93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 marca 2024 14:05
Salon - samochody nowe
Jeśli ktoś zdecyduje ...
... się na zakup Hyundaia w TYM salonie, zalecam wsparcie za strony osoby znającaj się na samochodach, z "chłodną głową". Kieruję te słowa szczególnie do osób starszych, narażonych na manipulacje ze strony niedoedukowanych (lub celowo sprawiających takie wrażenie) sprzedawców. Absolutny brak kompetencji, nieznajomość oferty producenta, brak wiedzy na temat wyposażenia, opcji, dodatkowych opłat oraz podpisywanie umów "na oko", bez precyzyjnego określenia co zawiera pakiet, na który się decydujemy. Skutkuje to stawianiem klienta przed faktem dokonanym w momencie, kiedy wyczekany samochód trafia do salonu, gotowy do wydania i okazuje się, że to nie to, na co się umawialiśmy. Tak na zasadzie - "a może się nie zorientują, a może uda się wcisnąć"... W momencie, kiedy jednak próba zatuszowania niekompetencji (lub zwykłego oszustwa) nie pójdzie po myśli sprzedawcy "opiekującego się klientem", jesteśmy narażeni/zmuszeni do ponownego złożenia zamówienia i oczekiwania kolejnych 3 miesięcy na to, za co płacimy. Chcącym kupić nowego Hyundaia, polecam odwiedzić inne salony tej marki.
Użytkownik sieci
24 stycznia 2024 16:07
Salon - samochody nowe
Dodzwonić się do ...
... serwisu nie da, na miejscu czeka się 20 minut. Mnóstwo ludzi chodzi do koła a w serwisie nikogo nie ma. Każdy proponuje posiedzenie na kanapie i czekanie na serwisanta. Jak się znajdzie to mówi , że jest z serwisu blacharskiego. Pod zobowiązaniami jest podpisany ktoś kto jednak nie jest szefem. Tak słabo było tylko w BB w już nieautoryzowanym serwisie VW. Nie polecam.
Użytkownik sieci
24 listopada 2023 13:27
Salon - samochody nowe
Ocena za dział ...
... serwisu. Kompletny brak kompetencji jeżeli chodzi o kontakt z klientem. Straciłem mnóstwo czasu na braku kontaktu ze strony salonu mimo, że zostałem kilkukrotnie zapewniany ze taki się pojawi. Zostałem bez auta, bez informacji o stanie auta i terminie odbioru. Nie pomogła interwacja leasingodawcy. Notorycznie podawane błędne informacje, że auto będzie gotowe na dany dzień po czym kontakt się urywał. Finalnie auto odebrane i jak sam pan na miejscu powiedział, że miałem szczęście, że jest gotowe. Ocena 2, że auto w ogóle do mnie wróciło. Wiele napraw w życiu zlecałem do warsztatów jednak ta była najgorszym przeżyciem. Jeszcze bym zrozumiał jakby to było w małym warsztacie u "pana Janka", ale nie w renomowanym serwisie przy salonie samochodowym. Notabene naprawa silnika w rocznym aucie to już chyba standard w tych czasach.
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 22:47
Salon - samochody nowe
Miejsce wręcz kultowe ...
... otoczone niepowtarzalna nutka PRLowskiego traktowania klienta z delikatna nutka Naganiacza giełdowego lat 90 i petenta odwiedzajacegon urzad skarbowy gdy panie w okienkach maja okres. Na początek potraktują cie ignorancjom 3 wizyty umówione na daną godzinę i za każdym razem dokładnie godzina czekania nim się ktoś.toba zainteresejuje i były to wizytu na otwarcie o 9 rano jaki i popołudniu on 16tej. Wynika, że na umówionej spotkanie w MM cars należy się sóźnić dokładnie o godzinke to będziesz o czasie. Zwłaszcza zapadła.mi wizyta umówiona na 9ta rano przychodzisz do salonu umówiony kilka dni wcześniej i dowiadujesz się że szanowny Pan ekscelencja przyjmujący cię rozpoczyna pracę od 10tej rano. Obsluga serwisona? Nie da się wyrazić negatywnych emocji słowami których cenzura nie ogarnie. Pierwsza sprawa naginanie na serwisie wmawanie klientowi który podczas deszczu przyjechał na przegląd, że na tarczach jest korozja i trzeba przygotować się do wymiany tarcz hamulcowych bo na nich jezt korozja to nieuczciwe granie na pieniądze. Druga sprawa.do.zerwana linka zmiany biegów. Pierwszy raz spotkałem z przypadkiem że osoba kontaktowa mówi do mnie " jeszcze pan samochodu nie zdiagnozowaliśmy bo dopiero mamy czas w piątek ale to pana wina i trzeba wymienić linki zmiany biegów wybierak skrzynie biegów oraz drążek zmiany biegów na Pana koszt" Moja reakcją pojechałem do innego serwisu wymienili tylko linkę Miany biegów i to na gwarancji i wszystko gra
Użytkownik sieci
26 maja 2023 17:17
Salon - samochody nowe
Omijać szerokim łukiem. ...
... Samochód wrócił w gorszym stanie niż tam trafił. Dziwię się że Hyundai pozwala nazywać to miejsce jako ASO.
Użytkownik sieci
16 lutego 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Dramat! Hyundai Tucson, ...
... 2022, teraz 19tys km, 3x w serwisie włącznie z dzisiejszym i dopiero przy ostatniej wizycie, którą wymusiłem, elektrykom przyszło do głowy aby podpiąć auto do zewnętrznego systemu. Dzięki temu odkryli to z czym przyjechałem pierwszy raz. Na pytanie dlaczego wcześniej nie zostało to zrobione usłyszałem: "Niedopatrzenie". "Serwis" z patyków i pudełek, żeby nie powiedzieć dosadniej. Dodam tylko, że temat rozpoczęliśmy 31.10.22 i gdyby nie moja interwencja nadal nie zrobiliby NIC. Ciekawe jak długo teraz będę czekał na kontakt... ABSOLUTNIE ODRADZAM!
Użytkownik sieci
25 stycznia 2023 14:50
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
31 grudnia 2022 22:30
Salon - samochody nowe
Pani Karolina K ...
... to chyba znalazła się u Was przez pomyłkę.
Użytkownik sieci
11 listopada 2022 20:44
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... poziomie 1 gwiazdki to chyba za dużo. Przyjechałem o godz. 17:58 (czynne do 18)pod salon, gdy wysiadłem z auta i pracownik w eleganckiej koszuli, w środku widząc że mam zamiar wejść do środka karkołomnie rzucił się żeby wyłączyć wszystkie światła w salonie...... wystarczyło powiedzieć grzecznie że czynne do 18 ale cóż... tydzień temu próbowałem przez 5h dodzwonić się na dział części (wykonane 9 połączeń) więc pewnie takie zachowania są tam trenowane na szkoleniach z obsługi klienta
Użytkownik sieci
13 czerwca 2022 15:56
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Jeśli ...
... oddajesz im swój samochód, lepiej dobrze go sfotografuj. Przednia szyba została porysowana przy likwidacji szkody w trakcie naprawy z AC w MMCars. Rysy, co prawda, zostały usunięte, ale przy odbiorze, po reklamacji, pojawiła się nowa - osoba z działu likwidacji szkód miała do mnie oddzwonić w tej sprawie, ale nie zrobiła tego.
Użytkownik sieci
6 maja 2022 15:12
Salon - samochody nowe
Przy zakupie samochodu ...
... może obsługa na wysokim poziomie, ale jak już jest potrzebna obsługa pogwarancyjna to słabo. Dodzwonić się nie można a na tel zwrotny czekam już 4 dzień!!! Teraz mam wykupić polisę a żeby to zrobić należy skontaktować się z dealerem ciekawe czy mi się to uda nim upłynie termin ważności polisy.
Użytkownik sieci
23 kwietnia 2022 14:05
Salon - samochody nowe
Naprawdę słabe miejsce, ...
... brak zainteresowania klientem, choć mam szczęście że nie dostałem kopa. Pewnie dlatego że nikt się nie pojawił przez 13 min. Ogólnie dla mnie HIT !!!!!!!!!
Użytkownik sieci
11 listopada 2021 13:30
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 września 2021 17:15
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
29 kwietnia 2021 12:01
Salon - samochody nowe
Obsługa w tym ...
... miejscu jest po prostu straszna. Byłam zdecydowana na kupno jednak Pan sprzedawca mnie skutecznie od tej decyzji odwlekł. Zacznijmy od lekceważonego zachowania na widok młodej osoby. Następnie brak wiedzy. Jak sprzedawca moze nie posiadać podstawowej wiedzy?? Pani w dziale finansów musiała tłumaczyć wszytko od zera. NIE POLECAM TEGO MIEJSCA. Jeżeli bardzo zależy wam na tej marce polecam pojechać na rozdzinskiego.
Użytkownik sieci
11 marca 2021 15:54
Salon - samochody nowe
Witam samochód Mitsubishi ...
... zakupiłem rok temu .Jeśli chodzi o obsługę i wydanie samochodu należy się szacunek i pochwała pani Izie. Natomiast obsługa serwisowa pozostawia wiele do życzenia.Po naprawieniu szkody zapomniano zamontować czujnika .Zdarza się każdemu .Czekając 3 tyg na odzew z strony serwisanta dzwoniąc z zapytaniem kiedy mogę przyjechać na montaż czujnika zserwisant mnie przeprasza i twierdzi że jeszcze go nie zamówił . Czujnik został wymieniony ale jako klient który kupił auto i chciałem być stałym klientem podziękowałem za usługi . Pozdrawiam wybrałem inny salon Mitsubishi
Użytkownik sieci
28 listopada 2020 10:11
Salon - samochody nowe
Zero zainteresowania klientem,brak ...
... kompetencji oraz ofert sprzedawcy,doradca sprzedaży sprawiał wrażenie co wy tutaj chcecie.Szczerze odradzam.
Użytkownik sieci
21 listopada 2020 10:07
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 lipca 2020 15:05
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
19 czerwca 2020 23:21
Salon - samochody nowe
Szlachetna postawa dealera, ...
... prawdopodobnie zatrudnia osoby niedosłyszące, tylko szkoda że na serwisie. Oddałem auto na przegląd, zwróciłem uwagę na kilka elementów. Przy odbiorze usłyszałem że wszystko jest ok, nic nie słychać. Za jakiś czas oddałem auto do innego serwisu i wymienili gwarancyjne części na sumę ok 10tys. Gdyby nie profesjonalizm konkurencji, za kilkanaście tys km auto by rozpadło się w trasie. W mmcars liczy się tylko sztuka i kasa. Nie polecam. Wygląd salonu i słodzenie klientowi to nie wszystko. Panowie, oprócz słów liczą się czyny. A wy zakończyliście tylko na słowach... EDIT: opinie są dla was na pewno cenne, bo wpływają na zarobek, niestety klienci serwisu już cenni nie są. Nie widzę potrzeby wyjaśniania sytuacji, dla mnie jest ona prosta, oddałem auto na przegląd, wskazałem usterkę opisując co to może być, a wasi pseudo mechanicy stwierdzili że jest OK. Inny serwis od razu potwierdził moje przypuszczenia i naprawił usterke, czyli to nie było moje widzimisię. Była to moja ostatnia wizyta, a komentarz może pozwoli uchronić kilka osób przed niewłaściwym serwisowaniem ich aut.