Ale w porządku, gratuluję podejścia i życzę powodzenia. W tym roku kończy się leasing auta, o którym mowa... Na pocieszenie dodam, że u konkurencji 3 tygodnie czekaliśmy na rejestrację... Dlatego ogólnie nisko oceniam przedstawicieli handlowych Hyundai M.P. w Łodzi - gdzie indziej nie wiem jeszcze...
Użytkownik sieci
30 kwietnia 2021 17:06
Salon - samochody nowe
Obsługa na wysokim,europejskim ...
... poziomie,aczkolwiek z małym zgrzytem ale już wyjaśnionym.Wszystko jest OK.