93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
20 października 2018 12:49
Salon - samochody nowe
Przyjechałem do salonu ...
... w celu obejrzenia samochodu używanego w sobotę 20.10. Lecz na miejscu dowiedziałem się, że nic nie zobaczę bo nie ma nikogo z tego działu w pracy oraz że mogę obejrzeć sobie auta przed salonem. Żadnej informacji nie było.
Użytkownik sieci
17 września 2018 18:38
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
3 września 2018 20:53
Salon - samochody nowe
Pan na obsłudze ...
... servis straszny mruk. Taki jakiś nie miły.
Użytkownik sieci
19 lipca 2018 10:44
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 lipca 2018 19:20
Salon - samochody nowe
Nie polecam i ...
... odradzam salon MM CARS w Katowicach oraz przestrzegam przed zakupem Opla Zafiry C z automatem. Cwaniactwo w najwyższym wydaniu personelu.Składałem reklamację w Zafirze C w której gałka zmiany biegów uległa zniszczeniu (całkowicie odpadła-wykruszyła się okładzina!) po 35tyś km! Skrzynia automatyczna przy której lewarka używa się tylko przy ruszaniu i postoju.Zrobiono zdjecia oraz notatkę z mojego zgłoszenia przez Pana Sebastiana Normantowicza który zgodził sie z moją opinią że po tak znikomym przebiegu nie powinny powstać takie zniszczenia i jest to wina materiału.Notatka została przesłana do Opla. Z MM Cars dostałem maila że Opel odmówił wymiany lub naprawy.Napisałem osobiście do Opla o powtórne rozpatrzenie moich roszczeń....Opel odpisał ponownie odmownie i tu cytuję..."W OPISANEJ SPRAWIE KONTAKTOWALIŚMY SIĘ Z AUTORYZOWANYM SERWISEM MM CARS W KATOWICACH ODPOWIEDZIALNYM ZA WERYFIKACJĘ I DIAGNOSTYKĘ POJAZDU, ZGODNIE Z UZYSKANYMI INFORMACJAMI PRZEKAZUJEMY IŻ, POWSTAŁE USZKODZENIE DRĄŻKA ZMIANY BIEGÓW NIE POWSTAŁY NA SKUTEK WADY KONSTRUKCYJNEJ, MATERIAŁOWEJ!? NIE MIELIŚMY PODOBNYCH USZKODZEŃ DRĄŻKA Z.BIEGÓW W PRZECIWNYM RAZIE MOŻNA BYŁO BY DOMNIEMYWAĆ O NIEPRAWIDŁOWOŚCIACH MATERIAŁOWYCH TEGO ELEMENTU"... koniec cytatu. Zaproponowano mi wymiane odpłatną za prawie 800zł!!!! To jak to jest Panowie z MM CARS że stwierdzacie na miejscu że faktycznie uszkodzenie nie jest z mojej winy a na dodatek Pan kierownik serwisu w dniu 17.07.2018r po mojej kolejnej wizycie przyznaje że były przypadki takich uszkodzeń w innych samochodach marki Opel!!!!? Kto tu kłamie?! Opel "zwala" winę i odpowiedzialność na MM CARS a MM CARS na Opla. Skandal Panowie i tyle.....jest wada materiałowa widoczna gołym okiem a nikt się nie chce do tego oficjalnie przyznać! szkoda że nie nagrywałem rozmowy.Na koniec dodam że kierownik serwisu zaproponował II wariant i wysłanie gałki zmiany biegów do obszycia!! na mój koszt 150zł. Wstyd Panowie z MM CARS za "szwindle" i nie umiejętne cygaństwa z opiniami a Panowie z Opla za również cygaństwa że nie mieli rzekomo przypadków takich usterek! Może MM CARS nie stać na wymiane wadliwej gałki ale Opla również?! przy kosztach mojego zakupu za ponad 120 tyś zł? Na dzień dzisiejszy stan jest o wiele gorszy i staram sie prawie nie dotykać gałki bo odpadają całe kawałki!!!
Użytkownik sieci
23 czerwca 2018 06:10
Salon - samochody nowe
Po 6 latach współpracy zawiodłem się na nich
Użytkownik sieci
22 czerwca 2018 17:33
Salon - samochody nowe
Obsługa dno. Nie ...
... wiem co to było, obsługiwał mnie jakby przypadkowy gość albo oszust myślący, że trafił na idiotę. Chciałem kupić samochód i zostawić inny w rozliczeniu. Samochód który chciałem zostawić kupiony był w polskim salonie, nigdy nie był nawet draśnięty, na OtoMoto średnia cena przekracza znacznie 40 tys. zł, nie ma tańszego niż 39900 zł. Samochód był sprawdzany przez salon Hyundai przez ok. 45 min, potem pracownik salonu zaczął opowiadać jak to trzeba wyczyścić tapicerkę, wymienić klocki hamulcowe i inne takie bzdety, zachowywał się jak cwaniaczek na giełdzie, jedno co faktycznie mogło być wadą to jakiś wyciek oleju na silniku. Wiedziałem o tym wycieku bo samochód był sprawdzany w innym salonie ale tam trwało to 3 godziny i wszystko było na papierze a wyciek był typową usterką dla tego modelu i zaproponowano mi 35000 zł. W salonie Hyundai chłopczyk z obsługi powiedział, że mogą zaproponować mi maksymalnie 20 tys. zł ale nie na pewno, bo UWAGA - najpierw muszą sprawdzić samochód i może się okaże że aż tyle dać nie mogą!!! To co robili jak sprawdzali? Ciekawe jest też to, że samochód który chciałem kupić miał zdaniem pracownika salonu wielką zaletę bo ma silnik diesela, kilkanaście minut później dowiedziałem się że wadą mojego samochodu jest to że ma silnik.... diesla!!! Zmarnowałem cały dzień, przejechałem w obie strony ponad 400 km żeby posłuchać bzdur zatrudnionego tam niekompetentnego chłopczyka.
Użytkownik sieci
24 maja 2018 22:31
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 maja 2018 22:54
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 maja 2018 10:07
Salon - samochody nowe
Od wielu lat ...
... korzystam z usług serwisu. Profesjonalizm, doświadczenie, kompetencja - to były cechy serwisu. Ostatnio coś zmieniło się na gorsze. W ciągu ostatniego miesiąca trzykrotnie dzwoniłem do serwisu chcąc się umówić na wizytę i trzykrotnie obiecano mi, że oddzwonią, a potem cisza. Jak mam to rozumieć? Podział na lepszych i gorszych klientów? Mimo serwisowania u Was już trzeciego samochodu?
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2018 20:29
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu ...
... brak kompetencji i zaangażowania bardzo wysokie ceny
Użytkownik sieci
16 marca 2018 13:14
Salon - samochody nowe
Po pierwszej wizycie ...
... u tego dealera Mitsubishi byliśmy zadowoleni i pełni nadziei na dobry zakup samochodu. Szybko się jednak okazało, że to tylko złudzenie. Sprzedająca zupełnie nie interesuje się swoimi klientami. Obiecuje gruszki na wierzbie, wiedząc że nie może obietnic dotrzymać. Wprowadza również w błąd co do pakietów, Mamy wrażenie, że nie interesuje jej swoja prowizja. Podaje się terminy dostarczenia samochodu, które są od samego początku nierealne. Szczytem jest fakt, że zupełnie nie ma informacji ze strony sprzedającej, że są problemy z dostawą, a słowo przepraszam już nie przechodzi jej przez gardło. Na szczęście są inni, u których można szybko i bez problemu kupić samochód Mitsubishi.
Użytkownik sieci
27 lutego 2018 10:30
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
31 stycznia 2018 19:13
Salon - samochody nowe
jak jesteś zainteresowany ...
... kupnem ok ale serwis bardzo słabo, wyciąganie kasy od klienta a nawet nie umyja auta po akcji serwisowej, o której nawet Mitsubishi nie poinformowało.
Użytkownik sieci
28 stycznia 2018 10:41
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
5 października 2017 13:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 czerwca 2017 14:27
Salon - samochody nowe
Ok
Użytkownik sieci
11 kwietnia 2017 08:28
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta fatalna......