85%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
26 sierpnia 2020 11:15
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
21 sierpnia 2020 22:10
Salon - samochody nowe
Wracam tu zadowolony ...
... po 6 latach. Kupiłem nowy samochód trochę kaprysząc, mimo to potraktowano mnie życzliwie i że zrozumieniem. Zmieniłem wersję samochodu już po dokonaniu płatności - wielkie dzięki za to składam szefostwu. Za miłą obsługę i pomoc w prowadzeniu zakupu dziękuję w szczególności "oryginalnemu" i sympatycznemu Panu Rafałowi. Do miłego zobaczenia na serwisach.
Użytkownik sieci
19 sierpnia 2020 18:42
Salon - samochody nowe
Profesjonalnie
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 18:01
Salon - samochody nowe
Opinia wystawiona z ...
... bardzo dużym poślizgiem.. Otóż chciałem wymienić opony z letnich na zimowe, oczywiście w zeszłym roku. Przyjechałem na umówioną wizytę w bardzo wczesnych godzinach porannych. Pan, który obsługiwał mnie w dziale serwisowym chyba wstał lewą nogą. Krótko mówiąc był opryskliwy i nieuprzejmy. W związku z powyższym zapakowałem wcześniej zakupione i przesłane opony do serwisu. Pomimo, iż rozmawiałem z inną osobą z serwisu, nigdy więcej go nie odwiedzę, ba nawet nie kupię auta, pomimo, iż przepraszano mnie za zaistniałą sytuację. Tracę zaufanie do człowieka i serwisu, który powinien zrobić wszystko, aby utrzymać klienta nawet, jeżeli ten przyjeżdża tylko wymienić opony. A ten Pan nie powinien nigdy obsługiwać ludzi, gdyż jest mało profesjonalny. Powinien przejść solidne szkolenie, powtarzam SOLIDNE!!!
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2020 12:27
Salon - samochody nowe
po wieloletnim użytkowaniu ...
... Hyundaia Elantra ( samochód był praktycznie bezawaryjny ) kupiłem w tym samym salonie Hyundaia I30. Profesjonalna i miła obsługa ze strony Pana Marcina Szczygielskiego. Dziękuję i pozdrawiam RW
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 14:49
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
13 sierpnia 2020 09:24
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
12 sierpnia 2020 10:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2020 15:49
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
10 sierpnia 2020 18:07
Salon - samochody nowe
4 gwiazdki
Użytkownik sieci
8 sierpnia 2020 13:57
Salon - samochody nowe
Wczoraj odwiedziłam salon ...
... Hyundai Motortest na Hynka ,interesuje się samochodem i20 ,obsługa Pana Rafała Słupeckiego była na najwyższym poziomie ,przede wszystkim merytoryczna spośród innych salonów które odwiedziłam...nie jestem jeszcze gotowa na zakup modelu i20 , ale pan Rafał przyczynił się do tego ,że wrócę do tego salonu ,po wcześniejszym kontakcie z państwa opiekunem ,dlatego daję maksymalną ilość gwiazdek...pozdrawiam.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 19:02
Salon - samochody nowe
Zdecydowanie odradzam korzystanie ...
... z usług tego dealera! Bardzo nieuprzejmi sprzedawcy, którzy traktują klienta jak kogoś kto im tylko zakłóca spokój.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 10:46
Salon - samochody nowe
Miła obsługa.Serwuja napoje na czas oczekiwania.
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2020 09:10
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
6 sierpnia 2020 17:03
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2020 10:17
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
28 lipca 2020 18:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 07:57
Salon - samochody nowe
W dnu wczorajszym ...
... 21.07.2020 byłem w ASO na przeglądzie IX35, był to ostatni przegląd na gwarancji. Zgłosiłem usterki gwarancyjne: wytarta gałka zmiany biegów i uszkodzone siedzenie. Kierownik serwisu powiedział, że jest to mechaniczne uszkodzenie, jak poprosiłem aby poszedł ze mną do samochodu i pokazał mi uszkodzenia mechaniczne to otrzymałem odpowiedz, że chcę sobie podnieść wartość samochodu. Gdzie ten sam człowiek dwa lata temu jak mówiłem, że plastik niszczy siedzenie, powiedział abym poczekał i zgłosimy to do centrali w ostatnim roku. Teraz już nie pamięta takiej sytuacji- jest mi bardzo przykro gdyż przez pięć lat serwisowałem tylko i wyłącznie w tym serwisie. Na siedzeniu jest pęknięcie i tu może faktycznie jakoś się przecięło, ale wada fabryczna ocierającego plastiku i niszczącego skórę siedzenia to nie jest uszkodzenie mechaniczne. Rozumiem, że jak się kończy gwarancja to firmie Motortest nie zależy na kliencie i jego dobru bo nie ma się pewności czy dalej będzie serwisował w ASO. Jest to przykre i nie profesjonalne i rzutuje na cała firmę Hyundai
Użytkownik sieci
21 lipca 2020 16:26
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
15 lipca 2020 12:29
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek