85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
3 marca 2022 22:58
Salon - samochody nowe
Jeżeli chodzi o ...
... wymianę prostych materiałów eksploatacyjnych to jest ok. Plus za krótki czas przeglądu. Bo w niektórych serwisach, gdzie wymieniany jest praktycznie olej, a samochód stoi 5h. To tutaj 1h. Ale zaangażowanie i diagnostyka rzeczy poza. Szczególnie na gwarancji słaba.
Użytkownik sieci
24 lutego 2022 07:51
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 lutego 2022 14:04
Salon - samochody nowe
Polecam ten salon, ...
... mila i profesjonalna oblsuga - pani Karoliny Kubiak. Samochod spelnia moje oczekiwania
Użytkownik sieci
5 lutego 2022 15:10
Salon - samochody nowe
(Przetłumaczone przez Google) ...
... Wyjątkowo kiepski wybór. Chciałem usiąść i zobaczyć w nowym Tuscon, ale dla 4 modeli na wystawie wszystkie 4 były Konas. Nie rozumiem, po co mieć 4 jednostki tego samego modelu. Niestety wizyta była stratą czasu. (Wersja oryginalna) Extremely poor choice. Wanted to take a seat and see in new Tuscon, but for 4 models on exhibition all 4 were Konas. Don't understand why having 4 units of same model. Sadly visit was a waste of time.
Użytkownik sieci
4 lutego 2022 06:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 lutego 2022 23:32
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 stycznia 2022 11:59
Salon - samochody nowe
Wreszcie odebrałem swojego ...
... Tucsona Executive. Wielkie podziękowania dla całej ekipy firmy, w szczególności dla: Pana Bartłomieja Bednarczyka, Paniom: Karoli Borowa, Ewie Pycek, Joannie Grabowskiej oraz Panu Olgierdowi Jaworskiemu i Michałowi Kryczka. Profesjonalne podejście do klienta obym takich ludzi spotykał na swojej drodze. Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI!!!!
Użytkownik sieci
27 stycznia 2022 13:10
Salon - samochody nowe
Problem z autem ...
... rozwiązany błyskawicznie. Miła i fachowa obsługa pozdrawiam Pania Joanne i Angelike przemile panie z serwisu 😊
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 21:01
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
25 stycznia 2022 11:16
Salon - samochody nowe
Szczególne podziękowania dla ...
... Pana Łukasza z działu części za profesjonalną, kompleksową pomoc!
Użytkownik sieci
24 stycznia 2022 20:43
Salon - samochody nowe
Super obsługa
Zbigniew Bez
13 stycznia 2022 21:11
Salon - samochody nowe
Bałagan, olewanie i dziwne oferty
Dawno nikt mnie tak nie rozczarował i nie wpuścił w maliny oraz straty finansowe. Profesjonalizm na poziomie bazarku, za to opowiadanie bajek na poziomie master.
We wrześniu 2021 r. Salon przedstawił mi ofertę na zakup samochodu z terminem odbioru najpóźniej w grudniu 2021 (bo mieli zamówione wcześniej). Sprzedawca gwarantował, że zamówienie i jego realizacja jest absolutnie pewne (dopytywałem o to znając sytuację na rynku).
Zawarłem umowę, wpłaciłem zaliczkę (przed zadatkiem bronili się jak diabeł przed święconą wodą).
Po miesiącu zadzwoniłem zapytać jak postępy - dowiedziałem się, że wszystko jest dobrze, tylko będzie małe opóźnienie i samochód będzie po świętach. Ok. Rozumiem.
Po upływie kolejnego miesiąca na wszelki wypadek zadzwoniłem ponownie i... Dowiedziałem się, że moje rzekomo 100% pewne zamówienie zostało skasowane przez centralę! Pomijam to że Hyundai Motor Poland tego nie potwierdził i że wg tego co się dowiedziałem, ktoś coś spierniczył, albo chciał się wyślizgać z udzielonego na umowie rabatu.
Nikt nawet nie był łaskaw mnie poinformować, że samochodu nie będzie, przez co straciłem możliwość skorzystania z innych ofert w innych salonach. Gdybym nie zadzwonił czekał bym jak cielę do końca roku, żeby na koniec zostać z ręką w nocniku.
Oczywiście zaproponowano mi inny samochód - z odbiorem w lutym/marcu 2022 (teoretycznie), za to już po znacznie wyższych cenach na 2022 i ze znacznie mniejszym rabatem albo całkiem bez rabatu - bo nie wiadomo czy będą. To dziwne, bo pozycja samochodu na warunkach wg cennika na 2022, ktorego wówczas nie było została złożona w listopadzie 2021. Salon miał więc zamówione samochody z 2021 i na 2021 bo Hyundai nie przyjmował jeszcze zamówień na 2022 i jak wspomniałem nie było cennika. Nie trudno się domyślić o co chodziło.
Ja nie oczekuję noszenia na rękach, ale kiedy kupuje się coś za prawie 140 tys., to jednak jakiejś kultury i odpowiedzialności ze strony sprzedawcy chyba należy się spodziewać? To niemałe pieniądze i decyzja o ich wydaniu nie może opierać się na wciskaniu kitu i udawaniu, że jest ok.
W efekcie cała przygoda z Hyundai Motortest, kosztowała mnie stratę możliwości kupienia samochodu w ustalonej cenie, konieczność kupienia gdzie indziej, innej wersji i na znacznie gorszych warunkach, niż te które miałem oferowane przez innych we wrześniu. Gdybym nie dał się wyrolować w Mototrest miałbym samochód taki jaki chciałem, o kilka tysięcy taniej, i nie straciłbym kilku dni na jeżdżenie i wydzwanianie w jego poszukiwaniu na ostatnią chwilę po całej Polsce.
Przy odbieraniu zaliczki z anulowanej umowy obsługa była miła, zostałem nawet uprzejmie zapytany czy napiję się kawy (jakby mi jeszcze było potrzebne podniesienie ciśnienia), jednak "przepraszamy" czy czegokolwiek w tym stylu się nie doczekałem.
Nie polecam, a raczej przestrzegam. Sytuacja na rynku jest trudna ale to nie może być usprawiedliwieniem dla takich wałków.
Warto też zobaczyć inne opinie, jakoś dziwnie dużo wśród nich zachwytów ze strony klientów mających na swoim koncie tylko jedną opinię - tę dla Motortest - przypadek?
Użytkownik sieci
12 stycznia 2022 14:54
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 stycznia 2022 12:24
Salon - samochody nowe
Super obsługa przy ...
... zakupie auta, szczególe podziękowania dla Pana Bartłomieja Bednarczyka. Proszę tak trzymać :-)
Użytkownik sieci
29 grudnia 2021 08:23
Salon - samochody nowe
Nikomu nie polecam ...
... jak serwis za pieniądze to miło i szybko zrobiony jeśli chodzi o naprawę usterki na gwarancji to cztery razy samochód był w serwisie i nadal nie zrobiony. Ponadto nowy samochód a opony zimowe nie nadają się do jazdy
Użytkownik sieci
27 grudnia 2021 16:25
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 08:46
Salon - samochody nowe
Przed kilkoma dniami ...
... kupiłem w salonie nowy samochód. Akurat dostępny był interesujący mnie model. Doskonała obsługa przedsprzedażna, pełny profesjonalizm pana Karola Walerzaka z działu nowych samochodów. Każdej firmie mogę tylko życzyć takich pracowników, oby byli doceniani przez przełożonych!
Użytkownik sieci
15 grudnia 2021 08:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 grudnia 2021 11:22
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
9 grudnia 2021 21:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek