97%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
9 kwietnia 2024 14:55
Salon - samochody nowe
Szanowni POTENCJALNI posiadacze ...
... marki Hyundai : Przed zakupem auta zwróćcie uwagę na paragraf w umowie zakupu mówiący o tym, że w razie REKLAMACJI GWARANCYJNEJ, generalny importer czyli Hyundali Polska, ma 3MIESIĄCE( ! )na ustosunkowanie się do zgłoszenia gwarancyjnego. Przepis ten ma na celu zniechęcić posiadaczy auta do reklamacji gwarancyjnych, czym importer próbuje ograniczyć koszta części i robocizny napraw. Przepis ten niestety jest wykorzystywany bardzo często i skutecznie odbierze Wam radość posiadania 4kółek. Przerabiałem tę przykrą sytuację w OBYDWU okołowrocławskich ASO... Nie dajcie się nabrać na 5cio letnią gwarancję, bo to tylko marketingowy, bezwartościowy slogan. Posiadacz Hyundai...
Użytkownik sieci
23 marca 2024 10:59
Salon - samochody nowe
Polecam salon bo ...
... auta fajne ale serwis? Jak to w życiu bywa, sprzedają fachowcy naprawiają, hmm nawet nie wiem jak ich nazwać. Piekarz cukiernik lepiej by naprawił niźli ślepi i głusi mechanicy. Mówisz co auto boli, pokazujesz a główny technolog żywności (bo mechanikiem to on nie jest) stwierdza, że wszystko jest w najlepszym porządku. Póki auto całe i zdrowe jest oki. Jak się zaczyna sypać no cóż, mechanicy serwisu zaczynają szukać oszczędności. Tak więc, proponuję szukać innego serwisu, wyspecjalizowanego w naprawie a nie oszczędzaniu
Użytkownik sieci
22 lutego 2024 20:00
Salon - samochody nowe
Nie polecam , ...
... roboczogodzina to 460 zł , cześci cena razy 4 jak gdzie indziej . Ponieważ mnie oczerniają o kłamstwo edytuje opinie, a zainteresowanym mogę wysłać zaproponowany kosztorys . Oczywiście bez danych osobowych .
Użytkownik sieci
2 sierpnia 2023 13:32
Salon - samochody nowe
Całkowicie podzielam pozytywne ...
... opinie dot. obsługi przy zakupie samochodu, ale problem pojawia się gdy tak jak w moim przypadku samochód uległ poważnej awarii(po przejechaniu ok.1300 km),samochód oddany do naprawy 31.marca!!!,do dnia dzisiejszego jeszcze nie został naprawiony, nie wiem nawet kiedy ewentualnie to nastapi bo kolejne terminy nie są dotrzymywane. Tak więc " zadowoleni klienci" cieszcie się i "módlcie się " abyście nie musieli skorzystać z naprawy gwarancyjnej bo wtedy okaże się jak naprawdę firma Hyundai traktuje swoich klientów.
Użytkownik sieci
4 czerwca 2023 13:19
Salon - samochody nowe
Auto zepsuło się po 3 miesiące
Użytkownik sieci
1 czerwca 2023 16:56
Salon - samochody nowe
Obsługa po zakupowa ...
... auta to jakaś tragedia!! Auto warte 200 tysięcy złotych zepsuło się po miesiącu użytkowania. Było to już 2 miesiące temu, a Hyundai swoim olewczym podejściem drwi z klientów. Odradzam!!! W tej cenie to jakiś żart...
Użytkownik sieci
14 stycznia 2023 08:55
Salon - samochody nowe
Nie polecam serwisu!!! ...
... Jedyny pozytyw to wifi i smaczna kawa.
Użytkownik sieci
4 lipca 2022 15:42
Salon - samochody nowe
Auto zostawiłem o ...
... 8.00 na obowiązkowy przegląd, zaproponowano mi mycie i odkurzanie, auto odebrałem o 15.00, jako tako umyte z zewnątrz i brudne i nieodkurzone. Usłyszałem, że bardzo im przykro i mogę się umówić na darmową usługę mycia. Co w takim razie robiono od 8 do 15? Wolę nie wnikać jak wygląda wymiana filtra i oleju. Nie polecam.
Użytkownik sieci
22 marca 2022 14:32
Salon - samochody nowe
Jestem częstym i ...
... zadowolonym klientem Hyundai Nawrot, ale po ostatniej wizycie rozczarowałem się. Trzeba dokładnie oglądać samochód przy odbiorze uszkodzono mi przedni zderzak auto przebywało na terenie serwisu w dn 25.02- 17.03 oczekując na części i naprawdę.
Użytkownik sieci
13 marca 2022 14:09
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
21 grudnia 2021 16:36
Salon - samochody nowe
Witam .Moja ocena ...
... dla Nawrot Hyundai to krótko mówiąc masakra .Wymiana reflektora na gwarancji w i30N,odebrałem samochód i stwierdziłem uszkodzenie zderzaka nad lampami plus urwane mocowanie w nadkolu.Kierownik serwisu stwierdził ,że uszkodzenie nie jest z winy serwisu,mogło powstać w sytuacji kiedy samochód parkował ,a inny uderzył i nie zostawił śladu .Na pocieszenie stwierdził że ma 8 lat praktyki i wie co mówi, no i może skleić zderzak ,ale to nie jest wina pracownika.
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2021 18:08
Salon - samochody nowe
Gratuluję sprzedawców☹️. Kilka ...
... dni umawiania na wizytę i jazdę testową. Przyjeżdżam z całą rodziną, a Pan sprzedawca... właśnie wyszedł. Nie, nie skończył pracy po prostu wyszedł i za raz może wróci. Poczekaliśmy (sami bo nikt się nami nie zainteresował) i pojechaliśmy do domu. Po ponad tygodniu Pan zadzwonił ponownie, bez żadnego przepraszam zapytał, czy nadal jestem zainteresowany marką.
Użytkownik sieci
27 października 2020 07:34
Salon - samochody nowe
Szybkie zainteresowanie się ...
... klientem. Zobaczymy jak oferta. Polecam No i poprawka minął tydzień i brak oferty.
Użytkownik sieci
22 lipca 2020 10:15
Salon - samochody nowe
Chciałem skorzystać z ...
... serwisu innego niż dotychczas ale Serwis Nawrot Hyundai nie dał mi szansy. Telefon w dniu 06.07.2020. Zapytanie o wolne terminy i koszt przeprowadzenia corocznego serwisu mojego Hyundaia. Osoba na recepcji serwisu, nie jest w stanie podać żadnych informacji. Zbiera dane samochodu, przebieg, numer telefonu i informuje że pilnie oddzwoni. Na drugi dzień 07.07.2020 ponownie dzwonię i obsługa wygląda dokładnie tak samo z tym, że tym razem jestem informowany, że ktoś oddzwoni do końca dnia. Minęły właśnie dwa tygodnie, oczywiście nikt nie zadzwonił, serwis zrobiłem u Państwa konkurencji.
Użytkownik sieci
22 stycznia 2020 10:33
Salon - samochody nowe
Szczerze odradzam. Chyba ...
... że ktoś ma ochotę na dużą dawkę nerwów, stresu i niezawowolenia z obsługi tak jak było w naszym przypadku.
Użytkownik sieci
8 stycznia 2020 21:15
Salon - samochody nowe
Terminy na przegląd ...
... od ręki - za to duży PLUS Miła obsługa. Ale jedna gwiazdka za to, że próbowaliście mnie naciągnąć na to co inne serwisy Hyundai robią w ramach gwarancji (nawet w autach z 2015roku) za 0PLN i jeszcze przepraszają za niedogodności a u Państwa 938,05pln + wymiana. Chodzi o stuki w tylnym zawieszeniu w modelu Tucson, których powodem jest słabej jakości tuleja gumowo-metalowa w amortyzatorze tylnym.
Użytkownik sieci
17 grudnia 2019 11:34
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka