85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2024 14:26
Salon - samochody nowe
Serwisuję mój samochód ...
... w tym serwisie 3 rok. Z każdym przeglądem jakość obsługi jest coraz gorsza. W zeszłym roku, pani przyjmowała moje zgłoszenie, gdzie przy mnie był samochód oglądany itp. W tym roku, zostałam zaproszona do automatu, żeby zostawić kluczyki. Nikt mnie nie zapytał czy mam jakieś uwagi, problemy. Przegląd miał trwać 2h. Po 4h wróciłam do salonu odebrać auto, ale samochód nie był jeszcze gotowy i miałam poczekać. Po godzinie czekania poszłam zapytać ile jeszcze, to pani stwierdziła, że poszła na obiad i myślala, że kolega wyda mi auto. Wymiana filtrów i oleju - trwała w sumie 5h, a do tego nie sprawdzili mi powłoki lakieru co też od razu zawsze robiłam i co roku zaznaczone było w książce serwisowej. Wszyscy są bardzo mili i uprzejmi, ale poziom usług jak widać żałosny...
Użytkownik sieci
27 marca 2024 17:47
Salon - samochody nowe
Obsluga sprzedazy aut ...
... leży po prostu maja chyba za duzo klientow a chcialem 2 auta.dodam ze aby umówić sie na jazde probna trzeba podpisać cyrograf w ktorym stoi ze w przypadku kolizji z kogokolwiek winy salon moze roscic sobie prawo do odsxkodowania za auto (A gdzie autocasco?). Rekord świata to jest…
Użytkownik sieci
5 marca 2024 20:55
Salon - samochody nowe
Brak kontaktu
Użytkownik sieci
25 lutego 2024 10:01
Salon - samochody nowe
We wrześniu 2021 ...
... r. salon przedstawił mi ofertę na zakup samochodu Hyundai Tucson, z terminem odbioru najpóźniej w grudniu 2021. Sprzedawca gwarantował, że zamówienie i jego realizacja jest absolutnie pewne (dopytywałem o to znając sytuację na rynku). Zawarłem umowę, wpłaciłem zaliczkę (zadatku nie chcieli przyjąć). Miesiąc później zadzwoniłem zapytać, co się dzieje - dowiedziałem się, że wszystko ok, tylko będzie małe opóźnienie i samochód będzie po świętach. Po upływie kolejnego miesiąca zadzwoniłem ponownie i... Dowiedziałem się, że moje w 100% pewne zamówienie zostało "skasowane przez centralę". Dowiadywałem się o to bezpośrednio w "centrali", gdzie tego nie potwierdzono. Zasugerowano, że sprzedawca Motortest być może dał rabat, z którego chciał się wycofać. W Motortest nikt nawet nie był łaskaw poinformować, że samochodu nie będzie. Gdybym nie zadzwonił czekał bym jak do końca roku, żeby na koniec zostać z niczym. Zaproponowano mi inny samochód - z odbiorem w lutym/marcu 2022 (teoretycznie), za to już po znacznie wyższych cenach na 2022 (dziwne bo zapisów jeszcze nie było) i ze znacznie mniejszym odpustem albo całkiem bez - bo nie wiadomo było czy jakieś będą. Ja nie oczekuję noszenia na rękach, ale kiedy kupuje się coś za prawie 140 tys., to jakiejś kultury i odpowiedzialności ze strony sprzedawcy chyba można oczekiwać? To niemałe pieniądze i decyzja o ich wydaniu nie może opierać się na robieniu w balona. Przygoda z Hyundai Motortest, przyniosła mi wymierne straty - czasu i pieniędzy. Na ostatni moment musiałem szukać samochodu po całym kraju, w końcu kupiłem gdzie indziej, ale stresu jaki zapewnił mi Motortest nic nie rekompensuje. Gdybym od początku nie próbował kupić w Mototrest, miałbym samochód taki, jaki chciałem, w terminie i nie straciłbym kilku dni na jeżdżenie, szukanie i wydzwanianie po całej Polsce, żeby go kupić. Przy zwrocie zaliczki za zerwaną umowę, obsługa była miła, zostałem nawet zapytany czy napiję się kawy (jakby mi jeszcze było potrzebne podniesienie ciśnienia), jednak "przepraszamy" czy czegokolwiek w tym stylu się nie doczekałem. Kulturę i "profesjonalizm" Motrtest każdy może ocenić sam. (Publikacja treści została opóźniona przez zgłoszenia rzekomych naruszeń dokonywane przez Motortest - nawet tu są nieuczciwi).
Użytkownik sieci
17 stycznia 2024 20:17
Salon - samochody nowe
Fatalna i nieuprzejma ...
... obsługa klienta. Przy umówieniu się na konkretną godzinę na przegląd techniczny pojazdu, nie podaje się informacji,że trzeba przyjechać z gotówką i że samo badanie techniczne jest kłopotliwe dla obsługi. Poinformowano mnie telefonicznie,że przegląd potrwa ok.2 h. Na miejscu okazało się,że trzeba czekać 4 h. Zamówiłam serwis klimatyzacji - przy odbiorze okazało się,że pracownik, cytuję, "zapomniał dopisać do zlecenia". Przy poprzednim przeglądzie pojazdu w tym punkcie, uszkodzono mi cześć miski olejowej. Stanowczo odradzam ten serwisowanie w tym salonie - zwłaszcza porównując z jakością innych punktów obsługi w Warszawie.
Użytkownik sieci
8 grudnia 2023 22:21
Salon - samochody nowe
3 years ago ...
... I posted a 5 star review for this dealership. What a difference 2 years can make. This year I've had 2 substandard services, and 1 repair work. The last service they were unable to replace the fuel filter even though I informed them to do this prior to booking. A bulb was not fixed even though it was informed at the appointment check-in. Warning Information about expired license on maps screen not fixed. I requested a review of the wheel bearings but did not receive any information on their condition. I sat over 3 hours for this service and the car would have taken longer if I wanted it cleaned. The repair work earlier this year was the main failure of this dealership. It took 2 weeks to replace the rear bumper and have it painted, unfortunately with the incorrect contrasting second trim colour. The handling of the insurance claim with the other party was not done with my car's interest at heart. The exhaust was damaged and yet the individual who was responsible for car repairs declared he did not have experience with this matter. I would have to take the matter in my own hand with the insurance company of the other party. They have now increased what percentage of the item they will cover. Hyundai dealerships should be a place to take care of your Hyundai car and your investment. I have sent emails to the dealership repair and management departments which remain unanswered. Unfortunately this dealership seems too busy to handle the workload around servicing cars like it did 2 years ago. I must seriously consider whether to remain loyal to this dealership or find another one.
Użytkownik sieci
6 grudnia 2023 12:08
Salon - samochody nowe
Dzień dobry. Obsługa ...
... miła i bezproblemowa. Jedyne co mi się nie spodobało to stan mojego auta po serwisie. Oddałem samochód czysty w środku bez grama piasku. Po wykonanej usłudze na wycieraczce kierowcy pozostawiony totalny brud jakby auto śmigało tydzień na taxi. Próg auta brudny i wykopany. Ja rozumiem warunki, które panują na zewnątrz. Ale szanujmy się. Oddałem auto do „SERWISU” czyste i również takie chciałbym odebrać. Nie wspomnę o zaślepce od bezpieczników, która była rzucona na kokpit. Brak słów. W serwisie wspomniano, że auto zostanie „bardzo dokładnie” umyte, ponieważ będzie wykonany przegląd nadwozia (karoseria) na 30 tysięcy przebiegu. A więc auto zostało umyte, ale tylko blachy. Reszta auta nie była umyta. Na sam koniec dodam tylko, że w serwisie Kia nigdy nie było z tym problemu. Auto zawsze było umyte z zewnątrz i w środku. Szkoda, że serwis Hyundai Hynka robi „na sztukę”. Te dwie gwiazdki są dla miłej Pani z obsługi. Zostało tylko szukać innego serwisu ;) pozdrawiam
Użytkownik sieci
19 listopada 2023 00:28
Salon - samochody nowe
Самый худший дилер ...
... на котором только был ! Работать вообще не хотят Приехал по записали поставили перед фактом что сегодня они сделать уже ничего не могут давайте через недели две так как раньше у нас не будет времени !!! Просто ужас
Użytkownik sieci
23 października 2023 12:41
Salon - samochody nowe
Pan Aleksander A. ...
... - najwyższa ocena, super doradca, pełen profesjalizm, znajomość sprzedawanego samochodu i cierpliwość dla klienta. Polecam! Ale: Blisko 11 miesięcy później: próba oddania auta na przegląd i przekładkę opon - zamówiony w systemie podczas rozmowy telefonicznej termin - kilka dni później okazał się być jednak zajęty (jakim cudem w dobie dygitalizacji?) i nie ma mowy o tym terminie a zależało mi bardzo. Do widzenia się z państwem.
Użytkownik sieci
2 października 2023 20:05
Salon - samochody nowe
Absolutnie nie polecam.
Użytkownik sieci
2 października 2023 13:48
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 sierpnia 2023 14:19
Salon - samochody nowe
Auto odebrane z ...
... naprawy okazało się być w gorszym stanie niż przed jego pozostawieniem. Przez kilka lat serwisowałem auto w tym salonie i wszystko było ok, teraz coś poszło nie tak. Nie została znaleziona poważna awaria, którą naprawiłem w innym salonie za niewielki procent ceny, którą zapłaciłbym w serwisie markowym. Następne auto pochodzi już od innego producenta.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 16:38
Salon - samochody nowe
Dnia 18 sierpnia ...
... 2023 miałem rzekomą przyjemność obsługi w serwisie w tymże salonie. Wszystko przebiegało w bardzo miłej atmosferze do momentu aż nie natknąłem się na Pana z serwisu siedzącego i obsługującego klientów. Podszedłem do punktu i zwróciłem się do obsługi słowami dzień dobry. Obok Pani, która obsługiwała klienta nikogo więcej nie było. Pan z serwisu nic nie odpowiedział na słowa, zatrzymał się na moment (widocznie wybiłem go z rytmu) i kontynuował rozmowę z Panią z serwisu i innym klientem- tutaj bez żadnego zarzutu, chociaż kultura osobista wymagałaby odpowiedź na zwrot grzecznościowy. Stałem i zwyczajnie cierpliwie czekałem na zakończenie rozmowy przez tego Pana. Po skończonej rozmowie Pan z serwisu stwierdził, że zadzwoni jeszcze do innego klienta i powiadomi go, że „działamy dalej i jesteśmy w trakcie serwisu”. Po skończonej rozmowie łaskawie zapytał się czego potrzebuje.:) i odesłał mnie do Pani, która zajmowała się moim autem. Dalszy etap obsługi był komfortowy i w przyjaznej atmosferze. Natomiast zdecydowanie nie polecam tego pracownika z serwisu. Kultura osobista Pana, jeśli można o jakiejkolwiek mówić była na bardzo niskim poziomie. Mam nadzieję, że ocena zwróci uwagę właściciela/właścicielki salonu.
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 15:54
Salon - samochody nowe
Serwis Dramat. Leasing ...
... nie może się skontaktować z tym miejscem bo nikt nie odbiera telefonu. Pani E.K. która odbiera telefon nie miła, opryskliwa i rozłączyła rozmowę. Ewidentnie nie chcą mi samochodu sprzedać... następnym razem pojadę gdzieś indziej.
Użytkownik sieci
31 lipca 2023 10:15
Salon - samochody nowe
Записались на тест-драйв ...
... к 10 утра. Приехали. Сотрудники салона оказались не пунктуальными, либо вообще забыли про запись. Видимо, они не хотят продавать автомобили. После долгого ожидания нам соизволили уделить время.
Użytkownik sieci
27 lipca 2023 18:59
Salon - samochody nowe
Niestety słabo. Chciałem ...
... kupić auto, Pan Karol miał mi je wycenić na drugi dzień lecz nie otrzymałem jakiejkolwiek wiadomości. Zadzwoniłem, aby się przypomnieć, sprzedawca miał oddzwonić za 20 minut, niestety żadnego telefonu zwrotnego nie otrzymałem. Zadzwoniłem po raz kolejny lecz sprzedawca nie raczył odebrać telefonu. Bardzo słaba obsługa i nie polecam salonu.
Użytkownik sieci
20 lipca 2023 17:32
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 czerwca 2023 16:18
Salon - samochody nowe
Organizacja i obsługa ...
... klienta zeszły na psy. Umawiasz się na konkretna godzinę na serwis i informują ze będzie trwało ok 1.5h. Przy zdawaniu żadnego info o opóźnieniach wiec decydujesz się poczekać. 2.5h później zaczynasz się pytać co się dzieje - recepcja odsyła do serwisu, w serwisie Pan mówi ze zajmuje się tym koleżanka ale wyszła i zaraz wróci ale już zmierza do końca. Półgodziny później dalej siedzisz nikt nie przychodzi o niczym poinformować nic. Niepoważni ludzie. Do tego auto wydane cieknacym środkiem grzybobójczym ze skrzynki bezpiecznikowe i cieknacym po wnętrzu auta
Użytkownik sieci
24 kwietnia 2023 21:50
Salon - samochody nowe
Ten serwis to ...
... jedna wielka abstrakcja … Klient umawia się na wymianę konkretnej części w aucie na konkretna godzinę (uwaga z wcześniejszym potwierdzeniem wizyty) a tu niespodzianka … Masz czekać 4 godziny na miejscu na informacje o aucie które za chwile masz odebrać … A tu kolejna niespodzianka okazuje się ze dana cześć jest nie zamówiona i musza ja ściągać zza granicy. I będzie dopiero za 2 dni - organizacja serwisu jest tragiczna … Nie polecam trzymajcie się z daleka
Użytkownik sieci
18 kwietnia 2023 18:49
Salon - samochody nowe
Wizyta związana z ...
... pierwszym przeglądem i serwisem olejowym przy 15 tys km. Umówiony na 14:00, serwis miał trwać ok 1h. Przyjechałem wcześniej bo nie lubię się spóźniać a wyjechałem o... 17:00. Niestety nie mogę uznać tej wizyty za udaną i na kolejny przegląd poszukam innego serwisu który być może bardziej szanuje czas klienta. Auto po serwisie otrzymałem "lekko umyte" co też uważam za mało profesjonalne. Pracownicy serwisu mogli chociaż w ten sposób osłodzilić i złagodzić niesmak ale w tym obszarze również polegli. Szukam pozytywów, ale ich nie znajduję. Nie byłem dzisiaj odosobnionym przypadkiem bo Pan który przyjechał na wymianę opon spędził w poczekalni 2,5h czekając na usługę. Bardzo mi przykro i smutno.