Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2024 18:51
Salon - samochody nowe
Totalny brak zainteresowania klientem ze strony pracowników.
Użytkownik sieci
28 września 2023 13:37
Salon - samochody nowe
Serwis- dno. Punkt ...
... ubezpieczeń - pięć metrów poniżej zera. Nie polecam. Samochód można kupić niemal w każdym innym mieście. Omijałbym to miejsce nieco szerszym łukiem.
Użytkownik sieci
10 września 2023 19:17
Salon - samochody nowe
Brak profesjonalizmu, obsługa ...
... w serwisie jest arogancka nie słucha uwag klienta, chociaż klient ma rację. Nie potrafią przyznać się do tego że nie potrafią naprawić auta, kasują błędy i oddaja auto klientowi po czym klient ponownie wraca z awarią silnika. Serwis oddaje auto nie umyte co rzadko zdarza się teraz w serwisach.
Użytkownik sieci
6 czerwca 2023 19:44
Salon - samochody nowe
Pierwszy raz w ...
... życiu spotkałam się z takim brakiem profesjonalizmu i kultury w salonie a miałam okazje być w nie jednym. Na przeglądzie rocznym olali słowa mojego męża i stwierdzili ze nic nie trze wbrew temu jak twierdzi mój mąż. Po przeglądzie i wymianie filtrów w klimatyzacji auto zaczęło buczeć jak traktor , wiec mój mąż od razu po wejściu do auta i słysząc ten dźwięk wrócił do salonu i powiedział ze klimatyzacja tak nie stukała . Na to Pan stwierdził ze nikt już nie pracuje i proszę się umówić na inny termin. Nie jesteśmy z Piotrkowa wiec nie było to nam na rękę. Nie mówiąc o tej wadzie , która nadal była nie naprawiona i przez ponad 2 godziny nie stwierdzona (mimo wyraźnych wskazówek w którym miejscu) . Drugim razem przyjechałam z mężem porozmawiać i zgłosić moje niezadowolenie - nie usłyszałam żadnego przepraszam , ale po godzinie jednak stwierdzono wadę - czyli się dało. I klimatyzacja w ciągu tej godziny tez została z popsucia przez salon -naprawiona. Zostaliśmy narażeni na dodatkowe koszty (paliwo) , żadnego przepraszam i żadnej odpowiedzi na moje zażalenie mailowe bo tylko taka u Państwa w salonie jest, tez nie otrzymałam. I na wymianę końcówek drążków mamy jechać trzeci raz 😠. Brak profesjonalizmu i lekceważenie klienta. Zastanawiam się nad salonem w Łodzi bo to jakaś kpina. Albo zmienić pracowników, sposób bycia, albo ja zmieniam salon… Nie polecam
Użytkownik sieci
26 kwietnia 2023 17:54
Salon - samochody nowe
Dramat. Firma pracuje ...
... do 18, a o 17:30 nie można się dodzwonić. Inna sprawa że samochód reperowany jest już 3 x i serwis nie potrafi tego naprawić 3 x w ciągu miesiąca, gratuluję kontroli jakości i skuteczności.
Użytkownik sieci
11 grudnia 2022 16:57
Salon - samochody nowe
Samochód używany nabyty ...
... u tego dealera okazał się być autem po szkodzie, powypadkowy, mimo, że: 1. Auto było wystawiane jako bezwypadkowe 2. Osoba, która sprzedawała nam auto otrzymała pytanie o ewentualnych szkodach jakie to auto miało w przeszłości i zapewniał o bezwypadkowości auta. Niestety dowiedziałem się o tym przypadkiem po roku użytkowania auta, ale zawód ogromny. Żenująca praktyka większości dealerów samochodowych w Polsce, szkoda, że również autoryzowane salony dokładają do tego swoją rękę. Zdecydowanie nie polecam.
Użytkownik sieci
13 września 2022 20:35
Salon - samochody nowe
Nie polecamy, czekaliśmy ...
... ponad 20 minut aż łaskawie podejdzie do nas handlowiec, oczywiście się nie doczekaliśmy i wyszliśmy Brak poszanowania dla potencjalnego klienta. Widocznie po 17 kierownictwa juz nie ma i pracownikom nie zależy.
Użytkownik sieci
8 września 2022 15:09
Salon - samochody nowe
Serwis beznadziejny, kupiłem ...
... nowego i30, zgłaszam problem, i co słyszę? jeździć i obserwować. Pozwoliłem sobie poprosić o spotkanie z kierownikiem serwisu a tu odpowiedź, że na te niby usterki nie algorytmu. Masakra!!!!!
Użytkownik sieci
21 lipca 2022 10:26
Salon - samochody nowe
Zawiozłem auto do ...
... naprawy. Oddali mi auto z tą samą usterką dramat.
Użytkownik sieci
10 października 2021 12:19
Salon - samochody nowe
Począwszy od samego ...
... zakupu po serwisy i różne naprawy szkód lepiej ominąć ten salon. Sprzedawca niestety powinien się drodze dokształcić a nie wprowadzać ludzi w błąd ... Pan od naprawy szkód potrafi wmawiać że odbytej rozmowy nie było . No cóż jedynie co można robić w tym salonie to szybki servis wymiany oleju i filtra żeby nie tracić gwarancji ( aczkolwiek cena oleju pozostawia wiele do życzenia) . W innych przypadkach polecam wybrać inny salon
Użytkownik sieci
16 września 2021 10:39
Salon - samochody nowe
Państwo z działu ...
... likwidacji szkód to jakaś katastrofa. Samochód kupiony jako nowy, zapłacone autocasco od zaproponowanej agencji ubezpieczeniowej przez ten salon. Likwidacja szkód trwa już 3 miesiąc i końca nie widać. Serwis za każdym telefonem przekazuje inne informacje co do metod naprawy samochodu. Zapłata za nowy samochód miała być już na 2 dzień co było ponaglone telefonem. a serwis już tak nie działa. Gdybym kupował jeszcze raz auto nowe to już bym tej firmy nie brał pod uwagę.. Do tego dodam brak auta zastępczego i żadnej informacji co jest naprawiane w samochodzie jeśli w ogóle coś jest..
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2021 15:09
Salon - samochody nowe
Wykonałem przegląd okresowy ...
... w samochodzie. Wlanie dodatku do czyszczenia wtryskiwaczy na pusty bak uważam za przesadę. Spodziewałem sie lepszej kontroli pojazdu. Brak informacji o niektórych usterkach wykrytych u zwykłego mechanika wpływa na zasadniczo słabą ocenę. Stacja kontroli pojazdów wykryła większą liczbę usterek niż serwis. Wyciągnięcie wniosków pozostawiam innym.
Użytkownik sieci
4 marca 2021 16:50
Salon - samochody nowe
Masakra trzy razy ...
... ustawiana zbieżności i opony nowe do wyje..... Zero odpowiedzialności za złe wykonanie usługi. Nie polecam nikomu serwisu lepiej wykona tak zwany Zenek w Kórniku.
Użytkownik sieci
29 października 2020 15:38
Salon - samochody nowe
Słabo
Użytkownik sieci
5 października 2020 22:14
Salon - samochody nowe
Chciałem się podzielić ...
... z Państwem swoimi przykrymi doświadczeniami oraz ostrzec przed tym salonem. Chodzi o zakup auta KONY ELECTRIC wersji demo z przebiegiem 160 km!- podobno kierownik mówił, że na placu było najdroższym autem ale obsługa nawet się nie zbliżyła do jakiegokolwiek poziomu. Ostrzegam przed tymi ludźmi - z salonu Hyundaia w Piotrkowie Trybunalskim a szczególnie osobą Pana Włodzimierza, który jest tam kierownikiem i obsługiwał/koordynował zakup Kony Electric. Podejście do klienta na poziomie lat 90 -tych jakby pracował w Polmozbycie zresztą podobno w tym miejscu był kiedyś Polmozbyt :). Kierownik nie ma sobie nic do zarzucenia jak się okazuje, bo jest osobą bezkrytyczną. Potrafi za to podejmować próby wzbudzania u klienta poczucia winy jaki to on jest pokrzywdzony lub oddaje odpowiedzialność klientowi lub właścicielom. Do rzeczy: Człowiek ten - Pan W. wydał mi auto z dowozem do domu na lawecie i uważa, że zrobił mi wielką przysługę tak się tłumaczył. Auto trafiło w moje ręce obklejone klejem po naklejkach, nieumyte/ generalnie chyba od mojej I-wszej wizyty kiedy przeprowadzałem jazdę próbną. Co ciekawe w aucie były dywaniki nieoryginalne, kompletnie nie pasujące do zaczepów. Właściciel w rozmowie zapewniał mnie, ze widocznie otrzymali je z takimi dywanikami. Dodatkowo Pan Włodzimierz nie dotrzymał wielu innych ustaleń - np. na szybie przedniej znajdowała się naklejka po numerze rejestracyjnym mimo, iż zapewniał mnie w rozmowach telefonicznych, że auto jest gotowe do wydania i czeka na mnie w salonie tj. wewnątrz. Dalej nie ma podstawowej wiedzy w temacie ładowania auta i nie poinformował mnie jaką stację domową tj. o jakiej mocy mam mam kupić żeby uzyskać maksymalną moc ładowania (wpędził mnie w niepotrzebne koszty). Okazało się, że model ten przyjmuje tylko 1 fazę a zakupiłem Wallbox o mocy 11 kw co oznacza, że mogę ładować z mocą 3,5 kw maks ponieważ auto przyjmuje tylko 1 fazę. Rozmowa z jednym z właścicieli Panem Krystianem jak dla mnie też odbyła się w klimacie lekceważącym ze strony tego Pana - niestety. Propozycja rekompensaty z jego strony to tak naprawdę to co mi się należało od początku tj. FV na domycie auta i transport gratis. Stosunek i odniesienie z czymś nie wypowiedzianym w klimacie na trochę zasadzie "masz i w..n" ale ze mną to się nie sprawdza . Co ciekawe moje stanowisko tj. Brak satysfakcji z załatwienia sprawy w taki sposób było i jest przemilczywane. Tak jakby liczyli, że temat zniknie i zapomnę? Nie mam pojęcia. Na pewno to nie jest moja ostatnia opinia o tej transakcji. W dzisiejszych czasach nie ma już miejsca na takie podejście klienta szczególnie w branży, która jest zagrożona i kuleje. Ja mam się czuć, że to salonowi zależy na mnie a nie odwrotnie. W tym przypadku ta zależność się odwróciła. Do tej pory byłem obsługiwany na najwyższym poziomie (Autocentrum Lis Kalisz też Hyundai, Infiniti Warszawa) Jedyną osobą, która poświęciła mi czas i starała mi się pomóc już po mojej interwencji to Pan Tomasz G kierownik salonu z Łodzi. załączam fotki w jakim stanie zostało wyszukiwane auto do wydania - podobno najdroższe na placu Ps. Zapewniam, że wkrótce odniosę się do Państwa „żenującej odpowiedzi” . Mam dowody gdzie wyraziłem swój brak satysfakcji i nie zgodziłem się z zaproponowanym przez Państwa załatwieniem sprawy od razu po rozmowie z właścicielem. W między czasie dowiem się czy ujawnianie przez Państwa danych odnośnie moich spraw zawodowych i insynuacji odnośnie mojej postawy moralnej czy etycznej nie są w tym miejscu nieuzasadnionym nadużyciem. Jeżeli okaże się, że są to Ja podejmę odpowiednie działania prawne.
Użytkownik sieci
5 października 2020 10:45
Salon - samochody nowe
Dzień zakupu auta ...
... powinien się kojarzyć miło i radośnie ale nie w tym 'salonie', ja zamiast słowa salon użyłbym słowo 'burdel'. Brak profesjonalizmu, kompetencji, wiedzy, odpowiedzialności, umiejętności obsługi klienta, bezczelność i arogancja... Ciekawe czy szefostwo wogóle wie co tam się wyprawia... Nie polecam nikomu tego miejsca.
Użytkownik sieci
14 września 2020 13:25
Salon - samochody nowe
Przez internet (oponeo) ...
... kupiłem opony z opcją montażu w tym serwisie, wybierając datę i godzinę. Pani z serwisu zadzwoniła do mnie z informacją, że niestety ten termin mają już zajęty, proponując przełożenie go nie o parę godzin (na co jeszcze mógłbym się zgodzić), lecz o... 4 dni. Żadnego "przepraszam", po prostu termin, który dla mnie zarezerwowano, zarezerwowano najwyraźniej nie tylko mi... żenująca jakość obsługi, odradzam.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 06:55
Salon - samochody nowe
Malowanie wychodzi im bardzo słabo.dużo poprzyklajanych paprochów
Użytkownik sieci
8 lipca 2020 14:37
Salon - samochody nowe
Opinia 1, auto ...
... nie zgodne wyposażeniowo z ofertą przedstawiona telefoniczne. auto uszkodzone, (uszkodzenie ciężkie do zauważenia )pęknięty plastik oczywiście wina klientki nie salonu... Obsluga ogólna na niskim poziomie. Na przyszłość polecam się zastanowić przed zakupem.
Użytkownik sieci
28 maja 2020 09:08
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka