91%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
5 września 2023 13:51
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 września 2023 13:47
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 września 2023 13:44
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 września 2023 13:41
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
5 września 2023 13:41
Salon - samochody nowe
Bardzo dobry kierownik ...
... obsługa bardzo miła ogólnie cały salon na wysokim poziomie
Użytkownik sieci
5 września 2023 13:40
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 września 2023 21:58
Salon - samochody nowe
Przegląd na 30tys ...
... km. Wszystko Ok. Auto sprawne, jestem zadowolona. Cena za przegląd okazuje się być dla każdego inna. Pech chciał , ze akurat zadzwonił kolega i okazało się , ze mi doliczono 200 zł więcej za taki sam przegląd. Umycie auta, spłukany wiadrem wyglada lepiej. Okazuje się , ze nie warto być miłym , bo wtedy maja cię za frajera. Przykre.Pozdrawiam
Użytkownik sieci
1 września 2023 17:50
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 września 2023 17:36
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
1 września 2023 17:11
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
27 sierpnia 2023 00:30
Salon - samochody nowe
Kupiłam w 01.2022 ...
... Hyundaia i20N. Zachwyciło mnie to auto. Do dziś je z resztą uwielbiam, ale nigdy już nie kupię samochodu tej marki i serdecznie odradzam wszystkim rozważającym. W salonie w Toruniu, z którego odbierałam auto pracownik nie ustawił automatu, który ma za zadanie przypominać użytkownikowi o potrzebie zrobienia przeglądu. Kocham ten samochód, ale nie czytam do poduszki książki serwisowej. Przyzwyczajona do tego, że współczesne samochody meldują swoje potrzeby dotarłam na przegląd po roku. Przekroczony limit przeglądu do pierwszej programowej wizyty w serwisie sprawił, że Hyundai cofnął gwarancję na auto. Cóż. Formalnie to zgodne z zasadami, ale czy na pewno tak powinno się traktować klientów i przy pierwszej okazji pozbywać się odpowiedzialności za nowe, nietanie auto? Drugi przegląd został zrealizowany w terminie (pracownik w Krakowie ustawił już tym razem wszystko tak, że auto dało znać), trzeci też. Nie stwierdzono żadnych kłopotów z autem. Zaraz potem awaria pompy paliwa. Wycena – ponad 3 tysiące złotych. Centrala w ramach "dobrej woli" godzi się na pokrycie 70% kosztów naprawy. Co ma wspólnego brak pierwszego przeglądu z awarią pompy paliwa? Zagadkowe. Kontakt z firmą koszmarny. Formularz na stronie i tyle. Pracownik z salonu w Toruniu nie odbiera. Nie oddzwania. Zapowiadany przez niego kontakt ze strony kolegi z serwisu nigdy nie miał miejsca. Można byłoby oczekiwać przyznania się do zaniedbania i wykazania zaangażowania, ale niestety tak się nie stało. Kraków oporny w komunikacji. Przy próbie odbioru auta w salonie w Krakowie 9 sierpnia kolejna niespodzianka. Pracownik serwisu zlecił wymianę całej pompy, a okazuje się, że należało wymienić tylko jej silnik (kilkaset złotych zamiast ponad 3 tysięcy). I tak klient zapłaciłby i został naciągnięty. Ale skoro ma się do tego dołożyć centrala... Serwis poddaje w wątpliwość, czy centrala się na to zgodzi. Czyli na koniec wszystkiego jeszcze po prostu oszustwo! Samochód stoi w serwisie okrągły miesiąc. Kosztuje, kosztują przejazdy alternatywnymi środkami komunikacji, tracę czas (w tym też na szarpanie się z firmą sprzedającą produkty, za które nie chce brać żadnej odpowiedzialności). 10 sierpnia po odczytaniu kolejnej reklamacji na stronie, pracownik salonu zadzwonił do mnie. Że ta kwestia wymiany przekraczająca potrzebę to nieporozumienie, że wszystko było tak, jak być powinno. Trudno oczywiście wierzyć w jakiekolwiek zdanie przy takim obrocie spraw. Samochód odebrałam. Teraz martwię się o to, żeby przez nadchodzące półtora roku (do końca leasingu) nic się nie stało, bo będę musiała za to słono płacić. Po zakończeniu leasingu pojawi się kolejny kłopot, bo auto powinno mieć jeszcze dwa lata gwarancji, a jej nie ma. Nie taki komfort użytkowania auta chciałam sobie zapewnić wybierając auto z charakterem i finansując je w maksymalnie komfortowej, bezobsługowej dla klienta opcji. Rozczarowanie przez wielkie „R”. Trudno mi znaleźć należycie dobitne słowa, żeby wyrazić oburzenie i smutek. Uwielbiam samochód, ale wybór auta tej marki oznacza niestety zupełny brak komfortu współpracy. #hyundai #i20n #gwarancja #reklamacja #anulowaniegwarancji
Użytkownik sieci
24 sierpnia 2023 20:51
Salon - samochody nowe
Profeska. Polecam.
Użytkownik sieci
23 sierpnia 2023 08:46
Salon - samochody nowe
Miła,kompetentna obsługa klienta. ...
... Personel salonu jest pomocny w każdej porze i sytuacji i nie robi problemów, tylko je rozwiązuje. Jestem bardzo zadowolony z wyboru tego salonu.
Użytkownik sieci
18 sierpnia 2023 13:28
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
16 sierpnia 2023 08:28
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
7 sierpnia 2023 22:09
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
3 sierpnia 2023 17:41
Salon - samochody nowe
Całkiem przyzwoicie , ...
... w innych serwisach bywa gorzej .W poczekalni słaby internet a TV niby jest ale jej nie ma ( jak czekasz kilka godzin ) .
Użytkownik sieci
1 sierpnia 2023 08:08
Salon - samochody nowe
5 gwiazdek
Użytkownik sieci
15 lipca 2023 16:56
Salon - samochody nowe
Oferta cenowa sprzedawcy ...
... na zrealizowanie przegladu gwarancyjnego była kosmicznie droga, nie polecam!
Użytkownik sieci
12 lipca 2023 11:09
Salon - samochody nowe
Profesjonalna obsluga fachowe doradzctwo