85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2020 10:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 15:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 18:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 13:57
Salon - samochody nowe
Wczoraj odwiedziłam salon ...
... Hyundai Motortest na Hynka ,interesuje się samochodem i20 ,obsługa Pana Rafała Słupeckiego była na najwyższym poziomie ,przede wszystkim merytoryczna spośród innych salonów które odwiedziłam...nie jestem jeszcze gotowa na zakup modelu i20 , ale pan Rafał przyczynił się do tego ,że wrócę do tego salonu ,po wcześniejszym kontakcie z państwa opiekunem ,dlatego daję maksymalną ilość gwiazdek...pozdrawiam.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 19:02
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam korzystanie ...
... z usług tego dealera! Bardzo nieuprzejmi sprzedawcy, którzy traktują klienta jak kogoś kto im tylko zakłóca spokój.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 10:46
Salon - samochody nowe
Miła obsługa.Serwuja napoje na czas oczekiwania.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 09:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 17:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2020 10:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 18:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 07:57
Salon - samochody nowe
W dnu wczorajszym ...
... 21.07.2020 byłem w ASO na przeglądzie IX35, był to ostatni przegląd na gwarancji. Zgłosiłem usterki gwarancyjne: wytarta gałka zmiany biegów i uszkodzone siedzenie. Kierownik serwisu powiedział, że jest to mechaniczne uszkodzenie, jak poprosiłem aby poszedł ze mną do samochodu i pokazał mi uszkodzenia mechaniczne to otrzymałem odpowiedz, że chcę sobie podnieść wartość samochodu. Gdzie ten sam człowiek dwa lata temu jak mówiłem, że plastik niszczy siedzenie, powiedział abym poczekał i zgłosimy to do centrali w ostatnim roku. Teraz już nie pamięta takiej sytuacji- jest mi bardzo przykro gdyż przez pięć lat serwisowałem tylko i wyłącznie w tym serwisie. Na siedzeniu jest pęknięcie i tu może faktycznie jakoś się przecięło, ale wada fabryczna ocierającego plastiku i niszczącego skórę siedzenia to nie jest uszkodzenie mechaniczne. Rozumiem, że jak się kończy gwarancja to firmie Motortest nie zależy na kliencie i jego dobru bo nie ma się pewności czy dalej będzie serwisował w ASO. Jest to przykre i nie profesjonalne i rzutuje na cała firmę Hyundai
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 16:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 12:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 lipca 2020 10:34
Salon - samochody nowe
Świetne auto KONA, ...
... jestem bardzo zadowolona z samochodu i wspaniałej obsługi.
Użytkownik sieci
10 lipca 2020 19:11
Salon - samochody nowe
Bardzo gorąco polecamy ...
... Salon Motortestu. W szczególności podziękowania należą się Panu Rafałowi Słupeckieemu, który służył nam profesjonalną pomocą od przejścia przez próg salonu do odjechania Hyndaiem Tusconem. Podziękowania należą się również Panią na recepcji, które były zawsze miłe i uśmiechnięte i robią bardzo dobrą kawę. Pozdrawiamy wszystkich serdecznie.
Użytkownik sieci
9 lipca 2020 17:22
Salon - samochody nowe
Dziękuję bardzo działowi ...
... blacharsko lakierniczemu za fantastyczne podejście do klienta i profesjonalne zajęcie się samochodem, tak trzymać!
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 21:10
Salon - samochody nowe
Miałem okazję korzystać ...
... z usług przy poszukiwaniu sprawdzonego używanego samochodu. Profesjonalna obsługa działu aut używanych, dobry kontakt z klientem i rzeczowo przekazane wszystkie informacje. Pozdrawiam Pana Olgierda.
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 12:55
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, bardzo ...
... serdecznie pragnę podziękować za profesjonalną obsługę Panu Krzysztofowi KIEDROWSKIEMU, który jest człowiekiem kulturalnym, uczynnym i obdarzonym poczuciem humoru. Super, super, super tak trzymać Panie Krzysztofie, określa Pan bardzo wysoki poziom, jakim powinni cechować się wszyscy obsługujący klientów. Jeszcze raz dziękuje posiadacz Hyundaia tucsona
Użytkownik sieci
6 lipca 2020 08:55
Salon - samochody nowe
Zakupiliśmy z żoną ...
... Tucsona w tym salonie. Wszystko załatwialiśmy zdalnie, gdyż mieszkamy w innej części kraju. Pan Bartlomiej Bednarczyk poprowadził wszystko sprawnie, tak, że do salonu musileliśmy przyjechać tylko po auto, a wszystkie formalności były już załatwione. Polecam!
Użytkownik sieci
4 lipca 2020 14:49
Salon - samochody nowe
Kupiłam auto używane ...
... w tej firmie i jestem bardzo zadowolona z autka , bardzo sprawna obsługa i super mi doradzili konkretny model, polecam wszystkim.