93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 19:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam i ...
... odradzam salon MM CARS w Katowicach oraz przestrzegam przed zakupem Opla Zafiry C z automatem. Cwaniactwo w najwyższym wydaniu personelu.Składałem reklamację w Zafirze C w której gałka zmiany biegów uległa zniszczeniu (całkowicie odpadła-wykruszyła się okładzina!) po 35tyś km! Skrzynia automatyczna przy której lewarka używa się tylko przy ruszaniu i postoju.Zrobiono zdjecia oraz notatkę z mojego zgłoszenia przez Pana Sebastiana Normantowicza który zgodził sie z moją opinią że po tak znikomym przebiegu nie powinny powstać takie zniszczenia i jest to wina materiału.Notatka została przesłana do Opla. Z MM Cars dostałem maila że Opel odmówił wymiany lub naprawy.Napisałem osobiście do Opla o powtórne rozpatrzenie moich roszczeń....Opel odpisał ponownie odmownie i tu cytuję..."W OPISANEJ SPRAWIE KONTAKTOWALIŚMY SIĘ Z AUTORYZOWANYM SERWISEM MM CARS W KATOWICACH ODPOWIEDZIALNYM ZA WERYFIKACJĘ I DIAGNOSTYKĘ POJAZDU, ZGODNIE Z UZYSKANYMI INFORMACJAMI PRZEKAZUJEMY IŻ, POWSTAŁE USZKODZENIE DRĄŻKA ZMIANY BIEGÓW NIE POWSTAŁY NA SKUTEK WADY KONSTRUKCYJNEJ, MATERIAŁOWEJ!? NIE MIELIŚMY PODOBNYCH USZKODZEŃ DRĄŻKA Z.BIEGÓW W PRZECIWNYM RAZIE MOŻNA BYŁO BY DOMNIEMYWAĆ O NIEPRAWIDŁOWOŚCIACH MATERIAŁOWYCH TEGO ELEMENTU"... koniec cytatu. Zaproponowano mi wymiane odpłatną za prawie 800zł!!!! To jak to jest Panowie z MM CARS że stwierdzacie na miejscu że faktycznie uszkodzenie nie jest z mojej winy a na dodatek Pan kierownik serwisu w dniu 17.07.2018r po mojej kolejnej wizycie przyznaje że były przypadki takich uszkodzeń w innych samochodach marki Opel!!!!? Kto tu kłamie?! Opel "zwala" winę i odpowiedzialność na MM CARS a MM CARS na Opla. Skandal Panowie i tyle.....jest wada materiałowa widoczna gołym okiem a nikt się nie chce do tego oficjalnie przyznać! szkoda że nie nagrywałem rozmowy.Na koniec dodam że kierownik serwisu zaproponował II wariant i wysłanie gałki zmiany biegów do obszycia!! na mój koszt 150zł. Wstyd Panowie z MM CARS za "szwindle" i nie umiejętne cygaństwa z opiniami a Panowie z Opla za również cygaństwa że nie mieli rzekomo przypadków takich usterek! Może MM CARS nie stać na wymiane wadliwej gałki ale Opla również?! przy kosztach mojego zakupu za ponad 120 tyś zł? Na dzień dzisiejszy stan jest o wiele gorszy i staram sie prawie nie dotykać gałki bo odpadają całe kawałki!!!
Użytkownik sieci
14 lipca 2018 17:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2018 20:49
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
30 czerwca 2018 19:40
Salon - samochody nowe
Fachowy serwis i kompetentni doradcy. Polecam
Użytkownik sieci
23 czerwca 2018 06:10
Salon - samochody nowe
Po 6 latach współpracy zawiodłem się na nich
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 19:07
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 17:33
Salon - samochody nowe
Obsługa dno. Nie ...
... wiem co to było, obsługiwał mnie jakby przypadkowy gość albo oszust myślący, że trafił na idiotę. Chciałem kupić samochód i zostawić inny w rozliczeniu. Samochód który chciałem zostawić kupiony był w polskim salonie, nigdy nie był nawet draśnięty, na OtoMoto średnia cena przekracza znacznie 40 tys. zł, nie ma tańszego niż 39900 zł. Samochód był sprawdzany przez salon Hyundai przez ok. 45 min, potem pracownik salonu zaczął opowiadać jak to trzeba wyczyścić tapicerkę, wymienić klocki hamulcowe i inne takie bzdety, zachowywał się jak cwaniaczek na giełdzie, jedno co faktycznie mogło być wadą to jakiś wyciek oleju na silniku. Wiedziałem o tym wycieku bo samochód był sprawdzany w innym salonie ale tam trwało to 3 godziny i wszystko było na papierze a wyciek był typową usterką dla tego modelu i zaproponowano mi 35000 zł. W salonie Hyundai chłopczyk z obsługi powiedział, że mogą zaproponować mi maksymalnie 20 tys. zł ale nie na pewno, bo UWAGA - najpierw muszą sprawdzić samochód i może się okaże że aż tyle dać nie mogą!!! To co robili jak sprawdzali? Ciekawe jest też to, że samochód który chciałem kupić miał zdaniem pracownika salonu wielką zaletę bo ma silnik diesela, kilkanaście minut później dowiedziałem się że wadą mojego samochodu jest to że ma silnik.... diesla!!! Zmarnowałem cały dzień, przejechałem w obie strony ponad 400 km żeby posłuchać bzdur zatrudnionego tam niekompetentnego chłopczyka.
Użytkownik sieci
19 czerwca 2018 21:27
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
16 czerwca 2018 09:20
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 czerwca 2018 21:45
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsługa. Szczegółowo ...
... odpowiadają na pytania klienta. Pełna oferta ubezpieczenia.
Użytkownik sieci
10 czerwca 2018 14:33
Salon - samochody nowe
Doświadczona i miła obsługa. Polecam:)
Użytkownik sieci
8 czerwca 2018 15:05
Salon - samochody nowe
3 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 czerwca 2018 19:33
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
29 maja 2018 17:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2018 14:38
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 maja 2018 13:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
26 maja 2018 10:42
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
24 maja 2018 22:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
18 maja 2018 00:35
Salon - samochody nowe
Bardzo polecam salon ...
... Hyundai Katowice.. Obsługa w pełni zaspokoiła moje oczekiwania w doborze autka.. Szczególne podziękowania dla Pani Aleksandry, która wszytko mi rzetelnie i klarowne wyjaśniła, wszelkie informacje zostały mi przekazane w sposób odpowiedni. Bez zastrzeżeń. Polecam serdecznie.
Użytkownik sieci
17 maja 2018 08:16
Salon - samochody nowe
Byłem przelotem sprawdzić ...
... wpisy w książce serwisowej samochodu, który nabyłem. Trochę poczekałem aż obsługa wypali papieroska na dworze zanim się mną zajęto. Bez rewelacji.