96%
użytkowników
rekomenduje
Ten salon nie jest zweryfikowany
Dealer nie opiekuje się tą wizytówką, ale Ty możesz przekazać swoją opinię
To jest twoja stacja dealerska?
Załóż konto, dodaj swój salon
i korzystaj w pełni z portalu.
Użytkownik sieci
10 lutego 2025 19:02
Salon - samochody nowe
Szanowni Państwo, Chciałbym ...
... podzielić się swoimi negatywnymi doświadczeniami związanymi z obsługą w salonie Hyundai Stawowy w Częstochowie.Niestety, moja wizyta w tym salonie pozostawiła wiele do życzenia i była daleka od profesjonalizmu, którego można by oczekiwać od renomowanej marki, jaką jest Hyundai. Podczas mojej wizyty w salonie spotkałem się z brakiem podstawowej wiedzy, kompetencji oraz kultury osobistej ze strony pracowników. Dyrektor Salonu, handlowiec oraz pracownik serwisu nie tylko nie byli w stanie udzielić mi rzetelnych informacji dotyczących kupna oraz serwisu mojego pojazdu, ale również zachowywali się w sposób lekceważący i nieprofesjonalny. Takie podejście do klienta jest absolutnie niedopuszczalne i nie spełnia żadnych współczesnych standardów obsługi. Jestem głęboko rozczarowany poziomem obsługi w Państwa salonie. Zastanawiam się nad zgłoszeniem tej sprawy do siedziby Hyundai Polska, aby zwrócić uwagę na jakość usług świadczonych w Państwa placówce. Uważam, że właściciel salonu powinien niezwłocznie przeprowadzić audyt wewnętrzny i podjąć odpowiednie kroki w celu poprawy jakości obsługi klienta oraz kompetencji zatrudnianych pracowników. Istnieją odpowiednie szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz zachowań behawioralnych, które powinny być obowiązkowe dla każdego pracownika mającego kontakt z klientem. Moje doświadczenie z marką Hyundai po takim traktowaniu uważam za zakończone. Nie zamierzam polecać tej marki ani Państwa salonu znajomym czy rodzinie. Wręcz przeciwnie, będę ostrzegał innych przed wizytą w Państwa salonie, który, moim zdaniem, nie spełnia podstawowych standardów obsługi klienta. Kupiłem samochód marki Hyundai rok temu i od razu żałowałem tej decyzji ze względu na poziom obsługi i potraktowania mnie przy zakupie auta. Byłem notorycznie okłamywany przez ówczesnego kierownika salonu Pana Pindakiewicza oraz handlowca Pana Zawadę. Powinienem tą opinie napisać już rok temu ale liczyłem, że może coś się zmieni przez ten czas. Niestety po ostatnich wizytach przy serwisowaniu auta nadal obecne są tam standardy obsługi klienta na żenującym poziomie. Sami musimy dzwonić po innych salonach aby dowiedzieć się jak rozwiązać sprawę bo Panowie z serwisu nie są wyposażeni w podstawową wiedzę którą mają przedstawić klientowi. Liczę na to, że Pan Właściciel grupy Stawowy potraktuje tą moją opinię poważnie i wyciągnie odpowiednie wnioski, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. NIE POLECAM !!!! Edit : Szanowni Państwo, Chcielibyśmy odnieść się do naszej wcześniejszej negatywnej opinii dotyczącej Salonu Hyundai Stawowy. Dziś mieliśmy przyjemność rozmawiać z nowym dyrektorem oddziału, Panem Piotrem, który skontaktował się z nami w celu wyjaśnienia zaistniałej sytuacji. Jego podejście było niezwykle rzetelne i profesjonalne. Pan Piotr wysłuchał naszych uwag i zastrzeżeń z dużą uwagą, a następnie przedstawił swoje stanowisko oraz plany dotyczące wdrażania najwyższych standardów obsługi klienta. Serdecznie przeprosił za zaistniałe niedogodności i poprosił o wyrozumiałość, co spotkało się z naszym uznaniem. To rzadka sytuacja, kiedy dyrektor osobiście dzwoni, aby wyjaśnić negatywną opinię i wyrazić troskę o zadowolenie klienta. Po rozmowie z Panem Piotrem, wraz z żoną, uznaliśmy, że damy salonowi kolejną szansę i nadal będziemy korzystać z jego usług. Doceniamy zaangażowanie nowego dyrektora oraz jego determinację w podnoszeniu jakości obsługi. Mamy nadzieję, że pod jego kierownictwem Salon Hyundai Stawowy będzie się rozwijał i utrzymywał najwyższe standardy.
Użytkownik sieci
8 lutego 2025 10:02
Salon - samochody nowe
Przyjechałem obejrzeć auto ...
... (używane) z Łodzi. Opis auta bardzo przerysowany połowy funkcji nie było. W ogłoszeniu auto premium a w realu zwykły standard. Czy ktoś to wogóle weryfikuje czy jest to na zasadzie kopiuj wklej i może ktoś się złapie?
Użytkownik sieci
24 września 2024 14:04
Salon - samochody nowe
Salon ok i ...
... to w zasadzie tylko na plus.Obsługa zupełny brak kompetencji ,leasing załatwiany w nieskończoność,kierownik bezczelny i niegrzeczny a do tego kłamie. Do dzisiaj od 20.08 czekam na zwrot zaliczki ,faktura korygujaca podpisana 7.09 podobno dyrektor ciagle nieuchwytny 😱😱😱
Użytkownik sieci
29 lipca 2024 13:25
Salon - samochody nowe
Nie stety nie ...
... pomogli mi z dwuletnim samochodem który był w serwisie cztery dni. Jakieś urządzenie kradnie prąd ,serwis nie zdiagnozował co jest przyczyną. Auto odebrane dwa dni wcześniej i dalej wyświetla się komunikat o rozładowanym akumulatorze.
Użytkownik sieci
15 lipca 2024 10:49
Salon - samochody nowe
Gdybym mogła nie ...
... dałabym nawet jednej gwiazdki. Serwis DRAMATYCZNY, Panowie ciągle zbywają klienta, twierdzą, że oddzwonią a w mojej sprawie nie zadzwonili ANI RAZU. Zaczęło się od odchodzącego lakieru bezbarwnego (zaznaczam w nowym samochodzie) ze zderzaka samochodu, na załatwienie sprawy czekaliśmy dobre kilka miesięcy. Czy ktoś zadzwonił, że samochód może przyjechać na serwis celem naprawy? NIE. Wykonałam kilkanaście telefonów do owego serwisu w tej sprawie, dopiero po moim mocnym zdenerwowaniu serwis raczył naprawić - pomalować zderzak. Druga sprawa radio, które nie reagowało na dotyk, robiło się czarne. Zostało wymienione przez nich na jakieś używane z innego samochodu „na próbę” czy wciąż będzie ten sam problem. Po sprawdzeniu okazało się że wina radia. Poprosiłam więc o wymienię na nowe skoro taki był problem. Pan bez problemu powiedział, że zamówi radio. Ile trwa sprawa? Prawie rok czasu. Sprawa z radiem zgłoszona dokładnie 16.10.2023 r. 🫠 w międzyczasie oczywiście JA wykonałam kilka telefonów jak sprawa z radiem, czy już jest na stanie żeby podjechać wymienić. Cały czas byłam zbywana, a to jeszcze nie teraz, a to główny serwis jeszcze nie odpowiedział itp. W końcu Pan zajmujący się sprawą zaproponował żebym zostawiła to radio które działa, poprosiłam więc od nich dokument potwierdzający, że owe radio zostało wymienione u nich na inne używane. Odmówili. W takim razie nie zgodziłam się i zarządzałam wymiany radia, czekając dalej. Pan miał się odezwać jak już będzie na stanie. Czy się odezwał? ZNÓW NIE. Dziś wykonałam kolejny telefon, co się okazało? Pan, z którym miałam niePRZYJEMNOSC rozmawiać poinformował mnie, że owy Pan, który zajmował się sprawą już nie pracuje i on nie wie co on mi OBIECYWAŁ 😊👍 zrobienie z człowieka wariata wychodzi Wam najlepiej. Co załatwiłam? NIC 😊 MA ODEZWAC SIĘ KIEROWNIK 👍👍👍 czyli pewnie znów wykonam SAMA milion telefonów, bo nikt nie raczy się ze mną skontaktować. Prawdopodobnie sprawa skończy się z sądzie 🙏 RĘKAMI I NOGAMI NIE POLECAM.
Użytkownik sieci
14 czerwca 2024 15:50
Salon - samochody nowe
Wymiana żarówek postojowych ...
... w Santa Fe rocznik 2011 to według fachowców z autoryzowanego serwisu konieczność demontażu nadkoli, prawdopodobnie zderzaka po to aby wyjąć lampę. Koszt znaczny! Zdolny i myślący fachowiec wykonał wymianę żarówek postojowych w dwóch lampach w moim Santa Fe w 15 minut. Demontaż lampy to dla prawdziwego fachowca "bułka z masłem". Może potrzebne szkolenie dla mechaników z autyzowanego serwisu Hyundai z wymiany żarówek. Dobrze, że nie dałem się naciągnąć na niepotrzebne koszty. Z całą stanowczością nie polecam, tym bardziej, że to nie pierwszy mój niezadawalający kontakt z tym serwisem.
Użytkownik sieci
21 marca 2024 23:45
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
14 listopada 2023 14:25
Salon - samochody nowe
Witam. Nie polecam ...
... tego salonu, a przynajmniej handlowca który nas obsługiwał. Po pierwsze byliśmy umówieni na konkretny dzień i konkretną godzinę na jazdę próbną hyundai tucson. Starszy pan handlowiec nawet nie wstał jak podeszliśmy z żoną powiedzieć że mamy umówioną jazdę. Okazało się że auta testowego nie ma i nie wiadomo kiedy będzie i że możemy się przejechać Santafe. Powiedziałem temu Panu że chce kupić tucsona I nim się chcę przejechać. Poprosiłem również o jakąś ofertę to ten miły pan wydrukował mi cennik który znam na pamięć. Nie miał pojęcia o żadnych promocjach musiał sprawdzić w jakimś katalogu. Na tym skończyła się nasza wizyta i więcej tam nie wrócimy. Widać że doczekaliśmy czasów gdzie klienta maja gdzies albo zostaliśmy sklasyfikowani jako biedaki.
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 12:55
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
6 kwietnia 2023 12:12
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
13 października 2022 17:23
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka
Użytkownik sieci
23 stycznia 2022 04:22
Salon - samochody nowe
1 gwiazdka