91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
11 lutego 2021 19:02
Salon - samochody nowe
Niska ocena tylko ...
... i wyłącznie przez obsługę w w/w salonie samochodowym. Jeżeli w przyszłości zdecyduję się na zakup auta z salonu Hyundaia będzie to salon we Włocławku, Inowrocławiu bądź Bydgoszczy. Na ten moment wybrałem salon Forda, dzięki Pani sprzedającej w salonie Hyundaia.
Użytkownik sieci
2 lutego 2021 13:17
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
1 listopada 2020 13:33
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
20 sierpnia 2020 15:56
Salon - samochody nowe
Bardzo utrudniony kontakt, ...
... słaba terminowość realizowanych napraw. Jako klient nie czuję się "zaopiekowany"
Użytkownik sieci
5 czerwca 2020 15:49
Salon - samochody nowe
E-mail w sprawie ...
... radia wysłany jeszcze w maju, dziś mamy 05.06.2020 i nadal brak odpowiedzi.
Użytkownik sieci
20 stycznia 2020 09:33
Salon - samochody nowe
Kilka tygodni oczekiwania ...
... na część do wymiany w ramach gwarancji. Przyjeżdżam na omówiony termin a serwis mówi, że części brak. Nikt nie zadzwonił, nie uprzedził. Słabo.
Użytkownik sieci
31 lipca 2019 06:43
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
2 grudnia 2018 15:21
Salon - samochody nowe
2 gwiazdki
Użytkownik sieci
23 października 2018 13:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
5 września 2018 22:09
Salon - samochody nowe
Byłem tam raz ...
... i chyba poraz pierwszy i ostatni. Serwis miał sprawdzić mi dwie rzeczy. Ale nie oto chodzi, problem się pojawił kiedy odebrałem auto i okazało się, że gałka od zmiany biegów jest przytarta a serwis stwierdził, że to nie oni tylko ja sobie wymyśliłem bo jak serwis może w przeciągu godziny przetrzeć gałkę a wogóle to jak auto ma powyżej 100 tysięcy kilometrów to normalne i nie powinienem mieć rzadnych pretensji. Dziwi mnie podejście serwisu, który po przebiegu kilometrów stawia diagnozę dla auta. A dobrze serwis wie (a przynajmniej powinien wiedzieć), że to podlega gwarancji i można wymienić na nowe, ale po podejściu serwisu można stwierdzić, że nie wiedzą albo im się niechce i są nastawieni tylko jak zedrzeć kasę z klienta. Poza tym to podejście panów z działu serwisu, którzy mają obsłużyć klienta ma dużo do życzenia. Jednym słowem najgorszy serwis z jakim miałem do czynienia.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2018 12:41
Salon - samochody nowe
W dniu dzisiejszym ...
... przywiozlem lawetą klientkę wraz z pojazdem w ramach assistance. Podszedłem do pracownika prosząc o pieczątkę potwierdzającą przyjęcie pojazdu. Proszono, abym poczekał w poczekalnii. W trakcie oczekiwania pracownicy zamiast pracować dyskutowali na temat jakiś wpisów na Facebooku. Miło, że mają czas na takie rzeczy, ale sądzę, że nie powinno to się odbywać kosztem czasu klienta.
Użytkownik sieci
12 kwietnia 2018 12:47
Salon - samochody nowe
No to lecimy. ...
... Na wstępie powiem że każdy mój komentarz na ich profilu fb był kasowany ostatecznie zostałem zablokowany. O co chodzi? Awaria pojazdu(Hi30) jak byłem w trasie do Warszawy. Awaria silnika. Zatarł się! OK zdarza się! Laweta i jedziemy do najbliższego salonu Hyundai'a. NIESTETY akurat ten. Jak tylko powiedziałem gdzie jadę kierowca lawety stwierdza: "OOO Panie powodzenia! najgorszy salon w okolicy wszystko i wszystkich mają w tyłku." Jednak byłem dobrej myśli i pojechałem tam ze względu na czas który mnie naglił. Na początku wszystko ok. Później zaczęły się schody. Ma Pan książkę serwisową przy sobie? Nie mam. Ok Diagnoza 200zł oczywiście diagnoza wykazała to co mówiłem na początku. Po co ksiązka serwisowa jak w niej pokazana jest ostatnia diagnoza i przejechane km? Ale ok 200zł Następnie w kolejnym tygodniu wyjechałem za granice dostaje telefon że pojazd nie może stać na parkingu koszt postoju 30zł NETTO DZIEŃ ! ostatecznie policzyli mi wszystko WEEKEND plus dodatkowo 2 dni. Niestety ze względu że byłem za granicą musiałem szybko organizować lawetę żeby nie naliczał mi się postój. Ostatecznie koszt ZA NIC - ok 680zł brutto. Dodatkowo siedząc w poczekalni słyszę jak pracownicy nabijają się z księdza który kupił nowego Hyundaia i po dwóch tygodniach się zepsuł. Ksiądz na serwis czekał kolejne 2 tyg. Śmiech na sali. Nie polecam! Pozwolę sobie tą opinię puścić wszędzie gdzie się da.
Użytkownik sieci
13 marca 2018 08:28
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, pisząc ...
... ten komentarz chce abyście Państwo zwracali uwagę na fakt, że przy zamówieniu samochodu w salonie Hyundai sprzedawcy proszą o wpłatę "zadatku". w odróżnieniu od "zaliczki" zadatek, w przypadku zrezygnowania z umowy, nie podlega zwrotowi. 16 lutego zamówiłam auto w salonie. następnego dnia miałam z mężem przykre zdarzenie losowe. W poniedziałek poprosiłam sprzedawcę o odstąpienie od umowy i zwrot zadatku. Otrzymałam informację abym wystąpiła z oficjalnym wnioskiem. Po dwóch tygodniach otrzymałam informacje od prawnika obsługującego SHM Toruń o tym, że na mocy prawa nie zostanie mi zwrócony zadatek. Jestem świadoma, że zadatek w odróżnieniu od zaliczki nie podlega zwrotowi . Jednakże na mocy innego przepisu prawa mógłby być zwrócony. No cóż, zabrakło zwykłego, ludzkiego podejścia do klienta.
Użytkownik sieci
18 lutego 2018 12:35
Salon - samochody nowe
Nawet 1/2 gwiazdki
Użytkownik sieci
7 lutego 2018 07:16
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 stycznia 2018 02:54
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
17 stycznia 2018 15:10
Salon - samochody nowe
Witam jeżeli chodzi ...
... o salon sprzedaży, sprzedawca p. Maciej nie polecam przez telefon cena wstępnie ustalona po przyjeździe do salonu na finalizację zakupu cena rośnie o 10000 zł i zaczyna się cena końcowa wyższa o 4000 zł niż ustalona przez telefon . Oczywiście sprzedawca zapomina o całej rozmowie telefonicznej. Ale klienta przyciągnął. Zobaczymy jak teraz będzie z serwisem.
Użytkownik sieci
9 stycznia 2018 07:45
Salon - samochody nowe
Serwis w tym ...
... punkcie to jedna wielka masakra. Czekać na telefon aby Umówić sie na wymiane części poczym nie otrzymac żadnej informacji telefonicznej przez miesiąc. Trzeba samemu się komunikować chociaż pracownicy twierdzą, że sami zadzwonią w ciągu kilku dni. Druga rzecz to brak wpisu w dowodzie rejestracyjnym o odbyciu serwisu oraz badań technicznych. Kolejna spraw to umawianie się na samochód zastepczy. Osoba, z którą nawiązywałem kontak twierdziła, że bez problemu samochód bedzie czekał, lecz gdy zjawiłem się w serwisie powiedziano mi, że samochodów niestety nie mają. Mieszkam 45 km od torunia to jak mam się poruszać podczas przeglądu mojego pojazdu ? Skoro kupuję nowy samochód to oczekuję kompetentnej obsługi podczas serwisu. Serdecznie nie polecam tego serwisu.
Użytkownik sieci
27 grudnia 2017 20:49
Salon - samochody nowe
Beznadziejna obsługa. Klient ...
... nie doczeka się zainteresowania. Można się zdrzemnąć w aucie i nikt się nie ruszy.
Użytkownik sieci
12 grudnia 2017 21:45
Salon - samochody nowe
Nie polecam. Obsługa ...
... serwisu na wejściu mnie zaatakowała za rzekome spóźnienie. Bardzo niesympatyczny pracownik serwisu. Cena za stwierdzenie usterek, które sami zasugerowaliśmy i które o zgrozo nie zostały naprawione pozostawię bez komentarza. Nawet pracownikom nie chciało się zadzwonić i poinformować o tym, że zamówiona część dotarła. W sumie to nie wszystkie nieprzyjemne akcenty, ale już nie mam ochoty wchodzić w szczegóły. Cytując klasyka: do Bydgoszczy będę jeździć....