93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
2 stycznia 2025 15:16
Salon - samochody nowe
Długo zastanawiałem się ...
... nad wystawieniem tej opini, no i jest. Może komuś pomoże i nie da się nabrać jak ja. We wrześniu 2023 kupiłem u nich Santa Fe (262000zł), w którym jak się okazało jedne drzwi są w innym odcieniu lakieru od pozostałych elementów. W ładną, słoneczną pogodę (taka była w dniu odbioru) jest to prawie niewidoczne. Czy sprzedawca o tym wiedział, niepoinformował i liczył na to że klient nie zauważy? Nie wiem. Zauważyć natomiast musiał ktoś kto nakładał ceramikę (w salonie za 4000zł) ponieważ przy klamce wspomnianych drzwi jest skaza-jakby zamalowane ziarenko piasku. W ASO w Krakowie potwierdzili moje przypuszczenia, że auto było "robione". Czuję się oszukany. Nic więcej nie kupię w MMcars, a jeżeli ktoś się zdecyduje na zakup samochodu u nich to polecam doliczyć koszt niezależnego rzeczoznawcy obecnego przy odbiorze. Nie polecam.
Użytkownik sieci
1 listopada 2024 07:48
Salon - samochody nowe
Dwa razy zgłaszałem ...
... na gwarancję, że samochód ma źle ustawioną kierownicę. Stwierdzają, że geometria jest w porządku. Nie twierdzę, że nie, ale kierownica nie jest w poziomie. Jadąc na prostej drodze, widać to po manetkach bocznych (kierunkowskazu i wycieraczkach) i po szyciu kierownicy. A wciskanie kitu, że opony, skoro auto jedzie prosto, a kierownica jest skręcona w lewo, a puszczając kierownicę samochód nie ściąga na żadną stronę, to dla mnie słabe, że mechanik serwisu tego nie widzi.
Użytkownik sieci
26 października 2024 13:29
Salon - samochody nowe
EDIT: 5 gwiazdkowa ...
... opinia dotyczyła p. Damiana i zakupu samochodu w tym salonie. Niestety po doświadczeniach z serwisem jestem zmuszony obniżyć ocenę. Zarówno serwis lakierniczy jak i mechaniczny pozostawiają wiele do życzenia. Poziom obsługi również, zgadzam się z innymi opiniami, że można się poczuć jak petent w urzędzie przed dwudziestoma laty. Lakiernik w tym serwisie nie potrafi pomalować zderzaka w odpowiednim kolorze, a mechanicy nie potrafią ustawić zbieżności w Nce, a kasują za to prawie 700 zł. Zdarzyło się również odwołanie wizyty na 15 min przed planowanym serwisem oraz brak odpowiednich uszczelek do wymiany oleju w skrzyni. Na szczęście krakowskie serwisy trzymają poziom. Żałuję zmarnowanego czasu na dojazdy do Katowic.
Użytkownik sieci
11 października 2024 09:40
Salon - samochody nowe
podczas trwania gwarancji ...
... samochodu zgłaszane usterki są zwyczajnie zlewane i lekceważone, natomiast po utracie gwarancji chętnie wymienią wszystko ale już w odpowiedniej kwocie, ogólnie w salonie panuje haos i o wszystko trzeba się prosić i upominać, nie tak to powinno wyglądać.
Użytkownik sieci
21 września 2024 12:58
Salon - samochody nowe
Handlowiec od tygodnia ...
... nie potrafi ustalić ceny samochodu, który chciałam kupić. Brak odpowiedzi na SMS, e-mail.
Użytkownik sieci
16 września 2024 12:34
Salon - samochody nowe
Serwis blacharski to ...
... jakaś porażka nie polecam .Pan konsultant lepiej się niewypowiadać . Mam bardzo niemiłe doświadczenie .Ten serwis to lepiej omijać szerokim łukiem
Użytkownik sieci
13 września 2024 18:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam zakupu ...
... auta w tym salonie. Czekałam 5 miesięcy na auto i się nie doczekałem. Przyszło inne, nie takie jak zamawiałem. Odmówiłem odbioru i podziękowałem. Bardzo trudny kontakt z salonem, nie odbierają telefonów, nie oddzwaniają, nie informują. Jak sam nie spytasz to się nic nie dowiesz. Widać, że łapią klienta na tzw. sztukę a potem myślą że jakoś to będzie. Biorą zaliczki na auta,których nie posiadają. Szczerze odradzam!
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2024 12:36
Salon - samochody nowe
Po naprawie lakierniczej ...
... auto wygląda tragicznie. Serwis nie chce poprawić. Szczerze nie polecam. W poniższej odpowiedzi na Google serwis tylko udaje, że chce cokolwiek pomóc. W rzeczywistości nie chcą wziąć za nic odpowiedzialności. Sami Państwo oceńcie jak wygląda lakier po naprawie lakierniczej.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2024 22:32
Salon - samochody nowe
„Fachowcy” bo tak ...
... próbują się nazwac… twierdzą, że jest wszystko ok. Ponad 15 osób w tym kilku lakierników twierdzi, że praca została wykonana po taniości lub po prostu źle wykonana. Na co ASO odpowiada: jeśli się nie podoba to rzeczoznawca, może sąd itp. Nie polecam tego serwisu. Lakierowane 3 elementy. Zderzak przód nowy, błotnik nowy, drzwi pasażera cieniowane, przypalony lakier (nieumiejętnie spolerowany), mora (skórka pomarańczy) znacząco różni się od elementów oryginalnych. Pomijam już fakt, że samochód został dodatkowo uszkodzony w dwóch miejscach i wrócił na poprawki. Jedno uszkodzenie zostało zniwelowane (prawie w 100%) drugie nie, bo przecież to nie oni :) Dogadanie się z nimi bez pomocy prawnika nie wchodzi w grę. Dla nich najgorsza robota jest najlepiej zrobiona. Żeby nie być gołosłownym dodaje zdjęcia. Na bonus powiem że obsługa likwidacji szkód dba o klienta jak pies o piątą nogę (bagatelizujące podejście)
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2024 13:26
Salon - samochody nowe
Tragedia, od grudnia ...
... zeszłego roku zgłaszam problem z lusterkami w aucie na gwarancji. Cięgle jestem zbywany, a to nie ma części i trzeba zamówić, jak są i przyjeżdżam, to jednak się okazuje że nie ma. Odbijanie tematu od jednego pracownika do drugiego. Jestem zbywany, obiecują kontakt i oczywiście nikt nie dzwoni, na maile nie odpisują. Czekają po prostu aż gwarancja na auto się skończy, a potem radź sobie sam. A tak wszyscy polecają ten serwis zwłaszcza jeśli chodzi o I30N...
Użytkownik sieci
14 sierpnia 2024 13:51
Salon - samochody nowe
Bałagan, burdel i ...
... dezorganizacja. Jestem skrajnie niezadowona. Auto po szkodzie, do drobnej naprawy. Przy oddaniu auta powiedziano że naprawa potrwa 2-3 dni. Ostatecznie naprawa trwała 8, o żadnych opóźnieniach nie było informacji. Przez opieszałość serwisu utrata dnia wakacji, bo kto zakładał że z naprawy 3 dni zrobi się 8? Na moje pytanie do pana na serwisie co jakbym miała zakupiony lot albo wczasy i przez ich opóźnienia one przepadają odpowiada, że to nie ich problem. Oby pan panie Bartoszu C. nie musiał nigdy usłyszeć takiego komunikatu w swoim życiu. Jeszcze jedno: nie informują swojego działu wypożyczalni samochodów zastępczych, że naprawa się przeciąga, więc pani z działu dzwoni i żądając zwrotu auta.
Użytkownik sieci
19 lipca 2024 17:36
Salon - samochody nowe
Nie polecam kilkukrotnie ...
... próbowałem dodzwonić się do salonu/serwisu w celu umówienia się na przegląd gwarancyjny za każdym razem odbijałem się od ściany. Za pierwszym razem zaufałem zapewnieniom infolinii że pracownik oddzwoni najszybciej jak to jest możliwe... CZEKAŁEM PONAD TYDZIEŃ.I NIC Drugie podejście,rozmowa z panią z infolinii i zapewnienie że na pewno przekaże moja prośbę o kontakt. Faktycznie oddzwonił pan przed południem, lecz tym razem to ja poprosiłem by zadzwonił około 14.00-15.00 ,mam taką pracę że nie zawsze mogę odbierać połączenia. Niestety pracownik salonu pomimo zapewnień że się skontaktuje milczy do dziś ,może kierownik język mu wyrwał za próbę rozmowy z klientem indywidualnym nie generującym dużego zysku? Finał był taki że po ponad trzech tygodniach dobijania się do serwisu ktoś łaskawie podniósł słuchawkę i umówiłem się na termin . Szczesliwy że dokonałem niemożliwego opadłem na fotel po chwili naszła mnie refleksja że własciwie to oni mnie tam nie chcą i jestem problemem dla MM CARS. Odwołałem wizytę serwisową i udałem się w miejsce gdzie zostałem obsłużony w standardzie jakiego oczekiwałem od Autoryzowanego serwisu MM CARS KATOWICE.
Użytkownik sieci
21 czerwca 2024 13:20
Salon - samochody nowe
Najgorszy serwis z ...
... jakim miałem do czynienia a za razem jedyny :) trudno mi wyobrazić te gorsze.
Użytkownik sieci
29 maja 2024 12:31
Salon - samochody nowe
Dwukrotnie kontaktowałem się ...
... telefonicznie aby ustalić szczegóły dot. gwarancji samochodu, który niedawno zakupiłem oraz ustalić termin ewentualnego przeglądu. Dwukrotnie zero konkretów i informacja "ktoś do pana oddzwoni". Do dziś zero kontaktu i zainteresowania. Nie polecam.
Użytkownik sieci
28 maja 2024 13:46
Salon - samochody nowe
Rozglądam się za ...
... nowym samochodem. Dzisiaj zajrzałam do tego salonu. Obsługa a właściwie jej brak. Panowie i Panie prowadzą konwersacje w grupach. Klienci ich nie interesują. Na pewno nie kupię żadnego samochodu w tej firmie 🙁
Użytkownik sieci
14 maja 2024 14:11
Salon - samochody nowe
Obsługa serwisu z ...
... ubezpieczenia AC to dramat, dwa miesiące oczekiwania i wydzwaniania żeby wymienić zderzak, choć na oględzinach powiedziano mi max 2 tyg. z dostawa części. Samochód zastępczy to w tym serwisie prawie Święty Graal, jak poczekasz odpowiednio długo to zasłużysz na łaskę użycia. Po wszystko trzeba wydzwaniać, bo sami jak mówią maja tyyyylu klientów, że nie będą dzwonić i informować np. że czas oczekiwania zmienia się z 2 tyg do m-ca, potem do dwóch... ech szkoda...
Użytkownik sieci
26 marca 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Jeśli ktoś zdecyduje ...
... się na zakup Hyundaia w TYM salonie, zalecam wsparcie za strony osoby znającaj się na samochodach, z "chłodną głową". Kieruję te słowa szczególnie do osób starszych, narażonych na manipulacje ze strony niedoedukowanych (lub celowo sprawiających takie wrażenie) sprzedawców. Absolutny brak kompetencji, nieznajomość oferty producenta, brak wiedzy na temat wyposażenia, opcji, dodatkowych opłat oraz podpisywanie umów "na oko", bez precyzyjnego określenia co zawiera pakiet, na który się decydujemy. Skutkuje to stawianiem klienta przed faktem dokonanym w momencie, kiedy wyczekany samochód trafia do salonu, gotowy do wydania i okazuje się, że to nie to, na co się umawialiśmy. Tak na zasadzie - "a może się nie zorientują, a może uda się wcisnąć"... W momencie, kiedy jednak próba zatuszowania niekompetencji (lub zwykłego oszustwa) nie pójdzie po myśli sprzedawcy "opiekującego się klientem", jesteśmy narażeni/zmuszeni do ponownego złożenia zamówienia i oczekiwania kolejnych 3 miesięcy na to, za co płacimy. Chcącym kupić nowego Hyundaia, polecam odwiedzić inne salony tej marki.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 16:07
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... serwisu nie da, na miejscu czeka się 20 minut. Mnóstwo ludzi chodzi do koła a w serwisie nikogo nie ma. Każdy proponuje posiedzenie na kanapie i czekanie na serwisanta. Jak się znajdzie to mówi , że jest z serwisu blacharskiego. Pod zobowiązaniami jest podpisany ktoś kto jednak nie jest szefem. Tak słabo było tylko w BB w już nieautoryzowanym serwisie VW. Nie polecam.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 13:27
Salon - samochody nowe
Ocena za dział ...
... serwisu. Kompletny brak kompetencji jeżeli chodzi o kontakt z klientem. Straciłem mnóstwo czasu na braku kontaktu ze strony salonu mimo, że zostałem kilkukrotnie zapewniany ze taki się pojawi. Zostałem bez auta, bez informacji o stanie auta i terminie odbioru. Nie pomogła interwacja leasingodawcy. Notorycznie podawane błędne informacje, że auto będzie gotowe na dany dzień po czym kontakt się urywał. Finalnie auto odebrane i jak sam pan na miejscu powiedział, że miałem szczęście, że jest gotowe. Ocena 2, że auto w ogóle do mnie wróciło. Wiele napraw w życiu zlecałem do warsztatów jednak ta była najgorszym przeżyciem. Jeszcze bym zrozumiał jakby to było w małym warsztacie u "pana Janka", ale nie w renomowanym serwisie przy salonie samochodowym. Notabene naprawa silnika w rocznym aucie to już chyba standard w tych czasach.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 22:47
Salon - samochody nowe
Miejsce wręcz kultowe ...
... otoczone niepowtarzalna nutka PRLowskiego traktowania klienta z delikatna nutka Naganiacza giełdowego lat 90 i petenta odwiedzajacegon urzad skarbowy gdy panie w okienkach maja okres. Na początek potraktują cie ignorancjom 3 wizyty umówione na daną godzinę i za każdym razem dokładnie godzina czekania nim się ktoś.toba zainteresejuje i były to wizytu na otwarcie o 9 rano jaki i popołudniu on 16tej. Wynika, że na umówionej spotkanie w MM cars należy się sóźnić dokładnie o godzinke to będziesz o czasie. Zwłaszcza zapadła.mi wizyta umówiona na 9ta rano przychodzisz do salonu umówiony kilka dni wcześniej i dowiadujesz się że szanowny Pan ekscelencja przyjmujący cię rozpoczyna pracę od 10tej rano. Obsluga serwisona? Nie da się wyrazić negatywnych emocji słowami których cenzura nie ogarnie. Pierwsza sprawa naginanie na serwisie wmawanie klientowi który podczas deszczu przyjechał na przegląd, że na tarczach jest korozja i trzeba przygotować się do wymiany tarcz hamulcowych bo na nich jezt korozja to nieuczciwe granie na pieniądze. Druga sprawa.do.zerwana linka zmiany biegów. Pierwszy raz spotkałem z przypadkiem że osoba kontaktowa mówi do mnie " jeszcze pan samochodu nie zdiagnozowaliśmy bo dopiero mamy czas w piątek ale to pana wina i trzeba wymienić linki zmiany biegów wybierak skrzynie biegów oraz drążek zmiany biegów na Pana koszt" Moja reakcją pojechałem do innego serwisu wymienili tylko linkę Miany biegów i to na gwarancji i wszystko gra