97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
13 listopada 2024 13:24
Salon - samochody nowe
Próba kupna nowego ...
... I30 skończyła się informacją, że oddanie w rozliczeniu serwisowanego u nich samochodu (w tym prace blacharskie) możliwe jest po potrąceniu 10 tyś od wartości rynkowej W ZWIĄZKU NIEPRAWIDŁOWO WYKONANĄ NAPRAWĄ BLACHARSKĄ !!!!!! Dziękujemy za oświecenie nas co do jakości usług - auto kupiliśmy u konkurencji a swoje sprzedaliśmy (świadomemu naprawy) o te 10 tyś więcej niż wycena do rozliczenia . Od 28.10.2024. omijam szerokim łukiem.
Użytkownik sieci
31 października 2024 14:40
Salon - samochody nowe
Jakiś czas temu ...
... zostawiliśmy Hyundaia (koszt naprawy ok 10 tysięcy ) niestety robota została wykonana słabo . Śruby w drzwiach poluzowane . Zbiornik na płyn do spryskiwaczy źle zamontowany . Przez co trzeba było jechać do innego mechanika żeby to naprawić. Nie polecam wręcz odradzam
Użytkownik sieci
1 października 2024 10:49
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
9 sierpnia 2024 18:23
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
18 lipca 2024 21:11
Salon - samochody nowe
Fajny salon i ...
... sporo aut do obejrzenia, ale obsługa handlowa na słabym poziomie. Wszyscy handlowcy zajęci nikt nie ma czasu i każdy informuje że trzeba zaczekać. Mimo, że byłem umówiony na konkretną godzinę czekałem na obsługę 40 minut. A po tym czasie nadal musiałem czekać bo handlowiec musiał coś jeszcze zrobić. Jeśli obsługa sprzedaży jest na takim poziomie to ostatnia wizyta napewno nie zachęciła mnie do powrotu w to miejsce. Jeśli ktoś szanuje swój czas i obsługę na wysoki poziomie to polecam poszukać innego salonu.
Użytkownik sieci
11 lipca 2024 17:31
Salon - samochody nowe
Rażąca niekompetentność osoby ...
... odpowiedzialnej za serwis telefoniczny. W rozmowie telefonicznej stwierdzili, że nie wiedzą jaki typ płynu do chłodnicy należy wlać, samochodowi kupionego w tym salonie w tym roku. Pani przy telefonie, po kontakcie z serwisem podała mi numer katalogowy płynu, żebym sobie w internecie sprawdził:)) A na moje pytanie po co mi ta informacja, skoro chce uzyskać informacje czy jest to plyn G12 czy G13, usłyszałem, że serwis hyundai nie wie jaki typ płynu wlewają i że wszyscy mają tylko taką informację. Interesujące, że konsument i serwis z minimum kilkunastoletnim doświadczeniem ma wiedzę na tym samym poziomie, nic tylko pogratulować
Użytkownik sieci
30 maja 2024 15:39
Salon - samochody nowe
Niewiarygodne niski poziom ...
... obsługi klienta z poziomu serwisu. Byłam umówiona na diagnostykę nieszczelności klimatyzacji Hiundai Tucson starszy rocznik. Samochód był bez powodzenia diagnozowany w czterech innych zakładach. Zależało mi, aby uniknąć powielania tego co było robione dotychczas bez efektu. Salon o wszystkim został uprzedzony, a ja otrzymałam informację zwrotną, że serwis salonu z pewnością sobie poradzi z diagnostyką problemu i zbada wszystko lampami UV. Diagnostyka miała kosztować 260 zł i po dokonaniu diagnostyki, wykryciu problemu, miałam zostać poinformowana o dalszych propozycjach rozwiązania problemu. Tymczasem zapłaciłam prawie 1000 zł. Podjęto decyzje bez uzgadniania ze mną o napełnieniu gazem. Na koniec otrzymałam kosztorys, z którego wynikało, że przyczyną nieszczelności była wymiana zaworu za około 6 zł!!!!, co de facto, aby do tego dojść kosztowało mnie 760 zł. Przez pracowników zostałam narażona na bardzo wysokie nieuzgodnione koszty. Z klimatyzacji po dwóch dniach ponownie zszedł gaz. Natychmiast poinformowałam o tym firmę i zostałam umówiona na drugi termin w dniu 16.05.2024. Dopiero po drugiej diagnostyce firma wskazała przyczynę wycieku gazu, co powinna uczynić przy pierwszej diagnostyce, jednakże nie kwapiąc się do zwrotu nie słusznie naliczonej kwoty za nieprawidłowo wykonaną usługę pierwszej diagnostyki i rzekomą naprawę. Okazało się, że problem jest nie do naprawienia w serwisie, przy czym inaczej informacje przekazał mi pracownik, a inaczej dyrektor serwisu. Dalej, spotkałam się ze strony pracowników z przeinaczaniem podawanych informacji i ich przekłamywaniem. Następnie ze strony dyrektora serwisu spotkałam się z wmawianiem mi sytuacji, które nie miały miejsca, a mianowicie, że byłam tak rozrzutna i hojna, że zapłaciłam dobrowolnie kwotę 760 zł za to, aby przekonać się, że gaz mi za dwa dni ponownie zejdzie!!!!! No wydaje się, że tylko życzyć serwisowi samych tak hojnych klientów jak ja!!!!. Przy czym dnia 13.05.2024 pracownica serwisu zapytana czy kwestia diagnostyki objęta jest jakąś ochroną, poinformowała mnie, że wykonana diagnostyka nieszczelności klimatyzacji ( która to została odkryta dopiero za drugim razem po moim monicie) objęta jest dwuletnią gwarancją. Okazało się to po rozmowie z kierownikiem serwisu, że nie respektuje informacji, które podaje pracownik niższego szczebla. Buta i ignorancja kierownika serwisu wybrzmiała jeszcze w tym, że pan stwierdził, że nie ma nad sobą żadnego zwierzchnika. Pozostaję oburzona i głęboka zniesmaczona zarówno rozmową z dyrektorem serwisu, kierownikiem serwisu i pracownikami, jednakże w szczególności poziomem rozmowy i argumentacją dyrektora serwisu. Zostałam w tym salonie oszukana i naciągnięta na wysokie koszty. Kolejni pracownicy, czyli pracownicy serwisu, albo nie udzielili mi informacji, albo podawali je w sposób niekompletny. Dalej - kierownik serwisu pan Paweł - próbował scedować problem na mnie. I dalej, kiedy sprawa w końcu trafiła do dyrektora serwisu pana Pawła spotykała się z tak ogromną nieprzyzwoitością, przeinaczaniem faktów i podawaniem nieprawdziwych informacji, że konieczna w tej sytuacji jest interwencja i dalsze procedowanie prawne. Wszystko co zostało zaprezentowane jest dokładnym zaprzeczeniem wartości, do których nawiązuje firma w odniesieniu do klienta. Proszę zatem uważać i mocno weryfikować kompetencje pracowników salonu, zwracać uwagę na szczegóły, dokładnie dopytywać o zakres prac i inne. To co mnie spotkało w tym salonie jest wysoce nieetyczne i nieprofesjonalne. Świadczy też o niskim poziomie obsługi klienta. Odpowiadając - proszę o zwrot niesłusznie naliczonych płatności za brak naprawy. Ja czuję się przez państwa oszukana i to z premedytacją. Państwa załoga serwisowa nie wykazała profesjonalizmu nie przekazywała kompetentnie istotnych informacji. Policzyliście mnie państwo między innymi za naprawę, która nie została zrobiona, to jest oszustwo!
Użytkownik sieci
17 maja 2024 14:13
Salon - samochody nowe
Niestety nie polecam ...
... serwisu , omijać szerokim łukiem . Do momentu gdy samochód było trzeba wziąć każdy był milutki i dzwonił a gdy było trzeba naprawić auto to problemy i czekanie i czekanie i finalnie uszkodzenia nie zostały naprawione .
Użytkownik sieci
19 kwietnia 2024 21:36
Salon - samochody nowe
No cóż, jedna ...
... wielka pomyłka i ściema. Oni naprawiają? Wymieniają? Co 15k zgłaszałem usterki i żaden głuchy i ślepy piekarz cukiernik niczego nie znalazł bo mechanikami to na pewno nie są. W zwykłym "garażowym" warsztacie, zwykły mechanik znalazł ich 26. To są partacze. Radzę omijać, jeśli chcecie mieć dobre auto. Ten serwis sprawdza się tylko w serwisowaniu kawy. Twu, i ich powiedzonko "przy następnym przeglądzie proszę powiedzieć, sprawdzimy". PARTACZE!!!
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 14:55
Salon - samochody nowe
Szanowni POTENCJALNI posiadacze ...
... marki Hyundai : Przed zakupem auta zwróćcie uwagę na paragraf w umowie zakupu mówiący o tym, że w razie REKLAMACJI GWARANCYJNEJ, generalny importer czyli Hyundali Polska, ma 3MIESIĄCE( ! )na ustosunkowanie się do zgłoszenia gwarancyjnego. Przepis ten ma na celu zniechęcić posiadaczy auta do reklamacji gwarancyjnych, czym importer próbuje ograniczyć koszta części i robocizny napraw. Przepis ten niestety jest wykorzystywany bardzo często i skutecznie odbierze Wam radość posiadania 4kółek. Przerabiałem tę przykrą sytuację w OBYDWU okołowrocławskich ASO... Nie dajcie się nabrać na 5cio letnią gwarancję, bo to tylko marketingowy, bezwartościowy slogan. Posiadacz Hyundai...
Użytkownik sieci
23 marca 2024 10:59
Salon - samochody nowe
Polecam salon bo ...
... auta fajne ale serwis? Jak to w życiu bywa, sprzedają fachowcy naprawiają, hmm nawet nie wiem jak ich nazwać. Piekarz cukiernik lepiej by naprawił niźli ślepi i głusi mechanicy. Mówisz co auto boli, pokazujesz a główny technolog żywności (bo mechanikiem to on nie jest) stwierdza, że wszystko jest w najlepszym porządku. Póki auto całe i zdrowe jest oki. Jak się zaczyna sypać no cóż, mechanicy serwisu zaczynają szukać oszczędności. Tak więc, proponuję szukać innego serwisu, wyspecjalizowanego w naprawie a nie oszczędzaniu
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 20:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... roboczogodzina to 460 zł , cześci cena razy 4 jak gdzie indziej . Ponieważ mnie oczerniają o kłamstwo edytuje opinie, a zainteresowanym mogę wysłać zaproponowany kosztorys . Oczywiście bez danych osobowych .
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 13:32
Salon - samochody nowe
Całkowicie podzielam pozytywne ...
... opinie dot. obsługi przy zakupie samochodu, ale problem pojawia się gdy tak jak w moim przypadku samochód uległ poważnej awarii(po przejechaniu ok.1300 km),samochód oddany do naprawy 31.marca!!!,do dnia dzisiejszego jeszcze nie został naprawiony, nie wiem nawet kiedy ewentualnie to nastapi bo kolejne terminy nie są dotrzymywane. Tak więc " zadowoleni klienci" cieszcie się i "módlcie się " abyście nie musieli skorzystać z naprawy gwarancyjnej bo wtedy okaże się jak naprawdę firma Hyundai traktuje swoich klientów.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2023 13:19
Salon - samochody nowe
Auto zepsuło się po 3 miesiące
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 16:56
Salon - samochody nowe
Obsługa po zakupowa ...
... auta to jakaś tragedia!! Auto warte 200 tysięcy złotych zepsuło się po miesiącu użytkowania. Było to już 2 miesiące temu, a Hyundai swoim olewczym podejściem drwi z klientów. Odradzam!!! W tej cenie to jakiś żart...
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 08:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu!!! ...
... Jedyny pozytyw to wifi i smaczna kawa.
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 15:42
Salon - samochody nowe
Auto zostawiłem o ...
... 8.00 na obowiązkowy przegląd, zaproponowano mi mycie i odkurzanie, auto odebrałem o 15.00, jako tako umyte z zewnątrz i brudne i nieodkurzone. Usłyszałem, że bardzo im przykro i mogę się umówić na darmową usługę mycia. Co w takim razie robiono od 8 do 15? Wolę nie wnikać jak wygląda wymiana filtra i oleju. Nie polecam.
Użytkownik sieci
22 marca 2022 14:32
Salon - samochody nowe
Jestem częstym i ...
... zadowolonym klientem Hyundai Nawrot, ale po ostatniej wizycie rozczarowałem się. Trzeba dokładnie oglądać samochód przy odbiorze uszkodzono mi przedni zderzak auto przebywało na terenie serwisu w dn 25.02- 17.03 oczekując na części i naprawdę.
Użytkownik sieci
13 marca 2022 14:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2021 16:36
Salon - samochody nowe
Witam .Moja ocena ...
... dla Nawrot Hyundai to krótko mówiąc masakra .Wymiana reflektora na gwarancji w i30N,odebrałem samochód i stwierdziłem uszkodzenie zderzaka nad lampami plus urwane mocowanie w nadkolu.Kierownik serwisu stwierdził ,że uszkodzenie nie jest z winy serwisu,mogło powstać w sytuacji kiedy samochód parkował ,a inny uderzył i nie zostawił śladu .Na pocieszenie stwierdził że ma 8 lat praktyki i wie co mówi, no i może skleić zderzak ,ale to nie jest wina pracownika.