Zobacz na mapie
90%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
19 października 2020 19:02
Salon - samochody nowe
Miła obsługa, do ...
... wyboru auta nowe i używane. Polecam.
Użytkownik sieci
13 października 2020 20:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 października 2020 22:14
Salon - samochody nowe
Chciałem się podzielić ...
... z Państwem swoimi przykrymi doświadczeniami oraz ostrzec przed tym salonem. Chodzi o zakup auta KONY ELECTRIC wersji demo z przebiegiem 160 km!- podobno kierownik mówił, że na placu było najdroższym autem ale obsługa nawet się nie zbliżyła do jakiegokolwiek poziomu. Ostrzegam przed tymi ludźmi - z salonu Hyundaia w Piotrkowie Trybunalskim a szczególnie osobą Pana Włodzimierza, który jest tam kierownikiem i obsługiwał/koordynował zakup Kony Electric. Podejście do klienta na poziomie lat 90 -tych jakby pracował w Polmozbycie zresztą podobno w tym miejscu był kiedyś Polmozbyt :). Kierownik nie ma sobie nic do zarzucenia jak się okazuje, bo jest osobą bezkrytyczną. Potrafi za to podejmować próby wzbudzania u klienta poczucia winy jaki to on jest pokrzywdzony lub oddaje odpowiedzialność klientowi lub właścicielom. Do rzeczy: Człowiek ten - Pan W. wydał mi auto z dowozem do domu na lawecie i uważa, że zrobił mi wielką przysługę tak się tłumaczył. Auto trafiło w moje ręce obklejone klejem po naklejkach, nieumyte/ generalnie chyba od mojej I-wszej wizyty kiedy przeprowadzałem jazdę próbną. Co ciekawe w aucie były dywaniki nieoryginalne, kompletnie nie pasujące do zaczepów. Właściciel w rozmowie zapewniał mnie, ze widocznie otrzymali je z takimi dywanikami. Dodatkowo Pan Włodzimierz nie dotrzymał wielu innych ustaleń - np. na szybie przedniej znajdowała się naklejka po numerze rejestracyjnym mimo, iż zapewniał mnie w rozmowach telefonicznych, że auto jest gotowe do wydania i czeka na mnie w salonie tj. wewnątrz. Dalej nie ma podstawowej wiedzy w temacie ładowania auta i nie poinformował mnie jaką stację domową tj. o jakiej mocy mam mam kupić żeby uzyskać maksymalną moc ładowania (wpędził mnie w niepotrzebne koszty). Okazało się, że model ten przyjmuje tylko 1 fazę a zakupiłem Wallbox o mocy 11 kw co oznacza, że mogę ładować z mocą 3,5 kw maks ponieważ auto przyjmuje tylko 1 fazę. Rozmowa z jednym z właścicieli Panem Krystianem jak dla mnie też odbyła się w klimacie lekceważącym ze strony tego Pana - niestety. Propozycja rekompensaty z jego strony to tak naprawdę to co mi się należało od początku tj. FV na domycie auta i transport gratis. Stosunek i odniesienie z czymś nie wypowiedzianym w klimacie na trochę zasadzie "masz i w..n" ale ze mną to się nie sprawdza . Co ciekawe moje stanowisko tj. Brak satysfakcji z załatwienia sprawy w taki sposób było i jest przemilczywane. Tak jakby liczyli, że temat zniknie i zapomnę? Nie mam pojęcia. Na pewno to nie jest moja ostatnia opinia o tej transakcji. W dzisiejszych czasach nie ma już miejsca na takie podejście klienta szczególnie w branży, która jest zagrożona i kuleje. Ja mam się czuć, że to salonowi zależy na mnie a nie odwrotnie. W tym przypadku ta zależność się odwróciła. Do tej pory byłem obsługiwany na najwyższym poziomie (Autocentrum Lis Kalisz też Hyundai, Infiniti Warszawa) Jedyną osobą, która poświęciła mi czas i starała mi się pomóc już po mojej interwencji to Pan Tomasz G kierownik salonu z Łodzi. załączam fotki w jakim stanie zostało wyszukiwane auto do wydania - podobno najdroższe na placu Ps. Zapewniam, że wkrótce odniosę się do Państwa „żenującej odpowiedzi” . Mam dowody gdzie wyraziłem swój brak satysfakcji i nie zgodziłem się z zaproponowanym przez Państwa załatwieniem sprawy od razu po rozmowie z właścicielem. W między czasie dowiem się czy ujawnianie przez Państwa danych odnośnie moich spraw zawodowych i insynuacji odnośnie mojej postawy moralnej czy etycznej nie są w tym miejscu nieuzasadnionym nadużyciem. Jeżeli okaże się, że są to Ja podejmę odpowiednie działania prawne.
Użytkownik sieci
5 października 2020 10:45
Salon - samochody nowe
Dzień zakupu auta ...
... powinien się kojarzyć miło i radośnie ale nie w tym 'salonie', ja zamiast słowa salon użyłbym słowo 'burdel'. Brak profesjonalizmu, kompetencji, wiedzy, odpowiedzialności, umiejętności obsługi klienta, bezczelność i arogancja... Ciekawe czy szefostwo wogóle wie co tam się wyprawia... Nie polecam nikomu tego miejsca.
Użytkownik sieci
18 września 2020 13:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
14 września 2020 13:25
Salon - samochody nowe
Przez internet (oponeo) ...
... kupiłem opony z opcją montażu w tym serwisie, wybierając datę i godzinę. Pani z serwisu zadzwoniła do mnie z informacją, że niestety ten termin mają już zajęty, proponując przełożenie go nie o parę godzin (na co jeszcze mógłbym się zgodzić), lecz o... 4 dni. Żadnego "przepraszam", po prostu termin, który dla mnie zarezerwowano, zarezerwowano najwyraźniej nie tylko mi... żenująca jakość obsługi, odradzam.
Użytkownik sieci
12 września 2020 10:53
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 września 2020 15:46
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
9 września 2020 09:46
Salon - samochody nowe
Kupiłem używane auto ...
... z ogłoszenia z OTO MOTO. Profesjonalna obsługa ze strony Pana Borysa oraz Pani Małgosi (ubezpieczyłem na miejscu auto na konkurencyjnych warunkach). Obejrzałem i sprawdziłem auto. Dwie wykryte małe usterki zostały zrealizowane jeszcze przed transakcją zakupu. Wszystko odbyło się bardzo fachowo. Polecam
Użytkownik sieci
9 września 2020 09:41
Salon - samochody nowe
Bardzo rzetelna i ...
... Dobra obsługa :) wszystko dogadane konkretnie i rzeczowo z panem Włodzimierzem Karp który bardzo osobiście podchodzi do każdej sprawy, polecam ten salon 😀
Użytkownik sieci
5 września 2020 22:19
Salon - samochody nowe
Super obsługa i fachowa pomoc.
Użytkownik sieci
2 września 2020 17:00
Salon - samochody nowe
Szacunek za podejście ...
... do klienta !!! Pojechaliśmy z przyjaciółmi po samochód używany/Toyotę, miała być wg opisu na OtoMoto i konsultacji mailowej bezwypadkowa, lakier fabryczny, stan bardzo dobry/zadbana, na miejscu okazało się, że stan auta w części odbiegał od stanu opisanego w ogłoszeniu stąd podjęliśmy decyzję o rezygnacji z zakupu. Jestem jednak pełen uznania dla kierownictwa firmy za to, że po zgłoszeniu negatywnej opinii została ona zauważona i kierownictwo to podjęło kroki w celu wyjaśnienia okoliczności zakupu samochodu i zbadania całej sprawy. Uważam, że w każdej pracy mogą przytrafić się ludzkie błędy i w tym przypadku z pewnością z takim miałem do czynienia - wynikał on prawdopodobnie z nadmiaru obowiązków i w konsekwencji podania w ogłoszeniu motoryzacyjnym niedoprecyzowanych informacji.
Użytkownik sieci
1 września 2020 16:30
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2020 18:47
Salon - samochody nowe
Serdecznie polecam. Fachowa i miła obsługa.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 14:10
Salon - samochody nowe
Profesjonalizm
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2020 06:55
Salon - samochody nowe
Malowanie wychodzi im bardzo słabo.dużo poprzyklajanych paprochów
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2020 21:55
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2020 20:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 05:56
Salon - samochody nowe
Około 2 miesięcy ...
... temu zakupiłem używane auto w tym salonie Hyundaia Tucsona opis na stronie ze stanem faktycznym zgadzał się w 100%. Jedyna nieścisłośc ale to na plus dla mnie to to że nie był wymieniany olej i filtry co się okazało nieprawdą ponieważ olej jak i filtry były wymienione na nowe. Cała transakcja przebiegła szybko sprawnie i w miłej atmosferze także serdecznie polecam ten salon.
Użytkownik sieci
20 lipca 2020 15:45
Salon - samochody nowe
Ok polecam