Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
29 października 2020 15:38
Salon - samochody nowe
Słabo
Użytkownik sieci
5 października 2020 22:14
Salon - samochody nowe
Chciałem się podzielić ...
... z Państwem swoimi przykrymi doświadczeniami oraz ostrzec przed tym salonem. Chodzi o zakup auta KONY ELECTRIC wersji demo z przebiegiem 160 km!- podobno kierownik mówił, że na placu było najdroższym autem ale obsługa nawet się nie zbliżyła do jakiegokolwiek poziomu. Ostrzegam przed tymi ludźmi - z salonu Hyundaia w Piotrkowie Trybunalskim a szczególnie osobą Pana Włodzimierza, który jest tam kierownikiem i obsługiwał/koordynował zakup Kony Electric. Podejście do klienta na poziomie lat 90 -tych jakby pracował w Polmozbycie zresztą podobno w tym miejscu był kiedyś Polmozbyt :). Kierownik nie ma sobie nic do zarzucenia jak się okazuje, bo jest osobą bezkrytyczną. Potrafi za to podejmować próby wzbudzania u klienta poczucia winy jaki to on jest pokrzywdzony lub oddaje odpowiedzialność klientowi lub właścicielom. Do rzeczy: Człowiek ten - Pan W. wydał mi auto z dowozem do domu na lawecie i uważa, że zrobił mi wielką przysługę tak się tłumaczył. Auto trafiło w moje ręce obklejone klejem po naklejkach, nieumyte/ generalnie chyba od mojej I-wszej wizyty kiedy przeprowadzałem jazdę próbną. Co ciekawe w aucie były dywaniki nieoryginalne, kompletnie nie pasujące do zaczepów. Właściciel w rozmowie zapewniał mnie, ze widocznie otrzymali je z takimi dywanikami. Dodatkowo Pan Włodzimierz nie dotrzymał wielu innych ustaleń - np. na szybie przedniej znajdowała się naklejka po numerze rejestracyjnym mimo, iż zapewniał mnie w rozmowach telefonicznych, że auto jest gotowe do wydania i czeka na mnie w salonie tj. wewnątrz. Dalej nie ma podstawowej wiedzy w temacie ładowania auta i nie poinformował mnie jaką stację domową tj. o jakiej mocy mam mam kupić żeby uzyskać maksymalną moc ładowania (wpędził mnie w niepotrzebne koszty). Okazało się, że model ten przyjmuje tylko 1 fazę a zakupiłem Wallbox o mocy 11 kw co oznacza, że mogę ładować z mocą 3,5 kw maks ponieważ auto przyjmuje tylko 1 fazę. Rozmowa z jednym z właścicieli Panem Krystianem jak dla mnie też odbyła się w klimacie lekceważącym ze strony tego Pana - niestety. Propozycja rekompensaty z jego strony to tak naprawdę to co mi się należało od początku tj. FV na domycie auta i transport gratis. Stosunek i odniesienie z czymś nie wypowiedzianym w klimacie na trochę zasadzie "masz i w..n" ale ze mną to się nie sprawdza . Co ciekawe moje stanowisko tj. Brak satysfakcji z załatwienia sprawy w taki sposób było i jest przemilczywane. Tak jakby liczyli, że temat zniknie i zapomnę? Nie mam pojęcia. Na pewno to nie jest moja ostatnia opinia o tej transakcji. W dzisiejszych czasach nie ma już miejsca na takie podejście klienta szczególnie w branży, która jest zagrożona i kuleje. Ja mam się czuć, że to salonowi zależy na mnie a nie odwrotnie. W tym przypadku ta zależność się odwróciła. Do tej pory byłem obsługiwany na najwyższym poziomie (Autocentrum Lis Kalisz też Hyundai, Infiniti Warszawa) Jedyną osobą, która poświęciła mi czas i starała mi się pomóc już po mojej interwencji to Pan Tomasz G kierownik salonu z Łodzi. załączam fotki w jakim stanie zostało wyszukiwane auto do wydania - podobno najdroższe na placu Ps. Zapewniam, że wkrótce odniosę się do Państwa „żenującej odpowiedzi” . Mam dowody gdzie wyraziłem swój brak satysfakcji i nie zgodziłem się z zaproponowanym przez Państwa załatwieniem sprawy od razu po rozmowie z właścicielem. W między czasie dowiem się czy ujawnianie przez Państwa danych odnośnie moich spraw zawodowych i insynuacji odnośnie mojej postawy moralnej czy etycznej nie są w tym miejscu nieuzasadnionym nadużyciem. Jeżeli okaże się, że są to Ja podejmę odpowiednie działania prawne.
Użytkownik sieci
5 października 2020 10:45
Salon - samochody nowe
Dzień zakupu auta ...
... powinien się kojarzyć miło i radośnie ale nie w tym 'salonie', ja zamiast słowa salon użyłbym słowo 'burdel'. Brak profesjonalizmu, kompetencji, wiedzy, odpowiedzialności, umiejętności obsługi klienta, bezczelność i arogancja... Ciekawe czy szefostwo wogóle wie co tam się wyprawia... Nie polecam nikomu tego miejsca.
Użytkownik sieci
14 września 2020 13:25
Salon - samochody nowe
Przez internet (oponeo) ...
... kupiłem opony z opcją montażu w tym serwisie, wybierając datę i godzinę. Pani z serwisu zadzwoniła do mnie z informacją, że niestety ten termin mają już zajęty, proponując przełożenie go nie o parę godzin (na co jeszcze mógłbym się zgodzić), lecz o... 4 dni. Żadnego "przepraszam", po prostu termin, który dla mnie zarezerwowano, zarezerwowano najwyraźniej nie tylko mi... żenująca jakość obsługi, odradzam.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 06:55
Salon - samochody nowe
Malowanie wychodzi im bardzo słabo.dużo poprzyklajanych paprochów
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 14:37
Salon - samochody nowe
Opinia 1, auto ...
... nie zgodne wyposażeniowo z ofertą przedstawiona telefoniczne. auto uszkodzone, (uszkodzenie ciężkie do zauważenia )pęknięty plastik oczywiście wina klientki nie salonu... Obsluga ogólna na niskim poziomie. Na przyszłość polecam się zastanowić przed zakupem.
Użytkownik sieci
28 maja 2020 09:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
24 lutego 2020 16:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 lutego 2020 09:02
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
25 grudnia 2019 14:45
Salon - samochody nowe
Po kilku latach ...
... niestety musiałem zrezygnować z usług MK Centrum. Powód ? 100% towa podwyżka ceny za usługę.
Użytkownik sieci
15 listopada 2019 17:08
Salon - samochody nowe
Pomimo kilkukrotnych prób ...
... w rozmowach telefonicznych nie udało mi się uzyskać pisemnej oferty na Tucsona na maila, pomimo że mieszkam ponad 100 km od salonu i najdogodniejszą formą komunikacji jest w tej sytuacji droga mailowa. Cena zaproponowana telefonicznie zawierała jedynie upust od Hyundaia. W takiej sytuacji szukam dalej
Użytkownik sieci
4 listopada 2019 13:32
Salon - samochody nowe
Od tygodnia proszę ...
... się o ofertę na Santa Fe i zero odzewu , widocznie mają ważniejsze rzeczy do roboty , zapytanie przeczytane w tym samym dniu , .Nie polecam .
Użytkownik sieci
1 września 2019 00:01
Salon - samochody nowe
Ceny części z kosmosu.. Proponuję sprawdzić rynek oryginałów
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2019 18:18
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
28 lipca 2019 18:16
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
3 lipca 2019 12:54
Salon - samochody nowe
Po raz kolejny ...
... wystawiam opinie negatywna. Po wczesniejszej opinii otrzymalem odpowiedz, aby skontaktowac sie w celu wyjasnienia sytuacji. Po dotarciu do salonu 50 km uslyszalem, ze cyt. "Myslalem ze to cos wiekszego". (Dodaje zdjecie do wgladu dla oceny). Po dluzszych ogledzinach Pan stwierdzil, ze uszkodzenie najprawdopodobniej powstalo na skutek uderzen kamieni. Po czym spisal oswiadczenie, ze jesli wyjdzie korozja to salon zobowiazuje sie naprawic uszkodzenie cyt. " nawet lepiej niz jest to zrobione" - zaprawke wykonalem sam ze wzgledu na odchodzenie lakieru do golej blachy. I teraz wisienka na torcie. Na zakonczenie w ramach "rekompensaty" umyto auto z zewnatrz oraz zasugerowano wystawienie badz edytowanie poprzedniej opinii na bardziej korzystna. Dlaczego wiec salon proponuje naprawe na wlasny koszt skoro pracownik twierdzi, ze uszkodzenie powstalo od uderzen kamieni ? Jednym slowem zenada i kompromitacja oraz pseudo troska o klienta.
Użytkownik sieci
24 maja 2019 11:00
Salon - samochody nowe
Sprzątaczka rozstawia wszystkich ...
... po kątach , najważniejsza osoba w firmie a przynajmniej sprawia takie wrażenie . Reszta personelu bez uwag .
Użytkownik sieci
7 maja 2019 17:29
Salon - samochody nowe
Obsługa pod zdechłym ...
... psem. Zajęci wszyscy rozmową między sobą. Klienci - nie tylko my - wychodzą bez żadnego zainteresowania że strony obsługi. Na maile również nie odpowiadają.
Użytkownik sieci
21 marca 2019 15:21
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 marca 2019 19:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki