93%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
7 marca 2020 11:11
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... serwisu ostatnio mieli promocję na klimatyzację, po wykonanej usłudze i przejechaniu 3 miesięcy i około 2 tyś km zaczęło smierdziec w aucie . Ale spojrzałem na fakturę no filtr był wymieniony , postanowiłem zobaczyć filtr i co się okazało filtr nie był wymieniony od nowości zakupionego pojazdu, a to aż dwa lata. Złożyłem też reklamację ze jest problem z drzwiami okej pani uprzejma rozwiążemy problem za około tydzień będzie dzwonić minęło prawie cztery miesiące i cisza. Ale jeżeli jedziecie na serwis to pierwsze co żebyście opinie dobrą w Emailu wystawili jak wam wyślą. Miałem dobre zdanie o tym servisie ale teraz po takim oszustwie już tam nigdy nie pojadę jestem ciekaw czy wogule coś zrobili ale 1200 zł wzieli jedna wielka kpina. Więc najlepiej być przy wymianie. Szkoda że szefowie tym się nie interesują. Jak się już sprzeda pojazd to potem bujaj się sam z tym problemem.
Użytkownik sieci
2 marca 2020 17:39
Salon - samochody nowe
Dzwonić się do ...
... serwisu celem umówienia wizyty przypomina możliwość trafienia 5 w Totolotku
Użytkownik sieci
29 października 2019 21:12
Salon - samochody nowe
Do dnia dzisiejszego ...
... tj. 29 października 2019r. polecałam wszystkim znajomym MM Cars Kościuszki Autoryzowany Dealer Hyundai Katowice. Niestety, jak się okazuje za zaufanie płaci się wysoką cenę. Problemy przysporzyła mi naprawa powypadkowa, która trwała od 14 października do dnia dzisiejszego. Dobrze, że po odbiór auta, pierwsze podejście 22 października udałam się z synem. Razem zgłosiliśmy zastrzeżenia, które były tak widoczne, że nie rozumiem dlaczego kazano mi zgłosić się po odbiór. Przecież w autoryzowanym serwisie pracują , powinni pracować fachowcy i takie usterki nie powinny im umknąć: 1. Niepoprawnie spolerowany błotnik i zderzak. 2. Deformacja zderzaka w okolicach pod otwarciem bagażnika. 3. Wtrącenia w lakierze wokół wlewu paliwa. 4. Widoczna "skorka pomarańczowa" w górnej części słupka tylnego i wtrącenia w lakierze. 5. Spasowanie lampy - szczelina 5-10 mm. 6. Dopasowanie klapki wlewu paliwa. 7. Brak wydania części z demontażu.. Samochód nadal pozostał w serwisie. Kolejny tydzień uciekł na problemach z kontaktem z serwisem, moich telefonach z pytaniem o status poprawek po naprawie. Auto odebrałam w dniu dzisiejszym, po deszczu, mokre. Pomimo starań, żeby zdążyć odebrać auto z rąk pracownika, z którym się umawiałam, tak się nie stało, wyszedł wcześniej. Pracownik serwisu, któremu sprawę przekazano podsunął mi dokument do podpisu, czego nie zrobiłam i nie miał nawet zamiaru wyjść ze mną na zewnątrz do samochodu, w celu oględzin. Zrobił to po mojej uwadze, a po powrocie podyktował mi formułkę odbiór bez uwag, co zrobiłam bardziej zestresowana sytuacją niż przekonana. Nie usłyszałam nawet ludzkiego przepraszamy za niedogodności. Za to ja podziękowałam, pożegnałam i opuściłam salon. Z pewnością od dziś będę odradzała korzystanie z serwisu MM Cars Kościuszki Autoryzowany Dealer Hyundai. Podkreślę słowo autoryzowany (?).
Użytkownik sieci
25 października 2019 13:22
Salon - samochody nowe
Dostali 3 szanse ...
... na wykazanie się w każdej z dziedzin: 1. Zakup- człowiek tam pracujący (na pewno na miano sprzedawcy nie zasługuje) nie znał wersji wyposażeniowych modelu, nie wiedział czy i jaki rabat może dać (chciał wiedzieć co proponuje konkurencja) i od razu chciał podpisywać umowę, chociaż nie wiedział nic. BTW, mieli tam bardzo dobrego handlowca ze 2 lata temu, niestety już tam nie pracuje. 2. Serwis - pierwszy przegląd, serwisanci jak zwykle nie widzą i nie słyszą żadnych wad, pewnie jakbym przyjechał po gwarancji to wszystko by poprawili za kilka tys. 3. Ubezpieczenie po roku - na maila z prośbą o ofertę nie odpowiedzieli. To był mój ostatni kontakt z halą wystawową hyundaia
Użytkownik sieci
23 października 2019 07:37
Salon - samochody nowe
Dokładnie rok temu ...
... chciałem zakupić u nich nową Elantrę. Była wystawiona na otomoto lecz nie było jej na stanie (kolor marina blue). Wcześniej byłem na jeździe próbnej. Pracownik patrzył na zegarek był koniec dniówki za kwadrans. Twierdzili że nie ma Elantry w Polsce w kolorze który chciałem. Odpuściłem to auto ale podkusiło mnie i podjechałem do Waro Katowice. Kierownik salonu po kilku godzinach oddzwonił że ma dla mnie Elantrę w marina blue. Da się?
Użytkownik sieci
12 września 2019 15:41
Salon - samochody nowe
WYOBRAŹMY SOBIE ŻE ...
... ZDECYDOWANY KLIENT CHCĄCY ZAKUPIĆ WIELKIEGO HYUNDAI'a W SUPER OPCJI JEDZIE NA UMÓWIONE SPOTKANIE PODPISAĆ STOSOWNE DOKUMENTY I NIC , SPRZEDAWCY NIE BYŁO , POSZEDŁ SOBIE DO DOMU hehehe TAKA GWIAZDA
Użytkownik sieci
5 lipca 2019 19:56
Salon - samochody nowe
Nie życzę nikomu ...
... kupić tam auta zrobią z Ciebie idioty
Użytkownik sieci
8 kwietnia 2019 20:46
Salon - samochody nowe
Nie polecam tego ...
... miejsca, mechanicy chyba ślepi, straciłem przez nich kilkaset złotych, na przeglądzie stwierdzono stwierdzono sparciałe tuleje, zakupiłem je więc i oddałem auto do mechanika i okazało się że tuleje są w bardzo dobrym stanie, pisałem maila z reklamacją ale zero odzewu.
Użytkownik sieci
1 lutego 2019 16:44
Salon - samochody nowe
Tragedia. Dostarczyłem samochód ...
... do wymiany piór w wycieraczkach okazało się, że trzeba wymienić inne elementy mechaniczne. Niestety nie zostałem o tym poinformowany i spędzając błogie chwile w niewiedzy po 3 godzinach postanowiłem zadzwonić do salony bo ileż można wymieniać wycieraczki. Gdy udało mi się dodzwonić, dowiedziałem się, że samochód prawdopodobnie zostanie do jutra. Dowiedziałem się, że jeszcze jest możliwość aby samochód dzisiaj wyjechał tylko trzeba sprawdzić czy jest na magazynie wymagana część. Słaby przepływ informacji. Po 15min minutach, nie wiedząc czy dana część jest czy też nie, udałem się na peron w celu powrotu do domu. Na dworcu głównym dostałem telefon z pytaniem czy mam jak wrócić. Gwiazdka za lokalizację.
Użytkownik sieci
15 stycznia 2019 08:40
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
25 grudnia 2018 09:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 grudnia 2018 15:53
Salon - samochody nowe
Szkoda gadać
Użytkownik sieci
10 grudnia 2018 16:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
7 listopada 2018 19:55
Salon - samochody nowe
Umówione spotkanie w ...
... celu przedstawienia oferty SPECJALNIE DLA CIEBIE, Pan sprzedawca zakreslil w kółko cenę na ulotce i to by było na tyle. Pisanie o specjalnych rabatach i indywidualnym podejściu do klienta to zwykłe KŁAMSTWO. W innym salonie zostałem profesjonalnie obsluzony, dostalem konkretna znizke i samochod kupiłem Rozmowa ze sprzedawcą trwała 1 min. NIE POLECAM!!!
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 17:50
Salon - samochody nowe
Podjechalem dzisiaj w ...
... celu kupna Hyundai i20 w wersji comfort. W rozliczeniu chciałem dać swoje obecne auto, które zostalo wycenione w MM cars na 3 stawach na kwote 10 000. Podszedłem do Pan w okularach i powiedziałem co mam na myśli. Sprzedawca stwierdzil, że mają ostatni taki samochód w cenie 54 tys. Wiec pytam jaka bedie cena po upustach i zostawieniu auta w rozliczeniu. Po czym wskazal wyzej wymienioną kwotę. Więc sobie myślę gdzie tu te rabaty, skoro w innym salonie zaproponowali mi znacznie niższą cenę. Siedzę dalej przy Super sprzedawcy biurku i ów Pan przeprosił mnie i rzekł że ma innego klienta. A ja to co? Ze szkla nie jestem. Super podejście do klienta. Taki Pan wiele chyba nie zdziała na rynku. Pozdrowienia dla Salonu, dla którego liczy się klient Bardzo dziękuję za zainteresowanie się moją sprawą. Udało mi się kupić samochód ktory mnie interesował w salonie okolicach Pszczyny. Pozdrawiam
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 16:04
Salon - samochody nowe
Miło i przyjemnie. ...
... Super poczekalnia z przepyszną kawą. Wszystko punktualnie i z klasą. Tylko po każdej wizycie na serwisie muszę jechać ponownie, gdyż zawsze coś przestaje działać w aucie. Taki zbieg okoliczności... Za każdym razem!
Użytkownik sieci
5 listopada 2018 10:50
Salon - samochody nowe
Piszę tą opinię ...
... prawie po dwóch latach od wizyty w tym serwisie, ponieważ każdorazowe odpalenie samochodu przypomina mi jak serwis podszedł do ,,przeglądu technicznego gwarancyjnego". Przyjechaliśmy z samochodem w którym silnik pięknie pracował, przebieg samochodu 40000km ( po zapaleniu silnika nie było go słychać ) po w/w przeglądzie wszystko się zmieniło. Silnik po uruchomieniu bardzo głośno pracuje, tak jak diesel, byliśmy z reklamacją w serwisie nawet dwa razy, ale stwierdzili że jest wszystko ok. Zostawione 1000 złotych za przegląd. Jestem ciekawa co tak naprawdę serwis zrobił z naszym samochodem. Nie polecam, wręcz odradzam.
Użytkownik sieci
26 października 2018 17:29
Salon - samochody nowe
Obsługa taka sobie, ...
... Klient jest obsługiwany "na siłę". Porażka
Użytkownik sieci
24 października 2018 08:58
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
21 października 2018 13:40
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki