91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 10:18
Salon - samochody nowe
Super serwis
Użytkownik sieci
21 marca 2024 10:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 marca 2024 19:23
Salon - samochody nowe
Byłem w salonie ...
... już kilka razy, zawsze jestem obsłużony na najwyższym poziomie. Obsługa salonu sprzedaży zawsze mila, chętna do pomocy, profesjonalna i znająca się na swoim fachu. Jak Hyundai to tylko Marvel Łódź!
Użytkownik sieci
16 marca 2024 12:04
Salon - samochody nowe
Dokładnie tydzień temu ...
... rozmawiałem z Panem z Marvel już na poziomie konkretnego egzemplarza Tucson N-Line. Od poniedziałku nie odbiera telefonu, nie odpisuje na sms. Mam nadzieję, że nic się człowiekowi nie stało. Podjechałem nawet we wtorek wieczorem do "Portu", ale 0 zainteresowania ze strony obsługi. Jeśli wrócę do tematu to u dealerów poza Łodzią.
Użytkownik sieci
9 marca 2024 14:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
8 marca 2024 11:59
Salon - samochody nowe
Mega polecam... Z ...
... usług w serwisie Marvel- Śmigłego Rydza korzystałam kilku krotnie. Za każdym razem auto wyjeżdżało w pełni sprawne! !! Co prawda miałam kontakt tylko z kierownikiem serwisu i blacharni ale to klasa sama w sobie. Panowie przemili, profesjonalni, rzeczowi, zawsze odbierają telefon, gotowi do pomocy, krok po kroku tłumaczą każdy problem napotkany przy naprawie. Każdy właściciel obojętnie jakiej firmy pozazdrościć może takich pracowników!! Wszystkim polecam ten serwis.
Użytkownik sieci
7 marca 2024 22:05
Salon - samochody nowe
Bardzo mi przykro ...
... to pisać ale czuję się oszukany. Chodzi o tzw. auta używane z gwarancją. Przed wyjazdem z Wrocławia wstępnie prosiłem o ofertę finansowania, dzwoniłem i Pan Konrad potwierdził że pojazd ma niższą cenę przez to że 3 letnie auto ma 200000 przebiegu i stan jest adekwatny do przebiegu ale jest ok. Na miejscu po niepotrzebnym przejechaniu 200 km okazuje się że auto ma poprzecinane elementy tapicerki - to nie jest stan zużycia tylko uszkodzenie !!!.w aucie śmierdzi , było palone i to sporo. A na dodatek kolejna niespodzianka - korozja na wewnętrznej części klapy tylnej. Chodzi o Hyundai i30 2017 . Po wcześniejszej obsłudze w Toyocie , Renault Mazda myślałem że to standard(byłem bardzo miłe zaskoczony) w ASO , a okazało się że można na tej płaszczyźnie być "druciarzem". Panowie co sprzedajecie to Wasza sprawa ale trochę uczciwości , w moim przypadku stracone 5h i 250km .Mimo wszystko pozdrawiam .Opinię napisałem ponownie po 3 latach bo została zablokowana (przez przypadek dziś to zobaczyłem )nie mam pojęcia dlaczego bo nikogo nie obraziłem.Jak tak są weryfikowane opinie to po co one są 🤣.
Użytkownik sieci
1 marca 2024 16:19
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
12 lutego 2024 20:28
Salon - samochody nowe
Przemiła obsługa. Serdecznie polecam.
Użytkownik sieci
5 lutego 2024 00:17
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu na najwyższym poziomie
Użytkownik sieci
3 lutego 2024 10:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 stycznia 2024 21:16
Salon - samochody nowe
Powinno być zero ...
... bo na jedną gwiazdkę trzeba też zasłużyć. Prosiłem telefonicznie o info na temat dostępności konkretnego modelu auta, pani miała za chwilę oddzwonić a tu koniec dnia i brak kontaktu. Pojechałem na miejsce, w googlach jest info, że w piątki otwarte do 19.30., byłem na miejscu o 18.55., zastałem zamknięte drzwi do salonu a w środku żywego ducha braku. Aż boję się pomyśleć co by było gdybym kupił i serwisował tu auto. Liczne negatywne opinie nie są wyssane z palca. Pierwszym Hyundaiem Pony jeździłem kupionym i serwisowany jeszcze w Polmozbycie i byłem bardzo zadowolony. Polmozbyt pracował wtedy do 22.00. Było wtedy biednie i szanowano klienta.
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 00:19
Salon - samochody nowe
Brak jakiegokolwiek zainteresowania ...
... klientem. Całkowity brak profesjonalizmu że strony doradcy klienta
Użytkownik sieci
16 stycznia 2024 20:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 stycznia 2024 22:30
Salon - samochody nowe
Świetna i szybka ...
... obsługa. Awaria została usunięta w godzinę od przyjazdu na lawecie. Rewelacyjni pracownicy.
Użytkownik sieci
3 stycznia 2024 13:09
Salon - samochody nowe
Jestem posiadaczem Hyundaia ...
... Tucson zwróciłem się o pomoc do dilera Hyundai i jej nie uzyskałem są bardzo aroganccy wobec klienta nabywcy i posiadania marki Hyundai nie można uzyskać od nich informacji na temat momentu dokręcenia śrub silnika GDI 2,0 177 KM. Jak się człowiek pyta o pomoc zbywają go. Tak się ni postępuje z klientem a wiem że servis Hyundaia by tego nie naprawił.
Użytkownik sieci
26 grudnia 2023 16:07
Salon - samochody nowe
Kupiłem tam auto 🚗 dobra kawka miła obsługa
Użytkownik sieci
22 grudnia 2023 12:46
Salon - samochody nowe
Polecam. Najlepszy serwis,
Użytkownik sieci
18 grudnia 2023 14:37
Salon - samochody nowe
Obsługa na bardzo niskim poziomie.
Użytkownik sieci
16 grudnia 2023 09:38
Salon - samochody nowe
23 listopada byłem ...
... na przeglądzie gdzie miała być wymieniona sonda lambda, a umawiając wcześniej się prosiłem o jej zamówienie, niestety na tym przeglądzie nie została ta sonda wymieniona, okazało się że jej nie ma, dodatkowo podczas przeglądu wyszło że jest uszkodzona poduszka silnika. Poprosiłem o zamówienie części i kontakt na wymianę sondy i poduszki. Do 5 grudnia nikt się do mnie nie odezwał, kontaktowałem się telefonicznie z ingolinią i poprosiłem o informację zwrotną kiedy zostaną zamówione części i kiedy mogę do państwa podjechać. Niestety do dnia dzisiejszego nikt się nie odezwał. Jestem państwa klientem od sześciu, jestem zdegustowany poziomem usług. EL9C939