95%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
27 marca 2024 15:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
29 października 2023 07:04
Salon - samochody nowe
Obsługa klienta na ...
... poziomie żadnym. Pan dopiero po dłuższej chwili 'spojrzal' sprzed monitora kto mu zadaje pytania. Wykluczylam Hyundai z listy potencjalnych aut to kupienia właśnie przez brak jakiekolwiek pomocy ze strony konsultanta.
Użytkownik sieci
18 października 2023 06:40
Salon - samochody nowe
Brak zainteresowania klientem wchodzącym z podwórka.
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 15:35
Salon - samochody nowe
Po najniżej lini ...
... oporu,najlepiej wymienić olej, filtry i skasować. Jeżeli po gwarancji nie polecam.
Użytkownik sieci
7 maja 2022 13:49
Salon - samochody nowe
Pan z serwisu ...
... nie umie wydać części na podstawie numeru artykułu
Użytkownik sieci
22 grudnia 2021 19:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 września 2021 17:20
Salon - samochody nowe
Chciałem zobaczyć auto ...
... elektryczne ale brak na stanie. Kiedy będzie nie wiadomo. Obsługa oraz informacja - in plus.
Użytkownik sieci
23 czerwca 2021 06:29
Salon - samochody nowe
Niemiło wspominam wizytę ...
... w tym salonie.Brak zainteresowania klientem.Pan odpowiadał niechętnie na nasze pytania i nawet nie raczył podnieść się z krzesła gdy my staliśmy.W końcu skorzystaliśmy z usług konkurencji,kupiliśmy auto w salonie renault ,gdzie załatwiono nas na szóstkę. Nie polecam
Użytkownik sieci
24 maja 2021 20:27
Salon - samochody nowe
Sprawdzajcie dokładnie to ...
... co kupujecie w tym punkcie dealerskim, a przede wszystkim warto pojechać i zobaczyć samochód przed zakupem. Ja niestety tego nie zrobiłem i zaufałem sprzedawcy samochodów używanych. Wbrew zapewnieniom, że samochód jest sprawdzony i w pełni sprawny, rzeczywistość okazała się zupełnie inna. Już kilka dni po odbiorze zaczęły się problemy począwszy od uszkodzonego akumulatora, zaworu egr, skończywszy na uszkodzonym zawieszeniu i hamulcach. Przyznaje, że na początku sprzedawca poczuł się do odpowiedzialności i przyznał, że nie powinno być tak, że akumulator rozładuje się po dwóch dniach postoju, a hamulce nie pracują prawidłowo i po wielu telefonach umówił wymianę, ale jak przyszło do naprawy zawieszenia gdzie koszty są dużo wyższe to stwierdził, że odchylenia od normy są małe i nie wymagają naprawy, a samochód jest używany i ma prawo mieć usterki, a on i tak już pokrył koszty usunięcia części usterek, czego jak twierdzi nie musiał robić. Szkoda, że nie poinformował mnie o tym jak zamawiałem samochód ponieważ wtedy wiedziałbym, że do ceny zakupu musze dołożyć klika tysięcy złotych, żeby samochód był w pełni sprawny. Od samego początku po odbiorze zgłaszałem, że samochód ściąga, ale sprzedawca twierdził, że to przez wiatr :-). Najlepsze było to jak zostałem umówiony do Warszawskiego salonu firmy Nord Auto, podstawiłem samochód, a później usłyszałem, że oni nie mają odpowiedniego sprzętu, żeby zweryfikować usterkę. Teraz zostałem z wadą sam i żadne proponowane rozwiązanie nie odpowiada Panu sprzedającemu samochód. Ani naprawa w serwisie Nord Auto, ani naprawa we wskazanym przeze mnie serwisie. Dodam, że nie oczekiwałem przywrócenia stanu samochodu do takiego jak wyjechał z fabryki, ale sprzedaż samochodu z usterkami zagrażającymi bezpieczeństwu to już gruba przesada. I to wszystko pod certyfikatem Hyundai Promise
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2021 08:11
Salon - samochody nowe
Brak czasu dla klientów
Użytkownik sieci
23 stycznia 2021 22:53
Salon - samochody nowe
Brak kultury osobistej ...
... doradców. Najgorszy serwis w Białymstoku. Potrafią powiedzieć:masz tu fakturę i spier...
Użytkownik sieci
19 grudnia 2020 23:34
Salon - samochody nowe
Co do salonu ...
... mam mieszane uczucia: przy zakupie pierwszego hyundaia wszystko było wzorowe: miła obsługa, jazda próbna, pomocni i umiejący wszystko wyjaśnić pracownicy- jednym słowem cacy. Ale …. Przy okazji serwisu auta zajrzałem do salonu bo szukałem autka dla córki- i się mocno zdziwiłem: mimo że chodziłem praktycznie ponad godzinę przy 2 autach ( i10 i konę) nikt się mną nie zainteresował. Totalna olewanie klienta w najlepszym wydaniu. 2 pracowników siedziało wgapionych w smartfony i widać było że im przeszkadzałem. Trochę to dziwne. Może wychodzą z założenia że sprzedaż jednego samochodu dla jednego klienta wystarczy- nikt więcej nie kupi drugiego auta tej marki. Co może być prawdą przy ocenie serwisu, który jest tragiczny. Nawet nie kryją się z tym: pycha i arogancja na najwyższym poziomie . Nawet nie kryją się z tym że klienci to stado baranów który nie mając alternatywy i samochód na gwarancji przyjadą bez łaski bo najbliższy serwis jest 150km dalej. Potrafią krzyczeć i obrażać klientów. Lepiej unikać jak ognia tej firmy.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2020 15:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
26 lipca 2020 17:20
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
4 lutego 2020 19:52
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
28 grudnia 2019 19:17
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
11 sierpnia 2019 15:13
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
22 marca 2019 14:26
Salon - samochody nowe
Słabiutko poziom obsługi ...
... . Kawomat zepsuty . Samochody też pewnie się często psują .......... Dlatego polecam coś z mojej kolekcji . Szczególnie nissan
Użytkownik sieci
13 kwietnia 2018 10:49
Salon - samochody nowe
Witam. Opinia nie ...
... dotyczy Salonu sprzedaży, bo tam jest wszystko na wysokim poziomie. Miło i kulturalnie. Ale sprzedaż samochodów używanych to porażka. Osoby tam pracujące są nie miłe i nie powinny pracować w sprzedaży. Historia: od 2 tyg interesowalismy się hyundai i20. Wg. Strony internetowej były 3 do sprzedania z 2016r. Jedziemy zobaczyć. Na miejscu info ze 2 są sprzedane. Pytamy się o trzeciego - stoi w outlecie i można go przez szybę obejrzeć bo jest zamkniety... jakieś rabaty, gratisy np opony zimowe itd. Odpowiedź możemy dać 500 zł bo co mam dawać rabat jak 2 się sprzedaly to i trzeci się sprzeda...czyli bierz albo spadaj kliencie i nie zawracaj głowy. Ok odpuscilismy temat bo ten trzeci ma uszkodzona deskę rozdzielczą i brzydko to wygląda . Po tygodniu czyli dzisiaj na stronie autoryzowanego Salonu i serwisu Hyundai pojawiły się do sprzedaży 3 te same modele i20. Dzwonie pytam. Odpowiedź dzisiaj wszystkie się sprzedały... pytam o inne małe samochody dla kobiety... odpowiedz nie ma...Co to q...wa jest. To jest nie poważne. Duża firma i takie rzeczy...skoro się się sprzedaly to po co dziś je ponownie wystawiać do sprzedaży??? Ogólnie brak kultury i umiejętności pracy z klientem...nie polecam działu samochodów używanych. .
Użytkownik sieci
13 października 2017 10:26
Salon - samochody nowe
Niestety panowie w ...
... serwisie nie mają zbyt wielkiego pojecia o samochodach ktore sprzedaja i serwisuja. Bazuja tylko na informacjach z katalogu , a to jest dostepne online. Liczyłem na wiekszy profesjonalizm . Jedyny plus to tylko Panowie z samochowow uzywanych. Bardzo pomocni i na 5 gwiazdek. Panowie z serwisu sorry - 1 gwiazdka. Wiecej entuzjazmu bo produkt ktory sprzedajecie jest super.