91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 czerwca 2022 11:03
Salon - samochody nowe
nie dobrzy pracownicy nie potrafią rozmawiać z klientami
Użytkownik sieci
8 marca 2022 08:39
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lutego 2022 18:28
Salon - samochody nowe
Wchodząc do pustego ...
... salonu muszę sam się dopytywać o sprzedawcę. Jak już konsultantka podeszła to odniosłem wrażenie, że przeszkadzam w ważniejszych zajęciach. Moja pierwsza i ostatnia wizyta w tym salonie. Ps. Może warto wysłać konsultantów na szkolenie do salonów telefonii komórkowej by mogli zobaczyć jak wygląda miła obsługa klienta? Ps. Łatwo sprawdzić, oglądaliśmy 2x SUV. Dodam, że serwisowalem w Waszym salonie obok moje Sorento i tam było zdecydowanie milej.
Użytkownik sieci
29 stycznia 2022 11:55
Salon - samochody nowe
Masakra
Użytkownik sieci
10 listopada 2021 16:54
Salon - samochody nowe
Serwis w tym ...
... miejscu to jest jakaś kompletna kpina i katastrofa. 2 tygodnie auto czeka na podjęcie jakiejkolwiek decyzji co do naprawy gwarancyjnej, zero kontaktu, po interwencji okazuje się tego samego dnia, ze jednak decyzja jest i auto do odbioru za tydzień. Tydzień mija, kontaktu oczywiście brak. Telefonicznie dowiaduje się, ze znów czekamy na decyzje co do naprawy gwarancyjnej. Auta zastępczego oczywiście brak, bo po co. Do pewnego momentu ten serwis to był wzór, w tej chwili niestety ale po prostu tragedia…
Jakub Wroński
21 września 2021 08:51
Salon - samochody nowe
Klęska urodzaju ?
Czy traktowanie klienta jak powietrze, ignorowanie go a później twierdzenie, że jeśli się nie umówiłem na spotkanie to nie ma możliwości porozmawiania jest już standardem w marce Hyundai ? Wierzę, że Panowie sprzedawcy są zapracowani ale kultura wymaga innego podejścia.
A jeśli chodzi o same umówienie się na spotkanie to dwa dni wcześniej próbowałem się dodzwonić ale nikt nie raczył odebrać słuchawki (recepcja przełącza do działu handlowego a ten nie odbierał). Jestem wciąż zainteresowany zakupem tej marki (dlatego daje dwie gwiazdki a nie jedną), ale nie w tym salonie.
Użytkownik sieci
17 września 2021 14:54
Salon - samochody nowe
Masakra ,porazka tak oceniam to miejsce
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2021 19:34
Salon - samochody nowe
Umówiono mnie na ...
... godzinę 7:00, byłem o 6:50. Czekałem aż ktoś pojawi się na serwisie i przyjmnie ode mnie zlecenie do 7:45. Miałem dostać telefon do 9:00 ale otrzymałem dopiero o 11:40, że auto jest do odbioru. Przyjechałem po auto około 15:00 ale okazało się, że zlecenie nie było w pełni domknięte i czekałem na umycie samochodu. Drzwi naprawione ale od strony wewnetrzej ubrudzone masą uszczelniającą od folii wewnątrzdrzwiowej.
Użytkownik sieci
25 lipca 2021 13:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
2 maja 2021 19:00
Salon - samochody nowe
Ostatni bardzo słabo. ...
... Po serwisie i40 nadali za mało płynu hamulcowego (zapalił się wskaźnik) w krótkim czasie tylne hamulce do zrobienia... Przeglądy są co 30tys. Km właśnie po to żeby dokładnie sprawdzić... Sygnalizacja awarii silnika okresowo miga drugi rok i nic z tym nie zrobili (auto u nich kupione i na gwarancji). Nie polecam... Sprzedaż jeszcze gorzej... Chcieliśmy zamówić Santa Fe na firmę, była jazda próbna, auto demonstracyjne. Deklarowalismy chęć zakupu jak będzie dostępne... Sprzedawczyni sprzedała w międzyczasie bo trafił się klient... Zamówiliśmy u konkurencji w lepszej cenie Nowe nie demonstracyjne. Śmieszne bo jak już zamówiliśmy Pani zadzwoniła że tamten klient się rozmyślił i auto stoi... :-) Tak czy owa nie polecam. Ogólnie stwierdzam że poziom obsługi dealer'ów Hyundai w Łodzi jest niestety NISKI... ... Sami prowadzimy firmy i wiemy, że różnie bywa... Niestety jednak w poniższej odpowiedzi mój interlokutor minął się nieco z prawdą - Masterlease (leasing auta) nie odnotował żadnej informacji na temat stanu hamulców. Użytkownik także nie został o czymś takim poinformowany. No cóż, potwierdza to zatem, że przegląd wykonany był nierzetelnie i opinia moja nie jest 'krzywdząca'. De facto wygląda to jeszcze gorzej... Odnośnie zaś procesu sprzedaży, to informowaliśmy Panią Sprzedawczynię, że do końca marca chcemy fakturę... Ale w porządku, gratuluję podejścia i życzę powodzenia. W tym roku kończy się leasing auta, o którym mowa... Na pocieszenie dodam, że u konkurencji 3 tygodnie czekaliśmy na rejestrację... Dlatego ogólnie nisko oceniam przedstawicieli handlowych Hyundai M.P. w Łodzi - gdzie indziej nie wiem jeszcze...
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 13:04
Salon - samochody nowe
Bardzo przyjaźnie. Otwarcie ...
... i w ogóle ok. Ale nie zawsze traktują poważnie. Tak było w moim przypadku. Brak kontaktu, o który prosiłem spowodował, że to co mógłby zarobić Hunday zarobił Nissan. Ale ogólnie naprawdę spoko
Użytkownik sieci
9 marca 2021 22:46
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2021 15:09
Salon - samochody nowe
Słabo . Szczególnie czas oczekiwania na obsługę.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 22:59
Salon - samochody nowe
Nie no tragedia.Na ...
... zapytania email wogole nie odpowiadają a na telefony .....szok
Użytkownik sieci
12 grudnia 2020 11:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 listopada 2020 19:04
Salon - samochody nowe
Usługi serwisu są koszmarnie drogie a fachowość żadna.
Użytkownik sieci
9 listopada 2020 12:57
Salon - samochody nowe
Duże rozczarowanie postępowaniem ...
... handlowca. Po 30 minutach rozmowy ze sprzedawcą warunki negocjacji zakupu znikome prawie żadne. Po uzgodnieniu ceny zakupu zarezerwowałem auto otrzymuje telefon tego dnia z salonu wieczorem że muszę zapłacić wyższą cenę i na taką się zgodziłem. Następnego dnia oglądamy samochód w salonie. W trakcje oględzin sprzedawca informuje mnie że samochód został sprzedamy innemu klientowi. W następnym dniu telefonicznie pytam czy samochód jest dostępny i tu zaskoczenie otrzymałem informację iż auto jest dostępne?. Zostałem potraktowany jak klient gorszej kategorii.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2020 09:10
Salon - samochody nowe
Wizyta w salonie ...
... w sprawie zakupu samochodu. Brak zainteresowania klientem, krótko i lekceważąco, na zasadzie: chcesz to kupuj, nie to spadaj. W żadnym salonie samochodowym nikt nas nigdy tak nie potraktował. Wizyta trwała 5 minut. Odradzam.
Użytkownik sieci
23 lipca 2020 18:26
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu z ...
... serwisem. Telefon tylko do centrali, która umawia i tak nikt nie oddzwania. Czekam trzeci dzień na kontakt. Chyba, że chciałabym kupić kolejny samochód. O! tak, wówczas mogę liczyć na szybki kontakt. Chyba kupię, ale nie w tym salonie.
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 08:57
Salon - samochody nowe
Wszystkim odradzam to ...
... miejsce!!!!!! Nie ma tam ludzi tylko roboty. NIKOMU NIE POLECAM TEGO MIEJSCA!!!! OMIJAJCIE WIELKIM LUKIEM!!! NACIĄGACZE I OSZUSCI